Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator
 

Hyundai Elantra vs. Mazda 3 vs. Toyota Corolla - sfat achizitie

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#109
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu prea. depinde de motor, de cutie. dar cam de la 3000... si iar depinde. majoritatea celor cu origini coreene / japoneze merg in 6500-6750 fara probleme. si vor urca mai repede 1000 rotatii...

#110
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
In aceeasi treapta, chiar si alea de care zici trag mai bine la  3000 decat la 5000. Cuplul e similar la cele doua turatii dar de la 3000 creste iar de la 5000 scade.
Poti sa incerci o repriza 2000-6000 si sa te uti pe filmare sa vezi care mie de ture e cea mai scurta.
As paria ca de la 3000 la 4000.
Fa-o pe a4a sa intelegi ceva ca in treptele mici dureaza prea putin.

#111
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
la 3000 e posibil. la 2500 sigur nu. trebuie sa ma duc pe autostrada pt asta. a 4 a la 6000 nu e chiar viteza de oras. :)

Edited by xtremdriving, 02 June 2013 - 11:43.


#112
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ai sa ramai surprins. Si de la 2500 vei urca mai repede  o mie de ture decat de la 5000.

Cum ziceam, cu prima ocazie trage o repriza continua de la 2000 la cat'vrei tu si imparte-o cum vrei tu dupa aia. Vei avea multe surprize.

Cum ziceam, cu prima ocazie trage o repriza continua de la 2000 la cat'vrei tu si imparte-o cum vrei tu dupa aia. Vei avea multe surprize.

#113
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu am surprize. la mine la 2500 abia se trezeste.
as paria ca cea mai buna e 4000-5000.
desi daca ma uit aici urca perfect egal 4500-6500: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rM19BWihLHw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


am spus fara sa verfic datele. acum m-am uitat. cel mai bine ar trebui sa se simta la 5500...

Edited by xtremdriving, 02 June 2013 - 12:16.


#114
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

View Posttitoo, on 01 iunie 2013 - 15:33, said:

Ce-mi plac mie astia care conduc cu "tastatura" si fac comparatii din cifre. Sportivitate nu inseamna doar puterea motorului, conteaza cum e etajata cutia,suspensia (tinuta de drum),directia, etc.E o blasfemie sa afirmi ca Mazda e cea mai putin sportiva dintre cele trei.Soselele nu sunt piste de avion, cei care au condus cele trei modele despre care s-a discutat aici stiu exact care-i diferenta si cu ce "se mananca" sportivitatea aia.Scuze pentru offtopic. Felicitari pentru alegerea facuta si cat mai multi km cu achizitia facuta.
O masina lenta pe hartie nu va fi rapida in realitate, iar o masina care 12.2 secunde timp declarat pentru 0-100 in nici un caz nu va fi sportiva in realitate, nici pe departe. Sportivitatea unei masini nu se rezuma la suspensie tare ca piatra si motor "care se aude", sa-ti dea impresia ca rupi asfaltul cand tu de fapt abia accelerezi.
Mazda 3 cu motorul ala, oricat iti place sau nu sa crezi, este lenta si oricat de buna ar avea setarea suspensiei tot la fel de lenta va ramane.

#115
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postxtremdriving, on 02 iunie 2013 - 11:48, said:

nu am surprize. la mine la 2500 abia se trezeste.
as paria ca cea mai buna e 4000-5000.
desi daca ma uit aici urca perfect egal 4500-6500: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rM19BWihLHw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


am spus fara sa verfic datele. acum m-am uitat. cel mai bine ar trebui sa se simta la 5500...

In primul rand conteaza f mult viteza,cu cat viteza este mai mare cu atat creste si forta de frecare.
Adica in tr 4 masina ta va accelera mult mai bine chiar si de la 15-2500rpm  decat de la 5-6000rpm.

View Postcloschkutza, on 02 iunie 2013 - 14:42, said:


O masina lenta pe hartie nu va fi rapida in realitate, iar o masina care 12.2 secunde timp declarat pentru 0-100 in nici un caz nu va fi sportiva in realitate, nici pe departe. Sportivitatea unei masini nu se rezuma la suspensie tare ca piatra si motor "care se aude", sa-ti dea impresia ca rupi asfaltul cand tu de fapt abia accelerezi.
Mazda 3 cu motorul ala, oricat iti place sau nu sa crezi, este lenta si oricat de buna ar avea setarea suspensiei tot la fel de lenta va ramane.

+1

Oricum eu as prefera o masina care este mai lenta cu 2-3km/h pe curbe insa mult mai rapida in linie dreapta,sa ma ajute in depasiri.

#116
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 19.03.2007

View Postionut_ionut, on 02 iunie 2013 - 10:36, said:

Sportivitatea combinata cu un motor aspirat de 1.6L pe o caroserie de 1.3-1.4t nu se pupa,indiferent de marca,cutiei,directie,suspensie,anvelope,etc.

Din punctul meu de vedere sunt cu totul alte prioritati cand iti alegi o compacta noua de 15k euro.
Faceam referire strict la cele trei modele.

#117
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View Postionut_ionut, on 02 iunie 2013 - 15:27, said:

In primul rand conteaza f mult viteza,cu cat viteza este mai mare cu atat creste si forta de frecare.
Adica in tr 4 masina ta va accelera mult mai bine chiar si de la 15-2500rpm  decat de la 5-6000rpm.




e adevarat ca si asta conteaza. dar eu o cunosc si stiu ca urca uniform ( deh, nu e Logan, treptele sunt bine asezate). astfel ca sunt sigur ca si in a 4 a va urca mai repede intre 4000-5000 decat 2000-3000. in a 5 a nu mai fac pariu. ptca ii va lua prea mult timp sa ajunga la viteza maxima.

#118
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 19.03.2007

View Postcloschkutza, on 02 iunie 2013 - 14:42, said:

O masina lenta pe hartie nu va fi rapida in realitate, iar o masina care 12.2 secunde timp declarat pentru 0-100 in nici un caz nu va fi sportiva in realitate, nici pe departe. Sportivitatea unei masini nu se rezuma la suspensie tare ca piatra si motor "care se aude", sa-ti dea impresia ca rupi asfaltul cand tu de fapt abia accelerezi.
Mazda 3 cu motorul ala, oricat iti place sau nu sa crezi, este lenta si oricat de buna ar avea setarea suspensiei tot la fel de lenta va ramane.

In primul rand nu stiu de unde ai luat tu cifrele alea, eu stiu ca motorizarea aia ajunge de la 0-100km/h in 11,4 sec. Dar nu cifrele sunt importante...ai condus la drum lung cele 3 modele? Sa-mi spui si mie despre tinuta de drum, despre directie.Ia fa testul elanului cu cele 3 modele si scrie-ti aici parerea, dupa care mai vorbim.Daca tu si altii intelegeti prin sportivitate(cu toate ca in acest caz e mult spus masina sportiva, as folosi mai degraba termenul de tenta sportiva tocmai datorita motorizarilor) doar puterea motorului inseamna ca toate soselele ar trebui sa fie late si drepte precum pistele de avion, te urci in masina si ii dai "blana", din pacate pentru unii soselele au viraje, se executa depasiri care uneori necesita o repliere rapida.Si iti garantez ca in astfel de situatii Mazda e net superioara celorlalte 2 modele aduse aici in discutie. Initiatorul topicului si-a si exprimat parerea in acest sens si a remarcat ca Mazda era mai "iute, mai nervoasa" dar nu era pe gustul sau si a ales confortul Elantrei. Diferenta e ca el a facut macar un drive test, tu compari doar cifrele luate de pe net si emiti aici pareri "savante". Si nu in ultimul rand e vorba despre feeling-ul pe care il ai la volan,despre pozitia la volan,etc,despre precizia timonierei, cine a condus o Mazda stie despre ce vorbesc...

#119
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu le-am condus deci nu comentez. totusi astia [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/15tDmkvAttY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] spun ca Mazda ar avea un sasiu mai sport.

totusi e un 2.0 contra un 1,8. diferentele sunt si la taxe si la aspect, unde castiga clar Hyundai.

#120
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postxtremdriving, on 02 iunie 2013 - 15:55, said:


e adevarat ca si asta conteaza. dar eu o cunosc si stiu ca urca uniform ( deh, nu e Logan, treptele sunt bine asezate). astfel ca sunt sigur ca si in a 4 a va urca mai repede intre 4000-5000 decat 2000-3000. in a 5 a nu mai fac pariu. ptca ii va lua prea mult timp sa ajunga la viteza maxima.

Total fals,tine cont de forta de frecare cu aerul.

#121
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Eu ziceam de la 5 la 6000 ultima data si de 2500 in sus dar e ok si asa daca vb'de'tr'4.

#122
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

View Postxtremdriving, on 02 iunie 2013 - 16:09, said:

totusi e un 2.0 contra un 1,8. diferentele sunt si la taxe si la aspect, unde castiga clar Hyundai.

Nu stiu cum e Mazda 2.0, dar am condus Elantra 1.8 si aia aproape 150CP nu se simt absolut deloc, mai ales in combinatie cu o automata. Aduce mai mult cu un 1.6 de 110CP.

#123
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

View Posttitoo, on 02 iunie 2013 - 15:56, said:

In primul rand nu stiu de unde ai luat tu cifrele alea, eu stiu ca motorizarea aia ajunge de la 0-100km/h in 11,4 sec. Dar nu cifrele sunt importante...ai condus la drum lung cele 3 modele? Sa-mi spui si mie despre tinuta de drum, despre directie.Ia fa testul elanului cu cele 3 modele si scrie-ti aici parerea, dupa care mai vorbim.Daca tu si altii intelegeti prin sportivitate(cu toate ca in acest caz e mult spus masina sportiva, as folosi mai degraba termenul de tenta sportiva tocmai datorita motorizarilor) doar puterea motorului inseamna ca toate soselele ar trebui sa fie late si drepte precum pistele de avion, te urci in masina si ii dai "blana", din pacate pentru unii soselele au viraje, se executa depasiri care uneori necesita o repliere rapida.Si iti garantez ca in astfel de situatii Mazda e net superioara celorlalte 2 modele aduse aici in discutie. Initiatorul topicului si-a si exprimat parerea in acest sens si a remarcat ca Mazda era mai "iute, mai nervoasa" dar nu era pe gustul sau si a ales confortul Elantrei. Diferenta e ca el a facut macar un drive test, tu compari doar cifrele luate de pe net si emiti aici pareri "savante". Si nu in ultimul rand e vorba despre feeling-ul pe care il ai la volan,despre pozitia la volan,etc,despre precizia timonierei, cine a condus o Mazda stie despre ce vorbesc...
Este 12.2, consulta catalogul mazda si mai vorbim apoi.
In alta ordine de idei, tu le-ai condus pe toate 3? Ai facut testele de care vorbesti cu fiecare in parte sau doar iti place sa faci pe gica contra?
Ti-am scris si mai sus, masina aia este lenta si cu asta basta, poate sa aiba cea mai misto setata timonerie de pe fata pamantului, tot lenta va ramane.

P.S: Intamplator am condus si mazda 3 si Corolla. Singurul lucru ce nu mi-a placut la mazda a fost cum trage motorul. Mi-a lasat impresia unui motor care trage greu.

#124
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 19.03.2007

View Postcloschkutza, on 02 iunie 2013 - 16:55, said:

Este 12.2, consulta catalogul Mazda si mai vorbim apoi.
In alta ordine de idei, tu le-ai condus pe toate 3? Ai facut testele de care vorbesti cu fiecare in parte sau doar iti place sa faci pe gica contra?
Ti-am scris si mai sus, masina aia este lenta si cu asta basta, poate sa aiba cea mai misto setata timonerie de pe fata pamantului, tot lenta va ramane.

P.S: Intamplator am condus si mazda 3 si Corolla. Singurul lucru ce nu mi-a placut la mazda a fost cum trage motorul. Mi-a lasat impresia unui motor care trage greu.

Am condus mai multe...Nu am facut testele alea dar am facut drumuri multe in tara, pe serpentine, depasiri multe, etc. Spre deosebire de tine care probabil ai condus virtual.La teorie incerci sa pari ca te pricepi, pacat ca te omoara proba practica. Multi fac afirmatii aberante pentru ca habar n-au cum se conduce o masina, multi habarnisti afirma ca masina X cu mororizarea pe benzina e puturoasa...asa se intampla cand schimbi vitezele la 2000 de ture. Degeaba ai motor mai puternic daca pe drumurile virajate esti nevoit sa franezi pentru a nu iesi in decor atunci cand abordezi un viraj. Ori cu Mazda iti garantez ca intri in orice viraj cu o viteza superioara celorlalte modele care au fost comparate aici si nu numai. Pentru mine conteaza in cat timp ajung din punctul A in punctul B si cu Mazda iti garantez ca timpul e mult mai scurt pentru ca in Romania majoritatea drumurilor sunt aglomerate, cu o singura banda pe sens si viraje. Daca aveam o retea de autostrazi poate ca imi cumparam si eu Corola pentru a ma putea bucura de caii aia in plus .Deci pentru mine tenta aia sportiva nu inseamna doar puterea motorului ci stabilitatea masinii, tinuta de drum, precizia directiei, sistemul de franare,etc.

#125
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,438
  • Înscris: 08.12.2006

View Posttitoo, on 02 iunie 2013 - 17:15, said:

Am condus mai multe...Nu am facut testele alea dar am facut drumuri multe in tara, pe serpentine, depasiri multe, etc. Spre deosebire de tine care probabil ai condus virtual.La teorie incerci sa pari ca te pricepi, pacat ca te omoara proba practica. Multi fac afirmatii aberante pentru ca habar n-au cum se conduce o masina, multi habarnisti afirma ca masina X cu mororizarea pe benzina e puturoasa...asa se intampla cand schimbi vitezele la 2000 de ture. Degeaba ai motor mai puternic daca pe drumurile virajate esti nevoit sa franezi pentru a nu iesi in decor atunci cand abordezi un viraj. Ori cu Mazda iti garantez ca intri in orice viraj cu o viteza superioara celorlalte modele care au fost comparate aici si nu numai. Pentru mine conteaza in cat timp ajung din punctul A in punctul B si cu Mazda iti garantez ca timpul e mult mai scurt pentru ca in Romania majoritatea drumurilor sunt aglomerate, cu o singura banda pe sens si viraje. Daca aveam o retea de autostrazi poate ca imi cumparam si eu Corola pentru a ma putea bucura de caii aia in plus .Deci pentru mine tenta aia sportiva nu inseamna doar puterea motorului ci stabilitatea masinii, tinuta de drum, precizia directiei, sistemul de franare,etc.

Sunt sigur ca le-ai dus tu la limita pe toate cele 3 masinile. Hai, las-o jos ca macane.
Si da, motorul mazdei aleia chiar trage greu, de aia ii trebuie si atata timp sa ajunga la 100km/h si asta cu schimbat aproape in limitare si orice ai spune tu nu o sa schimbe asta. Las-o asa.
In plus, asa cum a zis si Ionut mai sus, ai mai des nevoie de un motor care sa traga mai bine decat de o setare a suspensiei care sa te ajute sa iei nu stiu ce viraj cu 5km/h mai repede.

Edited by closchkutza, 02 June 2013 - 17:39.


#126
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,792
  • Înscris: 06.09.2004

View Postcloschkutza, on 25 aprilie 2013 - 09:50, said:


Tu cand o s-o vinzi nu tot pe autovit o sa postezi anuntul?
Eu n-as fi atat de categoric in afirmatii..
tarziu, dar revin si eu... ba da, pe autovit o sa incerc s-o vand, dar daca nu obtin cat cred eu ca merita o pastrez. la fel cum imi pastrez parerea ca e foarte greu sa apreciezi pretul corect de sh al unei Mazda 3, deoarece sunt mult prea putine de vanzare.

p.s. chiar am pus-o la vanzare (nu pe autovit) si nu m-a sunat nici naiba. nu e un capat de lume   :)

on topic: s-o folosesti sanatos multi km   :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate