Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Tipuri de forme ale Domnului Suprem (Bhakti-Yoga)

* * * * * 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
52 replies to this topic

#1
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
În singura carte despre Tattva vicear (adevăruri filozofice) cunoscută sub numele de Laghu Bhagavat-amrita, Rupa Gosvami scrie:
“1.7-8 Pentru că revelaţia Vedică e cea mai bună dintre toate evidenţele, îmi voi baza argumentaţia pe aceasta şi nu pe logica materialistă.
Cei mai buni dintre înţelepti acceptă revelaţia Vedică drept cea mai bună evindenţă, pentru că în Vedant-sutra 1.1.3 se spune:
"Cel Suprem poate fi înţeles prin intermediul revelaţiei Vedice".
1.9 Prin cuvintele "Cel Suprem nu poate fi înţeles cu ajutorul logicii materialiste" Vedanta-sutra 2.1.11 a criticat direct logica materialistă.

1.10
athopāsyeṣu mukhyatvaḿ
vaktum utkarṣa-bhūmataḥ
kṛṣṇasya tat-svarūpāṇi
nirūpyante kramād iha


Pentru a dovedi că Supremul Domn, Şri Krişna, e cel mai bun dintre cei ce sunt demni de a fi veneraţi, voi descrie aici formele Sale, una după alta.

Aici voi vorbi despre cea mai importantă personă de a fi venerată - atha iha vaktum mukhyatvaḿ upasyesu
despre superioritatea lui Sri Krișna proprietarul pământului - utkarṣa kṛṣṇasya bhūmataḥ
și una după alta vor fi descrise formele Sale - kramat tat nirupyante rupani sva

1.11
svayaḿ rūpas tad-ekātmarūpa
rūpa āveṣa-nāmakaḥ
ity asau tri-vidhaḿ bhāti
prapañcātīta-dhāmasu


În lăcaşul Său dincolo de lumile materiale, Domul Supremu se manifestă în trei feluri de forme (rupa) :
1. svayam 2. tad-ekatma 3. aveş.

Astfel în lăcașul Său, dincolo de lumea materială – iti dhāmasu atīta prapañca
El se manifestă în trei forme numite - asau tri-vidham bhati namaka
(1) Propria Sa formă - svayam-rupa (2) Expansiuni – Forme una în suflet - eka-atma-rupa
(3) Forme împuternicite - aveș-rupa

1.11
svayaḿ rūpas tad-ekātmarūpa
rūpa āveṣa-nāmakaḥ
ity asau tri-vidhaḿ bhāti
prapañcātīta-dhāmasu


În lăcaşul Său dincolo de lumile materiale, Domul Suprem se manifestă în trei feluri de forme (rupa) : 1. svayam 2. tad-ekatma 3. aveş.
Astfel în lăcașul Său, dincolo de lumea materială – iti dhāmasu atīta prapañca
El se manifestă în trei forme numite - asau tri-vidham bhati namaka
(1) Propria Sa formă - svayam-rupa (2) Expansiuni – Forme una în suflet - eka-atma-rupa
(3) Forme împuternicite - avesa-rupa

1.12
ananyāpekṣi yad rūpaḿ
svayaḿ-rūpaḥ sa ucyate


Svayam-rupa este forma originală, nemanifestată dintr-o altă formă.
Acea formă care este independentă - yad rūpaḿ ananyāpekṣi
Este numită forma originală - svayaḿ-rūpaḥ sa ucyate

1.13
īśvaraḥ paramaḥ kṛṣṇaḥ
sac-cid-ānanda-vigrahaḥ
anādir ādir govindaḥ
sarva-kāraṇa-kāraṇam
(aus Brahma-samhita (5.1))

Supremul controlor este Krișna - paramaḥ īśvaraḥ kṛṣṇaḥ
forma Sa este eternă, plină de cunoaștere și extaz divin - vigrahaḥ sac-cid-ānanda
El este fără de început, originarul Govinda (așa cum est numit în Vrindavan)
Cauza tuturor cazelor - kāraṇa sarva-kāraṇam

Edited by madhukar, 05 May 2013 - 13:16.


#2
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
1.14

yad rūpaḿ tad abhedena
svarūpeṇa virājate
akṛty-ādibhir anya dṛk
sa tad ekātma-rūpakaḥ
sa vilāsaḥ svāḿśa iti
dhatte bheda-dvayaḿ punaḥ


Svayam-rupa nu este diferită de forma primordială a Domnului.
Tad-ekatma-rupa reprezintă formele Domnului care au caracteristici diferite de forma Sa originală.
Există două tipuri de tadekatma-rupa: 1. vilas-rupa şi 2. Svamşa-rupa.

Această formă a lui (Krișna) nu este diferită de propria Sa formă - yad rūpaḿ tad abhedena svarūpeṇa
(când) este manifestată incomplet, e privită ca o alta - akriti virajate dṛk anya adibhih
și aceasta este o formă care este una în suflet (cu cea originară) - sa tad rūpakaḥ ekātma
care din nou este manifestată în două feluri – sa punaḥ bheda-dvayaḿ dhatte
și anume Cele ale Jocului - Vilas și cele ale propriului corp – Svamșa – iti vilāsaḥ svāḿśa

#3
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
1.15-16

svarūpam anyākāraḿ yat
tasya bhāti vilāsataḥ
prāyenātma samaḿ ¶aktyā
sa vilāso nigadyate

paramavyoma-nāthas tu
govindasya yathā smṛtaḥ
paramavyoma-nāthasya
vāsudevas ca yādṛ¶aḥ


Vilas-rupa sunt acele forme care au aproape aceeași putere cu cea a formei originale,
și pe care Domnul le manifestă prin puterea Sa de neconceput.
În acest fel Domnul Govinda (Krișna) se manifestă ca Domnul Narayan,
maestrul Cerului Spiritual, Iar Domnul Vasudev este o expansiune a Domnului Narayan.

Când propria Sa formă apare cu alte calități - svarūpam tasya anya akāraḿ bhāti
aceasta este o formă ce depinde de jocul abordat – yat vilāsataḥ
Ea are aproape aceeași carismă sufletească - prāyena samaḿ ¶aktyā ātma
și este numită Vilas - sa nigadyate vilāso

În felul acesta îți aduci aminte de Govinda, Domnul (originar) al lumii spirituale – yathā smṛtaḥ govindasya nāthasya paramavyoma
ca Domnul lumii spirituale, Vasudev – yādṛ¶aḥ nāthasya paramavyoma vāsudevas

#4
Dharmapurusha

Dharmapurusha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,055
  • Înscris: 27.10.2006

View Postmadhukar, on 07 mai 2013 - 16:19, said:

1.15-16

svarūpam anyākāraḿ yat
tasya bhāti vilāsataḥ
prāyenātma samaḿ śaktyā
sa vilāso nigadyate

paramavyoma-nāthas tu
govindasya yathā smṛtaḥ
paramavyoma-nāthasya
vāsudevas ca yādṛśaḥ


Vilas-rupa sunt acele forme care au aproape aceeaşi putere cu cea a formei originale,
şi pe care Domnul le manifestă prin puterea Sa de neconceput.
În acest fel Domnul Govinda (Krişna) se manifestă ca Domnul Narayan,
maestrul Cerului Spiritual, Iar Domnul Vasudev este o expansiune a Domnului Narayan.

Când propria Sa formă apare cu alte calități - svarūpam tasya anya akāraḿ bhāti
aceasta este o formă ce depinde de jocul abordat – yat vilāsataḥ
Ea are aproape aceeași carismă sufletească - prāyena samaḿ śaktyā ātma
și este numită Vilas - sa nigadyate vilāso

În felul acesta îți aduci aminte de Govinda, Domnul (originar) al lumii spirituale – yathā smṛtaḥ govindasya nāthasya paramavyoma
ca Domnul lumii spirituale, Vasudev – yādṛśaḥ nāthasya paramavyoma vāsudevas

O oaza de personalism vedic intr-un peisaj dominat de filozofie  mayavada. Un topic binevenit Posted Image

Ce font folosesti pentru sanscrita?

Edited by Dharmapurusha, 08 May 2013 - 23:26.


#5
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010

View PostDharmapurusha, on 08 mai 2013 - 23:23, said:

O oaza de personalism vedic intr-un peisaj dominat de filozofie  mayavada. Un topic binevenit Posted Image

Ce font folosesti pentru sanscrita?
Calibri.

#6
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
1.17

tādṛśo nyūna-śaktiḿ yo
vyanakti svāḿśa īritaḥ
sańkarṣaṇādir matsyādir
yathā tat-tat-svadhāmasu  


Svamşa-rupa au mai puţină putere decât formele Vilas. Ele sunt expansiuni ale formelor Vilas. Formele conduse de Domnul Sankarşan şi cele conduse de Domnul Matsya, care sunt manifestate cu propria lor lume spirituală, sunt exemple ale acestor forme.

Astfel (din formele Vilas) sunt manifestate formele numite Svamșa– tādṛśo svāḿśa īritaḥ vyanakti
Care au mai puțină putere - yo nyūna śaktiḿ
Forme care încep cu Domnul Sankarșan – sańkarṣaṇa ādir
(și) forme care încep cu Domnul Matsya– matsya ādir
Astfel sunt (manifestate) și propriile lor lăcașuri spiritule - yathā tat-tat-sva-dhamasu

#7
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
1.18-19

jñāna ¶akty ādi-kalayā
yatrāviṣṭo janārdanaḥ
ta āve¶ā nigadyante
jīva eva mahattamaḥ


vaikuṇṭhe 'pi yathā ¶eṣo
nāradaḥ sanakādayaḥ
akrūra-dṛṣtāne cāmé

da¶ame parikīrtitaḥ

Aveș-rupa sunt formele sufletelor individuale calificate spiritual,
în care Forma Domnului Geanardan intră cu o parte a puterii sale de cunoaștere și ale puteri.

Sesa, Narada, and the four Kumaras are examples of them in Vaikuntha.
They were seen by Akrura, as described in the Tenth Canto.

Ființele, care desigur sunt mari suflete - jīva eva mahattamaḥ
În care (Domnul Suprem) Djanardan intră– yatra janārdanaḥ āviṣṭo
cu energia cunoașterii și alte energii – ¶akty jñāna ādi-kalayā
se numesc „Aveșa“ – ta nigadyante āve¶ā

În felul acesta Șeșa, Naarad și Sananka (dintre cei patru Kumari) - 'pi yathā ¶eṣo nāradaḥ sanaka
sunt astfel de exemple în lumea spirituală Vaikuntha – adayaḥ vaikuṇṭhe
Ei au fost văzuți de Akrura– ami ca drstante Akrura
Așa cum sunt glorificați în Cantoul 10 (din Bhagavat Puran) – parikīrtitaḥ dasame

#8
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
1.20
prakā¶as tu na bhedeṣu
gaṇyate sa hi nau pṛthak


Prakaș-rupa sunt copii ale aceleiași forme manifestate simultan în diferite locuri.

Formele Prakaș nu sunt diferite (de forma originală) - prakā¶as tu na bhedeṣu
(și cele ce) urmează în același fel (de asemenea) nu sunt diferite - gaṇyate sa hi nau pṛthak

1.21-22
tathā hi
anekātra prakatatā
rūpasyaikasya yaikadā
sarvathā tat svarūpaiva
sa prakā¶a itīryate

dvāravatyāḿ yathā kṛṣṇaḥ
pratyakṣaḿ prati-mandiram
citraḥ bataitat ity ādi
pramāṇena sa setsyati


Dacă mai multe forme, care au aceleași caracteristici, sunt manifestate simultan, aceste forme ale Domnului sunt numite prakaș.
Domnul Krișna a făcut-o în multe locuri în Dvaraka. Aceasta va fi dovedită când von cita Bhagavat-Puran 10.69.2.

Astfel manifestarea unei singure forme - tathā hi prakatatā ekasya rūpasya
în mai multe locuri în același timp – anekātra ekadā
care sunt în orice privință ca propria Sa formă – yā sarvathā tat sva rūpa eva
sunt numite forme iluminante – Prakaaș - sa itīryate prakā¶a
Așa cum în Dvaraka Krișna – yatha dvaravatyam kṛṣṇaḥ
direct în aproape toate clădirile (era prezent) – pratyaksam prati mandiram-
Oh, acest lucru e dovedit (în Bhagavat Puran 10.69.2) - pramanena sah setsyati

1.23
kvacic catur-bhujatve 'pi
na tyajet kṛṣṇaḥ-rūpatam
ataḥ prakā¶a eva syāt
tasyāsu dvi-bhujasya ca


Uneori, fără a-și abandona forma originală, Șri Krișna manifestă o formă cu patru brațe.
Aceasta este o formă prakaș a formei sale originale cu două brațe.

Uneori deși (El) nu renunță la forma de Krișna– kvacit api kṛṣṇaḥ-rūpatam na tyajet
se arată cu patru brațe - catur-bhujatve
astfel aceasta este în mod evident o formă Prakaaș - ataḥ syāt eva prakā¶a
a formei Sale cu două brațe – tasya asau dvi-bhujasya ca

#9
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
Forme care coboară în lumea materială - avataruri

2.1
athāvatārāḥ kathyante
kṛṣṇo yeṣu ca puṣkalaḥ


Acum vor fi descrise avatarurile (Formele Domnului Supreme ce coboară în lumea materială) – atha avatārāḥ kathyante
dintre care Krișna este totul Absolut – yeṣu kṛṣṇo puṣkalaḥ

2.2-3
purvoktā vi¶va-kāryārtham
apūrvā iva cet svayam
dvārāntareṇa vāviḥsyur
avatārās tadā smṛtāḥ


tac ca dvāraḿ tadekātmarūpas
tad-bhakta eva ca
¶eṣa¶āyi-ādiko yādvad
vasudevādiko 'pi ca


Pentru a acționa în lumea materială, Domnul Suprem apare în formele descrise anterior, precum și în alte forme, ca și cum n-ar mai fi apărut în acel fel vreodată. Aceste apariții sunt cunoscute sub numele de "avataruri" (Cei ce coboară). În acest fel El apare sub formele sale tad-ekatma, cum ar fi Șeșasayi Vișnu, și devoții săi împuterniciți ca Maharagi Vasudev.

Pentru a-și atinge scopurile – artham vi¶va-kārya
(Domnul Suprem) se manifestă așa cum am descris mai înainte - purva uktā aviḥsyur
personal sau într-alt fel – svayam va dvārāntareṇa
ca și cum nu s-ar mai fi întâmplat – iva cet apūrvā
astfel amintit ca avatar (Cel ce coboară)– tadā smṛtāḥ avatārās

Astfel (El apare) și ca forme una în suflet cu El - tac ca dvāraḿ rūpas tad ekātma
începând cu Domnul Suprem Șeșa – ādiko ¶eṣa¶āyi
și bineînțeles și ca devot – ca eva api ca tad-bhakta
începând cu Vasudev– ādiko vasudeva

#10
ioham

ioham

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,484
  • Înscris: 11.01.2013

View Postmadhukar, on 15 mai 2013 - 08:11, said:

Forme care coboară în lumea materială - avataruri
„Şi mulţi prooroci mincinoşi se vor scula şi vor amăgi pe mulţi.” Matei 24/11.
......................
Forme care coboară în lumea materială... avataruri...

Diavoli - sfere de lumină sub formă de ozn, demoni îmbrăcați în costum biologic aka omuleți gri...
Maeștri spirituali nonumani... combinații om-drak...
[ https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/249110_530099827051734_1784222351_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  Posted Image  Posted Image

#11
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Doctrina asta ar fi demonica daca ar fi inteleasa, dar fiind atat de incalcita nu afecteaza pe nimeni Posted Image
Treaba se schimba daca discutam de diversi guru, care sunt demonici si au efecte, pentru ca nu nimic de inteles in doctrina hindusa, totul sta in perceptie si efecte speciale.

#12
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
2.4-5

puruṣākhyā guṇātmāno
lilātmāna¶ ca te tridhā

prāyaḥ svāḿ¶as tathāve¶ā
avatārā bhavanty ami
atra yaḥ syāt svayaḿ-rūpaḥ
sa 'gre vyakti-bhaviṣyati


De asemenea există trei tipuri de avatarui ale Domnului Suprem:
1. purușa-avatar 2. guna-avatar, și 3. lila-avatar.
Aceste avataruri sunt în general forme de tipul svamșa și aveșa-rupa.
Printre acestea, Domnul Suprem poate apare chiar și în forma sa originară - svayam-rupa.

În general există trei feluri de Avataruri – prāyaḥ tridhā
La început sunt manifestați - sa 'gre vyakti-bhaviṣyati
1. Cei ce se desfată - akhyā te puruṣa
2. Cei ce controlează (cele trei) Moduri ale Naturii Materiale (Virtute, Pasiune și Ignoranță) –  guṇātmāno lilātmāna¶
3. Formele jocurilor (Sale) - lila-atmāna¶
Aceste avataruri sunt –ami avatārā bhavanti
Propriile Sale expansiuni precum și intrări (în formele devoților săi) – sva aḿ¶as tatha ave¶ā
Aici (în lumea materială) este de asemenea manifestată și forma originară a Domnului Suprem - atra yaḥ syāt svayaḿ-rūpaḥ

#13
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
2. 6

tatra puruṣa-lakśaṇaḿ yathā viṣṇu-purāṇe
“tasyaiva yo 'nu guṇa bhāg vividhaika eva
śuddho 'py aśuddha iva mūrti-vibhāga-bhedaiḥ
jñānānvitaḥ sakala-sattva-vibhūti-kartā
tasmai nato 'smi puruṣāya sadāvyayāya"

iti.
ñtasyaiva anu purvoktāt parameśvarāt samānāntaram" iti svāmi.


Acum sunt explicate calitățile Celui ce se Desfată descrise în Vișnu Purana - tatra lakśaṇaḿ puruṣa yathā viṣṇu-purāṇe
Din El se manifestă părți dotate cu diferite calități – tasyaiva anu bhāga vividha guṇa
deși El este pur (netransformat prin Modurile Naturii Materiale) și unic – api yo śuddho eka
Plin de cunoaștere, completa existență, Creatorul tuturor opulențelor – jñānānvitaḥ sakala-sattva kartā vibhūti
ca și cum ar fi impur – iva aśuddha
împărțit în multe forme - vibhāga-bhedaiḥ mūrti

Eu mă plec în fața Lui - nato 'smi tasmai
eternul imutabilul Degustător al Plăcerii – sadā vyayāya puruṣāya

Conform lui Sridhara Svami citatul „Din El se manifestă“ din cele spuse anteriror - iti svāmi ñtasyaiva anu purva uktāt
se referă la forma completă a Controlorului Suprem – samānāntaram parama iśvarāt

Edited by madhukar, 17 May 2013 - 12:08.


#14
ioham

ioham

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,484
  • Înscris: 11.01.2013
Filozofii  ale întunericului...  Posted Image

#15
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
2.7-8

atra kārikā
parame¶āḿ¶a rūpo yaḥ
pradhāna-guṇa-bhāg iva
tad-ikṣādi-kṛtir nānāvatāraḥ
puruṣaḥ smṛtaḥ

ādyo 'vatāraḥ puruṣaḥ parasya iti.

Iată explicația - atra kārikā
Cel a cărui formă este o parte a controlorului Suprem– yaḥ rūpo aḿ¶a parama i¶a
precum și cu calitățile nemanifestate ale Naturii materiale – iva bhāg pradhāna-guṇa
acel obserbator originar -tad ādi ikṣa
și creator al diferitelor avataruri - kṛtir nāna avatāraḥ
astfel să-ți amintești de Supremul Desfătător – iti smṛtaḥ puruṣaḥ
Originalul puruș avatar al Domnului Suprem - ādyo puruṣaḥ avatāraḥ parasya

Tika (comentariu):
În acest sens prima ființă născută în acest Univers (Brahmaa) spune fiului său,
născut din mintea sa, Narada Muni, despre primul Puruș Avatar –Karna Vișnu,
așa cum este descris în Bhagavat Purna 2.5.18:

sattvaḿ rajas tama iti
nirguṇasya guṇās trayaḥ
sthiti-sarga-nirodheṣu
gṛhītā māyayā vibhoḥ


Cel Atotputernic a acceptat Iluzia (energia materială) - vibhoḥ gṛhītā māyayā
(sub forma) celor trei calități ale Naturii Materiale - trayaḥ guṇās
Virtute, pasiune și ignoranță (întuneric) - sattvaḿ rajas tama
pentru Menținerea, Creația și Distrugerea (lumilor materiale) - sthiti-sarga-nirodheṣu
(dar) în El (Domnul) nu există calitățile Naturii Materiale – asya nir-guṇa

Impersonliștii nu acceptă,
că aici nir-guṇa se referă la lipsa calităților materiale.
ei pretind că nir-guṇa ar însemnă că Cel Atotputernic nu are nici un fel de calități,
și că ar fi o „creație a dorințelor devoților“.

În plus impersonaliștii pretind că Domnul Suprem,
cum ar fi de exemplu Krișna, ar fi un produs al energiei materiale,
deși versul anterior afirmă destul de clar că
avatarurile nu au nici un fel de calități materiale.

#16
ioham

ioham

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,484
  • Înscris: 11.01.2013
Știu că e copy-paste... dar de ce nu o pui deodată pe toată?... sau pune un link și ne descurcăm noi...Posted Image
Contribuția ta care ar fi?... să transmiți „lumină”  Posted Image   sau mai bolduiești și bagi niște culori?...
Sper că nu transpui tu cuvînt cu cuvînt... atîta „cunoaștere”...

#17
madhukar

madhukar

    Bhakta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,275
  • Înscris: 28.02.2010
Text 2. 9

tasya tu bhedāḥ. sātvata-tantre
viṣṇos tu trīṇi rūpāṇi
puruṣākhyāny atho viduḥ
ekaḿ tu mahataḥ sraṣṭṛ
dvitīyaḿ tv aṇḍa-saḿsthitam
tṛtīyaḿ sarva-bhūta-sthaḿ

tāni jñātvā vimucyate"

Astfel este descrisă deosebirea  în Sātvata Tantra - tasya tu bhedāḥ. sātvata-tantre
"Viṣṇu are trei forme care sunt numite Purușa (Cel ce se desfată) - viṣṇos tu trīṇi rūpāṇi puruṣa-ākhyāni
Primul (Maha Viṣṇu sau Karana Viṣṇu din Oceanul Cauzal) este cunoscut ca fiind Creatorul Principiilor Naturii Materiale (și ale "cărămizilor de bază" ale universului) - ekaḿ atho viduḥ sraṣṭṛ tu mahataḥ
Cel de-al doilea (Viṣṇu) se află în oul (care este fiecare univers, aflându-se în oceanul universal) - dvitīyaḿ tv saḿsthitam aṇḍa
Cel de-al treilea (Viṣṇu) se află în toate ființele (ca Supra-suflet – Martorul și Cel ce dă permisiune) - tṛtīyaḿ sthaḿ sarva bhūta
Cel ce-i cunoaște, este eliberat (din ciclul renașterii și ajunge în spațiul Vaikuntha al lumii spirituale) - tāni jñātvā vimucyate

#18
Alex-Ali-CaineRAU

Alex-Ali-CaineRAU

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 19.07.2012
ai fost prea mult la biserica budhista?
daca esti crestin schimba0ti credinta si nu ne mai anunta!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate