Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Hyundai Elantra vs. Mazda 3 vs. Toyota Corolla - sfat achizitie

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#199
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007
Am vrut eu, dar spuneau cei din Oradea ca numai peste o luna- doua apare. Aveau doar hatchback.

#200
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Vezi ca e una pe aria Jurnal de bord. Mie personal design-ul nu imi place si e trasa inapoi si de productia din Turcia (nu stiu masina produsa la turci care sa fie mai buna decat una produsa in Europa, cu toata vrajeala cu standardele de calitate identice). Uitati-va la Fluence, Corolla, Accent di comparati cu Megane, Auris sau i30. Nu poti sa produci la aceeasi calitate cand 40-60% din componente sunt produse local. Acelasi lucru si pentru Mazda care produce o multime de modele la mexicani sau rusi.

Edited by edi10000, 18 September 2015 - 05:50.


#201
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,051
  • Înscris: 02.09.2005

View PostGozmin, on 11 septembrie 2015 - 20:02, said:

Revin. Am fost la drive test. Masina merge bine dar nu am simtit nimic, acea scânteie. Materiale foarte ieftine la interior, un bord pe care-l simti ca iti intra direct in ochi (foarte ciudat bordul zici ca-i dulap) si ca atât. La interior nu exceleaza cu nimic. La condus comparabila cu Elantra. Am ales Elantra fără sa stau mult pe gânduri. Daca merge totul bine saptamana viitoare pe sfarsit ar trebui sa o am (prin rabla). Deci pentru cei nehotarati dintre cele doua va stau la dispozitie cu informatii. Le-am studiat mult si din toate punctele de vedere, binenteles in limitele a ceea ce eu am considerat ca trebuie sa indeplineasca masina.
confirm si eu impresia lasata de bordul ala stil dulap plus ca era sa raman in mana cu manerul de la usa cand am terminat drive-test-ul, are acolo un fel de capac de plastic care prinsese un joc.
foarte dezamagit.

#202
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View PostGozmin, on 11 septembrie 2015 - 20:02, said:

Revin. Am fost la drive test. Masina merge bine dar nu am simtit nimic, acea scânteie. Materiale foarte ieftine la interior, un bord pe care-l simti ca iti intra direct in ochi (foarte ciudat bordul zici ca-i dulap) si ca atât. La interior nu exceleaza cu nimic. La condus comparabila cu Elantra. Am ales Elantra fără sa stau mult pe gânduri. Daca merge totul bine saptamana viitoare pe sfarsit ar trebui sa o am (prin rabla). Deci pentru cei nehotarati dintre cele doua va stau la dispozitie cu informatii. Le-am studiat mult si din toate punctele de vedere, binenteles in limitele a ceea ce eu am considerat ca trebuie sa indeplineasca masina.

Acum daca ar fi sa alegi din nou ai face aceeasi alegere?. Poti fi mai concret cu ce te-a determinat sa alegi Elantra ?. Cum ti se pare noua Elantra in comparatie cu cea pe care ai cumparato ?.

#203
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007
Salut. Interesanta intrebarea ta. Daca as mai alege inca o data Elantra. Daca vrei sa-ti spun ca sunt multumit, iti spun ca da cu unele mici neajunsuri. Ca raspunsul sa fi fost unul bazat ar fi insemnat ca trebuia sa detin si o Corolla pentru comparatie.
Elantra 2015 mi-a oferit foarte multe avantaje fata de Corolla evident la capitolul dotări. Cu bani mai puţini dati am obţinut gratuit culoarea perlată, jante de tablă pentru anvelopele de iarnă (corolla nu avea jante de aliaj pe modelul testat ci de tabla) precum si pilot automat, clima automată 2 zone, incalzire in scaune, roată de rezervă standard din aliaj, si ce mi-a placut cel mai mult faptul că am putut sa aleg culoarea interiorului si am ales un bej deschis care arata spectaculos cu insertii pe bord si usi. In ceea ce priveşte Elantra 2016, am văzut-o, e frumoasă dar nu mă atrage. Cu acest model Hyundai cred ca a regresat la capitolul design. Este asemanator cu designul drept si rigid al Ford, Peugoet, Dacia, etc..... Sigur ca vehiculul este o imbunatatire a Elantrei 2015, mai ales prin aparitia unui motor diesel cu care ai putea obtine oarece economii. Mie nu imi place bordul lipsit de imaginatie si finisajele interioare, dar gusturile nu se discuta.
Ca minusuri la Elantra 2015: vopsea (de fapt lac) eco, adica se zgarie usor, probleme la amortizoare spate (fuge masina la denivelari) dar nu e cazul meu ci al unor colegi de pe forumul de specialitate si ceva probleme (de mult cunoscute de Hyundai pe multe modele) la direcţie, respectiv coloana de directie, la fel nu si in cazul meu. Un minus mai putin important dar cu efecte este lipsa protectiei UV a geamurilor si parbrizului, adica nu sunt atermice.
In rest o masina care ma satisface total si imi creaza a stare de bine ori de cate ori ma urc la volan. Legat de stabilitate pot spune ca este foarte in regula, la viteze mari, pe langa faptul ca nu simti viteza in habitaclu, masina sta foarte bine pe drum. In aceiaşi bani, da, aş face aceiaşi alegere.

Edited by Gozmin, 18 October 2016 - 12:05.


#204
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
@Gozmin, Multumesc pentru amabilitate, am vazut ca si Robert Adam care face reviews-uri auto pe  http://www.turatii.r...#comment-138387 , inclina mai mult spre Elantra decat spre Corolla intro comparatie directa intre cele doua. Neajunsurile cu vopseaua eco si lipsa geamuri atermice (nici macar la dotari optionale nu au) se manifesta aproape la toate asiaticele din clasa compacta (Corolla, Mazda3, Honda Civic sedan) nu numai la Elantra.

#205
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007
Mai mult decat atat, am omis sa spun ca Toyota Corolla "a cazut" testul IIHS - crash test fata de Elantra care a fost satisfacator. Si asta a fost un motiv.

#206
darkjacobs

darkjacobs

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 28.08.2007

View PostGozmin, on 18 octombrie 2016 - 12:04, said:

Salut. Interesanta intrebarea ta. Daca as mai alege inca o data Elantra. Daca vrei sa-ti spun ca sunt multumit, iti spun ca da cu unele mici neajunsuri. Ca raspunsul sa fi fost unul bazat ar fi insemnat ca trebuia sa detin si o Corolla pentru comparatie.
Elantra 2015 mi-a oferit foarte multe avantaje fata de Corolla evident la capitolul dotări. Cu bani mai puţini dati am obţinut gratuit culoarea perlată, jante de tablă pentru anvelopele de iarnă (corolla nu avea jante de aliaj pe modelul testat ci de tabla) precum si pilot automat, clima automată 2 zone, incalzire in scaune, roată de rezervă standard din aliaj, si ce mi-a placut cel mai mult faptul că am putut sa aleg culoarea interiorului si am ales un bej deschis care arata spectaculos cu insertii pe bord si usi. In ceea ce priveşte Elantra 2016, am văzut-o, e frumoasă dar nu mă atrage. Cu acest model Hyundai cred ca a regresat la capitolul design. Este asemanator cu designul drept si rigid al Ford, Peugoet, Dacia, etc..... Sigur ca vehiculul este o imbunatatire a Elantrei 2015, mai ales prin aparitia unui motor diesel cu care ai putea obtine oarece economii. Mie nu imi place bordul lipsit de imaginatie si finisajele interioare, dar gusturile nu se discuta.
Ca minusuri la Elantra 2015: vopsea (de fapt lac) eco, adica se zgarie usor, probleme la amortizoare spate (fuge masina la denivelari) dar nu e cazul meu ci al unor colegi de pe forumul de specialitate si ceva probleme (de mult cunoscute de Hyundai pe multe modele) la direcţie, respectiv coloana de directie, la fel nu si in cazul meu. Un minus mai putin important dar cu efecte este lipsa protectiei UV a geamurilor si parbrizului, adica nu sunt atermice.
In rest o masina care ma satisface total si imi creaza a stare de bine ori de cate ori ma urc la volan. Legat de stabilitate pot spune ca este foarte in regula, la viteze mari, pe langa faptul ca nu simti viteza in habitaclu, masina sta foarte bine pe drum. In aceiaşi bani, da, aş face aceiaşi alegere.

Din ce ai specificat aici, am si eu o curiozitate, sa inteleg ca vara cand intri in masina si masina sta in soare este foarte cald? Ideea este ca la chestia asta nu m-am gandit, la faptul ca trebuie luat in calcul si faptul ca masina trebuie sa aiba si geamuri cu protectie UV. Parerea mea este ca e important sa aiba o astfel de protectie pentru faptul ca vara daca lasi masina in parcare in soare cateva zile, acest geam atermic iti protejeaza bordul si nu mai trebuie sa pui parasolar ca un taran. Eu am un Opel vectra c si nu i-am pus parasolar niciodata si se intampla sa treaca si o saptamana sa stea in soare si bordul nu e afectat deloc cu toate ca e f veche. Azi am fost la Hyundai si aveau un Mazda 3 la 20000 de euro sedan, bine in aceeasi incinata, aveau mazda, Suzuki si hyundai. Mazda sedan avea motor de 2 litri pe motorina parca, dar nu stiu sigur, ca apoi m-a luat vanzatoarea la "ture" cu explicatii ca m-am si pierdut. Interiorul mi-a placut la mazda, mi s-a parut spatiu si in fatza si in spate. Scaunul din fatza l-am reglat exact cu imi vine mie bine, si m-am asezat in spate si aveam loc, eu am 1,73 inaltime, nu stiu pt cineva mai inalt cum ar fi. Mi s-a parut ca stau mai bine in scaune in mazda 3 decat in elantra, parca si maneta de viteza era mai la indemana, dar poate mi s-a parut. Apoi m-am urcat in Tucson de curiozitate, nu pot face comparatie ca nu prea am mers cu suvuri.La elantra nu am facut test drive, modelul era pe motorina cel expus, i-am dat o cheie si se auzea un suierat, un fluierat imediat cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj. Cand am apasat pe ambreiaj disparuse, apoi aparuse iar si la un moment dat nu s-a mai auzit. Ce parere aveti de garantia aceea de 5 ani fara limita de km? Nu mi se pare o masina atat de fiabila incat sa dea o astfel de garantie, nu e cam fortata ca sa atraga clienti? Chair se respecta conditiile garantiei respective? Mai ales ca s-a specificat faptul ca sunt probleme la directie si etc. Modelul expus dar varianta pe benzina cu aceleasi dotari ca si diesel costa 14800 cu tva inclus. Mi-a facut si o simulare de leasing. Avea ca dotari torpedou refrigerat, senzori presiune pneuri, spunea ca directia este asistata electric,incalzire in scaune, camera pentru mersul inapoi, nu avea senzori de parcare si altele. Mi s-a parut ca e spatiu si in spate, nu dai cu capul de tavan, poprtbagaj mare, se poate rabata bancheta, etc. Nu vreau sa fiu rautacios in comentarii, ca sa nu par genul care daca nu ajunge la struguri spune ca sunt acri, cand voi avea o masina la fel sau mai scumpa decat elantra voi veni si cu alte comentarii, eu vreau sa iau ceva in leasing sau credit, am cash dar nu vreau sa-i dau pe toti de-o data pe o masina. Chair daca pertotal pierd in 5 ani, prefer sa platesc rate. O sa incerc sa ajung si la show-room sa vad de un Honda civic break, am vazut ca au si xenoane si camera de avertizare pietoni, unghi mort, etc. Au si cilindreea mai mare. Oricum cine si-a luat hyundai sa o stapaneasca sanatos, e posibil sa imi iau si eu, pentru ca la pret mi se pare ok si au leasing avantajos.

Edited by darkjacobs, 21 October 2016 - 01:34.


#207
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007
Salut. Pe mine nu ma deranjeaza ca nu sunt atermice si imi incalzesc habitaclul cand masina este parcata, ci atunci cand conduc si soarele e pe partea mea. Pana in Grecia, de exemplu, te bronzezi pe jumate de corp Posted Image. Dar pentru acesta problema exista folii.
Vezi subiect: http://forum.softped...arbriz-atermic/
Legat de Elantra, eu am mers pe principiul "care masina imi ofera mai mult in banii pe care ii am dintre masinile care imi plac". Mi-au placut 3 (Elantra, Corolla si Mazda 3) si am ales-o dupa criteriul mentionat. Am facut test drive si pot spune ca toate sunt cam la fel, nu cred ca ai putea considera test drive-ul elocvent in maxim o oră cât durează şi cu agentul de vânzări lângă tine. Garanţia de 5 ani este bară la bară şi pe formulul de specialitate nu am constatat probleme deosebite in aceasta privinta si anume refuzul reprezentantei de a inlocui/schimba ceva pe garantie. Sigur, sunt si exceptii, dar nu numai la Hyundai. Masinile sunt totusi fiabile, eu nu am auzit din 2011 cand a aparut prima Elantra (varianata  moderna) sa aiba careva vreo problema la motor. Unde coloana de directie s-a adeverit ca e o problema a fost inlocuita, deci nu sunt probleme mai altfel decat la alte marci de vehicule.
Desi Corolla mi-a placut cel mai mult ca design, Elantra a indeplinit de departe toate nevoile mele pentru ca avea multe lucruri in plus care folosesc si care nu mai necesita ulterior cheltuieli suplimentare ca in cazul Corollei. Ca si in viata, nu este suficient ca jumatatea noastra sa fie doar frumoasa ci trebuie sa mai aiba si alte "optiuni" care sa umple golurile sau asteptarile noastre.
Si eu o am in rate, pentru ca nu sunt genul care schimba masina la 3-5 ani, nu deocamdata. Prima am schimbat-o cand avea 32 de ani, a doua dupa 11 ani, mai am una care are 10 ani (Citroen C3) a sotiei, si actuala care sper sa ma tina vreo 10 cel putin.
Succes in alegere.

Edited by Gozmin, 21 October 2016 - 07:08.


#208
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015
@darkjakobs, Mazda3 are motor de 2,0 l pe benzina cu puterea de 100 CP si 120CP (cel mai recomandat), iar pe motorina are motor de 2,2 l si 150 CP. S-a lansat Mazda3 FL care va fi si cu motor diesel de 1,5 litri 105 CP, dar inca nu a aparut pe piata. Diferenta dintre ele se manifesta pregnant la tinuta de drum unde Mazda3 are suspensie independenta multilink, iar Elantra si Corolla au suspensie semindependenta. In viraje si pe drumuri cu denivelari Mazda3 are o tinuta de drum exemplara si este peste celelalte doua. Consumul la benzina cel mai mic este la Mazda3, apoi Corolla, iar Elantra este un pic mai gurmand (ma refer la motoarele de 1,6 benzina). Nici una nu are turbo si astea le confera un grad de fiabilitate mai ridicat. Niciuna nu are probleme majore de fiabilitate si nu cred ca perioada de garantie ar trebui sa fie cel mai important criteriu de alegere intre cele trei masini, pentru ca nu o sa ai nevoie de interventii mari in perioada pana la 150.000 - 160.000 de km rulati. La design din punct de vedere doar personal ordinea este Mazda3, Corolla si apoi Elantra. La performante motor, cutie de viteze si dinamica masinii ordinea este Mazda3, Corolla, Elantra. La pret Elantra este cea mai avantajoasa alegere. La devalorizare in timp, Mazda 3 isi tine mai bine pretul, apoi Corolla, iar Elantra se devalorizeaza cel mai mult. In SUA, dintre masinile din aceasta clasa, Mazda3 si noul Honda Civic sedan sunt cele mai apreciate, urmate de Elantra si apoi Corolla. Mie mi-a ramas intiparit in minte test-drive-ul facut cu Mazda3. Trebuie sa faci test-drive cu fiecare, daca este posibil pe acelasi traseu, in aceeasi zi si in aceleasi conditii ca sa poti face o diferentiere cat mai obiectiva. Vazand parerea lui Gozmin, acum as merge pe o Elantra SH cu vechime de maxim 3 ani si putin rulata, dar abia anul viitor am in vedere inlocuirea masinii.

#209
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Motorul de 100CP care echipeaza Mazda 3 este de 1.5L. Cel de 2.0 L are variantele de 120CP si 165CP.

#210
codesmm

codesmm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,022
  • Înscris: 17.11.2015

View Postpaultt, on 21 octombrie 2016 - 17:04, said:

Motorul de 100CP care echipeaza Mazda 3 este de 1.5L. Cel de 2.0 L are variantele de 120CP si 165CP.
Corect, asa este, multumesc pentru corectie. Motorul pe benzina de 2.0 litri mai este in varianta de 165 CP si se gaseste doar pe varianta Mazda3 Sport (hatchback) nu si pe varianta sedan.

#211
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Gozmin, de ce nu ai optat pentru Mazda 3?Era prea scumpa?Imi cer scuze insa nu am avut timp sa citesc tot topicul.Multumesc frumos pentru raspuns.
Ca si spatiu, volum al portbagajului, Elantra este cea mai spatioasa urmata de Corolla.Dintre masinile japoneze, din punctul meu de vedere Mazda aparuta pe piata dupa anul 2012 este cea mai frumoasa.

#212
Gozmin

Gozmin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,206
  • Înscris: 15.06.2007
Da, asa este. Are o forma interesanta dar a fost cu cateva mii mai scumpa. Asta a fost si motivul pentru care am renuntat.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate