Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

intrebare faruri Xenon

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
v_condratovici

v_condratovici

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,788
  • Înscris: 21.03.2009

 adipelcz, on 14 octombrie 2013 - 16:13, said:

Eu pe Fordul meu Focus 3 am faruri Xenon din fabrica si au costat "exageratul" pret de 750 Euro cu TVA inclus. In pachet cu farurile Xenon am primit si lumini de zi/pozitie cu LED, lumini pentru viraj, pozitii spate LED si sistem de lumina interioara cu led-uri colorate la care pot schimba intensitatea si pot alege din vreo 8 culori gen albastru, verde, portocaliu, rosu, etc.

Dintre toate dotarile optionale ale masinii, cred ca e cea care isi merita cel mai mult banii. Este incomparabil mai bun farul cu Xenon fata de cel cu halogen. Am mers multi km noaptea cu masina si imi place ca pot merge in siguranta cu 150-160 la ora pe autostrada pentru ca se vede foarte bine inclusiv pe faza scurta. Rar e nevoie sa aprind faza lunga (oricum nu prea am pe unde ca tot vin masini din fata). La vechea masina ce avea faruri cu halogen (cu oglinda, nu cu lupe) cu faza scurta era cam orbecaiala si mereu simteam nevoia sa aprind faza lunga.

Deci, sfatul meu e sa va puneti faruri xenon din fabrica sau OEM, nu chestii dubioase aftermarket. In primul rand temperatura de culoare la 4000 K e mult mai ok decat albastrelile alea ciudate si vizibilitatea e buna si in conditii de ploaie/asfalt umed. Producatorii e drept ca poate exagereaza cu pretul, insa eu consider ca un pret pana in 1000 Euro pentru o instalatie Xenon originala merita, mai ales in ideea ca ai auto-leveling si spalator de faruri si nu ai batai de cap cu legislatia. Siguranta sporita pe care ti-o ofera vizibilitatea mai buna merita banii dincolo de alte aspecte tehnice. Si apropo de siguranta, nu prea am intalnit masini mai noi care au xenon din fabrica sa ma orbeasca. Sunt mult mai ok decat cele cu halogen si oglinda (tot din fabrica) pentru ca fasciculul luminos e f. bine nivelat astfel incat sa nu lumineze mai sus de nivelul farurilor.
Ceea ce zici tu e perfect valabil,  insã nu pentru toate mașinile e disponibil respectivul kit.

Cât despre becuri halogen mai puternice, nu puterea luminoasă e problema ci căldura care poate distruge farul :o

#20
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
Si radiatia UV care il matuieste, desi acum cam toate becurile au filtru uv, si reflecta radiatia inapoi pe filament supraincalzindu-l

 adipelcz, on 15 octombrie 2013 - 13:48, said:

Presupun ca realizezi ca nu este normal sa pui becuri mai puternice decat cele montate din fabrica. Daca era ok sa se puna becuri mai puternice, fii sigur ca le puneau direct producatorii,
Depinde, eu in faza lunga am schimbat becurile de 55W cu becuri de 75W, si producatorul pune aceste becuri in tarile nordice.
Fiind faza lunga si aprinzand-o cand sunt singur pe drum, nu deranjez pe nimeni. Initial cautam sa-mi pun proiectoare offroad pe bullbar, dar m-am linistit.

Edited by Josef_Mengele, 27 October 2013 - 10:13.


#21
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Care este producatorul ala care monteaza becuri de 75 W in tarile nordice?

Normele astea nu sunt nici macar europene, ci mondiale. Sunt ceva tratate ale Natiunilor Unite care reglementeaza asta, la fel ca si in cazul indicatiilor vitezometrelor.
H7 poate ajunge pana la 70 W doar in cazul masinilor pe 24 V, altfel el nu poate depasi 55 W. H4 trebuie sa fie de 55/60W pentru 12 V (70/75W pentru cele de 24 V).
Fluxul luminos trebuie sa fie de maxim 150 lumeni la 13 V

#22
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,152
  • Înscris: 04.02.2011
O laie, un led de 3W dă 300 de lumeni :roflmao:

#23
Maieu

Maieu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 20.12.2013
Un set de faruri oem fara lupa nu o sa orbeasca pe nimeni daca se monteaza un sistem xenon atata timp cat farurile sunt reglate sa nu bata pe stele!
Eu am pus instalatii xenon pe nenumarate masini fara lupa din fabrica si le-am reglat in consecinta.
E drept ca la itp nu treci fara o atentie dar nu e greu sa schimbi becurile cu doua halogene.

Edited by Maieu, 20 December 2013 - 22:28.


#24
cbaloiu

cbaloiu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.02.2014

 gogo, on 25 iulie 2013 - 00:29, said:

Eu am vazut pe Laguna 2 faruri de xenon fara lupa din fabrica(cauta pe google si vei gasi destule poze cu ele), iar pe A1 am vazut faruri de xenon fara spalatoare de faruri.

Eu mi-am luat in 2009 kit bi-xenon h4 6000k, intalat pe matiz, merg perfect, nu bat sa te orbeasca, lumina alba, se vede foarte bine seara, am mers prin toata tara si nu m-a oprit nici un politist. Fara lupa, fara spalator de geam...recomand. Se ard cam odata  la 2 ani fata de cele din fabrica care le schimbam odata la 6 luni

#25
mirceaiosip

mirceaiosip

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 771
  • Înscris: 12.01.2013
Esti taran!

#26
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,203
  • Înscris: 13.07.2005

 cbaloiu, on 10 februarie 2014 - 20:19, said:

.... fara spalator de geam...recomand. ....

Eu NU recomand !
Un far cu xenon, fara spalator de faruri e un rahat cu perje !
Daca sticla farului este murdara, lumina e dispersata aiurea si vezi in fata masinii mai rau decat in cazul in care ai fi avut faruri "normale", cu halogen.

De ce credeti ca TOATE masinile dotate din fabrica cu xenon au spalator de faruri ?
Sunt toti producatorii idioti si vor sa creasca pretul masinilor ????

#27
Danielldy

Danielldy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 26.12.2015
Buna ziua.
Sa nu deschid un topic nou, am sa scriu aici.
Am un BMW 120D, cu faruri halogen si le-am schimbat cu faruri xenon originale. Farurile achizitionate sunt second. Sunt bixenon. Problema intampinata este ca becurile bixenon nu se aprind. Angel eyes se aprind, cand dau faza lunga se mai aprind inca un bec, lumineaza doar in lateral, daca am observat bine. Becul xenon este D1S si intrebarea este cum imi pot da seama din ce cauza ? Este ars doar becul sau si alta componenta a sistemului? Becul original este de 35W, daca eu as pune de 55W ce alte probleme pot intampina ? Multumesc de eventualele raspunsuri

Edited by Danielldy, 23 May 2016 - 17:18.


#28
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
Daca ai pus tu sistemul de autoleveling atunci udrea e virgina...

Fara el o sa orbesti ca toti cocalarii cu xenon aftermarket!

#29
Danielldy

Danielldy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 26.12.2015
Farurile le-am cumparat cu sistemul de autoleveling, deci din acest pct de vedere, nu este problema. Aveam sistem de autoleveling si la farurile cu halogen.

Intrebarea este de ce nu se aprind becurile xenon ? Sunt arse sau balastul nu mai este bun? Sau pt ca eu am avut halogen H7 si astea sunt xenon D1S si trebuie ceva modificari la partea electrica ?

#30
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Intra pe forumul dedicat, sunt cativa baieti care se ocupa cu asa ceva, probabil mai ai nevoie de ceva modificari si de codare.

 catalin11catalin, on 24 mai 2016 - 15:49, said:

Daca ai pus tu sistemul de autoleveling atunci udrea e virgina...

Fara el o sa orbesti ca toti cocalarii cu xenon aftermarket!

Se poate stai linistit si nici nu cred ca trece de 500e.

#31
Danielldy

Danielldy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 26.12.2015
Imi poti scrie un mesaj privat despre acel forum dedicat problemei intampinate ? Multumesc

#32
catalin11catalin

catalin11catalin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 14.06.2015
E 17 milioane un singur senzor care se pune pe puntea spate.

Imi mentin parerea ca nu ai cumparat tot sistemul original...

#33
Danielldy

Danielldy

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 26.12.2015
Masina a fost dotata din fabrica cu sistem autoleveling. Nu sunt expert in asa ceva dar cred ca nu consta doar in acel senzor, trebuie sa mai aiba si un motoras pe far care sa regleze lumina in sus sau jos in functie de cum bate acel senzor. De aceea am spus ca am luat cu totul.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate