Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Calare injector frana spate ( Suzuki GSX-R750 L4)

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
_tiberiu_

_tiberiu_

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3
  • Înscris: 23.04.2014
Am observat de la o vreme ca injectorul de frana spate se caleaza destul de des in special daca folosesc franarea la viteze sub 40/50 Km/h.
Este vorba de un injector de aluminiu de 8 mm in diametru si as dori sa-l schimb cu unul de 12 mm de zinc acoperit cu policarbonat.
Intrebare : a mai facut cineva o astfel de modificare?

#2
andu2006

andu2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 16.02.2013
Buna, casa nu fiu rautacios dupa primul tau post : sper ca la mecanica te pricepi mai bine decit la termenii tehnici (ce-i acela injector la sistemul de frinare ? )
Daca te referi la aerisitor  - acela nu poate fi din aluminiu ( uzual sunt din din otel galvanizat si orificiul de legatura cu atmosfera este protejat cu un dop , ca sa nu intre impuritatile si sa-l obtureze )
Daca te referi la pistonasele de frina din cilindri ( care se pot bloca ) nu cred ca sunt din aluminiu deoarece nu ar rezista la uzura de contact cu sabotii/placutele de frina.
Daca nu cunosti termenii tehnici si vrei totusi sa risti schimbind singuri piese la sistemul de frinare , pune macar niste poze sa intelegem ce doresti de fapt, dar sfatul meu este sa te duci la service ( am rezerve mari asupra abilitatilor tale de mecanic auto si nu de alta , dar cei cu care mergi in masina sau cei in care vei intra ca nu au tinut frinele nu au nici o vina ).

#3
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,036
  • Înscris: 07.11.2006
Poate se refera la cilindru de frana,pentru ca nu prea-mi vine sa cred ca e cazul de aerisitoare la 8 respectiv 12 mm.

#4
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,115
  • Înscris: 29.06.2005
Pai n-ai frana fata?
Aia spate se recomanda doar in curbe (glumesc - nu incerca).

#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Post_tiberiu_, on 23 aprilie 2014 - 12:00, said:

Am observat de la o vreme ca injectorul de frana spate se caleaza destul de des in special daca folosesc franarea la viteze sub 40/50 Km/h.
Care injector ca sunt 4? 2 pe dreapta, 2 pe stanga, 2 in fata si 2 in spate

#6
2578_Alin

2578_Alin

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 55
  • Înscris: 12.06.2014
@_tiberiu_ : am aceeas motocicleta ca si tine dar scuza-ma eu unul nu am inteles nimic din postarea ta Posted Image

View Postadisz, on 23 aprilie 2014 - 15:09, said:

Poate se refera la cilindru de frana,pentru ca nu prea-mi vine sa cred ca e cazul de aerisitoare la 8 respectiv 12 mm.

Probabil.

View Postflorinel, on 23 aprilie 2014 - 18:08, said:

Pai n-ai frana fata?
Aia spate se recomanda doar in curbe (glumesc - nu incerca).

Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate