Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sfat pt masina de naveta
Last Updated: Nov 29 2014 09:57, Started by
puisor
, Nov 10 2014 10:58
·
0
#1
Posted 10 November 2014 - 10:58
Buna. Acum am un Ford Focus combi din 2006 luat aproape de nou din Germania la 17000 de km. Dar are deja 225000 de km si tot felul de probleme, astfel ca se impune schimbata.
Cerintele ar fi urmatoarele: sa fie pe benzina( consum de 7-8 mixt), sa fie sigura( circul mult cu ea), sa fie comoda, sa aiba undeva in jur de 100000 de km, sa nu fie mica( sunt obisnuita cu masini mari), sa nu fie romaneasca, sa fie vandabila peste 2-3 ani si sa nu coste mai mult de 8000 de euro. Stiu ca vreau multe si bugetul nu e mare, dar astept sfaturi despre marca, de unde sa o cumpar, etc. Masina va fi folosita pt naveta de 110 km dus-intors de 3 ori pe saptamana. Fac cam 30000 de km intr-un an. Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta cu un sfat. |
#2
Posted 10 November 2014 - 11:14
#3
Posted 10 November 2014 - 11:23
Opel Astra - Zafira 2011-2012 1,7 - 2.0 CDTI Euro 5, lasa naiba benzina
De altfel te inscrii la mai multe marci si modele de buget din acea perioada cu motorizare Diesel, adaug Clio-Megane, Golf VI - Polo, Fabia, Ficus modelul nou, Seat parca Ibiza si ce consider ca merita luat in calcul, Peugeot 308 1,6 HDI sau uite o oferta mai rara la banii aia, MB A Klasse http://suchen.mobile...s=EXPORT&noec=1 Taxa pt cel mai nou si cel mai gurmand cu motor de 2 litri este de 132 Euro... Edited by Hedonist, 10 November 2014 - 11:33. |
#4
Posted 10 November 2014 - 11:30
benzina pe GPL, lasa naiba afumatoarea de diesel.
Edited by rich1974, 10 November 2014 - 11:30. |
#5
Posted 10 November 2014 - 11:32
Focusul e pe motorina. Reviziile costa mult ca naiba, mi s-a stricat turbina de vreo 3 ori, multe probleme la motor. Cativa mecanici mi-au spus ca motoarele pe benzina sunt mai simple si mai usor de intretinut. Deci daca ar consuma 7-8% mixt as fi multumita( combustibilul imi este decontat)
|
#6
Posted 10 November 2014 - 11:36
puisor, on 10 noiembrie 2014 - 11:32, said:
Focusul e pe motorina. Reviziile costa mult ca naiba, mi s-a stricat turbina de vreo 3 ori, multe probleme la motor. Cativa mecanici mi-au spus ca motoarele pe benzina sunt mai simple si mai usor de intretinut. Deci daca ar consuma 7-8% mixt as fi multumita( combustibilul imi este decontat) Imposibil sa nu ai un var, amic, prieten care ar bea o bere dupa urma ta. |
#9
Posted 10 November 2014 - 11:56
#10
Posted 10 November 2014 - 12:00
Sunt putine masini mari pe benzina la vanzare. Cateva interesante:
http://www.autovit.r...-C34724715.html http://www.autovit.r...-C35004656.html http://www.autovit.r...-C34114273.html http://www.autovit.r...-C34870765.html http://www.autovit.r...-C34356909.html Mitsubishi Lancer, penultimul, pare ok. Oricum, daca vrei benzina cauta una sub 100.000km. |
|
#11
Posted 10 November 2014 - 13:06
Chevrolet Cruze
http://www.autovit.r...-C34827092.html Toyota Corolla http://www.autovit.r...-C32694236.html Opel Astra http://www.autovit.r...-C34686715.html E ciudata treaba cu Focusul. Am avut si eu unul model 2006 1.6tdci hatchback si inafara de consumabile nimic. E posibil sa nu il fi exploatat corect. Dieselul nu se tureaza niciodata tare la rece.. iar dupa un drum lung se lasa macar un minut la relanti. Daca nu respecti lucrurile astea e posibil sa ai intr-adevar probleme cu turbo. La 30k/an eu ti-as recomanda diesel. Edited by 667, 10 November 2014 - 13:11. |
#12
Posted 10 November 2014 - 15:04
Pai daca nu stie sa o exploateze si spune clar ca prefera benzina ca ii este decontat combustibilul, iar la benzinar sunt mai ieftine reviziile, de ce insistati la diesel?
Cea mai buna varianta, ramane benzina: 1. Ii este acoperit combustibilul, deci economia nu ii intra in buzunar. 2. Reviziile sunt mai ieftine, si ea aici are nevoie de economie. 3. Stilul de condus (care poate a dus la defectarea turbinelor), este mai greu de schimbat (dar nu imposibil). @initiator Ce zici de un Renault Meganne? In acest gen: http://www.autovit.r...-C35060857.html S-a dovedit ca este o masina ok. Isi face treaba ok. Nu ma refer exact la acea masina, nu m-am uitat cum este, nu cunosc, dar imi place tare cum arata. Este spatioasa, si nu este atat de lunga ca altele. Edited by sandel_u, 10 November 2014 - 15:06. |
#13
Posted 10 November 2014 - 16:11
153.000 km? Ca sa o foloseasca 1 an sau 2 si sa o dea la fier vechi? bun sfat
|
#14
Posted 10 November 2014 - 18:12
Skoda Octavia 2 (1.6 FSI, din 2008, am eu; poti lua si 1.6 MPI). Anul acesta, in aprilie, am trecut-o pe GPL. A costat putin cam mult instalatia, 950 euro, dar face toti banii. Pentru MPI este undeva la 2300-2500 lei instalatia. Masina spatioasa, eu nu am avut probleme cu ea. La consum, afara ia undeva intre 6% (pana in 110-115 km/h), 8,2% (mers mai rapid putin, maxime de 130-135 km/h) sau 10-11% (drum de la Bucuresti la Şuncuiuş -Oradea, facut in 8 ore la dus si 7 ore la intors, scos tot ce se putea din masina in materie de "talpa"). Consumurile sunt facute cu GPL ... pe benzina cam tot p-acolo se invarte (6,2% intr-o iarna, 3 persoane cu bagaje, mers cat de cat legal). Nu rupe gura targului la cei 115 cp, nu ma astept de la ea sa traga ca un BMW cu motor de 2 litri, dar este extrem de simplista in materie de schimbat filtre sau alte mici "intretineri".
|
#15
Posted 10 November 2014 - 19:25
Blue_Ivy, on 10 noiembrie 2014 - 16:11, said:
153.000 km? Ca sa o foloseasca 1 an sau 2 si sa o dea la fier vechi? bun sfat Nu cred ca un benzianr aspirat simplu sughita pana la 300.000. Si daca sughita e ieftin. 1.6 16v e probabil cel mai bun motor pe care l-a produs vreodata Renault si datorita lui inca n-au disparut de pe fata pamantului. Cat timp nu pui in balanta costul combustibilului (eficienta) 1.6 16v e un motor excelent. |
|
#17
Posted 10 November 2014 - 19:49
puisor, on 10 noiembrie 2014 - 11:32, said:
Focusul e pe motorina. Reviziile costa mult ca naiba, mi s-a stricat turbina de vreo 3 ori, multe probleme la motor. Cativa mecanici mi-au spus ca motoarele pe benzina sunt mai simple si mai usor de intretinut. Deci daca ar consuma 7-8% mixt as fi multumita( combustibilul imi este decontat) Ford Focus 2008+, Ford Mondeo, Skoda Octavia ,Seat Leon , Mazda 6. Must have benzina+GPL (intretinere mai ieftina si fiabilitate mai mare) De preferat tot din Germania sau daca nu poti ...ia-o de la primul proprietar din RO ( revizii la zi , istoric casco ,testare service, etc) Edited by polizei, 10 November 2014 - 19:57. |
#18
Posted 10 November 2014 - 19:53
BV87FFF, on 10 noiembrie 2014 - 19:25, said:
Nu cred ca un benzianr aspirat simplu sughita pana la 300.000. Si daca sughita e ieftin. 1.6 16v e probabil cel mai bun motor pe care l-a produs vreodata Renault si datorita lui inca n-au disparut de pe fata pamantului. Cat timp nu pui in balanta costul combustibilului (eficienta) 1.6 16v e un motor excelent. Nu ma refer neaparat la motor. E totusi un renault, pica alte piese inaintea motorului, care nu sunt deloc ieftine. Am recomandat si eu renault, sunt bune, dar nu la 150.000 pt ca renaulturile se devalorizeaza mai repede si ai sanse mari sa iei unul mult mai tanar. Edited by Blue_Ivy, 10 November 2014 - 19:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users