Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 

Din ciclul "Clientul nostru stapanul nostru" -D.C. in rolul principal

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
djtozz

djtozz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.09.2005
Din ciclul “Clientul nostru/Stapanu` nostru” intamplare reala la Depozitul de Calculatoare ...

"-Buna seara!"- Tot ce vreau sa va relatez este un fapt real fara nici un fel  atac la persoana respectiva - un domn(daca se poate numi asa-arata mai degraba a octogenar, dupa parerea mea fost depanator radio-tv sau in domeniu : reparatii frigidere,masini de spalat,fiare de calcat etc )m-a intampinat cu o expresie a fetei dupa care se putea citi dezgustul fata de viata, stresul unei zi de munca totul contopit cu o sila imensa. Cand l-am abordat cu un "-Buna ziua!"(de care el nici nu auzise sau il uitase demult) a dat putin cap drept replica la salut simtindu ma vinovat ca am indraznit sa-i tulbur linistea in care era cufundat bietul om dupa o zi de stat la tijghea si de la raspuns la toti prostii care tot intra in magazin fiecare cu problema lui unii cumpara altii intreaba si care se numesc clienti(alt cuvant necunoscut "domnului electronist" daca ii pot spune asa de altfel sunt aproape sigur ca-l reprezinta).Dupa cateva clipe de ezitari mi-am luat inima-n-dinti si am indraznit sa-l intreb de o placa de baza soket A la care "domnu electronist"(dispunand pe system de un procesor foarte vechi si obosit) a procesat mult mai greu informatia raspunsul venind dupa cateva secunde bune(probabil omu se gandea la frigiderele Fram sau Artic)"-Nu avem!" pe un ton foarte accentuat ,dupa care am dedus eu ca simplu om ca "domnu electronist" fustrat de job si de problemele de acasa , trebuia sa gasesca si el, ca un fel de terapie o modalitate de a se descarca de stresul acumulat pe perioada zilei(tinand cont ca deja era seara si se apropia momentul mult asteptat - momentul inchiderii magazinului si mai mult ca sigur isi dorea sa ajunga acasa sa prinda "Tradati din dragoste" sau "Iarta-ma!" emisiuni pentru dansu considerate un fel de teleencilopedii fiind un mod de a inmagazina noi informatii.Trecand si peste acest aspect si pregatindu-ma sa plec "domnu electronist" isi aduce aminte ca chiar langa el pe un raft expusa larg vederii era o cutie care continea o placa de baza Epox scket A si ma anunta pe un fortat/amabil ton : "- Este singura! E tot ce avem !"imediat am inteles ca lagul era datorat systemului deja avariat,imbatranit,memoriei ROM imbacsite de amintiri comuniste si a hardului plin de bad-uri.Mirat ca "domnul electronist" a reusit in sfarsit sa dea cat de cat pozitiv, avnd in vedere starea in care se afla, am indraznit sa-i mai pun cateva intrebari cu privire la specificatiile produsului respectiv, fiind o incercare prea mare pentru "domnu electronist" (care probabil nostalgic de vremurile demult apuse:lampi,diode,tranzistori)mi-a trantit cutia in fata, fiind pentru el un gest de aparare si o provocare pentru mine (vreia sa verifice daca stiu sa citesc, zic eu)cat timp m-am tot uitat "domnu electronist" parca isi cam duse rabdarea-era clar ca saracu om avea probleme serioase(posibil ca si statul in picioare e un chin pentru unii).Afirmatia mea : "Da o cumpar!" n-a avut nici cel mic impact asupra "domnului electronist"/"depanator radio/tv" ci dimpotriva un nou factor de stres cum ar fi sa puna cutia intr-o sacosa si sa-mi zica sa ma duc la casa sa platesc el apucandu-se se lucru-pentru o clipa am ramas uluit ca omu chiar stia sa completeze o factura la un PC dar cel mai mult m-a mirat ca stia chiar sa si printeze! Nu mai spun ca vestea ca o iau pe firma l-a luat pe nepregatite si desi ii plateam numerar a vrut cu orice pret nr.de cont pe care bineinteles nu il stiam pederost.Intr-un final se rezolva(asta datorita unui prieten care ma insotea si care s-a oferit sa i-a pe firma lui ca avea el nr de cont si apoi sa mi-o factureze el)omul nostru se aseaza in sfarsit pe un scaun dupa ce ne expediaza la casa.
Bineinteles la plecare dupa salutul "Multumesc frumos! O seara buna!" nu am primit nici o replica cel putin din partea "domnului electronist" ,cel putin fiid impacat ca am lasat omu in sfarsit in pace sa-si calculeze probabil lunile pana la pensionare.Nu spun ca surpriza cea mare am avut-o acasa cand am costatat ca placa de baza este stricata singura imagine pe care o aveam in fata a fost cea a "domnului depanator radio/tv" dupa chinuri,incercari,teste eram convins ca placa era 100% dusa imi sun prietenul cu care facusem achizitia(spre bucuria mea inca nu-mi facuse factura)si hotaram sa ne prezentam cu ea la magazin.Surpizele s-au tinut lant de cum am intrat "domnu electronist" stand tot pe scaun si fiind la fel de "bine dispus" ca si data trecuta la afirmatia "-Buna ziua!am si eu o problema cu placa!" mi-a raspuns pe un ton de parca nu mai avea nici o treaba si nici o legatura "-La baieti la service!" apoi iar intra in starea de hibernare ,meditatie oricum o deconectare de lumea reala mandru fiind ca a scapat basma curata.Nu mai povestesc si de personajele de la service care nu erau departe de mentorul lor "domnu electronist" dupa indelungi investigatii au ajuns la concluzia ca intradevar este stricata.A urmat iar completari de chestionare,facturi si copii xerox(bineinteles Copiator nu era in magazin si a trebit sa ma duc la un xerox in apropiere si sa copiez o chitanta(cheltuind suma de 1ban RON/copie)dupa toate astea a urmat o veste buna "-Marti pleaca masina spre Bucuresti!" marti insemnd 5 zile pana la plecare apoi sa astept vesti noi de la Bucuresti( stiu eu poate,daca e chiar asa grava stituatia ajunge in China,Taiwan poate Koreea depinde unde a fost ansamblata.
Acum ce sa-i faci!Asta e!Tinand cont ca faptele sunt recente si ca se intampla la sfarsitul lui noiembrie, poate la anu voi avea si eu placa de baza...

Cu stima un client fidel si multumit de serviciile firmei "ROMSOFT"-reprezentanta D.C.-Braila,
                                                       Paraschiv Alexandru



Mesajul dumneavoastra a fost trimis cu succes. Va multumim pentru sesizare.
Veti fi contactat in termen de 3 zile pentru rezolvarea situatiei.

Buna ziua,

Am primit reclamatia dumneavoastra trimisa pe data de 27-11-2005.
Veti fi contactat in termen de 3 zile pentru rezolvarea situatiei.

Va multumim. (sa vedem cum va fi rezolvarea eu oricum dupa cele intamplate .... e cale lunga ....)

:worthy:  :worthy:

#2
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ce poti sa zici? Asta e nivelul, sau poate avea omul o zi proasta. Eu ma intreb daca magazinul ala era mai plin sau mai golut. Ca poate din asta venea si apatia omului. Ca am trecut si eu prin faze in care magazinul nu mai avea marfa.. ce sa fac cu omul? Ii zic ca nu am si asta e, patronul e un bou ca nu a stiut sa isi aiba grija de afacere (sa o continue , ca de tepuit oricum a tepuito)

#3
djtozz

djtozz

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.09.2005
Faza tare a fost cand m-am reintors cu placa (era in jur de ora pranzului-cetateanul prezentand aceleasi simptome) aceeasi fata primitoare si amabila "-Eu nu mai va pot ajuta!" deja nu mai avea nici o treaba cu clientul "-La baieti la service!"
baietii de la servis dand dovada de reale cunostinte "hardware" (avand si ei la origine tot vreun liceu industrial de profil electronic)
Oricum gustul amar a ramas si il pot simti chiar pe pielea mea, avand un gol la buzunare si speranta in suflet ca voi avea si eu PC de sarbatori ....
E un semnal privind serviciile oferite de asa zisele "firme serioase" care nu au ca politica de vanzari decat adaosul comercial si profitul - cat despre client ... poa` sa astepte  :death: !!!

#4
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
faza e ca omul avea dreptate.. odata ce a inregistrat factura si a batut in casa e destul de complicat ca el SINGUR sa iti dea banii inapoi de exemplu sau sa iti schimbe produsul. Pentru ca de asta se ocupa departamentul tehnic. Si in unele firme "birocratia " asta e la ea acasa, celui de la raft nu i se da prea mare libertate. Ai facut ceva in folosul clientului (chiar daca are dreptate) , poti sa fii tras de maneca de superior. In general sa stii ca pestele de la cap se impute

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate