Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme primire SMS ING in Roaming International
Last Updated: Jan 08 2015 07:14, Started by
sylfamas
, May 20 2014 10:05
·
0
#1
Posted 20 May 2014 - 10:05
Salut,
Imi cer scuze daca s-a mai discutat asa ceva. Am plecat in Suedia pe o perioada mai lunga (6 luni) si mi-am facut evident un card in euro la ING si cu un Home Bank cu login prin SMS (nu am optat pentru digipass pentru a nu-l pierde, ca daca il pierd nu am cum sa iau altul). Login-ul cere o parola dupa care primesti un cod de confirmare prin SMS pe care trebuie sa-l introduci. In tara a mers foarte bine. Din pacate, dupa ce am ajuns in Suedia, nu am mai primit SMS-urile de la ING deloc. Mentionez ca a trebuit sa schimb IMSI (am selectat COOP VOCE) pentru a putea beneficia de Roaming. Mentionez de asemenea ca primesc SMS-urile normale de la prieteni, rude. Inafara de a suna la ING, unde probabil nu voi rezolva nimic, aveti cumva o rezolvare. Ma intreb, poate s-a mai lovit cineva de problema asta. Multumesc |
#3
Posted 20 May 2014 - 10:21
pai sun la ING dar problema probabil ca nu e acolo. SMS-urile pleaca de la ei dar nu ajung la mine.
Edited by sylfamas, 20 May 2014 - 10:21. |
#4
Posted 20 May 2014 - 10:28
Numarul de telefon este cumva portat in Digi? Daca da, suni la ING si le explici ca nr este portat si sa iti trimita SMS-ul din retaua Digi.
Daca de la alte numere, din retele diferite, primesti SMS...balanta inclina tot catre modul in care ING iti trimite mesajele. Edited by Lesbianu, 20 May 2014 - 10:30. |
#5
Posted 20 May 2014 - 10:33
Da, numarul este portat. Din ce-am vazut la SMS-urile trimise in tara de catre ING, ei trimit oricum sms-urile din reteaua Digi. Poate e de la asta.
|
#6
Posted 20 May 2014 - 10:40
Suni la ei si le spui ca ai un numar portat si sa isi verifice sistemul (eventual sa iti seteze numarul manual ca fiind portat). Incearca pentru moment sa nu le spui de roaming. Noob-ii din callcenter or sa arunce pisica in curtea ta, ca dom'le din cauza asta nu iti ajung mesajele, ca serviciul lor nu este facut sa functioneze in roaming, Oriunde ai fi in lume, inregistrat in roaming intr-o retea straina, SMS-urile nu au de ce sa nu ajunga la tine decat daca sunt trimise aiurea.
|
#7
Posted 20 May 2014 - 10:42
@Lesbianu te referi sa sun la ING sau la Digi ?
Oricum o sa sun la ING si pe urma la Digi, poate ma rezolva altfel cei de la ING. |
#8
Posted 20 May 2014 - 10:44
Digi nu are treaba, primesti SMS-uri de la prieteni. De la ING nu primesti => la ei este buba.
Le mentionezi treaba asta, de la toti primesc numai cu voi am probleme...so FIX IT! Edited by Lesbianu, 20 May 2014 - 10:46. |
#9
Posted 20 May 2014 - 12:10
Am vorbit la ING si intr-adevar au zis ca ei rezolva problema. Aparent, mesajele lor se duc prin Mediasat catre destinatar si au transmis o cerere catre Mediasat sa verifice traseul pana la numarul meu si sa rezolve. 1 sau 2 zile
Multumesc pentru sfaturi si ajutor |
#10
Posted 20 May 2014 - 12:33
De asta, cei de la BT mi-au sugerat sa iau Token cand am fost plecat in Spania.
|
|
#11
Posted 08 January 2015 - 07:14
Am testat home banking cu logare prin digi pass si cu logare prin SMS. Am testat si serviciul de anuntare cand se retrag din sau se fac plati in cont, atat prin SMS cat si prin push.
Pot sa va spun ca, fiind in Romania, in centrul Bucurestiului, toate serviciile bazate pe SMS sau push functioneaza, dar cand si cum vor ele. Cand ai mai mare nevoie nu. In final am ramas la logarea prin token si am renuntat la serviciul de anuntare intrare/iesire bani din cont. Am foloisit (prin schimbarea in home banking) atat numar Digi cat si Vodafone, in zone cu acoperire completa. Rezultatul a fost dezamagitor. Exemplu: dorind sa fac un transfer din contul de economii in contul curent, am intrat pe net, incercat sa ma loghez cu parola si am asteptat SMS-ul. Acesta nu a venit nici la incercari repetate. Am plecat la banca, am virat banii de la multimat, am plecat la cumparaturi si dupa doua ore si ceva, in drumul spre casa au ajuns si SMS-urile cu parolele de logare! Vorbind cu cei de la My line, evident, la ei totul era OK si: nu eram eu in zona cu acoperire, telefonul nu avea setarile corespunzatoare etc. Ar fi putut fi si asa, daca nu primeam niciodata SMS-ul sau push-ul. Dar uneori mergea, ulteori nu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users