Skoda Octavia 2 - tractorul meu!
#55
Posted 13 February 2013 - 18:59
Viorro, on 13 februarie 2013 - 16:25, said: (m-am dat mult cu una de serviciu 1.9 PD 105 CP si o scapam mereu in limitare, in depasiri) Lucian_M : "Pachet drumuri grele"??? Inseamna ca ma vei depasi fara probleme pe drumurile pline de gropi de la noi Edited by CorneliuRos, 13 February 2013 - 19:25. |
#56
Posted 13 February 2013 - 19:05
Daca ai timp schimbi viteza, insa fiind obisnuit cu benzinare nu prea schimb treapta de viteza pana nu termin depasirea, orice secunda pe contrasens aduce riscuri inutile...
|
#57
Posted 13 February 2013 - 19:13
Lucian_M, on 12 februarie 2013 - 22:41, said:
Hmm, va suparati daca il tin confidential?! Apreciez! Intre 6-7000 de euro face masina aia. Daca ai platit mai mult...hmm. Nu ne suparam daca il tii confidential. In mod sigur n-o sa te consideram vreun bogatan caruia merita sa-i dai spargere. Edited by Arkouda, 13 February 2013 - 19:17. |
#58
Posted 13 February 2013 - 19:28
Viorro, on 13 februarie 2013 - 19:05, said:
Daca ai timp schimbi viteza, insa fiind obisnuit cu benzinare nu prea schimb treapta de viteza pana nu termin depasirea, orice secunda pe contrasens aduce riscuri inutile... |
#59
Posted 13 February 2013 - 20:01
Dieselul are putere pana la 4000 de ture. Cine sare de 4000 in depasire si nu schimba viteza este un inconstient atehnic.
|
#60
Posted 13 February 2013 - 20:26
CorneliuRos, on 13 februarie 2013 - 18:59, said: Epic. Trebuia sa schimbi viteza intro treapta mai mare. Ce faci, ma, ai inceput sa dai lectii de condus masini ? Si diesel pe deasupra... Tu, care acum nici un an spuneai: CorneliuRos, on 18 aprilie 2012 - 19:37, said:
Doua secunde a durat schimbul din D in S. (pentru a nu brusca prea tare masina) CorneliuRos, on 20 aprilie 2012 - 13:21, said:
Sa fim seriosi. O masina turbodiesel de 2.0 L veche sau noua greu nimeresti treptele potrivite la turatiile potrivite .Doar pilotii pot scoate un timp bun cu acele masini . (ba treapta 1 este mai lunga , si cuplul motor fiind urias, ba nustiu daca pot sa o turez la 3.000 rpm tinand cont ca limita de rpm este de 4.500, bla bla bla) Scuze Lucian de OFF, si scuze Dark pt ca-ti dau de lucru sa stergi postul asta, da' n-am rezistat ! |
#61
Posted 13 February 2013 - 20:26
Tractorasul mi-a luat azi o medie de 4,1%, din oras spre casa. Am facut un fel de plin, autonomie de cca 1000 km (nu a fost plin-plin rezervorul).
Maine mai fac o plimbareala, ca mi-e drag sa ma dau cu el. Poze nu i-am mai facut, ca la spalatorie nu m-am dus, la noi a fost ceata si o spalam dejeaba. Daca maine e frumos, o spal la Ocea si o si pozez unchiculet. |
#62
Posted 13 February 2013 - 20:28
#63
Posted 13 February 2013 - 20:34
Sa o folosesti sanatos multe sute de mii de km
In sfarsit ai reusit ...nu te supara ca intreb dar cum de ai ales totusi diesel? pt ca la un moment dat ai scris mare cu rosu "nu vreau diesel" ) Si eu am cumparat recent un Ford focus 1.6 TDCI de 109 hp si sunt ff multumit, asta fiind motivul pt care am inceput sa urmaresc postarea ta....si am urmarit pana la capat |
#64
Posted 13 February 2013 - 20:35
Numai meseriasi pe-aici, care nici n-au invatat sa-si spele bine dintii....Unde dai si unde crapa! I'm outta here, kids!
L.E.. Ma refer la posturile 58 si 59. Edited by Viorro, 13 February 2013 - 20:36. |
|
#65
Posted 13 February 2013 - 20:39
Pai e consum de oras. Si pot sa zic ca nu a fost CHIAR mare. Cu chevy halem peste 9, minim.
December, on 13 februarie 2013 - 20:28, said:
Da, dar in oras, sub bocancul meu de la wintersport avea 6,5 Viorro, on 13 februarie 2013 - 20:35, said:
Numai meseriasi pe-aici, care nici n-au invatat sa-si spele bine dintii....Unde dai si unde crapa! I'm outta here, kids! L.E.. Ma refer la posturile 58 si 59. |
#66
Posted 13 February 2013 - 20:39
#67
Posted 13 February 2013 - 20:40
BogdyTP, on 13 februarie 2013 - 20:34, said:
Sa o folosesti sanatos multe sute de mii de km In sfarsit ai reusit ...nu te supara ca intreb dar cum de ai ales totusi diesel? pt ca la un moment dat ai scris mare cu rosu "nu vreau diesel" ) Si eu am cumparat recent un Ford focus 1.6 TDCI de 109 hp si sunt ff multumit, asta fiind motivul pt care am inceput sa urmaresc postarea ta....si am urmarit pana la capat Nu am gasit o motorizare pe benzina si caroserie break. Masina merge foarte ok, are destula putere, dar cu un consum mic. Si ma indeamna la mers moderat. Arkouda, on 13 februarie 2013 - 20:39, said: Ia pune un grafic de cuplu si putere al unui diesel aici sa vedem cine-i copilu' |
#68
Posted 13 February 2013 - 20:40
#70
Posted 13 February 2013 - 20:43
Nu vrea sa mi-o lase mie o saptamana Ii fac imediat consumul de 8.
|
#71
Posted 13 February 2013 - 20:45
Nici nu ma indoiesc. Era rezervorul pe un sfert, am pus de 220 lei (m-am murdarit de tractorina pe mana, ca era jegoasa pompa, desi am pus un servetel gros peste ea), acul s-a dus la maxim in bord. Sunt curios cat o sa tina.
Edited by Lucian_M, 13 February 2013 - 20:50. |
#72
Posted 13 February 2013 - 21:01
Bre', ne faci gelosi pe astia cu hibride, mai ales cei care nu stau in orase aglomerate. Consumul ala e de pus in rama la orice masina, daramite una clasica.
Outlaw a venit de pe jucarie de genul (4x4 1.9 TDI), pe motiv ca ii consuma foarte mult, cei drept, la noi in capitala este jale, asa ca orice masina este predestinata "betiei". Totusi, asteptam ceva ce sa ne incante privirea... Cum te impaci cu pedalierul?, mai ales acum iarna, ala era cel mai detestat lucru de mine la masinuta asta. @December: schimba bocancii, ia unii mai "light", cu Gore & stuff, sunt ei mai scumpi, dar economisesti pe termen lungi la sofat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users