Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#5689
Posted 23 May 2017 - 20:58
McJohn ce fac "tavalugii" tai care vrei sa-i folosesti in locul prasitorii?
Ca azi am fost sa dau cu prasitoarea la porumb si sunt rupt. Nu a mers de nici un fel. Terenul este , pe lungime, jumate bolovanos, jumate nisipos-lutos. Unde pamantul este bolovanos, mergeam prin bolovani si-mi fugea imediat directia, cand stanga, cand dreapta. Unde pamantul este nisipos-lutos, prasitoarea se afunda mult (intra prea adanc) si in acelasi timp se infunda cu diverse radacini (in zona este mult stuf cu radacina groasa). Pune ceva schite-idei despre cum te-ai gandit sa faci acel "tavalug". Eu ma gandesc ca "tavalugul" ar trebui sa fie si reglabil in latime. Ca anul acesta am parte de niste randuri la porumb, de nu seamana unul cu altul. Randul cel mai lat l-am gasit la vreo 80 cm , randuri normale - cele de 70 cm , si cel mai ingust - 50 cm. |
#5690
Posted 24 May 2017 - 09:41
grifonul_alb, on 23 mai 2017 - 20:58, said: McJohn ce fac "tavalugii" tai care vrei sa-i folosesti in locul prasitorii? N-am timp nici să sughiț ! Quote Pune ceva schite-idei despre cum te-ai gandit sa faci acel "tavalug". Eu ma gandesc ca "tavalugul" ar trebui sa fie si reglabil in latime. Eu m-am gîndit să-i fac pe secțiuni (ca și frezele). 4 buc. 2 să încapă printre porumbi și încă 2 ca să am spor. Spre exemplu în vie rîndul e lat de 1 m . Cînd vor fi gata, am să-i pozez. Uite un exemplu : 2017_05_19__13_56_07.jpeg 122.13K 78 downloads 2017_05_19__13_56_19.jpeg 170.12K 77 downloads 2017_05_19__13_57_26.jpeg 88.66K 81 downloads 2017_05_19__13_57_42.jpeg 120.51K 83 downloads 2017_05_19__13_57_51.jpeg 120.51K 74 downloads 2017_05_19__13_59_08.jpeg 94.13K 70 downloads 2017_05_19__13_59_17.jpeg 137.75K 72 downloads 2017_05_19__13_59_28.jpeg 128.97K 78 downloads 2017_05_19__14_10_57.jpeg 142.1K 79 downloads 2017_05_19__14_11_13.jpeg 160.62K 72 downloads Eu pun rîndurile la 80 cm (de cînd am luat motosapa), iar la 4 rînduri, las cărare de 1m , ptr a putea intra cu furtul, sau cu roaba. Tot așa m-am gindit să fac și tăvăluci. Probabil la 50-60 odată, apoi la 70-90 a doua oară. Acum să văd la cît vor ieși . Căci ... știi tu , că socoteala de acasă și din tîrg nu se pupă ! La revedere ! |
#5691
Posted 24 May 2017 - 09:58
Cam multa risipa de teren, dupa standardele lu' mama; si-ale mele.
E adevarat, eu inca nu am intrat mecanizat pe randuri. Ca n-aveam cum; si nu vad rostul, prefer sa las buruienile sa creasca binisor ca sa le pot smulge usor cand prind pamantul nitel umed.. Attached FilesEdited by til, 24 May 2017 - 10:16. |
#5692
Posted 24 May 2017 - 14:23
Cum lucrezi tu, la tine în grădină, nu e problema mea. La mine timpul este foarte scurt și nu mă ajută nimeni ! Nici mama, nici soacra, nici vecini. Defapt vecinii mă mai ajută din cînd în cînd, la revoltat (cînd lipsesc de acasă).
Am făcut o gafă ! Cred că am bulit motorul ! Am o diferență f mare între turația în sarcină și în gol ! Cam 400-1000 ture. Nu știu ce pot să-i mai fac ??? Cînd o porneam, neturată, viteza motorului era undeva la 1440. La 1390 se oprea. Acum, nu scade sub 2400 rot/min. (uneori 2800). Deși în gol îmi arată 3100 rot, în sarcină scade la 2100-2200 rot/min. De unde se trage ! Am găsit carcasa filtrului de are spartă ! Nu-mi aduc aminte să fi căzut ceva peste motor..., nici n-am împrumutat-o. A înghițit cît praf a putut într-o zi. Am astupat gaura cu un scotch ! Dar am vrut să mai adaug un/o bucată de burete peste orificiul de admisie ! Proastă idee ! Dar, mai rămase un spațiu mic. Am mai pus și peste acela o bucățică de burete. Am pornit motorul, dar mergea de parcă nu i-aș fi dat drumul la aer. Am turat-o mai tare și s-a reparat. Am mers cu ea 1-2 min. Apoi am demontat filtrul de aer să mă uit , cum arată. Bucățica de burete dispăru-se (a fost trasă în motor), iar cea mare coborîse jos, unde nu mai avea loc ! De atunci am pierdut din putere ! Să desfac motorul, parcă nu am curaj ! Aveți vreo sugestie ? clip. |
#5693
Posted 24 May 2017 - 14:56
Parerea mea e ca ti sa infundat carburatorul . Daca a tras o bucatica de burete in motor , nu-i bai , o arde . Desfa carburatorul , curata , sufla , si rezolva cu filtrul de aer . Nu cred ca are nimic motorul.
|
#5695
Posted 24 May 2017 - 17:27
Turatia motorului este marita in ralanti datorita amestecului imbogatit (benzina in surplus, lipsa de aer), cum spunea colegul de mai sus, posibil o obturare partiala a difuzorului din carburator cu o bucatica de material. Nu e cazul sa desfaci deocamdata nimic inafara de carburator, un motor "bulit" nu se supratureaza, ci eventual nu porneste, bate, sparge pistonul, indoaie biela, gripeaza. Doar daca o ia pe ulei, fum albastru, dens, scade nivelul in baie, porneste greu, ceea ce nu e cazul la tine. Nu dispera, cred ca nu e nimic grav.
|
#5696
Posted 24 May 2017 - 19:00
Nu inteleg ce-i cu cablul acela facut colac la capatul cablului de acceleratie. Nu impiedica cursa completa de revenire a clapetei ?
Edited by podar_ioan, 24 May 2017 - 19:02. |
#5697
Posted 24 May 2017 - 21:10
podar_ioan, on 24 mai 2017 - 19:00, said: cablul acela facut colac la capatul cablului de acceleratie. Timp de 2 ani nu m-a deranjat ! De ce m-ar deranja tocmai acum. Dar, desfăcînd carburatorul, l-am curățat bine, bine, de tot ! Aplecîndu-mă să gîdil carburatorul, am observat sub rezervor, ....un "ghem"/cocoloș de pene de porumbel. In acea magazie sînt paletele de tenis iar fiului meu, i-am lat ca "fluture"... un fel de dop de plută cu pene înfipte în el. Și probabil un șoricel și-a făcut culcuș acolo cu/din acele pene, altfel nu-mi explic. Cred că pe la sfîrșitul lui Martie am dar rezervorul jos ptr că astă iarnă mi-au intrat cîțiva fulgi de zăpadă, în timp ce puneam benzină și se decantase pe fundul rezervorului. Deci, cuibul, nu are mai mult de o lună. Sub rezervor sînt 2 arcuri și o tijă care ajunge la motor. Posibil ca acele pene să fi deranjat !? Habar n-am !!! Am pierdut cîteva ore bune, dar acum merge bine ! Mulțumesc de idee/sprijin ! Clip 2:20 min. 2015_05_07__15_11_05.jpeg 87.84K 26 downloads Edited by mcjohn, 24 May 2017 - 21:14. |
#5698
Posted 24 May 2017 - 21:12
Acolo , arcurile , sunt foarte sensibile , trebuie sa aiba toata libertatea de miscare , chiar si o pana , daca se pune cumva curmezis , impiedica motorul sa se autoaccelereze . Bine ca ai rezolvat . Pentru cablurile de acceleratie , ambreiaj , hai sa te invat o smecherie sa le scurtezi fara sa se rasfire firele . Dai amperajul maxim pe aparatul de sudura , si pui electrodul exact de unde ai nevoie sa tai . Ramane ca de fabrica , doar un pic afumat in capat .
|
|
#5699
Posted 24 May 2017 - 21:29
mai ridica un pic relantiul din surubul de pe carburator, ca sa nu mai moara motorul cand reduci din maneta de acceleratie
|
#5700
Posted 24 May 2017 - 22:03
PetruBucovina, on 24 mai 2017 - 17:27, said: Turatia motorului este marita in ralanti datorita amestecului îmbogățit (benzina in surplus, lipsa de aer), Eram curios să văd ce este în cutia aceea OHV. De demontat, am demontat-o ușor, dar apoi, un șurub n-am mai reușit să-l pun la loc, decît după ce am dat motorul jos. Dar înainte să dau jos motorul, am dat coarnele, am zis că scap mai ușor ! N-a mers ! Și uite așa, mi-am făcut de lucru . |
#5701
Posted 25 May 2017 - 07:03
#5702
Posted 25 May 2017 - 07:49
1.
Spuneam într-o postare anterioară, despre rezultatul în urma frezării și prășiri ! mcjohn, on 15 mai 2017 - 16:24, said:
Eu, personal, nu am fost mulțumit de prășitoare. Unde dădeam cu frezele cam o lună după, nu mai aveam treabă cu iarba, dar după prășitoare, după 2 săptămâni, trebuia să mai trec din nou. În 2006, cînd am cumpărat locul aici, am săpat fîntîna și am dat de apă la 5 m. Acum, a ajuns la 2 m ! (La un vecin are apa de 1 m în beci !!!) 2017_03_09__20_26_46.jpeg 70.75K 75 downloads După ce am întins pământul cu "mini-autogrederul", 2017_05_10__20_22_23.jpeg 92.86K 76 downloads unde am pus porumbul am băgat frezele, iar unde nu am pus nimic, am dat cu prăbușirea ! 2017_05_11__20_33_25.jpeg 80.08K 66 downloads 2017_05_24__16_38_02.jpeg 158.76K 55 downloads 2017_05_24__16_38_22.jpeg 181.58K 52 downloads Aici am pus porumbul. Are 3-4 cm. 2017_05_24__16_37_38.jpeg 176.04K 54 downloads Iar aici am dat cu prășitoarea. 2017_05_24__16_37_16.jpeg 181.83K 53 downloads Pe această porțiune nu am dat (1,5-2 m). Vreau să mut floarea-soarelui care a ieșit răzleț, pe rinduri și dau apoi ! Deci pe 11 Mai am dat cu prăbușirea, iar pe 24, bălăriile sînt deja la loc, dar unde am dat cu frezele (unde am pus porumbul), nu se văd, încă ! 2. Întrebare ptr cine posedă ! Mă bate gîndul să construiesc și eu un plug de ... cred că bilonat se numește ! Adica, eu dau cu frezele, apoi cu această săpăligă fac șanțul, după care (aici) pun cartofi, sau porumbul ! 2017_05_19__12_02_43.jpeg 108.59K 59 downloads 2017_05_19__12_03_28.jpeg 93.91K 56 downloads Cine foloseste un astfel de plug, de care este mulțumit ? Vreau și eu niște dimensiuni, dacă se poate ! Am văzut că a făcut cineva săptămâna trecută dar nu era mulțumit că ... nu știu ce avea ! |
#5703
Posted 25 May 2017 - 18:04
mcjohn, on 25 mai 2017 - 07:03, said:
Aha ! La asta folosea acel şurub ? Eu credeam că din şufă se reglează relantiul ! Mulțumesc ! Muream şi p-asta n-o învăţasem ! pe carburator exista un surub (de plastic cred) care regleaza pozitia minima la care se inchide clapeta de acceleratie ai sa-l observi usor daca demontezi carcasa filtrului de aer daca mai strangi un pic de el, cand dai maneta la minim, oricat de mult ar trage arcurile din sistemul de acceleratie sa inchida clapeta, nu au cum asa poti regla relantiul mai sus ca sa nu se opreasca motorul, indiferent cat de "jos" coboara maneta de acceleratie |
|
#5704
Posted 25 May 2017 - 22:00
Astia sunt meseriasi...
https://forum.softpe...0#entry21187769 https://forum.softpe...0#entry21188157 |
#5705
Posted 25 May 2017 - 23:43
Pentru cei care au frezele de adancime Kipor KTAc32, as vrea si eu sa stiu urmatoarele dimensiuni...
Attached Files |
#5706
Posted 26 May 2017 - 08:31
la bilonat cartofii cu dispozitivul de bilonat home made
[ https://farm5.staticflickr.com/4203/34898888925_cd3648a1bf_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm5.staticflickr.com/4246/34735823022_302552dab1_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm5.staticflickr.com/4220/34088435223_6408b939da_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm5.staticflickr.com/4269/34088436633_67c94e8707_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm5.staticflickr.com/4221/34735821522_149c271165_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm5.staticflickr.com/4199/34767277551_d6749a1549_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users