Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
#7633
Posted 16 December 2017 - 21:21
Vreau să adaug la contract Maxpack. In cât timp se activează de la modificarea contractului la punctele RDS?
|
#7634
Posted 16 December 2017 - 22:45
marianculturistul, on 16 decembrie 2017 - 19:30, said:
marianculturistul, pe 11 decembrie 2017 - 19:15, a scris: Buna ziua, cod client:16351174; reclamatie:2444839247 am portat un nr de la digi mobil in telekom in oct 2017. In decembrie mi-a venit pe factura de tv digi o taxa de reziliere de 77 ron, am sunat la relatii clienti; am facut sesizare scrisa in digicare si am primit un raspuns cu texte din lege si fara a lamuri cei 77 ron; cum a fost calculata suma. Am avut un abonament simplu de mobil , fara telefon, reduceri sau discount. Motivul portarii a fost ca nu am semnal in casa, nu pot suna; stau la bloc in zona parcului sebastian. Am facut sesizare la ANPC, insa nu e normal sa imi treceti pe factura o suma din burta, fara justificare. Sper sa nu mai am de a face cu incompetenti. Nu puteti cere bani pe un serviciu neefectuat. Salut. In urma verificarilor asupra contului tau nu am identificat o sesizare in privinta semnalului de la adresa, iar pachetul avea perioada contractuala pana la data de 20.08.2018, astfel s-a facturat taxa de activare a cartelei, plus reducerea pe care ai primit-o la pretul abonamentului. De ce taxa de activare a cartelei nu face parte din abonament ca la ceilalti operatori ? Ce platesti prin abonament? Care este reduccerea pe care am primit o la activarea abonamentului? Pe facturile platite nu apare taxa de activare a cartelei si reducerea de abonament, de ce nu le ati trecut cu minus pe factura? Din moment ce am luat un abonament simplu fara telefon nu ma puteti tine in retea cu forta, ma pot muta la alt operator. Invatati legea inainte sa cereti taxa de reziliere; cand primesc raspunsul de la ANPC il pun peste tot pe net sa va fac de ras pentru 77 ron luati ilegal. |
#7635
Posted 17 December 2017 - 09:20
Gotyc, on 16 decembrie 2017 - 14:02, said:
DIGI , sesizare: 2444796943 , spunele colegilor sa ma sune atunci cand se rezolva problema. Nu am nevoie de abureli si altele. Daca pun cartela prepay Telekom , cand face trecerea din 4G in 3G nu sunt probleme, doar la DIGI sunt aceste probleme. Revin cu o precizare, am verificat aseara pe un S7 EDGE, la fel face si inca ceva fluctueaza semnalul grav ... de la 2 linii 4G ajungi la 3 in 3G (S7 Edge are 2luni de cand e luat) |
#7636
Posted 17 December 2017 - 11:22
lebadaseverin, on 16 decembrie 2017 - 21:21, said:
Vreau să adaug la contract Maxpack. In cĂąt timp se activează de la modificarea contractului la punctele RDS? Edited by Therockstar, 17 December 2017 - 11:29. |
#7637
Posted 17 December 2017 - 14:10
lebadaseverin, on 16 decembrie 2017 - 21:21, said:
Vreau să adaug la contract Maxpack. In cât timp se activează de la modificarea contractului la punctele RDS? In aceeasi zi o sa primesti acces la HBO Maxpack. |
#7638
Posted 17 December 2017 - 18:33
catalinman, on 17 decembrie 2017 - 14:10, said:
Activeaza direct din Digi Care. Ce rost are sa te duci intr-un punct cand poti sa activezi direct online din Digi Care ? In aceeasi zi o sa primesti acces la HBO Maxpack. lebadaseverin, on 17 decembrie 2017 - 18:28, said:
Cum să activez din Digi care? Am încercat pe site-ul Digi, dar îmi bifează și pachetul de bază pe care-l am. Mulțumesc pentru schimbarea parolei la router. Am reușit. |
#7639
Posted 17 December 2017 - 20:19
Intri aici https://digicare.rcs-rds.ro/
Sper ca ai cont facut, daca nu ai cont iti faci unul nou. Te duci pe Magazin Online, selectezi adresa ta si la sectiunea Televiziune prin cablu poti sa alegi Extraoptiunea HBO Maxpack. O alta varianta la fel de simpla este sa suni in call-center si ti se activeaza direct de operator. |
#7640
Posted 18 December 2017 - 12:03
#7641
Posted 18 December 2017 - 14:08
@DIGI_Helper imi raspunzi si mie la mesajul privat ? Multumesc Anticipat!
|
#7642
Posted 18 December 2017 - 16:25
Nu am mai asteptat sa ma sune nimeni de la Digi, pentru raspunsul asteptat. Am sunat eu la RC si surpriza: nu exista inca niciun raspuns la sesizarea mea!
Digi Helper: se pare ca ai reusit sa ma dezinformezi doar pe acest forum! Cei de la RC spun ca lucrezi la alt departament. Cine mai intelege ce varza e la Digi!? Aviz amatorilor de rezolvari pe forum! Edited by arab, 18 December 2017 - 16:27. |
|
#7643
Posted 18 December 2017 - 16:41
@arab - Salut.
Situatia ta este in continuare in atentia departamentului ce se ocupa de aceasta, in cursul zilei de vineri in momentul in care ti-am raspuns la mesaj se facusera verificari asupra informatiilor transmise de catre tine prin intermediul sesizarii. Informatia conform careia ti-am comunicat ca s-au facut recent verificari asupra sesizarii nu este una eronata si am rugamintea sa astepti rezolutia finala, inanite de inchiderea sesizarii vei fi contact, nu este necesar sa revii cu o alta sesizare sau cu apel telefonic. |
#7644
Posted 18 December 2017 - 16:43
E greu de calculat chiar si babeste cu MB aia? Trebuie timp...! E greu sa spuneti ca ati gresit!
Acum aproximativ 5 minute s-au facut ultimele verificari supra situatiei tale, iar in scurt timp se va reveni cu apel telefonic-asta era Vineri! Cand spui asa ceva, se presupune ca deja exista un raspuns la sesizarea clientului si il sunati pentru a-i comunica ce si cum. Gresesc? Eu inchei aici discutia...nu are rost, se pare ca nu ne intelegem romaneste! Cand afirmi public ca cineva ma va suna si nu o face nimeni, suna a amatorism totul! Edited by arab, 18 December 2017 - 17:01. |
#7645
Posted 18 December 2017 - 18:15
DON persona din familie decedata; ce fac cu el...?! Am 3xDON Mai am 10 - 11 luni de contract si am primit cateva zeci de lei reducere la reinoirea contractului acum un an si ceva. Nu stiu ce sa fac cu el; oare pot sa-i schimb numarul fara prelungirea perioadei contractuale? Eventual sa portez peste el vreun numar de prepay de la alt operator fara modificarea duratei contractuale? Pot sa-l inchid, nu stiu ce sa fac cu el pur si simplu. Nu banii sunt problema.
|
#7647
Posted 18 December 2017 - 19:51
crisbud, on 14 decembrie 2017 - 10:48, said:
Cam nicio retea nu are semnal acolo. Este o antena sts "lipita" de spital. Aka...niste aparate medicale nu ar "suporta" 3g si 4g...hai si 2g-ul saraciilor de la vomafone. |
|
#7649
Posted 19 December 2017 - 12:38
Gotyc, on 16 decembrie 2017 - 14:02, said:
DIGI , sesizare: 2444796943 , spunele colegilor sa ma sune atunci cand se rezolva problema. Nu am nevoie de abureli si altele. Daca pun cartela prepay Telekom , cand face trecerea din 4G in 3G nu sunt probleme, doar la DIGI sunt aceste probleme. Salut, Gotyc! In baza sesizarii mai sus mentionate, am incercat de mai multe ori sa te contactam, insa nu am putut lua legatura cu tine. Situatia semnalata de catre tine a fost verificata si solutionata inca din data de 14 decembrie, astept intr-un mesaj privat si feedback-ul tau, iar in cazul in care aceasta inca persista, te rog sa-mi oferi mai multe detalii si un numar la care poti fi contactat telefonic. 2003spirit, on 18 decembrie 2017 - 18:15, said:
DON persona din familie decedata; ce fac cu el...?! Am 3xDON Mai am 10 - 11 luni de contract si am primit cateva zeci de lei reducere la reinoirea contractului acum un an si ceva. Nu stiu ce sa fac cu el; oare pot sa-i schimb numarul fara prelungirea perioadei contractuale? Eventual sa portez peste el vreun numar de prepay de la alt operator fara modificarea duratei contractuale? Pot sa-l inchid, nu stiu ce sa fac cu el pur si simplu. Nu banii sunt problema. Salut, 2003spirit! In cazul in care persoana decedata era si titularul abonamentului DON, am rugamintea sa-mi oferi in privat numele si numarul de telefon, pentru verificarea pachetului si a-ti comunica posibilitatea de renuntare. Edited by DIGI_Helper, 19 December 2017 - 12:46. |
#7650
Posted 19 December 2017 - 12:47
Tin telefonul redirectionat catre TELEKOM. Mereu se rezolva temporar, veniti cu un raspuns concret atunci cand puteti face ceva permanent nu temporar.
Attached FilesEdited by Gotyc, 19 December 2017 - 12:48. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users