Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 

Cu ce defectiuni are voie sa decoleze un avion de pasageri?

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Astazi, in timp ce ma uitam la mesajul meu de eroare din bord cu ESP/ASR + Cruise control fault (mi s-a bulit senzorul de la volan) si bine inteles ca am pornit masina si m-am dus unde aveam treaba, mi-a traznit prin gand oare ce defecte cunoscute ale unei aeronave de pasageri sunt pe lista cu care avionul poate decola? Exista asa ceva sau absolut toate defectele, erorile, duc la interdictia decolarii? Stie cineva precis?

Nu se pune ca nu merge aparatul de facut cafea sau frigiderul.

Edited by Arkouda, 25 July 2013 - 12:58.


#2
branzadeburduf

branzadeburduf

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 140
  • Înscris: 06.07.2013
nu se accepta decolarea cu nicio defectiune sau eroare afisate pe bord!

#3
-catalin

-catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,060
  • Înscris: 03.07.2007
Fara o roata.

#4
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Sincer, m-ai facut si pe mine curios.
Pe NG am vazut la rubrica accidente ca se permite decolarea si cu anumite "scarturi", dar din pacate nu am retinut ce anume
Evident, nu ma refer la automatul de cafea, hi, hi..A
Asa ca astept cu nerabdare ca cineva din industrie, daca exista, sau altcineva care este mai prieten cu Gogu, sa ne informeze..

#5
branzadeburduf

branzadeburduf

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 140
  • Înscris: 06.07.2013
eu am facut parasutism si stiu ca nu decolam daca era ceva aiurea,indiferent ce.

#6
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005

 Arkouda, on 25 iulie 2013 - 12:57, said:

Astazi, in timp ce ma uitam la mesajul meu de eroare din bord cu ESP/ASR + Cruise control fault (mi s-a bulit senzorul de la volan) si bine inteles ca am pornit masina si m-am dus unde aveam treaba, mi-a traznit prin gand oare ce defecte cunoscute ale unei aeronave de pasageri sunt pe lista cu care avionul poate decola? Exista asa ceva sau absolut toate defectele, erorile, duc la interdictia decolarii? Stie cineva precis?

Nu se pune ca nu merge aparatul de facut cafea sau frigiderul.

e o intrebare complicata, depinde de la fabricant, model de avion...

lista cu echipamente care pot sa nu functioneze pentru un zbor in siguranta se numeste "Master minimum equipment list" sau "minimum equipment list"

#7
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005
capitanul hotareste intotdeauna care este gravitatea defectiunii si procedura de urmat, are un check list de facut in cadrul procedurilor de pregatire de zbor.

Edited by eugeniusro, 25 July 2013 - 14:04.


#8
aghy

aghy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 13.06.2011
Din cate stiu eu (de la un inginer care a lucrat cativa ani pt o companie de profil), capitanul si co-pilotul au check list standard (evident difera de la marca la marca, companie la companie,etc) care se efectueaza la pornirea aeronavei, si aici sunt diferente, unele sunt aduse de tractoras, altele au deja pornite motoarele, stiu sigur ca motoarele tre` sa functioneze la capacitate de 90% fara vreo alarma si ca grupul generatoare se testeaza inainte de decolare. Insa inainte de a ajunge acolo, aeronavele sunt verificate vizual la exterior, apoi la interior de o alta echipa, aceastia dau "ok-ul" apoi, pilotul.
Presupun ca erorile sunt multe si foarte diferite, de la complexitate la importanta, de la stare la functionalitate, si sunt convins ca sunt unele erori care ori sunt trecute cu vederea (declarandu-le neimportante sau nesemnificative = bullshit) sau erori care sunt acoperite, atat la bord cat si in acte, compania sau unii responsabili dorind sa salveze bani sau pur si simplu sa nu presteze ceea ce ii cere fisa postului, de aici si unele accidente aviatice!

Edited by aghy, 25 July 2013 - 14:12.


#9
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
Ca om care a lucrat in domeniu pot sa iti spun ca sunt defectiuni cu care se zboara. Nici un avion nu merge ''ceas''. Mai departe depinde de tipul defectiunii, sunt unele care nu au un efect asupra sigurantei zborului, unele care ar putea afecta siguranta si unele capitale. De obicei nu se zboara cu nr. 2 si 3, insa cu 1 se mai zboara. Oricum capitanul este cel care decide, dupa inspectia avionului, check-list si consultarea caietului de reparatii si defectiuni (fiecare avion are asa ceva, dupa o cursa echipajul noteaza toate chestiile observate, iar mecanicii noteaza reparatiile efectuate).

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate