Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

cine trebuie sa salute?

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#37
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Hai sa imi tocesc tastarura, pt ca nu am altceva de facut. Desi sunt sigur ca nu voi schimba lumea.
Acum niste ani am ajuns Seful Centralei Telefonice. Sunt inginer electronist pt ca asta am vrut sa ajung, am muncit si invata pt asta, am citit si reparat in draci.
Oamenii mei, unii dintre ei, erau oameni buni. Dar nici pe departe nu se putea masura cu mine. Eu aveam 33 ani, ei +45.
Dupa o jumate de ora de discutii m-am lamurit ca eu puteam si sa trag cabluri, ei nici sa manuiasca un instrument de masura....
Asa ca sincer m-am enervat cand atunci am intrat in camera si am salutat, iar unul s-au facut ca ploua cu acest semn de minim respect.
Evident ca in urmatoarele secunde TOTI au auzit ce i-am ZIS.....
Si cata vreme am fost acolo putin mi-a pasat de diferenta de varsta, pt ca ii pusesem deja stampilelele. Si cand iti cunosti meseria, putin iti pasa ca un oarecare face pe desteptul.
Iar la job vin sa castig bani, nu sa fiu mama, pardon tatal ranitilor, prieten cu absolut toti.
Eu l-am impiedicat sa puna mana sa invete mai mult decat mine? Nu. Atunci, macar poarta-te politicosi, babalicule...