Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Audiența TV.

- - - - -
  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#37
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,228
  • Înscris: 22.02.2017
Ce cretini. =)))))

#38
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,880
  • Înscris: 28.11.2006
Bine )pentru cei din industrie) ca nu mi-au dat si mie un peoplemetru din ala! Eu nu ma uit mai mult de 10 minute pe zi la niciunul din primele 10 posturi din lista (cateodata ma mai uit la jurnalul TVR, dar de regula nu prind decat o parte din el). In rest ma uit la sport, documentare si... emisiuni culinare pe Paprika :lol: Daca ar fi dupa mine, televiziunile "mari" ar muri de foame :D

#39
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

View Postalfa_alfa, on 06 martie 2017 - 19:38, said:

Nici pe DTH nu a fost. Posted Image MGM nu a fost absolut deloc la RCS.

da, așa-i ! am avut amândouă DTH-uri Digi și Dolce într-un timp, înseamnă că la Dolce l-am avut / vizionat ! mea culpa !

#40
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

View Postalfa_alfa, on 06 martie 2017 - 18:08, said:


MGM nu a fost niciodată la RCS. Canalele fără acord erau DW, Bloomberg, France 24, Italia 1, Canale 5, TVE Internacional, France 2, France 3, Music Channel Ungaria și BBC Entertainment.

da și amenda au luat-o pentru retransmiterea canalelor mai sus menționate  !Posted Image

#41
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,228
  • Înscris: 22.02.2017

View Post3xteam, on 07 martie 2017 - 18:15, said:


da și amenda au luat-o pentru retransmiterea canalelor mai sus menționate  !Posted Image

Si azi cred ca erau daca nu ii dadea UPC in gat.

#42
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

[ http://www.forbes.ro/wp-content/uploads/2015/10/televiziune-buna-524x350.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Televiziunile cu cele mai mari audiențe în IANUARIE 2017 la nivel NAȚIONAL



PRO TV  a fost lider de audienţă la nivelul publicului naţional cu o medie de 917.000 telespectatori faţă de 806.000 de telespectatori pe minut cât a acumulat în luna decembrie 2016, in timp ce
Antena 1 s-a clas pe locul 2 cu o medie totala de 630.000 de telespectatori, în scădere faţă de luna decembrie  cand a inregistrat 656.000 telespectatori pe minut.
Kanal D s-a clasat pe locul 3 cu 470.000 de telespectatori (445.000 de telespectatori pe minut, în luna decembrie), iar topul continuă cu
România TV (373.000), care a fost peste
Antena 3 (331.000), iar
Prima TV, la nivelul publicului naţional obţine poziţia a 6-a cu o medie de 146.000 de telespectatori.


Televiziunile cu cele mai mari audiențe în FEBRUARIE 2017 la nivel NAȚIONAL



Televiziuni care au câștigat rating:

Realitatea TV (19.000 de persoane în plus față de ianuarie) și
Digi24 (14.000).

Televiziunile care au pierdut audiență la nivel național față de ianuarie:

Pro TV (-61.000 de persoane),
Antena 1 (-27.000),
România TV (-46.000),
Antena 3 (-27.000),
Prima TV (-5.000),
Național TV (-13.000),
TVR 1 (-5.000),
Antena Stars (-16.000),
Pro Cinema (-6.000) și
Disney Channel (-4.000).

sursa 1
sursa 2

Edited by 3xteam, 08 March 2017 - 00:34.


#43
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016
Eu tot nu înțeleg cum face prima TV audiențele alea. Bai ăștia sunt aproape morți și sunt pe locul 6? Mai au 4 emisiuni mari și late și în rest nema. Sa nu. Ai zic de publicitate. Au ajuns să de-a teleshopping la bijuterii (1ora pe zi)

#44
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
STIRIPESURSE.RO rămâne cel mai citit site de ştiri din România şi în luna februarie, cu peste 47 de milioane de pagini accesate. În privinţa clienţilor unici, stiripesurse.ro se menţine în TOP 10, cu aproape 4 milioane de cititori.

Luna februarie s-a remarcat printr-o creştere importantă a traficului pe majoritatea site-urilor de ştiri, pe fondul tensiunilor sociale şi politice generate de OUG 13. Desfăşurarea evenimentelor politice şi protestele de stradă i-au făcut pe români mult mai interesaţi de ştiri, analize şi comentarii, lucru care s-a reflectat şi în statistica publică din Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) din cadrul Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).

Topul principalelor site-uri de ştiri din România, în luna februarie, în funcţie de afişări:


1. stiripesurse.ro - 47,3 milioane


2. stirileprotv.ro - 43,2 milioane
3. digi24.ro - 42,7 milioane
4. hotnews.ro - 41,9 milioane
5. libertatea.ro - 36,3 milioane
6. adevarul.ro - 33,7 milioane
7. realitatea.net - 30,5 milioane
8. antena3.ro - 27,8 milioane
9. ziare.com - 26,2 milioane
10. evz.ro - 21,2 milioane
11. #####ro - 18,2 milioane
12. vocea.biz - 18 milioane
13. mediafax.ro - 16,6 milioane
14. romaniatv.net - 15,2 milioane
15. click.ro - 14,7 milioane


sursa

Edited by 3xteam, 18 March 2017 - 14:02.


#45
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,880
  • Înscris: 28.11.2006
Ne-am dus pe copca: primul site cat de cat serios e pe locul 3, iar in frunte sunt numai fake newas sau stirile de la ora 5 :ciocan:

#46
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,586
  • Înscris: 11.02.2016

View Post3xteam, on 18 martie 2017 - 14:00, said:

STIRIPESURSE.RO rămâne cel mai citit site de ştiri din România şi în luna februarie, cu peste 47 de milioane de pagini accesate. În privinţa clienţilor unici, stiripesurse.ro se menţine în TOP 10, cu aproape 4 milioane de cititori.

Luna februarie s-a remarcat printr-o creştere importantă a traficului pe majoritatea site-urilor de ştiri, pe fondul tensiunilor sociale şi politice generate de OUG 13. Desfăşurarea evenimentelor politice şi protestele de stradă i-au făcut pe români mult mai interesaţi de ştiri, analize şi comentarii, lucru care s-a reflectat şi în statistica publică din Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI) din cadrul Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).

Topul principalelor site-uri de ştiri din România, în luna februarie, în funcţie de afişări:


1. stiripesurse.ro - 47,3 milioane


2. stirileprotv.ro - 43,2 milioane
3. digi24.ro - 42,7 milioane
4. hotnews.ro - 41,9 milioane
5. libertatea.ro - 36,3 milioane
6. adevarul.ro - 33,7 milioane
7. realitatea.net - 30,5 milioane
8. antena3.ro - 27,8 milioane
9. ziare.com - 26,2 milioane
10. evz.ro - 21,2 milioane
11. #####ro - 18,2 milioane
12. vocea.biz - 18 milioane
13. mediafax.ro - 16,6 milioane
14. romaniatv.net - 15,2 milioane
15. click.ro - 14,7 milioane


sursa

Wtf stiripesurse pe 1? Realitatea 30 de milioane?  Sunt doar 3-4site uri(digi, adevarul, hotnews si hai sa zicem protv)serioase acolo, restul doar tabloide.  Se fac bani buni din publicitatea pe site uri; la un preț de 5 bani/afișare banner, cu o medie de 3 bannere pe afișare vine ~150 de lei la 1000 de afișări, asta înseamnă 150000lei/1milion de afișări.

#47
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017
AUDIENŢE TV: Cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE a cucerit publicul din toată ţara! Cifre de audienţă, aici!

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ro/thumb/9/91/Logo_Antena_1_%282010%29.svg/105px-Logo_Antena_1_%282010%29.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] a fost din nou peste [ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ro/thumb/5/54/Logo_ProTV_%282016%29.svg/80px-Logo_ProTV_%282016%29.svg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ], luni seara, atunci când a fost difuzat cooking show-ul CHEFI LA CUŢITE. Antena 1 a înregistrat cifre mai mari faţă de PRO TV, la nivelul publicului comercial atunci când difuză emisiunea UITE CINE DANSEAZĂ.


Peste 2 milioane de telespectatori la nivelul întregii țări erau cu ochii pe show-ul de la Antena 1 în minutul de maximă audiență de la 21.19.

Farfurii spectaculoase, mâncăruri apetisante, insecte care l-au făcut pe chef Dumitrescu să zboare de pe scaun, foști concurenți din sezoanele trecute care au venit să le facă juraților surprize, dar și multe glume în platou, toate au fost ingredientele unei seri perfecte.

Emisiunea a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.27, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 11 puncte de rating și 28,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 8 puncte de rating și 20,6 procente din cota de piață.

Iar la nivelul întregii populații a țării, „Chefi la cuțite” a fost lider cu o medie de 8,1 puncte de rating și 18,5 % cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 7,8 puncte de rating și 17,7 % cota de piață.  

Seara de marți continuă la Antena 1 cu o nouă porție de adrenalină. Cel puțin pentru chef Florin, care nu scapă nici de data aceasta de insecte. Nistor, fostul său concurent din sezonul al doilea, îi face o surpriză pe care s-o țină mintă toată viața: gătește lăcuste, gândaci și viermi, spre disperarea juratului care vede peste tot pe unde întoarce privirea numai insecte. Dar surpriza serii vine de la o concurentă care a trăit 20 de ani în Japonia și care le gătește celor trei chefi carne de piton. Dacă aceștia își vor da seama ce anume au gustat și cum vor reacționa când află că un piton tronează în farfuriile lor rămâne de văzut de la ora 20.30 la Antena 1.

notă:

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

http://www.radardeme...-audienta-aici/

#48
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONALMARTIE 2017    


Primăvara a furat telespectatori de la majoritatea televiziunilor. Doar ETNO și Acasă TV se pot lăuda în luna martie cu creșteri timide de audiențe față de luna precedentă. Antena 1 a pierdut „teren” în urmărirea Pro TV, dar păstrează o „distanță” confortabilă față de Kanal D.

Marile televiziuni au suferit pierderi de audiență în martie, la nivel național, încălzirea vremii influențând direct consumul TV. De asemenea, nu au fost mari evenimente social-politice pe scena românească, aceasta intrând în rutina obișnuită după marile proteste de stradă din ianuarie-februarie.

Pro TV a avut o medie de 827.000 de telespectatori pe minut la nivel național (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences, (copyright: ARMADATA S.R.L.). Are o poziție de lider confortabilă, deși a pierdut 29.000 de telespectatori față de februarie. Are cele mai mici pierderi de audiență dintre marile televiziuni.

Antena 1 a pierdut 93.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 510.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Pierderi grele au suferit și televiziunile care urmează în top: Kanal D (-61.000), România TV (-85.000), Antena 3 (-81.000), Prima TV (-21.000), B1 TV (-27.000) și Pro Cinema (-21.000).

Doar ETNO TV și Acasă TV au câștigat audiență, 7.000, respectiv 2.000 de telespectatori. ETNO TV este un program urmărit în mare măsură în mediul rural.

De remarcat că în sondajul național de măsurare a audiență, patronat de ARMADATA SRL, au aderat din martie a.c. televiziunile Nick JR (programe pentru copii) și Bollywood TV (canal de filme indiene). Este primul canal de filme indiene care intră în sistemul românesc de măsurare TV, o dovadă că indienii vor să vândă publicitate pe piața românească.

Nick JR (Nickelodeon Junior) a avut o medie de 14.000 de telespectatori pe minut (toată ziua),

în timp ce Bollywood TV a înregistrat o medie de 11.000 de telespectatori pe minut, ocupând locul 42 dintr-un top de 60 de televiziuni membre ale studiul de audiență.

Televiziunile cu cele mai mari audiențe la nivel NAȚIONAL - MARTIE 2017


Pro TV ................827,000 teles/min

Antena 1..............510,000 teles/min

Kanal D...............423,000 teles/min

România TV........242,000 teles/min

Antena 3..............223,000 teles/min

Prima TV.............120,000 teles/min

Național TV.........103,000 teles/min

TVR 1.....................84,000 teles/min

Antena Stars.........82,000 teles/min

ETNO.....................76,000 teles/min

Acasă TV...............69,000 teles/min

B1TV.....................62,000 teles/min

Pro Cinema...........62,000 teles/min

MiniMax................61,000 teles/min

sursa

Edited by 3xteam, 04 April 2017 - 14:37.


#49
3xteam

3xteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,267
  • Înscris: 10.01.2017

  Televiziunile cu cele mai mari audiențe în URBANMARTIE 2017  


În ciuda scăderii audienței generale pe piața TV (din cauza sezonalității), Pro TV a reușit, în martie, să-și conserve ratingul la nivel urban. Televiziunile concurente n-au reușit să evite declinul audienței generat de venirea primăverii.

În martie, Pro TV a avut o audiență medie la nivel urban de 424.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media (ARMADATA SRL), în creștere cu 2.000 de persoane față de luna precedentă.

Pro TV este singura televiziune din top care a reușit să ocolească scăderea de audiență generală care are loc, de obicei, în prima lună a primăverii. A avut o cotă de piață (de vizionare) de 19,67% (toată ziua), față de Antena 1 cu 12% și Kanal D cu 9%. Asta înseamnă că 19,67% dintre telespectatorii care au urmărit un program TV, în cursul lunii martie, s-au uitat la Pro TV. Liderul domină confortabil audiența generală în urban.

Și Acasă TV, televiziune deținută de grupul Pro TV (CME România), a reușit să-și crească audiența cu 3.000 de persoane față de februarie.

Iată scăderile întregistrate de celelalte televiziuni din top: Antena 1 (-17.000), Kanal D (-23.000), România TV (-53.000), Antena 3 (-49.000), Național TV (-2.000), Prima TV (-7.000), Antena Stars (-4.000), TVR 1 (-4.000), Digi24 (-27.000), B1 TV (-8.000).

Să mai notăm poziția mediocră în top a canalului public TVR1, locul 9, la egalitatea cu DigiSport 1 și Digi24 (o medie de 37.000 de telespectatori pe minut), dar sub Antena Stars.

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în URBAN - MARTIE 2017


Pro TV ................424,000 teles/min

Antena 1..............259,000 teles/min

Kanal D...............194,000 teles/min

România TV........147,000 teles/min

Antena 3..............145,000 teles/min

Prima TV...............57,000 teles/min

Național TV...........43,000 teles/min

Antena Stars..........40,000 teles/min

TVR 1.....................37,000 teles/min

DigiSport 1.............37,000 teles/min

Digi 24....................37,000 teles/min

B1TV.......................36,000 teles/min

Acasă TV............ ...34,000 teles/min

Disney Junior .... ...33,000 teles/min

Disney ................ ...30,000 teles/min

sursa

Edited by 3xteam, 04 April 2017 - 15:19.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate