Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Citroen Xsara Picasso - Prima Masina
Last Updated: Jul 03 2022 12:40, Started by
Steauaboy95s
, Jan 22 2014 19:53
·
0
#19
Posted 22 January 2014 - 21:54
RBoEMir, on 22 ianuarie 2014 - 21:21, said: bla bla bla copilul are 18 ani, abia a facut ochi si si-a luat carnetu si deja il bagi in mecanica abstracta. Bai, daca sa isi puna abtibild si subwoofer ti se pare rocket science, atunci propune-l tu pentru nobel ca uite ce il preocupa pe el. Steauaboy95s, on 22 ianuarie 2014 - 19:53, said:
Intai de toate doresc sa va salut pe toti si sa imi cer scuze pentru multitudinea de intrebari stupide pe care o sa le pun. -Ce este neaparat de facut: -Ce as vrea (pe parcurs) sa ii fac: Prin urmare: -Ceva sfaturi ca sa "prezerv" masina intr-o stare cat mai buna, si sa o protejez? Nu vreau sa ajunga un cazan, e pacat de ea, iar abilitatile mele de sofer incepator pot fi mai stangace, deoarece la scoala te soferi te invata mai mult cum sa conduci distrugand masina. Multumesc Anticipat! Adica el a venit cu mecania cuantica si electromagnetismul terestru, da? Un Calduros Multumesc Neanticipat! |
#20
Posted 23 January 2014 - 08:54
-Mufa Aux/Conexiune BT sa pun muzica si sa am un soi de Carkit in ea. (asta ar fi un "must", dupa electrica)
-Un subwoofer in portbagaj (sistemul audio e super, bass-ul e cam slab) Lasa chestiile astea vreun an, te distrag la condus si esti incepator. Tu ai impresia ca nu e asa si ca poti face fata fara probleme, dar nu e asa, nu ai experienta, iar cu masina poti omaora pe altii si pe tine. |
#21
Posted 23 January 2014 - 13:01
Steauaboy95s, on 22 ianuarie 2014 - 19:53, said: Se aprind luminile singure, se sting de nebune daca nu le aprinzi tu din maneta, proiectoarele de ceata si stopul ceata se sting la temperaturi scazute (cand, ce sa vezi, este ceata). Am vazut ca abia acum ati descoperit ca oglinda interioara are functia antiorbire. Nu este exclus ca sa aiba si senzori de lumina care, in functie de intensitatea luminii exterioare, comanda aprinderea/stingerea fazei scurte (deci nu se aprind singure, nu se sting de nebune daca nu actionezi maneta de lumini). Despre luminile de ceata nu stiu ce sa-ti spun. Dar cred ca daca ai o siguranta arsa (asa cum banuiesti tu), consumatorii electrici de pe siguranta respectiva nu vor mai functiona deloc si nu vor face figuri de genul aprinderi/stingeri aleatoare. Astea se pot datora unor contacte imperfecte ce pot apare la masinile mai batrane. |
#22
Posted 23 January 2014 - 13:24
Mersul la consum:
- accelerari lente. nu baga talpa in pedala pana la fund. - schimbat treptele la 2.000- 2500 rpm in functie de treapta. - viteza constanta optima la aproximativ 90 km/h. - condus preventiv si franari cat mai rare. De ex: daca vezi de departe ca un semafor e rosu, iei piciorul de pe acceleratie si o lasi sa incetineasca usor, sperand sa se faca verde pana ajungi. Daca mergi prin oras, incearca sa inveti semafoarele incat sa prinzi cat mai multe. |
#23
Posted 23 January 2014 - 13:33
bluesnake, on 23 ianuarie 2014 - 13:24, said:
De ex: daca vezi de departe ca un semafor e rosu, iei piciorul de pe acceleratie si o lasi sa incetineasca usor, sperand sa se faca verde pana ajungi. Daca mergi prin oras, incearca sa inveti semafoarele incat sa prinzi cat mai multe. Tu îţi dai seama câte înjurături îşi ia pentru asta ? |
#24
Posted 23 January 2014 - 13:56
mersul in oras aglomerat nu are nimic in comun cu mersul economic
|
#25
Posted 23 January 2014 - 16:39
Steauaboy95s, on 22 ianuarie 2014 - 19:53, said: -Consum mare - Intre 7-8% fara clima si 13-14% cu, in Bucuresti desigur. Ceva nu-i bine aici, nici daca ii cuplai 4X4 nu sarea consumul in halul asta. Cu catalizatorul, e posibil sa fie condusa subturat masina. Incearca sa schimbi la 3000, vezi daca se repeta faza. Cu jantele, nu m-as obosi prea tare, la cate gropi avem pe drumuri eu le consider o investitie inutila, mai devreme sau mai tarziu o sa le faci varza. Si hai sa spunem ca nu e genul de masina la care sa conteze ca are nu stiu ce jante "jmechere, da firma". In rest, incearca sa-i faci o revizie full in primul rand, schimba consumabile, lichide, verifica distributia, rezolva instalatia aia electrica, si dupa apa, paie si bataie |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users