Aeroportul Brasov
#37
Posted 22 September 2014 - 14:06
#38
Posted 22 September 2014 - 14:07
Da, exact ce ziceam cu referire la BVA. Dar sa cari oamenii pe DN1 e crima curata. Ia ganditi-va la ce trafic o sa fie.
|
#39
Posted 22 September 2014 - 14:10
Yoda, on 22 septembrie 2014 - 14:06, said:
Interesant ! Asociere OTP - AIBG: Insa argumentul ca e mai departe Constanta nu sta in picioare acum, distanta pana la Constanta se parcurge mai rapid cred pentru ca ai autostrada. Edited by utopium, 22 September 2014 - 14:12. |
#40
Posted 22 September 2014 - 14:16
Ar mai fi o variantă pentru transportul AIBG - OTP:
[ http://www.bzb.ro/files/articles/2014/09/softronic-hyperion-tren.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Distanța de la AIBG la rețeaua națională CFR e de 3 kilometri. Nu cred că e o investiție imposibil de realizat... Edited by Yoda, 22 September 2014 - 14:17. |
#41
Posted 22 September 2014 - 14:17
utopium, on 22 septembrie 2014 - 14:10, said:
Insa argumentul ca e mai departe Constanta nu sta in picioare acum, distanta pana la Constanta se parcurge mai rapid cred pentru ca ai autostrada. Nu este vorba de distanta ci mai degraba de modul de utilizare al aeroportului Constanta. Este aeroport NATO cu trefic limitat de pasageri. |
#42
Posted 22 September 2014 - 14:57
bv01, on 22 septembrie 2014 - 14:17, said:
Nu este vorba de distanta ci mai degraba de modul de utilizare al aeroportului Constanta. Este aeroport NATO cu trefic limitat de pasageri. Edited by utopium, 22 September 2014 - 14:58. |
#43
Posted 22 September 2014 - 15:00
"Aceasta negociere se deruleaza mai ales pentru ca una dintre cele doua piste de la Otopeni intra in reparatie capitala, iar aeroportul de la Constanta nu este disponibil sa preia zborurile, pentru ca urmeaza sa intre in reteaua militara NATO"
Poate ca e parere subiectiva. http://brasovromania...rtului-otopeni/ |
#44
Posted 22 September 2014 - 15:03
Cea mai cretina idee de aeroport este fix asta. Un aeroport la Brasov va reprezenta un dezastru. Nu va fi nici intr-o suta de ani pe +.
Numai minti "luminate" in capetele pline de polistiren ale politicienilor si celor din primarii. Cum p...mea sa ti bese mintea la o astfel de idee??? Exista aeroport la Sibiu. Mai bine ar pune mana de la mana si fac un drum expres Brasov - Sibiu. Si apoi impart venituri si cheltuieli. Are careva vreo idee cam da cati pasageri ar fi nevoie pe an pt ca acest aeroport sa si justifice existenta? Evident ca nu! Sunt cateva calcule simple pe care le putea face orice economist din primaria Brasov. Dar nu! I s-a sculat unui retardat ca vrea aeroport la el pe plantatie. - cate locuri de cazare are judetul Brasov? - cate firme multinationale sunt in Brasov si cati "expati" calatoresc? - cati locuitori are BV ul si ce procent dintre acestia calatoresc macar o data pe an cu avionul? - ce companii si ce curse sa vin aici? Ca doar nu vine AF/KLM, Lufthansa, British cu curse in Brasov, cand au exact cat trebuie pe Otopeni. - ce curse low cost? Cand exista Sibiu la 140km (drum simplu) si Bucuresti... De aici se poate foarte simplu face un calcul pentru a vedea cati pasageri ar servi acest aeroport anual. Edited by RoVal1972, 22 September 2014 - 15:09. |
#45
Posted 22 September 2014 - 15:08
RoVal1972, on 22 septembrie 2014 - 15:03, said:
Cea mai cretina idee de aeroport este fix asta. Un aeroport la Brasov va reprezenta un dezastru. Nu va fi nici intr-o suta de ani pe +. Numai minti "luminate" in capetele pline de polistiren ale politicienilor si celor din primarii. Cum p...mea sa ti bese mintea la o astfel de idee??? Exista aeroport la Sibiu. Mai bine ar pune mana de la mana si fac un drum expres Brasov - Sibiu. Si apoi impart venituri si cheltuieli. Are careva vreo idee cam da cati pasageri ar fi nevoie pe an pt ca acest aeroport sa si justifice existenta? Evident ca nu! Un aeroport costa 60 milioane euro. Cu banii astia in Romania se fac 6 km de autostrada. Mai gandeste-te.. Cum am mai zis, si eu prefer o autostrada dar nu am timp in viata asta sa mai astept. Edited by bv01, 22 September 2014 - 15:09. |
#46
Posted 22 September 2014 - 15:16
bv01, on 22 septembrie 2014 - 15:08, said:
Un aeroport costa 60 milioane euro. Cu banii astia in Romania se fac 6 km de autostrada. Mai gandeste-te.. Cum am mai zis, si eu prefer o autostrada dar nu am timp in viata asta sa mai astept. Pana sa ti faci calculul cat costa autostrada, fa calculul cel mai important. Ce venituri potentiale are acest aeroport intr-un interval de 5-10 ani? Si vorbim dupa. Si fa si un calcul pentru costurile de intretinere si functionare. bv01, on 22 septembrie 2014 - 14:07, said:
Da, exact ce ziceam cu referire la BVA. Dar sa cari oamenii pe DN1 e crima curata. Ia ganditi-va la ce trafic o sa fie. Repet. Nu exista potential de crestere care sa sustina un aeroport acolo. Cu Sibiu la vest si Bucuresti la Sud. Plus Targu Mures in nord-vest. Edited by RoVal1972, 22 September 2014 - 15:13. |
|
#47
Posted 22 September 2014 - 15:18
In momentul de fata este vorba de 143 km intre Brasov si Sibiu. Oricum ai calcula costurile realizarii unei legaturi decente intre cele doua orase este cu mult mai scumpa decat construirea unui aeroport.
Iar o data facut aeroportul Brasov cel mai probabil Sibiul se va inchide sau va muri usor in chinuri groaznice. Valabil si pentru Targu Mures. Brasovul are populatie mai multa decat Sibiu si Tg Mures la un loc. De ce ar functiona un aeroport in niste orase cu 130000 de locuitori cum sunt Sibiul si Tg Muresul si nu ar functiona la Brasov? Doar pentru ca exista ACUM? Argumentul asta nu prea sta in picioare. |
#48
Posted 22 September 2014 - 15:18
Va fi greu de adus pe plus aeroportul, dar aia nu inseamna ca nu e util. Candva vom avea si noi turisti suficient de multi, iar un aeroport e strict necesar pentru asa ceva. A aduce turisti din Bucuresti/Sibiu/Tg Mures e aiurea.
|
#49
Posted 22 September 2014 - 15:19
RoVal1972, on 22 septembrie 2014 - 15:16, said:
Ce oameni omule?! Fix oamenii care merg acum pe DN1, sunt si acum si peste 5 ani. Care trafic "o sa fie"? Repet. Nu exista potential de crestere care sa sustina un aeroport acolo. Cu Sibiu la vest si Bucuresti la Sud. Plus Targu Mures in nord-vest. Cei care vor trebui transportati daca AIBG devine satelit al OTP. |
#50
Posted 22 September 2014 - 15:21
utopium, on 22 septembrie 2014 - 15:18, said:
Va fi greu de adus pe plus aeroportul, dar aia nu inseamna ca nu e util. Candva vom avea si noi turisti suficient de multi, iar un aeroport e strict necesar pentru asa ceva. A aduce turisti din Bucuresti/Sibiu/Tg Mures e aiurea. Nu vorbim de orasul Brasov. De judetul Brasov si de judetul Sibiu. |
#51
Posted 22 September 2014 - 15:24
bv01, on 22 septembrie 2014 - 15:18, said:
Iar o data facut aeroportul Brasov cel mai probabil Sibiul se va inchide sau va muri usor in chinuri groaznice. Valabil si pentru Targu Mures. RoVal1972, on 22 septembrie 2014 - 15:21, said:
Deci care e capacitatea de cazare a judetului Brasov? Presupunem ca sunt toate ocupate 8 luni pe an. 100%. Si ca o data pe saptamana se rotesc sejururile. Nu vorbim de orasul Brasov. De judetul Brasov si de judetul Sibiu. Din cate stiu eu e destul de mare ... vezi o statistica INS: buletin lunar judetean: http://www.insse.ro/...tine-statistice Din ce vad acolo doar 20% din capacitatea de cazare e folosita in medie in Brasov ... in Sibiu e pe la 30%, in Bucuresti pe la 35%. Deci e loc mult de crestere la Brasov. Edited by utopium, 22 September 2014 - 15:26. |
|
#52
Posted 22 September 2014 - 15:26
Asta cu aeroportul din Brasov si profitul e science fiction. N-are absolut nici o sansa sa aiba profit in urmatorii 10+ ani, asta fara sa iei in calcul amortizarea investitiei.
Insa pentru Brasov nu profitul conteaza. Conteaza oportunitatile pe care le-aduce un aeroport, in termeni de investitii atrase. De-aia cred (sper!) ca CJ a platit un studiu din care a reiesit asa ceva, avand in vedere ca aeroportul se face pe banii brasovenilor. Asta pe langa petarda electorala care o reprezinta, gadiland orgoliul cetatenilor...si care, in gandirea mea de neinitiat, a si reprezentat scopul principal al investitiei. Cat despre 60 de milioane de euro cost al investitiei...se poate, insa cu un cotetz pe post de terminal pasageri. Momentan e o pista de aproape 3 km in camp. Pana la stadiul de aeroport mai e foarte mult, de la balizaj, zone de parcare avioane, taxiway, instalatii de securitate, terminal, drumuri de acces, parcare, etc... Aeroportul Cluj a avut 277.000 de lei profit anul trecut, in rest zero. http://doingbusiness...cluj-napoca-ra/ Attached FilesEdited by alexxxxx, 22 September 2014 - 15:29. |
#53
Posted 22 September 2014 - 15:27
V-ati gandit vreodata ca in unele judete, gen Sibiu, chiar aeroportul sa fie un vector pentru investitori?
La capitolul acesta Brasovul are un handicap grav, iar cu toate astea tot este printre primele la valoarea PIB-ului. |
#54
Posted 22 September 2014 - 15:50
utopium, on 22 septembrie 2014 - 15:24, said:
Ma indoiesc ca cel de la Sibiu va muri ... e prea dezvoltat Sibiul economic/cultural/turistic ca sa se inchida. Nici macar nu cred ca va inregistra vreo scadere semnificativa de trafic. Plus ca puterea de cumparare in Sibiu cred ca e mai mare decat in Brasov (cel putin salariile parca sunt mai mari). Cel de la Tg Mures ar putea fi mai afectat, pentru ca economic/turistic/cultural orasul nu sta nici pe departe la fel de bine ca Sibiul, iar salariile sunt si ele mai mici. Din cate stiu eu e destul de mare ... vezi o statistica INS: buletin lunar judetean: http://www.insse.ro/...tine-statistice Din ce vad acolo doar 20% din capacitatea de cazare e folosita in medie in Brasov ... in Sibiu e pe la 30%, in Bucuresti pe la 35%. Deci e loc mult de crestere la Brasov. utopium, on 22 septembrie 2014 - 15:24, said:
Ma indoiesc ca cel de la Sibiu va muri ... e prea dezvoltat Sibiul economic/cultural/turistic ca sa se inchida. Nici macar nu cred ca va inregistra vreo scadere semnificativa de trafic. Plus ca puterea de cumparare in Sibiu cred ca e mai mare decat in Brasov (cel putin salariile parca sunt mai mari). Cel de la Tg Mures ar putea fi mai afectat, pentru ca economic/turistic/cultural orasul nu sta nici pe departe la fel de bine ca Sibiul, iar salariile sunt si ele mai mici. Din cate stiu eu e destul de mare ... vezi o statistica INS: buletin lunar judetean: http://www.insse.ro/...tine-statistice Din ce vad acolo doar 20% din capacitatea de cazare e folosita in medie in Brasov ... in Sibiu e pe la 30%, in Bucuresti pe la 35%. Deci e loc mult de crestere la Brasov. Aici ai mentionat info cu privire la gradul de ocupare. Dar care este capacitatea totala de cazare acum in jud Brasov? Si de aici pornim. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users