Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF
 

Cardinal Motors - seriozitate sau bataie de joc?

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
kye04

kye04

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 745
  • Înscris: 14.01.2002
O amica a mea are o problema .O puteti ajuta?



"Pe data de 3 august 2005 am achizitionat un Volkswagen Polo de la Cardinal Motors Constanta platind cash suma de 15.000 euro.Pe data de 7 septembrie 2005 am intrat in posesia masinii.Dupa aproximativ o luna pe data de 14 octombrie am avut un accident avariind masca,radiatorul iar cei de la reprezentanta m-a informat ca s-ar putea sa fie lonjeroanele avariate.Am bagat-o in service-ul celor de la Cardinal Motors in aceeasi zi a accidentului si nici pana azi pe data de 23 noiembrie 2005 nu s-au apucat de ea,masina avand asigurare Casco.As vrea sa stiu si eu daca aceasta situatie este normala ca nici dupa 5 saptamani sa nu se apuce de ea si oare cat o mai dura.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc anticipat."

#2
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
bine ai venit in minunata lume a VW in Romania.

Nesimtirea din service-urile VW este, din pacate, proverbiala. Exista cateva service-uri care fac exceptie, dar ele nu reusesc decat sa intareasca regula.

Ce poate sa faca prietena ta? Nu stiu ce sa zic... Poate sa ameninte cu OPC-ul, sau sa se duca sa faca gat la dealer (desi dealerul VW in general se cam spala pe maini dupa ce ti-a dat masina), sau poate incerca sa "unga" pe cineva de-acolo (poate asta asteapta?).

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
reclamatie la VW germania. Poate reuseste sa miste ceva via germania :deadtongue:

#4
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Salutare d-lor
Sa vedeti  ce porcarie mi s-a intamplat in showroom-ul gold&platin, standul Opel din iasi, sambata, 28 oct. 2006.
Fiind in mare cautare a unei bucati masina neautohtona, mi-am luat bocceluta in spinare si am batut din usa-n usa pe la mai toti dealerii locali. Printre care si Gold&platin – dealer opel zonal. La ora 8,30 se deschid usile. Intru, ma foiesc, ma invart, ma introduc prin toate modelele expuse, tusesc, stranut, pret de vreo 30 min, doar-doar m-o baga vreun oficial in seama. Nici gand de asa ceva ! Imi iau inima in dinti si ma apropii de un birou in fata caruia un individ invartea vreo 5-6 folii din plastic cu oferte de preturi pentru diferite modele de opel. Stau in fata biroului vreo 5 minute, poate s-o uita la mine ca sa pot sa-l abordez. Nici gand de asa ceva, tipul avea teribil de mult de lucru, vezi bine, invartea de zor foliile, ajungea la capatul dosarului, le lua de la capat, in sfarsit o multime de treaba de intelectual. Ma intreb cu voce tare daca nu am gresit echipamentul si poate trebuia sa ma imbrac cu frac, cel putin si sa iau vreo doua genti diplomat, poate asa m-ar fi bagat careva in seama. Nici un feed-back, nimic. Ma enervez si-l abordez pe tip:  ii spun ca vreau sa discut cu un consultant de vanzari . Omuletul imi intinde sictirit 3 foi si ma intreaba ce model doresc si-mi zice ca gasesc toate informatiile pe foile pe care, cu adanca marinimie mi le-a intins in scarba. Ii spun ca nu ma intereseaza preturi, ci mai degraba mai multe date tehnice despre auto, variante de echipare, ma rog, nevoile mele de la masina pe care o doresc. La care, in aceeasi nota de total dispret, tipul reia ultima bucata a propozitiei mele, intrebandu-ma retoric : « pai cam ce ati dori de la masina dvs ? ». Dupa aproape o ora in care am fiert in suc propriu, ii spun ca acesta nu este un mod de a purta un dialog, ca deja a facut suficienti pasi gresiti in comunicare si ca, in calitate de client ma asteptam la un cu totul alt tratament. Dupa care parasesc dezgustat locatia cu o dorinta fierbinte de a nu ma mai apropia in vecii vecilor de opel, chevrolet, si orice alte porcarii mai vand mizerabilii de la gold&platin.
Asa ca, daca doriti sa va luati masina, nu incercati la dealerii opel,  intrucat au niste servicii de vanzare de toata jena. Nu vreau sa ma gandesc cum as fi fost tratat in cazul in care as fi fost posesor de opel sau chevrolet si m-as fi dus cu ea la service in garantie. Cred ca m-ar fi luat la bataie sau cel putin ar fi pus cainele pe mine. Caine de paza care, de altfel se plimba liber prin curtea shoroom-ului.
Cu siguranta voi recomanda tuturor cunoscutilor si necunoscutilor sa nu faca greseala de a incerca sa-si ia un opel sau orice altceva vand cei de la Gold&platin, a caror relatii cu clientii sunt sub cel mai jos nivel posibil.
Va doresc succes, dar in alta parte, nu la Gold&platin.

#5
zavalita2002

zavalita2002

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 205
  • Înscris: 15.02.2006

 adris1919, on Nov 1 2006, 09:41, said:

Salutare d-lor
Sa vedeti  ce porcarie mi s-a intamplat in showroom-ul gold&platin, standul Opel din iasi, sambata, 28 oct. 2006.
Fiind in mare cautare a unei bucati masina neautohtona, mi-am luat bocceluta in spinare si am batut din usa-n usa pe la mai toti dealerii locali. Printre care si Gold&platin – dealer opel zonal. La ora 8,30 se deschid usile. Intru, ma foiesc, ma invart, ma introduc prin toate modelele expuse, tusesc, stranut, pret de vreo 30 min, doar-doar m-o baga vreun oficial in seama. Nici gand de asa ceva ! Imi iau inima in dinti si ma apropii de un birou in fata caruia un individ invartea vreo 5-6 folii din plastic cu oferte de preturi pentru diferite modele de opel. Stau in fata biroului vreo 5 minute, poate s-o uita la mine ca sa pot sa-l abordez. Nici gand de asa ceva, tipul avea teribil de mult de lucru, vezi bine, invartea de zor foliile, ajungea la capatul dosarului, le lua de la capat, in sfarsit o multime de treaba de intelectual. Ma intreb cu voce tare daca nu am gresit echipamentul si poate trebuia sa ma imbrac cu frac, cel putin si sa iau vreo doua genti diplomat, poate asa m-ar fi bagat careva in seama. Nici un feed-back, nimic. Ma enervez si-l abordez pe tip:  ii spun ca vreau sa discut cu un consultant de vanzari . Omuletul imi intinde sictirit 3 foi si ma intreaba ce model doresc si-mi zice ca gasesc toate informatiile pe foile pe care, cu adanca marinimie mi le-a intins in scarba. Ii spun ca nu ma intereseaza preturi, ci mai degraba mai multe date tehnice despre auto, variante de echipare, ma rog, nevoile mele de la masina pe care o doresc. La care, in aceeasi nota de total dispret, tipul reia ultima bucata a propozitiei mele, intrebandu-ma retoric : « pai cam ce ati dori de la masina dvs ? ». Dupa aproape o ora in care am fiert in suc propriu, ii spun ca acesta nu este un mod de a purta un dialog, ca deja a facut suficienti pasi gresiti in comunicare si ca, in calitate de client ma asteptam la un cu totul alt tratament. Dupa care parasesc dezgustat locatia cu o dorinta fierbinte de a nu ma mai apropia in vecii vecilor de opel, chevrolet, si orice alte porcarii mai vand mizerabilii de la gold&platin.
Asa ca, daca doriti sa va luati masina, nu incercati la dealerii opel,  intrucat au niste servicii de vanzare de toata jena. Nu vreau sa ma gandesc cum as fi fost tratat in cazul in care as fi fost posesor de opel sau chevrolet si m-as fi dus cu ea la service in garantie. Cred ca m-ar fi luat la bataie sau cel putin ar fi pus cainele pe mine. Caine de paza care, de altfel se plimba liber prin curtea shoroom-ului.
Cu siguranta voi recomanda tuturor cunoscutilor si necunoscutilor sa nu faca greseala de a incerca sa-si ia un opel sau orice altceva vand cei de la Gold&platin, a caror relatii cu clientii sunt sub cel mai jos nivel posibil.
Va doresc succes, dar in alta parte, nu la Gold&platin.

Cred ca tipul de la dealer nu te-a crezut un individ destul de important. Data viitoare mergi si tu sa-ti cumperi masina cu sora, sau verisoara Nicoletei Luciu. Si atunci, tipul ala va sti ca esti batran, chel, pros,frustrat, si cu foarte multi bani. Te va servi, bine.

#6
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
adris asa am patit si eu la dealerul Opel din pitesti, ma rog nu exact la fel dar oricum omuletii aia de acolo chiar nu vroiau sa imi vanda o masina, am fost la Ford si a fost totul ok, urasc pe prostii care sunt angajati pe pile si trateaza totul cu scarba, inclusiv meseria lor.

#7
CAlex

CAlex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 06.08.2005
Trebuia sa ii rastorni biroul sau sa iti lasi o amprenta in us aunei masini din showroom. Stiu ca suna pueril, dar pe tampiti nu poti sa ii educi cu vorba buna.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate