Motoarele 1.9 SDI DE PE VW
Last Updated: May 16 2019 08:38, Started by
ionica39
, Aug 15 2013 13:34
·
0
#2
Posted 15 August 2013 - 13:36
Motor diesel generatie veche , fara turbina (aspirat ).
Este fiabil rau ,chiar si economic dar foarte lesinat . 65 cp la motor de 1.9 In functie de folosinta poate merita sau nu . Daca faci Bucuresti-Arad , cu pretentia de a depasi ceva pe drum ia-ti gandul . Edited by mihai!, 15 August 2013 - 13:52. |
#4
Posted 15 August 2013 - 14:40
65 cai e foarte putin..masina e grea..si cred ca ai nevoie de forta chiar daca folosesti doar in situatii extreme
|
#6
Posted 15 August 2013 - 15:16
Este la fel de galagios ca si suratele cu turbina.
Personal nu vad vreu avantaj al unui asemenea motor. |
#7
Posted 15 August 2013 - 15:19
Fiabilitatea e un mare avantaj, Nu tu turbina, injectoare si alte maruntisuri predispuse la schimbare dupa un anumit nr de km (cateva sute de mii cei drept)
|
#9
Posted 15 August 2013 - 22:48
Consum genial de mic daca mergi ca un om normal, zgomot specific de tractoras mai mare decat la diesel-urile cu turbina, indestructibil daca ai grija sa nu mergi 50.000 km cu un singur schimb de ulei.
De la 120-130km/h in sus sare si consumul bine de tot. Cu un Lupo 1.7 SDI aveam 3.8-4% pe exterior, 5-5,5% in oras, mers normal. Pe autostrada daca ma dadeam la ea, ajungeam relaxat la 9-10%, la o viteza de 150-160km/h. Totusi e un diesel de conceptie veche. Nu te astepta la performante si depasiri la limita, pt ca nu o sa ai parte de asa ceva. Edited by Lowrider, 15 August 2013 - 22:48. |
#10
Posted 16 August 2013 - 00:05
Pai stai putin, ca deja 150-160km/h e foarte aproape de viteza maxima. Iar in asemena conditii, orice motor consuma mult mai mult.
Avantajele acestui motor eu cred ca sunt consumul, robustetea si nu in ultimul rand pretul. In general motoarele SDI sunt mai ieftine fata de cele TDI, si la cumparare si la intretinere. Sau cel putin asa ar trebui, pentru ca de noi masinile cu motorul asta au fost mai ieftine. Dezavantajul major ar fi performantele slabe. Insa nu pentru asta cumperi un SDI. Daca esti un om linistit, care considera ca nu ii trebuie mai mult de 120-130km/h si asta doar pe autostrada, un motor SDI te va multumi. |
|
#11
Posted 16 August 2013 - 01:56
Nu te supara, insa masina aia e mai lenta ca un matiz. Nu stiu ce tot ii dati inainte cu fiabilitatea, de parca ar fi singurul motor fiabil de pe fata pamantului. Iar consumul nu e asa mic, avand in vedere puterea produsa de motor si performantele masinii.
|
#12
Posted 12 May 2019 - 20:24
Salutare baieti,
Dupa ce nu am reusit sa pun mana pe Peugeot-ul care il vroiam, am gasit in zona mea un VW Golf 4. Dupa numarul de inmatriculare am gasit urmatoarele infomatii. Dupa cautarile mele (cilindree/cai putere) am ajuns la concluzia ca motorul este un SDI si are codul motor AQM...sau AYQ Ce parere imi puteti spune despre tipul asta de motor AQM/AYQ ? Am incercat sa gasesc ceva info dar nu prea am gasit mare lucru. Clar primele chestii care le voi face va fi sa schimb distributia, filtrele si ce-o mai fi. Singurul lucru care am inteles ar fi ca motoarele SDI sunt economice..mai mult de atat chiar nu stiu. Edited by tehnics, 12 May 2019 - 20:27. |
#13
Posted 12 May 2019 - 22:05
Am avut eu un golf 5, dar 2.0 sdi, 75 cp. Cum au scris colegii, motorul a echipat multe masini de taxi sau scoala de soferi (eu p-al meu acolo l-am vandut) si 1 milion de km, fara probleme.
Fara turbo, nu are ce sa se strice la el. Eu am bagat vreo 85000 si sotia inca vreo 10000 (exclusiv in oras). In tm nu lua mai mult de 6, calcata sportiv. Zgomot de tractor, intr-adevar, iarna se facea cald in masina cand ajungea sotia la serviciu... |
#14
Posted 13 May 2019 - 08:16
Nu ma deranjeaza zgomotul...am Audi A2 1,4 TDI cu motor in 3 pistoane. Mai rau ca ala nu cred ca poate suna.
De incalzit, nu-i bai pentru ca eu parchez masina in garaj sau chiar in fata usii la 3 metri de usa de la intrare, deci iarna oricum am obiceiul sa ma duc sa o pornesc inainte de a pleca la munca cu 5-10 minute. Iar de condus va fi condus doar drumuri judetene sa zic asa, unde-i dai doar talpa si treapta I o folosesti doar la plecare. Foarte rar va fi condus urban. De putere sau chestii de depasit nu ma intereseaza pentru ca oricum va fi masina sotiei si ea nu se uita la treburi de genul asta. O intereseaza sa ajunga de la A la B fara sa ramana in drum si eu sa nu stau sa imi mai bat capul cu reparatul. Edited by tehnics, 13 May 2019 - 08:19. |
#15
Posted 13 May 2019 - 12:19
Nu se încălzește în alea 10 minute ci în mers. La cum spui că mergi e ok, e posibil să îi schimbi în curând și ambreiajul dacă e cel original.
|
|
#16
Posted 13 May 2019 - 12:23
Mda, am sunat pentru ca proprietarul nu mi-a raspuns la mesaj. Se pare ca m-am incurcat eu, nu este SDI pentru ca mi-a spus ca turbina ar trebui schimbata....i-am multumit si la revedere...
Acum ma uit spre altceva - Citroen C4, 1,4L, pe benzina pentru ca diesel mic nu am gasit in zona mea. Ar mai fi alta varianta sa ramana Fordul la nevasta-mea si eu sa imi iau ceva mai bun, tot break. |
#17
Posted 13 May 2019 - 12:44
Poate pe un Matiz ar merge un sdi. Este un motor vechi , puturos, gălăgios...Nu mi-ar trebui nici pe o mașină de tuns iarba.
|
#18
Posted 13 May 2019 - 12:54
closchkutza, on 15 august 2013 - 15:16, said:
Este la fel de galagios ca si suratele cu turbina. e mai galagios ca alea ca alea cu turbina exceptand 1.4 tdi pd suna mai gros ca ultimul oricum stiu toti vecinii cand pleci si nevasta e deja dupa usa cand vii noaptea de la curve putoare ordinara 0-100 km/h vreo 17 secunde la drum intins in ultima treapta e un bun cruiser, se simte cilindreea tehnics, on 13 mai 2019 - 08:16, said:
deci iarna oricum am obiceiul sa ma duc sa o pornesc inainte de a pleca la munca cu 5-10 minute. dieselul se incalzeste in sarcina denky, on 12 mai 2019 - 22:05, said:
Am avut eu un golf 5, dar 2.0 sdi, 75 cp. In tm nu lua mai mult de 6, calcata sportiv. Zgomot de tractor, |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users