Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Noul Mercedes Clasa C 2014 (W205)

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
Prea scump pentru un Mercedes din clasa C...

Portbagaj prea mic...

Motorizarea de 2200 nu au scos-o nici in acest an...

Tableta aia din centrul habitaclului este de tot rasul...

Aceiasi cutie automata greoaie 7g tronic...

Designul este prea rotunjit pentru un mercedes clasa C ,ceea ce il face mai mic decat precedentul. Noul mercedes A class este mai reusit parca, cred ca cel mai reusit model din gama.

View PostMrReason, on 28 decembrie 2013 - 16:33, said:


C180 - 4 cilindri, 1595cc, 156 cp, 0-100 - 8,2 (8.5 automata), consum cobinat 5,5-5,0 (5,8-5,4 automata) - 33.558,00 Euro
C200 - 4 cilindri, 1991cc, 184 cp, 0-100 - 7.5 (7.3), consum cobinat 5,7-5,3 (5,6-5,3) - 36.414,00 Euro
Diesel
C220 Bluetec - 4 cilindri, 2143cc, 170 cp, 0-100 - 8,1 (7.8), consum combinat 4,2-4,0 (4,5-4,3) - 38.675,00 Euro

Vor fi disponibile si alte motorizari, inclusiv hibride, atat pe benzina cat si pe motorina (da, hibrida pe motorina). Si desigur o varianta AMG.

Asa spun tori producatorii de masini care au ramas in urma cu tehnologia, ca in viitor vor fi si motorizari hibride.

Edited by CorneliuRos, 29 December 2013 - 13:52.


#20
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010
si strugurii buni sunt "prea scumpi"... si cand n-avem bani, spunem ca-s acrii... :naughty:

nene, e Mercedes, nu Logan sau Honda... pretul e similar cu al vechii generatii si cu a rivalilor de la BMW si Audi...

restul motoarelor or sa vina, stati linistiti... doar nu credeti ca raman cu astea trei... si nu vad care-i problema cu acel diesel de 2200...

cat despre display, ca vad ca tot s-a vorbit, cred ca e o chestie de obisnuinta... si eu am ramas socat cand l-am vazut prima oara pe clasa B, dar intre timp nu mi se par chiar asa de naspa...

#21
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Nu-mi place ipad-ul ala deloc ,tiganie curata

#22
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostMrReason, on 29 decembrie 2013 - 14:11, said:

si strugurii buni sunt "prea scumpi"... si cand n-avem bani, spunem ca-s acrii... Posted Image

nene, e Mercedes, nu Logan sau Honda... pretul e similar cu al vechii generatii si cu a rivalilor de la BMW si Audi...

restul motoarelor or sa vina, stati linistiti... doar nu credeti ca raman cu astea trei... si nu vad care-i problema cu acel diesel de 2200...

cat despre display, ca vad ca tot s-a vorbit, cred ca e o chestie de obisnuinta... si eu am ramas socat cand l-am vazut prima oara pe clasa B, dar intre timp nu mi se par chiar asa de naspa...
La capitolul design fara acea tableta cu siguranta ramane mai reusit decat seria 3 sau Audi a4 a rivalilor. Dar din pacate acest clasa c va ramane doar cu designul.

Lipsesc motorizarile pe benzina aspirate si turbo!!!

Edited by CorneliuRos, 29 December 2013 - 14:25.


#23
-same-

-same-

    Inactive member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,466
  • Înscris: 21.12.2013
Si care e smecheria asta asa mare cu diesel-ul hibrid? Peugeot are asa ceva de o vreme si nu-s singurii..

#24
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostCorneliuRos, on 29 decembrie 2013 - 14:23, said:

La capitolul design fara acea tableta cu siguranta ramane mai reusit decat seria 3 sau Audi a4 a rivalilor. Dar din pacate acest clasa c va ramane doar cu designul.

Lipsesc motorizarile pe benzina aspirate si turbo!!!
Chiar si cu "tableta" e peste oricare. Cum sa ramana doar cu design-ul? Chiar si motoarele din oferta prezenta sunt foarte de actualitate. Ca sunt putine, asta e situatia, masina abia a fost prezentata nu se gaseste nici in showroomuri, doar in germania se poate comanda in avans si va fi livrata mai incolo in 2014. Intre timp vor adauga alte motoare. Aia din america ii zic "model 2015". Aaaa, si dincolo de asta voi sunteti total orbi, sau v-ati obisnuit doar cu logane, honde si astre?
Pe ce model de clasa medie ai mai vazut suspensie pneumatica de exemplu? Trapa panoramica? Bord imbracat in piele pt. modele obisnuite? Faruri cu led pe ambele faze? Sistem audio similar cu Burmesterul? Portbagaj cu inchidere/deschidere electrica?
Si ma refer la chestiile astea cat mai multe la un loc oferite pe aceeasi masina, nu ca ai vazut trapa panoramica pe nu stiu ce monovolum...

View Post-same-, on 29 decembrie 2013 - 14:26, said:

Si care e smecheria asta asa mare cu diesel-ul hibrid? Peugeot are asa ceva de o vreme si nu-s singurii..
Nu e nici o smecherie. Am mentionat eu asta fiindca multa lume inca nu stie de existenta lor, Si da, au si altii, dar sunt chestii noi. In plus, contructorii germani au fost oarece reticenti o vreme la chestiile aste hibride, iar pe unii ii suprinde ca incep sa ofere si ei pe modele mai accesibile. Incercarile lor pe hibride tind sa fie asociate cu modele scumpe gen S400 Hybrid sau Touareg V6 Hybrid, pe cand japonezii au mers cu modele ieftine din start.

Edited by MrReason, 29 December 2013 - 15:10.


#25
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostMrReason, on 29 decembrie 2013 - 14:52, said:

Chiar si cu "tableta" e peste oricare. Cum sa ramana doar cu design-ul? Chiar si motoarele din oferta prezenta sunt foarte de actualitate. Ca sunt putine, asta e situatia, masina abia a fost prezentata nu se gaseste nici in showroomuri, doar in germania se poate comanda in avans si va fi livrata mai incolo in 2014. Intre timp vor adauga alte motoare. Aia din america ii zic "model 2015". Aaaa, si dincolo de asta voi sunteti total orbi, sau v-ati obisnuit doar cu logane, honde si astre?
Pe ce model de clasa medie ai mai vazut suspensie pneumatica de exemplu? Trapa panoramica? Bord imbracat in piele pt. modele obisnuite? Faruri cu led pe ambele faze? Sistem audio similar cu Burmesterul? Portbagaj cu inchidere/deschidere electrica?
Si ma refer la chestiile astea cat mai multe la un loc oferita pe aceeasi masina, nu ca ai vazut trapa panoramica pe nu stiu ce monovolum...
Nu e nici o smecherie. Am mentionat eu asta fiindca multa lume inca nu stie de existenta lor, Si da, au si altii, dar sunt chestii noi.
Un Mercedes clasa C benzina turbo manuala 6+1 trepte  cu navigator incorporat in bord ,este ?

Pentru ca nu pun botul la i-paduri si termopan de sticla deasupra capului, precum nu pun botul nici la acea cutie automata robotizata , considerata de mine ca fiind nefiabila.

De lux se vorbeste de la clasa E in sus!

Edited by CorneliuRos, 29 December 2013 - 15:13.


#26
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,266
  • Înscris: 08.10.2010

View PostCorneliuRos, on 29 decembrie 2013 - 15:09, said:

Un Mercedes clasa C benzina turbo 6+1 trepte cu navigator incorporat in bord ,este ?
Ce sa fie? edit: aa, ma intrebi daca exista. Nu.

Acel display, asa cum este el integrat, ofera exact aceleasi informatii pe care le-ar oferi daca ar fi integrat in bord. Si iti garantez eu ca daca scoti si incerci sa bagi un ipad sau ce vrei tu, nu o sa functioneze.
In alta ordine de idei, cineva de pe la departamentele de marketing si design au decis ca acest desing ar putea prinde mai bine, fiind mai modern. Ceva probabil stiu ei, a fost introdus pe clasa B acu' vreo doi ani. Sau poate se inseala si nu prinde la clientii clasei C, lucru care probabil va duce la abandonarea sa, cel mai probabil la facelift.

Cat despre "termopane", ai o atitudine puerila care-ti intareste imaginea de gica contra...

View PostCorneliuRos, on 29 decembrie 2013 - 15:09, said:

considerata de mine ca fiind nefiabila.
considerata "de tine".. lol... pai asa sunt toate cutiile de pe toate masinile de lux moderne...

View PostCorneliuRos, on 29 decembrie 2013 - 15:09, said:

De lux se vorbeste de la clasa E in sus!
Se vorbea pana acum. De acum o sa se vorbeasca si despre clasa C.

Edited by MrReason, 29 December 2013 - 15:22.


#27
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View PostMrReason, on 29 decembrie 2013 - 15:19, said:

Ce sa fie? edit: aa, ma intrebi daca exista. Nu.
Foarte bine ca nu exista deoarece nu ma puteam incadra in buget ... Posted Image

#28
SfantulLike

SfantulLike

    Oscilatrix Te iubesc <3 .

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,549
  • Înscris: 09.02.2013
Tableta aia din mijloc chiar e nasoala, nu cred ca-mi mai cumpar C-klasse. Poate la anu' ^_^.

#29
adelina16

adelina16

    FOX

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,446
  • Înscris: 07.03.2013
Pai la anul, evident ca anul asta mai are doar 2 zile, dqr ai avut Mercedes bun si acum mai vrei unul?

#30
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
La exterior arata ca si cum ar fi facut o macheta din ceara a vechiului C si au tinut-o langa foc, iar acuma s-a topit. Toate "curg" de pe ea, oribil (la fel si ca noul E).
Faruri cocalaresti, cum mai zicea cineva inainte.
Interiorul e urat si el, dar nu bate exteriorul.

Am fost mereu fan Mercedes (in batalia cu BMW si Audi), dar in ultimii doi ani au scos niste masini ffffffffffffffffffffffff urate (dar gusturile nu se discuta, nu-i asa!?). Generatiile anterioare de C si E au fost niste masini foarte frumoase, cu linii germane, clare, clasice. Acuma vad ca o dau in Renault Symbol si alte aberatii de genul. Pacat.

PS. Stopurile alea arata ca niste hemoroizi.

#31
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Vreau sa vad breakul, vechiul C arata bine break, sedanul nu mi-a placut de niciun fel.

Stopurile sunt ciudate, cred ca CLA am avut in fata pe autostrada acum ceva timp, ca visam doar "ochi" rosii, aia imi sugera forma lor, in ziua de azi tot fabricantii au tampit cu stopurile astea, arata'n fel si chip, dar numai a stopuri nu.

#32
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostMrReason, on 29 decembrie 2013 - 14:11, said:

si strugurii buni sunt "prea scumpi"...
Nu sunt prea scumpi pentru toti...  Totusi C e la nivel de C, nu de S - la fel cum nu compari serie 3 cu serie 7.

#33
CataOlar

CataOlar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 16.01.2007
Frumoasa masina, cu tableta sau fara.  Din cate am citit toate motorizarile vor putea fi comandate impreuna cu noua cutie 9G-tronic

#34
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View PostAlexIP, on 28 decembrie 2013 - 16:40, said:

Frumos dar tot ca o tumoare arată ecranul ăla din mijloc.

A, și n-au mai micșorat motorul ăla de 2,2 din cauza căruia o să fie penalizați în multe țări din Europa.
Am citit pe undeva ca se coace si un motoras de 1,6 diesel , de provenienta Renault. La ala sa vezi ce-o sa-i tina pretul: consum mic, taxe de Logan, si calitate de mertan...

View Postb_o_G_d_a_N, on 28 decembrie 2013 - 17:48, said:

din salariul lu tata imi iau 3 in fiecare luna..
pai mai bine juma de Maserati..

View Postadelina16, on 28 decembrie 2013 - 22:40, said:

Arata parca prea agresiv si sobru.
Masca parca seamana la ala de culoare inchisa tot mai mult cu cele americane.
Nu vor sa renunte la masca aia cu zabrele ca si jeep
Prea scump.
Nu l-au facut pentru romani... E pentru nemti in primul rand, si aia mai premianti dintre ei.   Daca calculezi, ca un om normal nu ar trebui sa cumpere o masina mai scumpa decat face salariul sau pe un an, atunci, vei vedea, ca in Europa sunt cateva tari cu venituri medii care trec de 30000 de euro salariu anual... gen sa zicem Luxemburg, Danemarka, si nordicii..

View Postpetre69, on 29 decembrie 2013 - 14:19, said:

Nu-mi place ipad-ul ala deloc ,tiganie curata
si io care caut pe net o chestie ce am vazut la "pimp my ride" cu care poti sa bagi tableta in consola centrala din bord. Adica un fel de rack, cu alimentare si aux in/out, in care sa pui tableta. Cand parchezi, scoti tableta si o iei cu tine.

Edited by tfmercedez, 05 January 2014 - 01:30.


#35
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Posttfmercedez, on 05 ianuarie 2014 - 01:35, said:

un om normal nu ar trebui sa cumpere o masina mai scumpa decat face salariul sau pe un an
iar unul si mai normal n-ar trebui sa-si ia o masina care depaseste 10% din venitul lui.

#36
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View PostQuantum, on 05 ianuarie 2014 - 05:35, said:

iar unul si mai normal n-ar trebui sa-si ia o masina care depaseste 10% din venitul lui.

Pai in acest caz,soferii de Logan ar trebui sa fie milionar in euro.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate