Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tomb Raider (Reborn)
Last Updated: Feb 26 2016 09:38, Started by
-bogdan-
, Mar 03 2013 19:59
·
0
#19
Posted 12 March 2013 - 07:49
La mine scrie ce trebuie apasat ... nu cumva e o portare din varianta xbox sau ps ? si tressfx nu imi afecteaza decat cu 5 fps mai putin , dar merita dupa parerea mea .. ai placa video ati sau nvidia ? vezi ca a aparut un update in care rezolva multe probleme pentru cei cu placi nvidia printre care si tress fx-ul (e imbunatatita mult performanta )
|
#20
Posted 17 March 2013 - 15:08
Nvidia..dar nu vad ce legatura are UI-ul cu treaba asta...
|
#21
Posted 17 March 2013 - 15:17
Dany noob, on 11 martie 2013 - 17:28, said:
Doar pe mine ma dispera Quick-Time-Events ? Mare prostie ca au bagat atatea...mai bine lasau cutscene-uri normale daca tot vroiau sa faca jocul "action cinematic" style.Pe varianta PC nici nu s-au obosit sa scrie ce trebuie sa apesi.Trebuie sa ghicesti tu ce inseamna rombul respectiv. Eu joc cu controller de Xbox pe pc si n-am probleme. Vezi ca la unele quick-time'uri nu apare imediat butonul ce trebuie apasat iar daca apesi ceva inainte sa apara se pune ca "fail". La ce misiune/unde mai exact ai probleme ? LE: Am gasit asta: Quote Make sure that you fully release each key before you press the next one. Deci cand ai un QuickTime event, ai grija sa nu apesi un buton inainte de a-i da complet drumul celuilalt. Nu apasa A inainte de a lua degetul de pe D. Asta ar mai putea fi problema la tine. Edited by Gh3r0m, 17 March 2013 - 15:21. |
#22
Posted 18 March 2013 - 08:34
Mai... la mine apar la quick-time-events literele E si F sau left-click , right-click .... Deci versiunea ce o joci tu poate e portata de cineva de pe versiunea XBOX su PLAY STATION ... Cauta o versiune crack-uita de PC ... sau cumpara jocul
|
#23
Posted 18 March 2013 - 13:36
Nici eu n-am avut probleme si am jucat tot varianta de PC cu controller de XBOX. L-am dus la capat cu 87% si cu Lara (aproape) fully upgraded. Mai lipseau 2 upgrade-uri la pistol. Nu stiu daca am sa continui sa caut itemuri ca sa-l duc la 100% dar pot continua sa afirm ca este unul dintre cele mai tari jocuri pe care l-am jucat!
|
#24
Posted 25 March 2013 - 17:17
Quote
Make sure that you fully release each key before you press the next one. Cam asta ma incurca pe mine. Oricum , e bunicel jocul , dar are prea multe QTE pentru gusturile mele. Edited by Dany noob, 25 March 2013 - 17:18. |
#25
Posted 26 March 2013 - 10:34
Inca nu ai incercat Resident Evil 6 ? ... sa vezi acolo QTE -uri ... TR e ok din punctul asta de vedere ...
|
#26
Posted 26 February 2016 - 01:11
Ce obtii din urmatoarea combinatie: un Indiana Jones + John McClane din Die Hard+ o pereche de sani, un fundulet obraznic si par prins intr-o coada de ponei? O Lara Croft!
Povestea: Jocul promitea sa aduca o noua Lara Croft reinventata, tanara, inocenta, neajutorata, un contrast total fata de personajul binecunoscut din jocurile anterioare, aflata la inceputul carierei sale de vanatoare de comori si morminte, altfel decat cea pe care o stiu eu: dura, fermecatoare, cu un decolteu generos si o pereche de pistoale. Jocul incepe cu o calatorie a Larei spre o insula japoneza in cautarea mormantului unei regine-shaman legendare , Himiko, care a trait prin secolul III in Yamataikoku. Lara, naufragiata cu un grup de arheologi pe o insula fictionala japoneza din Marea Diavolului, Lara este supusa la tot felul de obstacole si provocarile naturii si nu poate parasi insula din cauza unui blestem. Prietena ei, considerata a fi urmasa lui Himiko, e rapita de un grup de traficanti si pirati rusi (mai bine spus, o armata intreaga) condusi de un preot care cauta sa o readuca la viata pe Himiko. Povestea nu mi se pare exceptionala, parca simtind ca vizionez un film de categorie B care incearca sa-l copieze pe Indiana Jones. Tot dau peste rusi si abia la final dau si peste ceva samurai. In afara de Lara de care mi-a placut , caracterul ei de novice si fata inocenta fiind bine redat, si Roth care incearca sa o motiveze sa mearga mai departe, celelalte personaje fiind de umplutura. Jocul incepe ca " survival" si tinde tot mai mult spre actiune cam nepotrivita pentru universul Tomb Raider. Tema povestii nu prea m-a captivat prea tare, fiind banala si ma asteptam totusi sa fie si ceva personaje japoneze, ceva localnici, ceva mai multe istorisiri amanuntite......nu, e doar o insula cu suprafata mare in care tu, Lara, duci tot greul (pentru ca gasca ta e formata numai din indivizi incapabili care mai mereu se afla la ananghie sau sunt capturati) sa-ti salvezi prietena care va fi....cred ca stim cu totii ce ar putea face un preot cu o fata rapita ca sa duca un anume ritual de inviere a unui zombie , am vazut destule filme. Cel mai rau e ca jocul duce totul la extrem, intorsaturile de situatie fiind mult prea dese. Se dorea ca jocul sa fie un survival realist si sa redea o Lara mai umana. Asta a fost in primele minute pentru ca treptat, Lara pare sa fi devenit un supraom care infrunta valuri intregi de inamici, ucigand si impuscand in stanga si in dreapta de i-ar face pe cei mai cunoscuti eroi din jocuri sa devina un pic invidiosi. Scenele gore par cam prea fortate. Inteleg apoi ca preotul are un scop nobil, dar cum naiba a angajat o ditamai armata de mii de rusi care sa caute o gasca de tineri ca pe urma sa cada rapusi la datorie de catre o femeie? Si ca orice poveste banala, avem multe franturi de logica si de multe ori, paseste mai mult peste granita imaginarului si fictionalului. Numai realist nu cred ca e din moment ce Lara sare si topaie voioasa ca o caprioara zburdalnica cu o rana in abdomen provocata de un cui, plus ca in mod normal trebuia sa fi avut ceva fracturi grave de oase si pelvisul distrus la ce cazaturi si patanii a avut pe parcursul jocului. Dar hei, n-am zis de la bun inceput ca Lara e versiunea feminina a lui Bruce Willis din Die Hard? Nota: 5 (doar pentru personajul Larei care se formeaza treptat) Prezentarea: Grafica e intr-adevar foarte sexy, calitatea texturilor si nivelul de detalii fiind crescute,trupul Larei fiind acoperit cu julituri, rani si zgarieturi dobandite, iar hainele ei sunt murdare. Trasaturile faciale ale chipurilor personajelor nu sunt prea expresive si schimbatoare, dar sunt convingatoare si redau senzatiile de frica, groaza si grija in cazul Larei. Parul cu tressfx activat e genial realizat si e orgasmic sa admiri cum falaie parul prins al Larei in vant. Peisajele mirifice si templele budiste/ shinto impunatoare sunt spectaculoase vizual, incantand ochii oricarui jucator indiferent de platforma pe care se joaca. Jocul e foarte optimizat pe AMD, avand vreo 50-60 pe fps pe Ultra pe configuratia mea. Atmosfera si imersiunea baga bine jucatorul in priza. Mi-a placut sa explorez plajele, padurile, muntii si pesterile, sa vad ce ofera aceasta insula mitica. Efectele vizuale au fost de calibrul filmelor de la Hollywood.Sistemul de catarare a fost imbunatatit, totul fiind mai organic si existand un contact mai strans cu mediul inconjurator cand te cateri pe munti, stanci, stalpi , bare , pereti etc. Sunetul este de asemenea exceptional. Coloana sonora, desi nu prea are melodii memorabile, te tine in alerta in timpul luptelor. In schimb, sunetele ambientale, efectele sonore de impuscaturi, avalanse, explozii, pana la ciripitul pasarilor, sunetul raurilor si al bataii vantului printre frunze, sunt exceptional de bine implementate si redate. Voice Acting-ul mi s-a parut foarte convingator si de calitate. Desi s-a cam exagerat cu gemetele si tipetele , Camilla Luddington s-a descurcat foarte bine dandu-i voce Larei, crescand nivelul de imersiune al jocului. Am avut si ceva neplaceri vizibile : buguri si glitch-uri , dar usor de trecut cu vederea. Nota: 8 Gameplay: QTE-urile mai mult au daunat jocului decat sa contribuie la sporirea unei atmosfere alerte, fiind tot mai iritante. Sugerez gamepad pentru ca cu mouse-ul si cu tastatura e frustrant. Ai arme de foc si arcuri, si totusi, tot trebuie sa omori lupii cu mainile goale. De prea multe ori am murit pentru ca nu am apasat suficient tastele "E" sau "F" . Am asistat revoltator la prea multe scene de prabusiri, colapsari, caderi, sarituri......ce-i prea mult e prea mult. Mi-as fi dorit o abordare stealth ceva mai largita.Combatul e de tip "cover-shoot-cover-jump-shoot-run" , dar sa ucid valuri de inamici nu mi se pare potrivit pentru universul seriei. Pur si simplu , Lara devine un criminal in serie, ucide tot ce misca, intrecandu-l si pe Rambo si are un sistem de regenerare a sanatatii ca Wolverine. Si nu doar Lara, dar si inamicii, care cad cu greu rapusi de cateva gloante. Nu mi-a venit sa cred ca abia dupa ce trag vreo 6 gloante cu shootgun-ul , ei abia atunci cad rapusi la datorie, chiar si daca le dadeam headshot. Cu machine gun e ceva mai ok pentru ca poti lansa si grenade si omori mai repede inamicii. Cu arcul cu sageti insa e si mai spectaculos. Le-ai tras o sageata in cap, ai terminat cu ei. Problema e ca pe parcurs apar inamici tot mai bine echipati. Poti activa si animatii de ucis in console style cu QTE cand inamicii sunt total epuizati. La capitolul vanatoare, e frumos la inceput ca sa vanezi cu arcul caprioare, mistreti , pasari si iepuri pentru a aduna bonusuri si puncte de upgrade, dar devine cam monoton si ulterior vei prefera sa obtii bonusurile respective din lazi lasate ici colo sau sa le iei de la inamici.Upgrade-ul armelor mi s-a parut interesant caci vedeai in timp real ce elemente/componente adaugi arme. Pe langa arme, iti poti imbunatati abilitatile de lupta si de supravietuire. Survival Instinct pare folositor ca un mic indrumator cand te ratacesti, dar pentru un fan al seriei, denota lipsa de provocare. Puzzle-urile sunt pur si simplu cam inexistente, pentru ca sunt mult prea usoare si scurte : doar te urci, rezolvi ceva la care sa nu-ti pui mintea la contributie, mai topai nitel, ai deschis un cufar si gata. Puteti sa treceti peste exploratul mormintelor pentru ca nu gasiti ceva special, in afara ca explorati pesterile sau tunelurile subterane.La capitolul explorare, n-am simtit ca e open-world, limitandu-se la vanatoare , gasit morminte mici, ceva amulete, relicve, arme, upgradeuri etc. Multiplayer-ul e un Counter Strike in third person shooter, deci nu merita deranjul. Nota: 6 Concluzie: Jocul pare o dezamagire pentru fanii Tomb Raider, iar ideea ca sunt putine puzzle-uri de rezolvat sau ca jocul e mai mult shooter cu mici elemente de survival decat adventure nu-i va incanta, deci e foarte bine chiar sa nu-l joace. Un joc de aventura simplificat, consolizat cu o poveste banala, un gameplay decent si alert, cu multa actiune si mici elemente de survival , clisee cinematografice, dar cu efecte, grafica si sunet spectaculoase, jocul merita incercat de orice jucator casual care cauta atmosfera alerta, actiune si un personaj feminin care sa le capteze privirea. La pretul de 20 euro pe Steam cu siguranta nu merita achitizionat. Jocul nu are rejucabilitate, multiplayerul e slab, nu impresioneaza nici la capitolul poveste, combatul e enervant, lipsit de complexitate si alte elemente caracteristice precum puzzle-urile ce au facut din Lara Croft o legenda a gamingului, iar consolizarea il strica foarte mult. Merita poate luat la reducere, fiind usor de gasit la preturi de 30-40 lei pe site-urile romanesti. Dar pentru o experienta mai buna, as sugera alte jocuri de aventura mai bune, ca Uncharted (din pacate exclusiv doar pe Playstation) care are mai multe puzzle-uri si multe alte jocuri de actiune si survival memorabile. Din multe privinte, acest prequel nu se ridica la nivelul jocurilor anterioare din cadrul seriei. Nota: 6,3 - decent Attached FilesEdited by BB-8, 26 February 2016 - 01:31. |
#27
Posted 26 February 2016 - 09:38
Mai trebuie sa mentionez ca a fost funny cand Lara pusese mana pe un lansator de grenade si inamicii o luau la fuga speriati spunand ca "she will kill us all!" , la care ea a replicat " Yeah bastards, I'm, coming for you!" in timp ce tragea cu lansatorul de grenade, imbracata doar in maieul ala cu decolteul generos, parul prins intr-o codita nazdravana si pantalonii mulati ce ii evidentiau funduletul obraznic , cu vocea ei de nerd girl.
Prea au transformat-o intr-un Rambo. Preferam un stil de lupta stealth, mult mai potrivit pentru personaj, nu un third person shooter cover-shoot-run. In rest, pe partea de explorare, au cam preluat multe de la Far Cry, adaugand vanatoare, animale, upgradeuri de skill-uri, totusi, nu prea m-a motivat sa caut cuiburi de oua si clopotei prinsi in copac, plus alte artefacte care nu prea m-au impresionat. Insula parca mi s-a parut inspirata din serialul Lost , iar sfarsitul cu ritualul parca prea a semanat a filmul Wolverine din 2013, in mod curios, care se petrecea tot in Japonia. Edited by BB-8, 26 February 2016 - 09:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users