Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare anvelope all season
Last Updated: Dec 15 2017 10:46, Started by
ionutvd
, Mar 21 2014 22:30
·
0
#19
Posted 28 March 2014 - 10:11
Eu am avut odata cauciucuri de vara proaste (Michelin Energy).
Ce ar fi acum sa zic ca nu recomand niciun cauciuc de vara pt ca sunt proaste? In fc de necesitati poate fi mai convenabila o varianta sau cealalta. Si sincer decat niste bombe cu ceas mai bine niste AS bune. Vara nu inseamna doar asfalt fierbinte si uscat iar iarna nu inseamna doar zapada de +10cm si temp sub -10*C. |
#20
Posted 28 March 2014 - 11:29
undercoverbrother, on 28 martie 2014 - 10:11, said:
mai bine niste AS bune. [ http://s13.postimg.org/o1bymuv03/hankook.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 28 March 2014 - 12:12
In majoritatea testelor nemtesti ambele au primit cam aceleasi calificativ - satisfacator . Trebuie sa spui in ce conditii le vei folosi mai mult ca sa poti face diferenta intre ele .
Eu zic sa dai cu zaru si sa le ei pe care le vrei....oricum afectezi siguranta/tinuta de drum a masinii daca cele 2 anvelope pe care vrei sa le achizitionezi difera de celelalte.(model/profil/uzura/vechime) Ce as face eu.....rezumandu-ma strict la acelasi site si la aceeasi categorie : As mai pune 186 lei (fata de 2x Hankook) si as lua 4 anvelope Matador Adhessa Mp61 cu care as echipa toate cele 4 roti .Pe autobild.de au primit calificativ satisfacator si ocupat locul 3 din 9 iesind peste Kleber Quadraxer (loc 8 din 9) http://www.testberic...013/380902.html Edited by polizei, 28 March 2014 - 12:37. |
#22
Posted 28 March 2014 - 12:17
adrian_r5, on 28 martie 2014 - 11:29, said:
Teoretic de acord cu tine ... da' dracu stie ce sa zic ... Hankook-urile de care se vorbea in primu' post zice eticheta ca sint cotate cu "C" la mersu' "pe ploaie" ... chiar asa bune sa fie ? Replica era la postul dinainte in care mocca spunea ca mai bine cumperi cele mai ieftine cauciucuri de vara si cele mai ieftine cauciucuri de iarna. Edited by undercoverbrother, 28 March 2014 - 12:17. |
#23
Posted 11 December 2017 - 09:10
Scriu aici pentru a nu mai deschide un topic separat, chiar daca nu se potriveste perfect subiectului.
Am un Chevrolet Aveo din 2007 incaltat in momentul de fata cu anvelope de vara Hankook 185/55/15 - 82V cu care am mers 42.000km. Mentionez ca merg cu aceasta masina in mare parte in week-end-uri si in concedii (approx. 4-5000km/an). Din aceasta cauza pana acum nu mi-am luat cauciucuri de iarna si am mers cu cele de vara (in mod normal iarna sunt doar cateva zile in care drumurile sunt acoperite cu zapada/polei si pana acum nu au fost momente multe in care sa am nevoie de aceasta masina si sa nu o pot folosi). Acum a venit vremea sa le schimb pe cele de vara cu unele noi. Stiu ca cel mai bine este sa ai 2 seturi (vara/iarna) dar in cazul meu prefer, din cauza numarului relativ mic de km pe care ii fac si a lipsei spatiului de depozitare, sa am un singur set de anvelope. Intrebarea este: Ce sa aleg, anvelope de iarna sau all season ?? Multzam |
#26
Posted 11 December 2017 - 18:54
Sau Goodyear Vector 4 Seasons. Vezi ce gasesti ieftin dintre astea doua, desi sunt apropiate la pret, ca si la calitate.
Edited by tatalor51, 11 December 2017 - 18:55. |
#27
Posted 12 December 2017 - 00:19
Eu la 1600 kg greutatea masinii 2x4 cu goodyear vector 4 seasons 225/50/17, in giratoriu la 40 km/h pe ud pierd aderenta fata...abia astept sa scap de ele. Sunt unele comparative care le gasesc superioare fata de Michelin cross climate deci nici astea ultimile nu s extra ...
|
#28
Posted 12 December 2017 - 01:02
Uita-te si la cauciucurile Nokian. Eu am auzit ca sunt foarte bune si sunt mai ieftine decat Michelin ori Continental. Au indicele de aderentă B si indicele de consum C . Cu indicele de viteza V am gasit putine si erau no name. Majoritatea sunt cu T si H adica 190km si 210 km. Nu cred ca circuli tu 240km/h deci un H ar fi ok.
|
|
#30
Posted 12 December 2017 - 07:35
judas, on 11 decembrie 2017 - 09:10, said:
Scriu aici pentru a nu mai deschide un topic separat, chiar daca nu se potriveste perfect subiectului. Am un Chevrolet Aveo din 2007 incaltat in momentul de fata cu anvelope de vara Hankook 185/55/15 - 82V cu care am mers 42.000km. Mentionez ca merg cu aceasta masina in mare parte in week-end-uri si in concedii (approx. 4-5000km/an). Din aceasta cauza pana acum nu mi-am luat cauciucuri de iarna si am mers cu cele de vara (in mod normal iarna sunt doar cateva zile in care drumurile sunt acoperite cu zapada/polei si pana acum nu au fost momente multe in care sa am nevoie de aceasta masina si sa nu o pot folosi). Acum a venit vremea sa le schimb pe cele de vara cu unele noi. Stiu ca cel mai bine este sa ai 2 seturi (vara/iarna) dar in cazul meu prefer, din cauza numarului relativ mic de km pe care ii fac si a lipsei spatiului de depozitare, sa am un singur set de anvelope. Intrebarea este: Ce sa aleg, anvelope de iarna sau all season ?? Multzam Dezavantajul este ca au un pret ceva mai mare dar cel putin nu mai ai grija schimbarii lor de doua ori pe an. Cred ca reprezinta alegerea ideala pentru tine. https://www.anvelosh...in-crossclimate Edited by gabrieln2016, 12 December 2017 - 07:46. |
#31
Posted 12 December 2017 - 07:49
La un moment dat ma gandeam sa iau anvelope de iarna si sa merg si vara cu ele.
Inteleg ca nu ar fi o varianta buna ?? |
#32
Posted 12 December 2017 - 07:53
Poti merge si asa. Doar ca anvelopele de iarna se vor uza putin mai repede vara si vor avea aderenta ceva mai scazuta vara, mai ales pe asfalt ud. Daca nu faci multi km si daca circuli in limite rezonabile, adica pana pe la 100-110 km/h poti folosi si vara anvelope de iarna. Pe una din masini am doar de iarna tot anul, dar circul doar in oras si face 5-6000km/an. La aia ce face 30-40000 folosesc doua randuri de roti.
Daca faci sub 10.000/an o sa tina 3-4 ani si alea de iarna utilizate tot anul. Edited by PoeOvidiu, 12 December 2017 - 07:55. |
#33
Posted 12 December 2017 - 08:36
Din punctul meu de vedere sa mergi vara cu cauciucuri de iarna este solutia cea mai putin potrivita si in cazul tau este chiar ilogica pentru ca mergi preponderent vara. Practic tu vrei ca iarna, cand mai iesi cu masina, sa ai niste cauciucuri de care sa nu se lege politia. In aceasta situatie, daca CC-urile sunt prea scumpe, ia-ti niste All Season mai ieftine (gasesti si pe la 200 lei/buc) si ai rezolvat problema. Cat te vor tine in conditii minime de siguranta, asta este o alta poveste.
Edited by gabrieln2016, 12 December 2017 - 08:39. |
|
#34
Posted 12 December 2017 - 13:09
Corect, merg preponderent vara. Pe timp de iarna ies foarte rar cu masina personala.
Presupun ca anvelopele all season pe timp de vara sunt mai bune decat cele de iarna. Indexul de viteza cred ca ar ajunge H (acum am V dar oricum nu ajung eu la vitezele astea). Daca iau anvelope cu index de incarcare mai mare (86, acum am 82), afecteaza cu ceva consumul sau altele ?? |
#35
Posted 15 December 2017 - 10:46
Poți circula și vara cu anvelope de iarnă, dar cu câteva observații:
- au uzură mai mare decât cele de vară, fiind mai moi; - dacă le utilizezi și vara, cauciucul se întărește mai repede, ceea ce duce la o scădere a aderenței pe gheață și zăpadă; - pe asfalt uscat (mai ales vara) au distanța de frânare simțitor crescută comparativ cu cele de vară; dacă circuli pe un drum aglomerat și cel din fața ta frânează brusc... Majoritatea anvelopelor all-season sunt anvelope de iarnă cu comportament îmbunătățit în condiții de vară (excepție Crossclimate, care sunt invers - mai bune vara, dar fac față și iarna, că nu degeaba sunt certificate 3PMSF - multe anvelope de iarnă no-name nu au așa ceva). La câți km faci pe an, mai ales dacă ai un stil de conducere relaxat (nu mergi "la aspirație", lipit de mașina din față), anvelopele all-season sunt tot ce-ți trebuie. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users