Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audiența TV.
#38
Posted 07 March 2017 - 00:35
Bine )pentru cei din industrie) ca nu mi-au dat si mie un peoplemetru din ala! Eu nu ma uit mai mult de 10 minute pe zi la niciunul din primele 10 posturi din lista (cateodata ma mai uit la jurnalul TVR, dar de regula nu prind decat o parte din el). In rest ma uit la sport, documentare si... emisiuni culinare pe Paprika Daca ar fi dupa mine, televiziunile "mari" ar muri de foame
|
#39
Posted 07 March 2017 - 16:36
#40
Posted 07 March 2017 - 18:15
alfa_alfa, on 06 martie 2017 - 18:08, said: MGM nu a fost niciodată la RCS. Canalele fără acord erau DW, Bloomberg, France 24, Italia 1, Canale 5, TVE Internacional, France 2, France 3, Music Channel Ungaria și BBC Entertainment. da și amenda au luat-o pentru retransmiterea canalelor mai sus menționate ! |
#41
Posted 07 March 2017 - 18:35
#42
Posted 08 March 2017 - 00:11
[ http://www.forbes.ro/wp-content/uploads/2015/10/televiziune-buna-524x350.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Televiziunile cu cele mai mari audiențe în IANUARIE 2017 la nivel NAȚIONAL PRO TV a fost lider de audienţă la nivelul publicului naţional cu o medie de 917.000 telespectatori faţă de 806.000 de telespectatori pe minut cât a acumulat în luna decembrie 2016, in timp ce Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 630.000 de telespectatori, în scădere faţă de luna decembrie cand a inregistrat 656.000 telespectatori pe minut. Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 470.000 de telespectatori (445.000 de telespectatori pe minut, în luna decembrie), iar topul continuă cu România TV (373.000), care a fost peste Antena 3 (331.000), iar Prima TV, la nivelul publicului naţional obţine poziţia a 6-a cu o medie de 146.000 de telespectatori. Televiziunile cu cele mai mari audiențe în FEBRUARIE 2017 la nivel NAȚIONAL Televiziuni care au câștigat rating: Realitatea TV (19.000 de persoane în plus față de ianuarie) și Digi24 (14.000). Televiziunile care au pierdut audiență la nivel național față de ianuarie: Pro TV (-61.000 de persoane), Antena 1 (-27.000), România TV (-46.000), Antena 3 (-27.000), Prima TV (-5.000), Național TV (-13.000), TVR 1 (-5.000), Antena Stars (-16.000), Pro Cinema (-6.000) și Disney Channel (-4.000). sursa 1 sursa 2 Edited by 3xteam, 08 March 2017 - 00:34. |
#43
Posted 08 March 2017 - 18:56
Eu tot nu înțeleg cum face prima TV audiențele alea. Bai ăștia sunt aproape morți și sunt pe locul 6? Mai au 4 emisiuni mari și late și în rest nema. Sa nu. Ai zic de publicitate. Au ajuns să de-a teleshopping la bijuterii (1ora pe zi)
|
#44
Posted 18 March 2017 - 14:00
STIRIPESURSE.RO rămâne cel mai citit site de ştiri din România şi în luna februarie, cu peste 47 de milioane de pagini accesate. În privinţa clienţilor unici, stiripesurse.ro se menţine în TOP 10, cu aproape 4 milioane de cititori.
Luna februarie s-a remarcat printr-o creştere importantă a traficului pe majoritatea site-urilor de ştiri, pe fondul tensiunilor sociale şi politice generate de OUG 13. Desfăşurarea evenimentelor politice şi protestele de stradă i-au făcut pe români mult mai interesaţi de ştiri, analize şi comentarii, lucru care s-a reflectat şi în statistica publică din Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) din cadrul Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). Topul principalelor site-uri de ştiri din România, în luna februarie, în funcţie de afişări: 1. stiripesurse.ro - 47,3 milioane
sursa Edited by 3xteam, 18 March 2017 - 14:02. |
#45
Posted 19 March 2017 - 23:49
Ne-am dus pe copca: primul site cat de cat serios e pe locul 3, iar in frunte sunt numai fake newas sau stirile de la ora 5
|
#46
Posted 20 March 2017 - 19:47
3xteam, on 18 martie 2017 - 14:00, said:
STIRIPESURSE.RO rămâne cel mai citit site de ştiri din România şi în luna februarie, cu peste 47 de milioane de pagini accesate. În privinţa clienţilor unici, stiripesurse.ro se menţine în TOP 10, cu aproape 4 milioane de cititori. Luna februarie s-a remarcat printr-o creştere importantă a traficului pe majoritatea site-urilor de ştiri, pe fondul tensiunilor sociale şi politice generate de OUG 13. Desfăşurarea evenimentelor politice şi protestele de stradă i-au făcut pe români mult mai interesaţi de ştiri, analize şi comentarii, lucru care s-a reflectat şi în statistica publică din Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) din cadrul Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). Topul principalelor site-uri de ştiri din România, în luna februarie, în funcţie de afişări: 1. stiripesurse.ro - 47,3 milioane
sursa Wtf stiripesurse pe 1? Realitatea 30 de milioane? Sunt doar 3-4site uri(digi, adevarul, hotnews si hai sa zicem protv)serioase acolo, restul doar tabloide. Se fac bani buni din publicitatea pe site uri; la un preț de 5 bani/afișare banner, cu o medie de 3 bannere pe afișare vine ~150 de lei la 1000 de afișări, asta înseamnă 150000lei/1milion de afișări. |
|
#47
Posted 22 March 2017 - 10:00
AUDIENŢE TV: Cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE a cucerit publicul din toată ţara! Cifre de audienţă, aici!
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ro/thumb/9/91/Logo_Antena_1_%282010%29.svg/105px-Logo_Antena_1_%282010%29.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] a fost din nou peste [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ro/thumb/5/54/Logo_ProTV_%282016%29.svg/80px-Logo_ProTV_%282016%29.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ], luni seara, atunci când a fost difuzat cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE. Antena 1 a înregistrat cifre mai mari faţă de PRO TV, la nivelul publicului comercial atunci când difuză emisiunea UITE CINE DANSEAZĂ. Peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 21.19. Farfurii spectaculoase, mâncăruri apetisante, insecte care l-au făcut pe chef Dumitrescu să zboare de pe scaun, foști concurenți din sezoanele trecute care au venit să le facă juraților surprize, dar și multe glume în platou, toate au fost ingredientele unei seri perfecte. Emisiunea a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.27, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11 puncte de rating și 28,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 8 puncte de rating și 20,6 procente din cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 8,1 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7,8 puncte de rating și 17,7 % cota de piață. Seara de marți continuă la Antena 1 cu o nouă porție de adrenalină. Cel puțin pentru chef Florin, care nu scapă nici de data aceasta de insecte. Nistor, fostul său concurent din sezonul al doilea, îi face o surpriză pe care s-o țină mintă toată viața: gătește lăcuste, gândaci și viermi, spre disperarea juratului care vede peste tot pe unde întoarce privirea numai insecte. Dar surpriza serii vine de la o concurentă care a trăit 20 de ani în Japonia și care le gătește celor trei chefi carne de piton. Dacă aceștia își vor da seama ce anume au gustat și cum vor reacționa când află că un piton tronează în farfuriile lor rămâne de văzut de la ora 20.30 la Antena 1. notă: Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune). Sursa cifre: Kantar Media http://www.radardeme...-audienta-aici/ |
#48
Posted 04 April 2017 - 14:33
Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL – MARTIE 2017 Primăvara a furat telespectatori de la majoritatea televiziunilor. Doar ETNO și Acasă TV se pot lăuda în luna martie cu creșteri timide de audiențe față de luna precedentă. Antena 1 a pierdut „teren” în urmărirea Pro TV, dar păstrează o „distanță” confortabilă față de Kanal D. Marile televiziuni au suferit pierderi de audiență în martie, la nivel național, încălzirea vremii influențând direct consumul TV. De asemenea, nu au fost mari evenimente social-politice pe scena românească, aceasta intrând în rutina obișnuită după marile proteste de stradă din ianuarie-februarie. Pro TV a avut o medie de 827.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences, (copyright: ARMADATA S.R.L.). Are o poziție de lider confortabilă, deși a pierdut 29.000 de telespectatori față de februarie. Are cele mai mici pierderi de audiență dintre marile televiziuni. Antena 1 a pierdut 93.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 510.000 de persoane pe minut (toată ziua). Pierderi grele au suferit și televiziunile care urmează în top: Kanal D (-61.000), România TV (-85.000), Antena 3 (-81.000), Prima TV (-21.000), B1 TV (-27.000) și Pro Cinema (-21.000). Doar ETNO TV și Acasă TV au câștigat audiență, 7.000, respectiv 2.000 de telespectatori. ETNO TV este un program urmărit în mare măsură în mediul rural. De remarcat că în sondajul național de măsurare a audiență, patronat de ARMADATA SRL, au aderat din martie a.c. televiziunile Nick JR (programe pentru copii) și Bollywood TV (canal de filme indiene). Este primul canal de filme indiene care intră în sistemul românesc de măsurare TV, o dovadă că indienii vor să vândă publicitate pe piața românească. Nick JR (Nickelodeon Junior) a avut o medie de 14.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Bollywood TV a înregistrat o medie de 11.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 42 dintr-un top de 60 de televiziuni membre ale studiul de audiență. Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL - MARTIE 2017 Pro TV ................827,000 teles/min Antena 1..............510,000 teles/min Kanal D...............423,000 teles/min România TV........242,000 teles/min Antena 3..............223,000 teles/min Prima TV.............120,000 teles/min Național TV.........103,000 teles/min TVR 1.....................84,000 teles/min Antena Stars.........82,000 teles/min ETNO.....................76,000 teles/min Acasă TV...............69,000 teles/min B1TV.....................62,000 teles/min Pro Cinema...........62,000 teles/min MiniMax................61,000 teles/min sursa Edited by 3xteam, 04 April 2017 - 14:37. |
#49
Posted 04 April 2017 - 15:16
Televiziunile cu cele mai mari audiențe în URBAN – MARTIE 2017 În ciuda scăderii audienței generale pe piața TV (din cauza sezonalității), Pro TV a reușit, în martie, să-și conserve ratingul la nivel urban. Televiziunile concurente n-au reușit să evite declinul audienței generat de venirea primăverii. În martie, Pro TV a avut o audiență medie la nivel urban de 424.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (ARMADATA SRL), în creștere cu 2.000 de persoane față de luna precedentă. Pro TV este singura televiziune din top care a reușit să ocolească scăderea de audiență generală care are loc, de obicei, în prima lună a primăverii. A avut o cotă de piață (de vizionare) de 19,67% (toată ziua), față de Antena 1 cu 12% și Kanal D cu 9%. Asta înseamnă că 19,67% dintre telespectatorii care au urmărit un program TV, în cursul lunii martie, s-au uitat la Pro TV. Liderul domină confortabil audiența generală în urban. Și Acasă TV, televiziune deținută de grupul Pro TV (CME România), a reușit să-și crească audiența cu 3.000 de persoane față de februarie. Iată scăderile întregistrate de celelalte televiziuni din top: Antena 1 (-17.000), Kanal D (-23.000), România TV (-53.000), Antena 3 (-49.000), Național TV (-2.000), Prima TV (-7.000), Antena Stars (-4.000), TVR 1 (-4.000), Digi24 (-27.000), B1 TV (-8.000). Să mai notăm poziția mediocră în top a canalului public TVR1, locul 9, la egalitatea cu DigiSport 1 și Digi24 (o medie de 37.000 de telespectatori pe minut), dar sub Antena Stars. Televiziunile cu cele mai mari audiențe în URBAN - MARTIE 2017 Pro TV ................424,000 teles/min Antena 1..............259,000 teles/min Kanal D...............194,000 teles/min România TV........147,000 teles/min Antena 3..............145,000 teles/min Prima TV...............57,000 teles/min Național TV...........43,000 teles/min Antena Stars..........40,000 teles/min TVR 1.....................37,000 teles/min DigiSport 1.............37,000 teles/min Digi 24....................37,000 teles/min B1TV.......................36,000 teles/min Acasă TV............ ...34,000 teles/min Disney Junior .... ...33,000 teles/min Disney ................ ...30,000 teles/min sursa Edited by 3xteam, 04 April 2017 - 15:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users