Energia din punctul zero
#91
Publicat: 20 decembrie 2013 - 21:20
Protopopeus, on 20 decembrie 2013 - 18:25, said:
Asa este, insa volanta aia nu-si aduce cine stie ce contributie... Mergand pe datele oferite de Tic1 in pagina 2, cum ca volanta are un diametru de vreo 0,7m si o masa pe la 100kg, ei bine, la o viteza de rotatie de 650rpm, poseda o energie cinetica de rotatie in jurul a 28kJ, asta inseamna ca daca s-ar pune in sarcina un generator de 28kw, ar opri volanta intr-o secunda. ... De remarcat totusi randamentul de vreo 800% !!! Randamentul ''cade'' si el la 800/10=0,8(cvasinormal, as zice). Tic1, on 20 decembrie 2013 - 14:21, said:
:'' Merge'' ."Merge atit cit tine acumulatorul.....Adica volanta ! sint doua sisteme distincte care merg in paralel ...unul electric si unul mecanic, care sint subunitare. volanta acumuleaza o energie considerabila...Motorul de 3 kw nu consuma 3 kw ci numai citeva sute de wati poate deoarece el are deja 3000 rot/min. Din volanta intotdeauna se va lua energia pierduta de sistem,... da impresia de .....perpetuum" .....Am vazut cit de mare e balta!" |
#92
Publicat: 20 decembrie 2013 - 21:40
Tic1, on 20 decembrie 2013 - 20:58, said:
Prima data iti spun ca e o prostie, apoi daca insisti cu prostia ,.... te las in seama Domnului. Daca nici el nu te convinge, e clar, esti o cauza pierduta! Acum revenind serios la problema.Cutia aia minune a lui Vali e pentru impresie artistica. In ea sta toata stiinta lumii civilizate ...adica un banal releu pentru cuplarea motorului trifazic la generator, adica in loop.Acelasi motor este folosit intii la pornire pe 220 V cu condensator.Dupa pornirea motorului, la 3000 rot/min, se decupleaza condensatorul apoi prin releu il pune la generator. Iata marele secret Poate va cere 2 mil. dolari .....ca am pus-o de mamaliga ! În cutia aia minune de care zici se află după umila mea părere niște condensatori nepolarizați de la 1 la 32 mF-400V,astfel motorul pleacă în sarcină maximă cu condensatorul de 32 mF,apoi când volanta ajunge la viteza maximă,va comuta pe unul din ceilalți condensatori pentru a creea a treia fază virtuală.Se numește „rotoverter” și permite unor motoare trifazice să funcționeze cu 10% din energia cerută inițial,cu dezavantajul reducerii puterii inițiale de până la 4-5 ori,practic un motor de 5Kw putere,transformat în rotoverter,va da la ieșire doar 1Kw din cei 5. |
#93
Publicat: 20 decembrie 2013 - 21:57
Viorelsolar, on 20 decembrie 2013 - 21:40, said:
În cutia aia minune de care zici se află după umila mea părere niște condensatori nepolarizați de la 1 la 32 mF-400V,astfel motorul pleacă în sarcină maximă cu condensatorul de 32 mF,apoi când volanta ajunge la viteza maximă,va comuta pe unul din ceilalți condensatori pentru a creea a treia fază virtuală.Se numește „rotoverter” și permite unor motoare trifazice să funcționeze cu 10% din energia cerută inițial,cu dezavantajul reducerii puterii inițiale de până la 4-5 ori,practic un motor de 5Kw putere,transformat în rotoverter,va da la ieșire doar 1Kw din cei 5. Nu cred ca e asa..............Condensatorul e ala mare care face....."electrificarea curentului" lucru spus clar, chiar de autor la prezentare. Sa mai fie si alti condensatori ascunsi in cutie? Pai motorul e trifazic, iar generatorul ii da curent trifazic. De ce ar mai trebui sa-l chinuie cu condensatorii? Editat de Tic1, 20 decembrie 2013 - 22:08. |
#94
Publicat: 21 decembrie 2013 - 10:08
alfaluzeru, on 20 decembrie 2013 - 21:20, said:
Calcul corect al energiei cinetice, doar ca lipseste un 0 .Sunt circa280 kJ. Randamentul ''cade'' si el la 800/10=0,8(cvasinormal, as zice). DA, ai dreptate,am gresit, insa, in plus, fiindca am uitat sa mai impart la 2... Hai sa vedem... Aplicand formula energiei cinetice de rotatie: Wc = I x w2 / 2 I - momentul impulsului w - viteza unghiulara I = m x r2 / 2, formula momentului de inertie pentru un disc sau cilindru omogen (cazul nostru) m - masa r - raza discului, => I = 6,125kg x m2, iar w = 68rad/s Deci Wc = I x w2 / 2 => Wc = 6,125 x 682 / 2 => 14161 J => 14,16 kJ Spune-mi si cum ai calculat tu... Legat de treaba cu randamentul, daca nenea Valy spune ca masina lui consuma 3kwh si scoate 28kwh, asta inseamna un randament de 80% ?! NU, inseamna un randament de 900%, baga 3kwh si scoate de 9 ori mai mult, nu stiu ce-ai impartit tu la 10 pe-acolo... Tic1, on 20 decembrie 2013 - 21:57, said:
...................... Sa mai fie si alti condensatori ascunsi in cutie? ...................... Ce putem spune clar este ca e vorba de o componenta electronica, nu mecanica si care, dupa spusele autorului, amplifica amarata aia de putere de 3kw, pana la 28kw, obtinand un "profit" de 25kw... Cine cunoaste o astfel de componenta ?! Editat de Protopopeus, 21 decembrie 2013 - 10:21. |
#95
Publicat: 21 decembrie 2013 - 10:26
Protopopeus, on 21 decembrie 2013 - 10:08, said:
DA, ai dreptate,am gresit, insa, in plus, fiindca am uitat sa mai impart la 2... Hai sa vedem... Aplicand formula energiei cinetice de rotatie: Wc = I x w2 / 2 I - momentul impulsului w - viteza unghiulara I = m x r2 / 2, formula momentului de inertie pentru un disc sau cilindru omogen (cazul nostru) m - masa r - raza discului, => I = 6,125kg x m2, iar w = 68rad/s Deci Wc = I x w2 / 2 => Wc = 6,125 x 682 / 2 => 14161 J => 14,16 kJ Spune-mi si cum ai calculat tu... Legat de treaba cu randamentul, daca nenea Valy spune ca masina lui consuma 3kwh si scoate 28kwh, asta inseamna un randament de 80% ?! NU, inseamna un randament de 900%, baga 3kwh si scoate de 9 ori mai mult, nu stiu ce-ai impartit tu la 10 pe-acolo... Ce putem spune clar este ca e vorba de o componenta electronica, nu mecanica si care, dupa spusele autorului, amplifica amarata aia de putere de 3kw, pana la 28kw, obtinand un "profit" de 25kw... Cine cunoaste o astfel de componenta ?! 0,9 % ptr mine ar fi suficient! Editat de 9victor, 21 decembrie 2013 - 10:31. |
#96
Publicat: 21 decembrie 2013 - 12:59
Protopopeus, on 21 decembrie 2013 - 10:08, said:
DA, ai dreptate,am gresit, insa, in plus, fiindca am uitat sa mai impart la 2... Acuma, gurile rele alde stephen hawking, spun ca energia, desi noi o stiam marime scalara,a fost creata din nimic, sub doua forme : energie pozitiva a unui corp(s-a depus lucru mecanic pt a-l ''asambla'') si energie negativa(curbarea spatiului-timp data de materie, pe care noi o denumim gravitatie). Per total, energia universului este 0. Deci, se poate ''crea'' energie din nimic, doar ca la scara universului( nu in dosul casei, unde s-ar cuveni aplicate de catre toti, legea conservarii energiei si impulsului inainte de a inventa perpetuum-uri mobile din 3 motoare, o cutie si-o volanta) Astept sa dau berea! Editat de alfaluzeru, 21 decembrie 2013 - 12:59. |
#98
Publicat: 21 decembrie 2013 - 13:21
Protopopeus, on 21 decembrie 2013 - 10:08, said: ... o componenta electronica ... amplifica amarata aia de putere de 3kw, pana la 28kw, obtinand un "profit" de 25kw... Cine cunoaste o astfel de componenta ?! Protopopeus, on 21 decembrie 2013 - 13:06, said: Atunci astept si eu s-o primesc !!! Ca alta solutie n-am... |
#99
Publicat: 21 decembrie 2013 - 18:44
alfaluzeru, on 21 decembrie 2013 - 13:21, said:
Necioplitii de pe stadioanele noastre, care baga un fascicul LASER in ochii adversarilor .Poti amplifica puterea, insa NU poti amplifica energia. E=P x t=>micsorezi timpul, creste puterea, dar energia ramine CONSTANTA. Io nu suguiesc...in materie de bere... eu eram "nerabdator" sa vad continuarea! ... dar se pare ca ati (v-ati) epuizat subiectul! PS: ce inseamna in limba romana "suguiesc" ? ... (imi trece mie ceva prin cap, da poate gresesc) Victor Editat de 9victor, 21 decembrie 2013 - 18:47. |
#101
Publicat: 23 decembrie 2013 - 00:48
Viorelsolar, on 20 decembrie 2013 - 21:40, said:
cu dezavantajul reducerii puterii inițiale de până la 4-5 ori,practic un motor de 5Kw putere,transformat în rotoverter,va da la ieșire doar 1Kw din cei 5. |
#102
Publicat: 23 decembrie 2013 - 10:23
andreic, on 23 decembrie 2013 - 00:48, said:
Asta inseamna cu 20-25% din putere utilizata/consumata. Nu exista sa alimemntezi 10% si sa obtii 20-25%. Dacă studiezi aici:http://panacea-bocaf.../rotoverter.htm vei înțelege de ce ?,este un mod mai eficient de a alimenta motoarele electrice cu randament de până la 99%,recunoscut până și de Baldor care au livrat motoare mai eficiente pentru a fi transformate în rotoverter,și care iau în calcul să implementeze rotoverter în producția de serie,probabil aici este secretul pe care se bazează sistemul lui Valentin cât și al rusului Vitaly Shilov http://peswiki.com/i...y_Shilov_QMoGen care vinde un sistem asemănător de 2 kw cu 1800$ și cel de 5 kw cu cca.3000$. Editat de Viorelsolar, 23 decembrie 2013 - 10:32. |
#103
Publicat: 23 decembrie 2013 - 12:02
Alea sunt site-uri de povesti eco si trucuru magice, in realitate motoarele electrice sunt oricum destul de eficiente prin design (fiind proiectate in cad) in functie de pret, materiale si constructie, se pot specializa pentru aplicatii... de ex motoare de tractiune, motoare de cuplu mare, de turatie mare samd... fiecare are o curba de putere in functie de energia consumata in zona de eficienta impusa prin design. Dar in momentul in care un motor de 10KW are randament 95% sa zicem, ii dai 10kW si scoate o putere utila la ax de aprox 9.5kW, il alimentezi cu alta valoare evident ca puterea lui va scade si nu neaparat liniar, chiar mai rau, in jos pentru ca prin design puterea optima si cuplul ideal de obtin la parametrii nominali, la 50% alimentare e posibil sa piarda randamentul si sa dea numai 40% din puterea utila conform proiectului Ia baga tu 10% din putere intr-un motor si o sa vezi ca sunt sanse sa nu se mai invarteasca deloc dar sa consume (am testat chestia asta in lab cand incercam sa identific fazele unui motor trifazic).
|
#104
Publicat: 23 decembrie 2013 - 12:10
andreic, on 23 decembrie 2013 - 12:02, said:
Alea sunt site-uri de povbesti eco, in realitate motoarele sunt oricum destul de eficiente (fiind prioectate in cad) si se pot specializa pentru aplicatii... de ex motoare de tractiune, motoare de cuplu mare, de turatie mare samd... fiecare are o curba de putere in functie de energia consumata in zona de eficienta impusa prin design. Nu sunt povești eco și nu sunt motoare overunity sau care oferă free energy,ci sunt motoare de câteva ori mai eficiente decât multe motoare electrice,aici este greșeala unora care confundă eficiența cu free energy. |
#105
Publicat: 23 decembrie 2013 - 14:29
Viorelsolar, on 23 decembrie 2013 - 10:23, said:
Dacă studiezi aici:http://panacea-bocaf.../rotoverter.htm vei înțelege de ce ?,este un mod mai eficient de a alimenta motoarele electrice cu randament de până la 99%,recunoscut până și de Baldor care au livrat motoare mai eficiente pentru a fi transformate în rotoverter,și care iau în calcul să implementeze rotoverter în producția de serie,probabil aici este secretul pe care se bazează sistemul lui Valentin cât și al rusului Vitaly Shilov http://peswiki.com/i...y_Shilov_QMoGen care vinde un sistem asemănător de 2 kw cu 1800$ și cel de 5 kw cu cca.3000$. 2kw cu 1800$ ? adica mai putin de 1500EUR? e mai ieftin decat un sistem solar, scoate 48kwh pe zi si nici n-are nevoie de baterii? Nu mai ezitati, toti care cred in chestia asta ar trebui sa-l cumpere ACUM pana nu vin "baietii cu ochi albastri" sa inchida magazinu qimogen. Din cei 48kwh obtinuti poti sa vinzi 40 (20 de lei) intr-un an ati amortizat investitia. Nu-i asa ca energia asta qmogen e minunata? PS Aveti incredere, nu-i escrocherie, garanteaza oameni de stiinta seriosi pentru ea, aia care publica mereu pe peswiki si alte site-uri de stiinta. Editat de blimpyway, 23 decembrie 2013 - 14:48. |
|
#106
Publicat: 23 decembrie 2013 - 14:45
Viorelsolar, on 23 decembrie 2013 - 12:10, said:
Nu sunt povești eco și nu sunt motoare overunity sau care oferă free energy,ci sunt motoare de câteva ori mai eficiente decât multe motoare electrice,aici este greșeala unora care confundă eficiența cu free energy. Citez de pe linkurile tale: OPEN SOURCE FREE ENERGY Fuelless Generators self-looped motor-generator with energy left over Bineinteles ca habar n-au nici de proprietate intelectuala: "The RV is a scientific discovery and is covered by the publication statutory copyrights for 75 years" |
#107
Publicat: 23 decembrie 2013 - 14:52
f300, on 23 decembrie 2013 - 14:45, said:
Evident ca nu SINT dar PRETIND ca sint motoare overunity si free energy, adica sint niste tepe. Citez de pe linkurile tale: OPEN SOURCE FREE ENERGY Fuelless Generators self-looped motor-generator with energy left over Bineinteles ca habar n-au nici de proprietate intelectuala: "The RV is a scientific discovery and is covered by the publication statutory copyrights for 75 years" Si orice site care promoveaza cu buna-stiinta escrocherii menite sa ia banii fraierilor e un site facut de escroci, indiferent de cat de multe ori apar cuvinte ca "oameni de stiinta", "eficienta", "copyright" , "energie" sau saracu "Tesla" pe paginile alea. Se justifica cu Tesla. Sa le fie rusine. Editat de blimpyway, 23 decembrie 2013 - 14:57. |
#108
Publicat: 23 decembrie 2013 - 15:59
blimpyway, on 23 decembrie 2013 - 14:52, said:
Ba au habar ce inseamna si proprietate intelectuala si open source, dar nu-i intereseaza. Pentru un escroc sunt doar cuvinte frumoase sa unga urechile celor buni de fraierit. Si orice site care promoveaza cu buna-stiinta escrocherii menite sa ia banii fraierilor e un site facut de escroci, indiferent de cat de multe ori apar cuvinte ca "oameni de stiinta", "eficienta", "copyright" , "energie" sau saracu "Tesla" pe paginile alea. Se justifica cu Tesla. Sa le fie rusine. eu cred ca aceasi problema o au si romanii! ... "valy-valentin" este mult mai celebru decat noi! ... deasemnea "youTube" plateste mai mult comentariile de la video, decat vizionarea in sine! ... si el nu sta rau la acest capitol! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi