Ford Fusion benzina+GPL
Last Updated: Apr 04 2022 21:32, Started by
misu78
, Jul 04 2014 12:38
·
0
#55
Posted 17 July 2015 - 10:44
ODO 205300.
Schimbat vas expansiune - 80 ron, cica e boala lor, presiune marita in circuit si se crapa. Vedem cat tine. S-a aprins un martor in bord, cel cu motorul. Eroare de aprindere pe cilindrul 4, cica ar fi bobina. As vrea sa o masor inainte dar nu stiu cum. Sugestii? |
#56
Posted 18 July 2015 - 14:37
Schimb-o si sa fii pregatit cu fise si bujii - crapa pe rand. Ia Valeo, Beru, Ngk
|
#57
Posted 18 July 2015 - 19:07
Bujiile deja sunt luate, pe original. Luam si bobina sa vedem ce combinatie iese. Merci!
|
#58
Posted 18 July 2015 - 21:50
Pe original sunt niste prastii de Bosch HR8MEV facute in Rusia, proaste cu spume - nu le recomand. Am avut nebranduite FoMoCo si nu au tinut un an. Am pus NGK V-line NR.25 (iridiu) co PTR5A-13 sau daca vrei de buget tot de la ngk TR5B-13.
|
#59
Posted 19 July 2015 - 14:43
Banuiam eu (si le si simtisem) ca sunt cam panarame. NGK-urile cu iridiu se schimba cumva la 60k?
|
#60
Posted 19 July 2015 - 16:47
Da, daca nu cumva crapa mai devreme.
Edited by Marius3k, 19 July 2015 - 16:47. |
#61
Posted 19 July 2015 - 19:30
Acum imi dau seama ca avatarul tau e ca semnul meu din bord!
|
#62
Posted 20 July 2015 - 06:50
Da, pai se mai intampla sa apara prin bord la mai multe masini.
|
#63
Posted 20 July 2015 - 09:33
#64
Posted 28 July 2015 - 13:33
Solutia finala: schimbat bujiile, totul ok, eroarea a disparut. Bujia de pe cilindrul 4 dadea scanteie doar cand vroia ea.
Asta dupa ce am dat bobina jos si am inspectat-o. Totul ok, nu crapata, nu lovita, pe intuneric nu scapa scanteie. |
|
#65
Posted 21 September 2015 - 12:49
ODO 209.000 km.
Facut schimbul de ulei si filtru, al 3-lea cu Mobil Super 3000. Masina merge din ce in ce mai bine, e ca vinul. Cu cat mai batrana cu atat mai bine. Drumuri line! |
#66
Posted 23 September 2015 - 12:48
Ieri am facut schimbul de filtre la GPL, 50 ron, totul ok.
Azi am mai luat un bidon de Mobil Super 3000, 89 ron, Carefura. Prea ieftin sa refuz oferta. PS: am uitat sa zic ca am reusit performanta ca vara asta sa intep ambele anvelope pe spate. Edited by misu78, 23 September 2015 - 12:49. |
#67
Posted 01 October 2015 - 16:11
Legat de presiunea din circuitul de racire, la mine a fatat garnitura de la carcasa de termostat. Posibil de la combo-ul recent de temperaturi mari, circulat in oras, AC constant. Plus termostat pe patul de moarte.
Nu stiu de cat timp, exista pe piata un lichid/antigel dar fara apa in el. Ceva mai scump decat antigelul clasic dar nu mai ai probleme cu presiunea in circuit, depuneri sau alte balarii. |
#68
Posted 02 October 2015 - 18:51
Nu cunosc, n-am auzit. Imi dai o denumire sa stiu ce caut?
|
#69
Posted 03 October 2015 - 10:11
|
#70
Posted 03 October 2015 - 21:26
Multumesc dar, neahhh. Nu ma atrage si nu inspira incredere. Prea mult marketing.
|
#71
Posted 28 October 2015 - 16:37
Daca poti financiar eu as recomanda bujii NGK LPG. Eu am NKG LPG 7.
|
#72
Posted 29 October 2015 - 11:05
23 de euro 1 bujie? Dao draku ca nu produce GPL, doar il arde. O fi buna, nu zic nu. Dar 100 de euroi pe un schimb de bujii e exagerat. Si nici nu am vreun Ferari sa mai zici ca trebuie.........
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users