Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sf. Botez
#2269
Posted 22 October 2017 - 17:59
De unde rezulta ca nu conteaza ca te-ai botezat la o luna sau la 18 ani ci conteaza viata ta in Hristos si faptele credintei.
Nu te mantuieste nimeni cu forta, indiferent de varsta la care te-ai botezat. Inafara de zexelica, bineinteles. Bine, la el nici botezul nu conteaza, pur si simplu a fost ales la mantuire, la fel cum te ia politia si te baga la zdup. |
#2270
Posted 22 October 2017 - 19:31
Ayami, on 22 octombrie 2017 - 17:59, said:
De unde rezulta ca nu conteaza ca te-ai botezat la o luna sau la 18 ani ci conteaza viata ta in Hristos si faptele credintei. Nu te mantuieste nimeni cu forta, indiferent de varsta la care te-ai botezat. Inafara de zexelica, bineinteles. Bine, la el nici botezul nu conteaza, pur si simplu a fost ales la mantuire, la fel cum te ia politia si te baga la zdup. |
#2271
Posted 22 October 2017 - 20:20
Degeaba crezi la botez daca dupa aia te lepezi. Poti sa te botezi si la o luna, apoi toata viata SA CREZI.
UNDE SPUNE: "CINE CREDE IN TIMPUL BOTEZULUI"? Aaa, ca vreti voi sa rastalmaciti e altceva. Botezul si credinta sunt doua conditii esentiale pentru mantuire, TIMPUL nu e precizat. Alt exemplu: Şi le-a zis Iisus: Adevărat, adevărat zic vouă, dacă nu veţi mânca trupul Fiului Omului şi nu veţi bea sângele Lui, nu veţi avea viaţă în voi. Scrie ca la 18 ani, nu? Cel putin asa citesti tu daca aplicam logica cu botezul, daca te impartasesti la 3 ani nu se pune. Misto credinta aveti, cand ati inventat-o? Vezi ca nu conditioneaza impartasania de credinta, sigur se pot impartasi ateii si musulmanii pentru ca nu scrie vreo interdictie, se impartasesc si ei la misto pentru ca nu scrie nimic de credinta. Cum citim? Edited by Ayami, 22 October 2017 - 20:39. |
#2272
Posted 22 October 2017 - 20:39
#2273
Posted 22 October 2017 - 21:30
Vrei însă să înţelegi, omule nesocotit, că credinţa fără de fapte moartă este?
Căci precum trupul fără suflet mort este, astfel şi credinţa fără de fapte, moartă este. Sa curga intrebarile: Ce rost are marturisirea unei credinte moarte in timpul botezului? Cu ce te ajuta daca ai marturisit credinta in timpul botezului dar ai nesocotit alta precizare importanta din Biblie? Aplica CE SCRIE IN BIBLIE cum il taie capul fiecare, are fiecare Hristosul lui si credinta lui? Cum probeaza cineva ca botezatul are o credinta moarta sau are fapte de credinta? Mai e valabil botezul daca acel crestin a marturisit o credinta moarta? Si tot asa la nesfarsit. |
#2274
Posted 26 October 2017 - 06:35
Ayami, on 22 octombrie 2017 - 20:20, said: UNDE SPUNE: "CINE CREDE IN TIMPUL BOTEZULUI"? |
#2275
Posted 26 October 2017 - 10:39
Arata-mi in pasajul in care spune ca s-a botezat toata casa unui om unde scrie ca toti membrii familiei am marturisit credinta.
|
#2276
Posted 26 October 2017 - 11:31
Didymus, on 26 octombrie 2017 - 06:35, said:
Nu ”ÎN TIMPUL BOTEZULUI”, ci ÎNAINTE de botez. Așa cum reiese din toate cazurile de botez relatate în Scriptură. Nimeni nu s-a botezat doar ca să se afle în treabă, ci oamenii au fost pătrunși de mesajul Evangheliei, au crezut și abia apoi s-au botezat. Ai vreun exemplu scripturistic ca cineva să se fi botezat altfel? |
#2277
Posted 26 October 2017 - 11:56
Ayami, on 26 octombrie 2017 - 10:39, said:
Arata-mi in pasajul in care spune ca s-a botezat toata casa unui om unde scrie ca toti membrii familiei am marturisit credinta. 21. Icoana aceasta inchipuitoare va mantuieste acum pe voi, si anume botezul, care nu este o curatare de intinaciunile trupesti, ci marturia unui cuget curat inaintea lui Dumnezeu, prin invierea lui Isus Hristos, Edited by zexelica, 26 October 2017 - 11:56. |
#2278
Posted 26 October 2017 - 18:13
|
#2279
Posted 27 October 2017 - 00:18
mario_bril, on 03 octombrie 2017 - 12:07, said:
Revine ilogică prezența acelui pom, pentru dumneata, din câte observ. Ca să înțelegi, pe scurt, am să-ți spun că este vorba de o alegorie acolo, nefiind un pom fizic. Ca atare, că i s-a spus pomul vieții, că ar fi avut mai mult înțeles pentru unii dacă i se spunea izvorul vieții, este doar vorba de un simbol. Câtă vreme Adam se alimenta din această nemurire, el era nemuritor. De ce nu a fost făcut nemuritor direct și i s-a dat posibilitatea de acces doar la nemurire, este o cu totul altă problemă, care pe de o parte ține cont de liberul arbitru al fiecăreia dintre creații, deci implicit și a lui Adam și pe de altă parte de preștiința lui Dumnezeu. Sper că ai înțeles acum logica mitului adamic iar pentru mai multe clarificări folosește citatul din semnătura mea. Am ramas dator cu un raspuns. Daca pomul e figurativ, inseamna ca si Edenul este figurativ. Si raurile care ieseau din el. Si ceilalti pomi din gradina sunt. Si tot asa mario_bril, on 03 octombrie 2017 - 12:07, said:
Ai o problemă cu definirea și uzitarea termenilor, din câte observ. Definiția asta, dată de dumneata, este una proprie dumitale, care nu reiese de nicăieri, cel puțin din logică, nu. NEMURITÓR, -OÁRE, nemuritori, -oare, adj., s. m., s. f. 1. Adj., s. m. și f. (în unele concepții religioase și în basme) (Ființă, suflet) care nu moare niciodată, care trăiește veșnic. 2. S. m. Spec. Zeu, Dumnezeu. 3. Adj. Care este menit să reziste timpului, care este destinat să trăiască veșnic în amintirea oamenilor; care este destinat gloriei, celebrității eterne; nepieritor. – Pref. ne- + muritor. Deci nu reiese din logica ca daca e nemuritor atunci nu moare niciodata? mario_bril, on 03 octombrie 2017 - 12:07, said:
În plus, Biblia afirmă clar că toți oamenii sunt păcătoși, deci nu se pune problema dacă oamenii la judecată sunt găsiți vinovați, ci doar de milostenia Judecătorului. Corect, toti oamenii sunt pacatosi. Dar acei "toti" ii cuprinde pe cei care pot distinge binele de rau, care sunt constienti de faptele lor. Care au capacitatea de a lua decizii. mario_bril, on 03 octombrie 2017 - 12:07, said:
Sigur, ar fi o excepție în cazul pruncilor botezați, dar acolo creștinismul nu poate răspunde, întrucât nu știe. In perspectiva judecatii, nu are nici o relevanta pentru un prunc daca e botezat sau nu. Absolut nici una. Deja este scris cum anume va decurge judecata, si pur si simplu pruncii nu au ce cauta acolo. Tu ai vazut prin tribunalele noastre adus la judecata vrun prunc? Iti poti imagina asa ceva vreodata, in vro' situatie? Cum crezi tu ca Dumnezeu va aduce la judecata pruncii nebotezati? mario_bril, on 03 octombrie 2017 - 12:12, said:
Să-ți spun un secret, iertarea aia face apel la mila lui Dumnezeu, nu la Judecata Lui. Dumnezeu este Unul milos, iertător, dar în același timp și Unul drept. Cum judecă Dumnezeu, noi nu știm, dar un lucru este cert: pocăința noastră face apel la mila dumnezeiască, nu la judecata Lui. Dar stim cum judeca Dumnezeu, si anume pe baza faptelor, a gandurilor si a vorbelor. mario_bril, on 03 octombrie 2017 - 12:12, said:
Vezi că sunt două judecăți: una particulară și una universală. Te cam încurci în ele, să știi. Te rog dezvolta. Cum adica judecata universala? Edited by SILIKA, 27 October 2017 - 00:19. |
#2280
Posted 27 October 2017 - 04:59
Ayami, on 26 octombrie 2017 - 10:39, said:
Arata-mi in pasajul in care spune ca s-a botezat toata casa unui om unde scrie ca toti membrii familiei am marturisit credinta. Zexe și Dark bine ți-au răspuns deja înaintea mea. Mai ia totuși o pastilă: Fapte 16,34. mario_bril, on 26 octombrie 2017 - 11:31, said:
Unde scrie în Biblie, aiureala asta, neoprotestantă, mă rog? |
#2281
Posted 27 October 2017 - 08:40
Didymus, on 27 octombrie 2017 - 04:59, said:
Nu ți-e cam mare tupeul? Didymus, on 27 octombrie 2017 - 04:59, said:
N-ai răspuns la niciuna din cele 5 întrebări și aștepți să-ți investighez toate cazurile de botez din Noul Testament! În plus, ți-am răspuns, dar dumneata te faci că nu observi și reiei cu o persistenți și insistență de invidiat aceleași întrebări, aiurite de altfel. Didymus, on 27 octombrie 2017 - 04:59, said: Sunt multe, în toate reiese credința botezatului, dar în niciunul nu apare vreun bebeluș, vreun naș, vreun preot, vreun busuioc, ceva... SILIKA, on 27 octombrie 2017 - 00:18, said:
Daca pomul e figurativ, inseamna ca si Edenul este figurativ. Si raurile care ieseau din el. Si ceilalti pomi din gradina sunt. Si tot asa Ca să-ți explic, logica dumitale se rezumă astfel: dacă Eminescu a folosit metafore, înseamnă că absolut toate cuvintele folosite de el sunt metafore. Miturile îmbină elemente simbolice cu elemente reale, să știi. Edited by mario_bril, 27 October 2017 - 08:44. |
#2282
Posted 27 October 2017 - 09:13
SILIKA, on 27 octombrie 2017 - 00:18, said:
NEMURITÓR, -OÁRE, nemuritori, -oare, adj., s. m., s. f. 1. Adj., s. m. și f. (în unele concepții religioase și în basme) (Ființă, suflet) care nu moare niciodată, care trăiește veșnic. 2. S. m. Spec. Zeu, Dumnezeu. 3. Adj. Care este menit să reziste timpului, care este destinat să trăiască veșnic în amintirea oamenilor; care este destinat gloriei, celebrității eterne; nepieritor. – Pref. ne- + muritor. Deci nu reiese din logica ca daca e nemuritor atunci nu moare niciodata? Din absolut nicio definiție a vreunui termen, de unde vrei dumneata, nu rezultă că acesta nu ar putea fi condiționat, ca atare și acesta. Să-ți dau un exemplu, poate pricepi, folosind termenul nestricăcios: nestricăciós, nestricăcioásă, adj. (înv.) care nu este supus stricăciunii, care nu se strică, nu poate fi stricat, nu se degradează, nu se alterează; etern, veșnic. Și acum, construiesc o frază în care introduc o condiție: Autoturismul X este nestricăcios, cu condiția că i se fac reviziile la timp. Observi dumneata cum proprietatea Y a unui X, care este una imuabilă de altfel, devine dintr-odată una ce poate fi oricând pierdută? SILIKA, on 27 octombrie 2017 - 00:18, said:
In perspectiva judecatii, nu are nici o relevanta pentru un prunc daca e botezat sau nu. Absolut nici una. Deja este scris cum anume va decurge judecata, si pur si simplu pruncii nu au ce cauta acolo. Apoi, noi nu botezăm copiii ca să-i pregătim de moarte, ci de viață. Ca atare, considerăm că aceștia trebuie să se bucure de darurile Sfântului Duh cât mai repede cu putință, nu doar când sunt adulți. E limpede, acum? În plus, nu știm decât că absolut toți vom fi judecați după credința și faptele noastre. Cum anume însă, nu știm. Ca atare, ideea din răspunsul tău și subliniată este una aiurită, proprie neo-protestantismului, care n are ce căuta în creștinism. SILIKA, on 27 octombrie 2017 - 00:18, said:
Te rog dezvolta. Cum adica judecata universala? Edited by mario_bril, 27 October 2017 - 09:11. |
#2283
Posted 27 October 2017 - 13:28
Didymus, on 27 octombrie 2017 - 04:59, said:
Stimabile, dumneata deocamdată nu apari în Noul Testament Zexe și Dark bine ți-au răspuns deja înaintea mea. Mai ia totuși o pastilă: Fapte 16,34. Va voi stropi cu apa curata, si veti fi curatati; va voi curata de toate spurcaciunile voastre si de toti idolii vostri. (Ezec.36:25) Edited by zexelica, 27 October 2017 - 13:31. |
|
#2284
Posted 27 October 2017 - 17:34
dark, on 26 octombrie 2017 - 18:13, said:
Fapt.18:8 Eu, impreuna cu toata casa mea [am si prunci] m-am botezat, si multi dintre concetateni, auzind, credeau si se botezau. Eu am crezut si mi-am botezat si pruncii, prietenii mei au facut la fel. Cum boala intelegeti voi? Didymus, esti penibil: Şi ducându-i în casă, a pus masa şi s-a veselit cu toată casa, crezând în Dumnezeu. Fapte 16,34. La art. 33 citim: Şi el, luându-i la sine, în acel ceas al nopţii, a spălat rănile lor şi s-a botezat el şi toţi ai lui îndată. El a crezut si toti ai lui s-au botezat. Zice undeva: TOTI AI LUI CARE AU CREZUT? Discutam Biblia sau ce intelegeti voi din Biblie, ca sa stiu daca imi mai pierd timpul. Edited by Ayami, 27 October 2017 - 17:40. |
#2285
Posted 27 October 2017 - 17:39
#2286
Posted 27 October 2017 - 17:41
Corect, in ortodoxie se boteaza si oameni care marturisesc credinta, si pruncii, unde e greseala, ce nu se respecta din Biblie?
Ma injuri. Iti trag o palma tie, si tuturor celor din camera care nu m-au injurat. De unde rezulta ca ceilalti m-au injurat? Edited by Ayami, 27 October 2017 - 17:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users