Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
instalare centrala electrica Ariston BIS II
Last Updated: Sep 23 2013 19:12, Started by
Anacent
, Sep 23 2013 09:09
·
0
#1
Posted 23 September 2013 - 09:09
Buna ziua,
In urma cu aproximativ o luna am achizitionat o centrala electrica de apartament, am efectuat lucrarile de instalare si pe 14 septembrie (sambata) cand terminau cei de la gaze instalarea am sunat o firma recomandata de cei de la Ariston pentru punerea in functiune a centralei. Desi le-am spus ca cei de la gaze sunt inca la noi, un reprezentant al firmei respective a si sosit la usa, ne-a completat actele de punere in functiune, ne-a aratat butonul on/off sa ii dam drumul, noi am semnat ca totul e ok, si a plecat. Cand cei de la gaze au terminat si am dat drumul la central, surpriza, nu functioneaza cum trebuie, mai precis incalzeste apa doar cateva secunde si apoi se aprind concomitent trei leduri de temperatura si ledul galben de anomalii evacuare gaze. Am sunat la firma cu care am facut punerea in functiune si acestea cand au venit la noi au constatat ca trebuie schimbata placa electrica sau ceva la partea electrica. Stiu ca am gresit ca nu trebuia sa-l lasam sa plece pana nu ii dadeam drumul la centrala dar imi puteti spune daca ati mai trecut careva prin aceasta situatie si daca ar fi posibil sa solicit schimbarea centralei cu totul nu doar inlocuirea pieselor. Multumesc anticipat |
#2
Posted 23 September 2013 - 09:28
In primul rand centrala nu e electrica, e pe gaz. In al doilea rand ai garantie si un certificat de garantie in care scrie termenii si conditiile. Parca la X probleme ai dreptul de a cere schimbarea obiectului cu totul.
|
#3
Posted 23 September 2013 - 09:53
Daca specialistul firmei constata ca e placa electronica defecta,aceasta se schimba in garantie (e o piesa scumpa).Totusi,e posibil sa fie altceva defect,sau nesetat.Nu se pune problema schimbarii centralei.Tot firma care a facut "punerea in functiune" trebuie sa rezolve prblema gratis.
Normal era ca la punerea in functiune sa fie pornita centrala si verificata corecta functionare a ei,aerisirea lagarului pompei,verificarea setarilor,a corectitudinii executarii instalatiei,etc. Ai cartea centralei,puteai macar sa te uiti ce inseamna acele LEDuri.Centrala semnalizeaza ce nu-i convine,prin combinatii de LEDuri.Poate nu e deschis un robinet de gaz (sau de pe tevi),sau e bagata invers in priza (fleacuri). ...Si exista topic dedicat centralelor termice...si chiar Ariston: http://forum.softped.../page__st__3600 |
#4
Posted 23 September 2013 - 10:13
danpet, on 23 septembrie 2013 - 09:53, said:
Daca specialistul firmei constata ca e placa electronica defecta,aceasta se schimba in garantie (e o piesa scumpa).Totusi,e posibil sa fie altceva defect,sau nesetat.Nu se pune problema schimbarii centralei.Tot firma care a facut "punerea in functiune" trebuie sa rezolve prblema gratis. Normal era ca la punerea in functiune sa fie pornita centrala si verificata corecta functionare a ei,aerisirea lagarului pompei,verificarea setarilor,a corectitudinii executarii instalatiei,etc. Ai cartea centralei,puteai macar sa te uiti ce inseamna acele LEDuri.Centrala semnalizeaza ce nu-i convine,prin combinatii de LEDuri.Poate nu e deschis un robinet de gaz (sau de pe tevi),sau e bagata invers in priza (fleacuri). ...Si exista topic dedicat centralelor termice...si chiar Ariston: http://forum.softped.../page__st__3600 |
#5
Posted 23 September 2013 - 10:23
mult mai mult
decat schimbarea completa a centralei (ceea ce oricum nu-si are rostul) va va ajuta faptul ca veti citi hartiile inmanate, in special cele pe care le semnati... Quote
Desi le-am spus ca cei de la gaze sunt inca la noi, un reprezentant al firmei respective a si sosit la usa, ne-a completat actele de punere in functiune, ne-a aratat butonul on/off sa ii dam drumul, noi am semnat ca totul e ok, si a plecat. ce ati semnat, stimata doamna? |
#6
Posted 23 September 2013 - 10:43
evatryme, on 23 septembrie 2013 - 10:23, said:
mult mai mult decat schimbarea completa a centralei (ceea ce oricum nu-si are rostul) va va ajuta faptul ca veti citi hartiile inmanate, in special cele pe care le semnati... ce ati semnat, stimata doamna? |
#7
Posted 23 September 2013 - 12:03
#8
Posted 23 September 2013 - 18:26
#9
Posted 23 September 2013 - 19:12
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users