Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

De ce calitatea nu este intotdeauna un punct forte in cadrul multinationalelor!Experientele operatorilor de la *222

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
Poate v-ati intrebat cateodata cine este in spatele telefonului atunci cand cereti suport tehnic si cum sunt motivati angajatii marilor corporatii:
Un cititor al observatorulph.ro, a cărui identitate a dorit să o protejăm, ne-a povestit coșmarul prin care a trecut în cei trei ani petrecuți ca angajat al departamentului Call Center de la Vodafone.
Articolul il puteti citi aici:http://www.observato...jat-al-vodafone

Insa cele mai multe detalii le puteti citi pe indelete:
http://www.observato...rii-incredibile.

Nu e de mirare ca nu exista intotdeauna cea mai buna calitate si timp necesar pentru toti clientii. Mai nou, serviciile se vor externaliza iar din aceasta cauza vom fi pe mana oamenilor noi, fara experienta incepand cu 2014.
Sursa, aici.

#2
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
Super

Nororc pe google.ro ca altfel......... mult si bine

#3
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Articolul tine de fictiune partial si restul de frustrare.
Acesta prelua, în medie, peste 200 de apeluri pe zi.  - niciodata!, nici macar daca le inchidea in nas la 2 din 3 si nu tinea pe nimeni pe Hold si sarea peste toate pauzele tot nu facea 200.
Povestile cu adevarat de cosmar ce tin de call center-uri sau partea de servicii la astfel de locuri de munca nu ajung pe forumuri si nici in ziare.
Dar da, cei care prind acum angajatori externalizati si nu sunt angajati ai operatorilor, o au muuult mai rau decat era inainte.

#4
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Pentru marile corporatii si pentru patroni, in general, oamenii sunt doar niste rotite care trebuie sa se invarta, sa produca...si atat. Valoarea umana, sentimentala a angajatilor e egala cu 0, pentru ei.

View Postmedley, on 19 februarie 2013 - 19:48, said:

Articolul tine de fictiune partial si restul de frustrare.
Acesta prelua, în medie, peste 200 de apeluri pe zi.  - niciodata!, nici macar daca le inchidea in nas la 2 din 3 si nu tinea pe nimeni pe Hold si sarea peste toate pauzele tot nu facea 200.
Povestile cu adevarat de cosmar ce tin de call center-uri sau partea de servicii la astfel de locuri de munca nu ajung pe forumuri si nici in ziare.
Dar da, cei care prind acum angajatori externalizati si nu sunt angajati ai operatorilor, o au muuult mai rau decat era inainte.

Tine de fictiune? Zi drept, cati operatori n-ai injurat la viata ta?

#5
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
Daca media apelului era de  2.5minute, la 8 ore lucrate, putea lua lejer 200 de apeluri. Deci, nu poate fi pe departe fictiune.

#6
marthinel

marthinel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.02.2013
Poate ca unele sunt si exagerari,spre exemplu cele 200 de apeluri pe zi...dar de unde stim noi cate h lucra pe zi acest individ ? Chiar daca vorbim de o multinationala asta nu inseamna ca e musai un program fix de 8 h...ma gandesc ca nu poti vorbi la telefon cu un client 2 h,despre vodafone,viata,masa si altele...cred ca cineva ii supravegheaza pe oamenii astia stfel incat sa raspunda la cat mai multi clienti ! Frustrare sau nu,nu ma asteptam la asa tratament din partea unei multinationale,patronului de la magazinul din coltul strazii ce sa-i mai ceri ?

Si eu am injurat operatorii,recunosc,dar pe de o parte ii apreciez,sa stai acolo 8-10 h si sa vorbesti cu tot felul de oameni,nu mersi.Mi-l si imaginez pe nea Vasile ,de la Cocosestii din Deal sunand sa spuna ca vrea roaming,daca o stii ce-i ala :P...cand ma uit la taica miu si il vad cum vorbeste cu consultantii astia ,zici ca-i nebun,daca nu ma inteleg eu cu el amaratii aia de consultanti cred ca ii memoreaza adresa ca sa vina noaptea sa-l omoare :))))))))

#7
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
acum se intelege de ce sunt din ce in ce mai multi clienti nemultumiti sau furiosi cand doresc rezilierea, mutati de la un departament la altul, intarzieri de o luna, doua. Asa se cere, asa se procedeaza.N-ai voie sa reziliezi, retine clientul, nu-ti faci targetul, gaseste-ti altceva de lucru.Interesant de-a dreptul.Acum inteleg de ce m-au tinul 2 luni cu rezilierea unui abonament.

#8
sebastyan-adryan

sebastyan-adryan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,587
  • Înscris: 10.11.2012
200 de apeluri nu este fictiune, tinand cont pentru asta sunt platiti, sa vorbesca incontinuu.

#9
marthinel

marthinel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.02.2013
Acum cateva saptamani pe maica mea au sunat-o sa-i propuna schimbare de abonament...mare vrajeala......sunteti clienta noastra veche si mama are abonament din 2011,a sunat-o o tipa de la Vodafone ,vorbea moldoveneste,avea accent si a si recunoscut ca suna de la Call center-ul Moldova. imi povesteste maica mea ca in timp ce o aburea ca ii da minute galagie,la bani putini, pe fundal ce credeti ca se auzea ? O MANEA...pam pam pam :))))...ragaeton salam...regaeton...adi minune...ragaeton...guta de maimuta .A inchis mama de urgenta telefonul.

#10
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Cea mai proasta afacere in toata treaba asta sunt targeturile imposibile pe care le impun angajatorii,indiferent de departament.

#11
IP-XCENTRIC

IP-XCENTRIC

    pResident Evil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,631
  • Înscris: 13.03.2004
'

View Postleto2a1, on 19 februarie 2013 - 19:56, said:

Daca media apelului era de  2.5minute, la 8 ore lucrate, putea lua lejer 200 de apeluri. Deci, nu poate fi pe departe fictiune.

Cand eram abonat Vodafone, vorbeam lejer intre 30' si 50'/apel cu cei de la relatii clienti, fara sa trag de timp, nu doar pt. problemele sesizate ci si pt.feed-back(doar punctam anumite lucruri, faceam anumite comparatii interne si externe) etc. :D
M-am plictisit eu la un moment dat, cand am vazut ca nimic nu se rezolva, totul e de fatada, nimic nu se schimba, asa ca m-am lasat intr-un final pagubas ca mi-am racit gura de pomana....

Punctele 1, 4, 5 din "Sclavi pe plantatia Vodafone" le pot desfiinta eu din prisma experientelor anterioare si a interactiunii cu *222 si a celor mai sus mentionate.

Apoi mai exista un proverb: "Omul sfinteste locul", daca trebuia sa lucrez in astfel de conditii si casca nu ma avantaja, investeam eu in ceva mai de soi, dupa buget etc.

Activitatea de call-center nu este pt. cei slabi de ingeri si fragili psihic, ci pt. oameni dintr-o bucata; nu exista job perfect sau client perfect, important e sa impaci si capra si varza si seful/sefa. Posted Image

#12
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
Marthiel, poate ii suna ring tonul vreunul angajat de la vanzari, cine stie?poate mai nou, angajatilr noi, prefera maneua:))))))

#13
marthinel

marthinel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.02.2013
deci nu e posibil,in curand vom suna la *222 si ne vor raspunde in limba Romanes :))) as prefera totusi call center Vodafone Moldova :o

#14
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
IP-XCENTRIC, ca sa schimbi ceva trebuie sa vorbesti cu un manager, superior, etc.Un consultant iti va raspunde punctual in functie de procedura daca ai o problema reala. Dar nu o sa-ti raspunda niciodata un superior. Din propria mea experienta iti spun ca un manager fuge de asumarea unei responsabilitati, ce superior prefera sa i se tipa in cap sau sa stea 30-50 de minute cu un client nemultumit?Nu mi s-a facut niciodata legatura cu un superior atunci cand am cerut-o, mai ales cand a venit vorba de o reclamatie.

#15
marthinel

marthinel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.02.2013
Acum ca citesc articolul imi dau seama ca astia de la Vodafone de fiecare data cand suni sa spui ca nu-ti functioneaza internetul te intreaba daca nu cumva vrei optiunea cu 5000 de sms-uri pentru doar 55 de lei lunar ?:))) super oferta,mega oferta...nimeni nu pofteste,poate totusi esti suficient de prost si vrei :P...daca as vrea ceva as cere eu,nu vad de ce se incearca inducerea nevoii ?...am si intrebat-o pe fatuca aia ? ai vazut tu ca am trimis eu vreun sms in viata asta ?

#16
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
Ba da, vrei, marthinel dar inca nu iti dai tu seama.:D

#17
marthinel

marthinel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 07.02.2013
eu am mostenit Vodafone de la parinti,ei asa ''au pomenit'',n-am incercat niciodata  o alta retea,poate la Frog centralistii sunt mai faini :).Cred ca operatorii astia ne-au gasit slabiciunea,continuam sa stam in reteaua lor ,dar pe considerente sentimentale...toata lumea e acolo,acolo au  fost,acolo ma duc si eu...nici nu mi-am dat seama cat de usor manipulabil sunt :-s...

#18
leto2a1

leto2a1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 618
  • Înscris: 16.03.2007
Nu , eu sunt pe Vodafone pentru ca toti cunoscutii mei sunt in Vodafone.Nu cred ca un om sta din considerente sentimentale ci pentru ca are nevoie si atat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate