Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 

Recomandare anvelope all season

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Eu am avut odata cauciucuri de vara proaste (Michelin Energy).
Ce ar fi acum sa zic ca nu recomand niciun cauciuc de vara pt ca sunt proaste?


In fc de necesitati poate fi mai convenabila o varianta sau cealalta.
Si sincer decat niste bombe cu ceas mai bine niste AS bune.

Vara nu inseamna doar asfalt fierbinte si uscat iar iarna nu inseamna doar zapada de +10cm si temp sub -10*C.

#20
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

 undercoverbrother, on 28 martie 2014 - 10:11, said:

mai bine niste AS bune.
Teoretic de acord cu tine ... da' dracu stie ce sa zic ... Hankook-urile de care se vorbea in primu' post zice eticheta ca sint cotate cu "C" la mersu' "pe ploaie" ... chiar asa bune sa fie ?

[ http://s13.postimg.org/o1bymuv03/hankook.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#21
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
In majoritatea testelor nemtesti ambele au primit cam aceleasi calificativ - satisfacator . Trebuie sa spui in ce conditii le vei folosi mai mult ca sa poti face diferenta intre ele .

Eu zic sa dai cu zaru si sa le ei pe care le vrei....oricum afectezi siguranta/tinuta de drum a masinii daca cele 2 anvelope pe care vrei sa le achizitionezi difera de celelalte.(model/profil/uzura/vechime)

Ce as face eu.....rezumandu-ma strict la acelasi site si la aceeasi categorie : As mai pune 186 lei (fata de 2x Hankook) si as lua 4 anvelope Matador  Adhessa Mp61 cu care as echipa toate cele 4 roti .Pe autobild.de au primit calificativ satisfacator si ocupat locul 3 din 9 iesind peste Kleber Quadraxer (loc 8 din 9) http://www.testberic...013/380902.html

Edited by polizei, 28 March 2014 - 12:37.


#22
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007

 adrian_r5, on 28 martie 2014 - 11:29, said:

Teoretic de acord cu tine ... da' dracu stie ce sa zic ... Hankook-urile de care se vorbea in primu' post zice eticheta ca sint cotate cu "C" la mersu' "pe ploaie" ... chiar asa bune sa fie ?


Replica era la postul dinainte in care mocca spunea ca mai bine cumperi cele mai ieftine cauciucuri de vara si cele mai ieftine cauciucuri de iarna.

Edited by undercoverbrother, 28 March 2014 - 12:17.


#23
judas

judas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,830
  • Înscris: 04.02.2008
Scriu aici pentru a nu mai deschide un topic separat, chiar daca nu se potriveste perfect subiectului.
Am un Chevrolet Aveo din 2007 incaltat in momentul de fata cu anvelope de vara Hankook 185/55/15 - 82V
cu care am mers 42.000km. Mentionez ca merg cu aceasta masina in mare parte in week-end-uri si in concedii (approx. 4-5000km/an).
Din aceasta cauza pana acum nu mi-am luat cauciucuri de iarna si am mers cu cele de vara (in mod normal iarna sunt doar cateva zile
in care drumurile sunt acoperite cu zapada/polei si pana acum nu au fost momente multe in care sa am nevoie de aceasta masina si
sa nu o pot folosi). Acum a venit vremea sa le schimb pe cele de vara cu unele noi. Stiu ca cel mai bine este sa ai 2 seturi (vara/iarna)
dar in cazul meu prefer, din cauza numarului relativ mic de km pe care ii fac si a lipsei spatiului de depozitare, sa am un singur set de anvelope.

Intrebarea este: Ce sa aleg, anvelope de iarna sau all season ??

Multzam

#24
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 20.02.2006
All seasons Michelin Cross Climate

#25
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,028
  • Înscris: 29.06.2011
Michelin Cross Climate

#26
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014
Sau Goodyear Vector 4 Seasons. Vezi ce gasesti ieftin dintre astea doua, desi sunt apropiate la pret, ca si la calitate.

Edited by tatalor51, 11 December 2017 - 18:55.


#27
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Eu la 1600 kg greutatea masinii 2x4 cu goodyear vector 4 seasons 225/50/17, in giratoriu la 40 km/h pe ud pierd aderenta fata...abia astept sa scap de ele. Sunt unele comparative care le gasesc superioare fata de Michelin cross climate deci nici astea ultimile nu s extra ...

#28
Freddy12

Freddy12

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,493
  • Înscris: 15.09.2010
Uita-te si la cauciucurile Nokian. Eu am auzit ca sunt foarte bune si sunt mai ieftine decat Michelin ori Continental. Au indicele de aderentă B si indicele de consum C . Cu indicele de viteza V am gasit putine si erau no name. Majoritatea sunt cu T si H adica 190km si 210 km. Nu cred ca circuli tu 240km/h deci un H ar fi ok.

#29
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Nokian Weatherproof

#30
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016

 judas, on 11 decembrie 2017 - 09:10, said:

Scriu aici pentru a nu mai deschide un topic separat, chiar daca nu se potriveste perfect subiectului.
Am un Chevrolet Aveo din 2007 incaltat in momentul de fata cu anvelope de vara Hankook 185/55/15 - 82V
cu care am mers 42.000km. Mentionez ca merg cu aceasta masina in mare parte in week-end-uri si in concedii (approx. 4-5000km/an).
Din aceasta cauza pana acum nu mi-am luat cauciucuri de iarna si am mers cu cele de vara (in mod normal iarna sunt doar cateva zile
in care drumurile sunt acoperite cu zapada/polei si pana acum nu au fost momente multe in care sa am nevoie de aceasta masina si
sa nu o pot folosi). Acum a venit vremea sa le schimb pe cele de vara cu unele noi. Stiu ca cel mai bine este sa ai 2 seturi (vara/iarna)
dar in cazul meu prefer, din cauza numarului relativ mic de km pe care ii fac si a lipsei spatiului de depozitare, sa am un singur set de anvelope.

Intrebarea este: Ce sa aleg, anvelope de iarna sau all season ??

Multzam
Michelin CrossClimate care sunt in principal cauciucuri de vara omologate si pentru iarna (certificare 3PMSF).  Au foarte buna aderenta pe sosele ude in orice tip de conditii atmosferice, atat iarna cat si vara. Noi au acelasi nivel de tractiune pe zapada  ca si cele All Season premium. In stare uzata (2,1 mm adancime banda de rulare) nivelul de tractiune este ca la cele mai importante anvelope All Seasons in stare intermediara (4 mm adancime banda de rulare). Si durata de viata se pare ca e mai mare cam cu 25% decat la anvelopele premium All Season (Goodyear 4Season Gen-2, Pirelli Cinturato All season, Vredestein Quatrac 5, Nokian Weatherproof, Hankook Kinergy 4S). Informatiile de mai sus provin din sursa Michelin si  testarile au fost pe 205/55 R16. Cand am luat masina in iunie i-am solicitat dealerului sa o comande cu aceste cauciucuri, contracost desigur, dar din pacate nu s-a putut.
Dezavantajul este ca au un pret ceva mai mare dar cel putin nu mai ai grija schimbarii lor de doua ori pe an.
Cred ca reprezinta alegerea ideala pentru tine.

https://www.anvelosh...in-crossclimate

Edited by gabrieln2016, 12 December 2017 - 07:46.


#31
judas

judas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,830
  • Înscris: 04.02.2008
La un moment dat ma gandeam sa iau anvelope de iarna si sa merg si vara cu ele.
Inteleg ca nu ar fi o varianta buna ??

#32
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Poti merge si asa. Doar ca anvelopele de iarna se vor uza putin mai repede vara si vor avea aderenta ceva mai scazuta vara, mai ales pe asfalt ud. Daca nu faci multi km  si daca circuli in limite rezonabile, adica pana pe la 100-110 km/h poti folosi si vara anvelope de iarna. Pe una din masini am doar de iarna tot anul, dar circul doar in oras si face 5-6000km/an. La aia ce face 30-40000 folosesc doua randuri de roti.
Daca faci sub 10.000/an o sa tina 3-4 ani si alea de iarna utilizate tot anul.

Edited by PoeOvidiu, 12 December 2017 - 07:55.


#33
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Din punctul meu de vedere sa mergi vara cu cauciucuri de iarna este solutia cea mai putin potrivita si in cazul tau este chiar ilogica pentru ca mergi preponderent vara. Practic tu vrei ca iarna, cand mai iesi cu masina, sa ai niste cauciucuri de care sa nu se lege politia. In aceasta situatie, daca CC-urile sunt prea scumpe, ia-ti niste All Season mai ieftine (gasesti si pe la 200 lei/buc) si ai rezolvat problema. Cat te vor tine in conditii minime de siguranta, asta este o alta poveste.

Edited by gabrieln2016, 12 December 2017 - 08:39.


#34
judas

judas

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,830
  • Înscris: 04.02.2008
Corect, merg preponderent vara. Pe timp de iarna ies foarte rar cu masina personala.
Presupun ca anvelopele all season pe timp de vara sunt mai bune decat cele de iarna.
Indexul de viteza cred ca ar ajunge H (acum am V dar oricum nu ajung eu la vitezele astea).
Daca iau anvelope cu index de incarcare mai mare (86, acum am 82), afecteaza cu ceva consumul sau altele ??

#35
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,363
  • Înscris: 29.01.2008
Poți circula și vara cu anvelope de iarnă, dar cu câteva observații:
- au uzură mai mare decât cele de vară, fiind mai moi;
- dacă le utilizezi și vara, cauciucul se întărește mai repede, ceea ce duce la o scădere a aderenței pe gheață și zăpadă;
- pe asfalt uscat (mai ales vara) au distanța de frânare simțitor crescută comparativ cu cele de vară; dacă circuli pe un drum aglomerat și cel din fața ta frânează brusc...
Majoritatea anvelopelor all-season sunt anvelope de iarnă cu comportament îmbunătățit în condiții de vară (excepție Crossclimate, care sunt invers - mai bune vara, dar fac față și iarna, că nu degeaba sunt certificate 3PMSF - multe anvelope de iarnă no-name nu au așa ceva). La câți km faci pe an, mai ales dacă ai un stil de conducere relaxat (nu mergi "la aspirație", lipit de mașina din față), anvelopele all-season sunt tot ce-ți trebuie.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate