Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cerere reziliere abonament Vodafone
Last Updated: May 04 2019 13:17, Started by
bogdan_39
, Feb 04 2013 14:57
·
0
#667
Posted 31 May 2015 - 12:05
Vodafone, on 19 mai 2015 - 13:19, said: Buna, Pentru detalii legate de incetarea contractului, te rog sa accesezi link-ul: https://www.vodafone...set/v155146.pdf Multumesc! |
#668
Posted 31 May 2015 - 23:09
daca cineva vrea sa renunte la abonament,
eu caut sa preiau un abonament care sa nu mai aiba prea multa perioada contractuala, cine este interesat il rog sa ma contacteze prin mesaj privat, in functie de perioada contractuala sunt dispus sa ofer o suma de bani sau o cartela vodafone care pt 4 euro/luna ofera nelimitat national, 200 min internationale si 1.5Gb net, multumesc |
#669
Posted 31 May 2015 - 23:47
vezi ca aici nu e rubrica de anunturi de vanzare-cumparare... Si nici de literatura science-fiction...
|
#670
Posted 01 June 2015 - 05:23
Asta spun și eu, SF-urile pe care le bagă operatorii în contractele lor și fără valoare juridică nu ar trebui aduse în discuție aici.
|
#671
Posted 09 June 2015 - 18:34
Am ajuns in situatia urmatoare:
La data de 05.06.2015 o operatoare Vodafone m-a sunat pentru ca sunt client fidel si mi-a oferit un nou abonament fara nimic de plata in plus doar ca se cheama Smart Free 13 iar optiunea este Easter Smart 2015 DAISY daca imi aduc bine aminte. In prima faza am spus ca nu ma intereseaza nicio alta optiune pentru ca eu sunt sub incidenta respectarii unui contract deoarece in urma cu un an am achizitionat un telefon. Operatoarea a zis ca vede in contul meu si ca e ok . Am acceptat si a zis ca imi trimite un contract pe care trebuie sa-l semnez si pot renunta in termen de 14 zile. La data de 06.06.2015 mi s-a emis factura si acolo vad ca mi s-a introdus taxa dezactivare oferta 74.87 (taxa reziliere contract) E posibila magaria asta? Deci Vodafonul ma rasplateste ca sunt un client fidel de 12 ani tepuindu-ma? Joi ma duc la protectia consumatorului cu factura in mana si depun o sesizare ca mi s-a facut o oferta mincinoasa Intrebarea ar fi care e cel mai bun drum de urmat si daca tot mi-au luat abuziv aceasta suma pot sa plec cu numarul acesta la o alta telefonie mobil Ieri am sesizat aceasta problema la relatii cu clientii si mi s-a spus ca cineva va lua legatura u mine.Nu a luat nimeni Azi am sunat iarasi si iar am sesizat dar de data asta mi-a dat si un numar de inregistrare. As dori o parere avizata Multumesc! |
#672
Posted 10 June 2015 - 11:13
koko48, on 09 iunie 2015 - 18:34, said:
Am ajuns in situatia urmatoare: La data de 05.06.2015 o operatoare Vodafone m-a sunat pentru ca sunt client fidel si mi-a oferit un nou abonament fara nimic de plata in plus doar ca se cheama Smart Free 13 iar optiunea este Easter Smart 2015 DAISY daca imi aduc bine aminte. In prima faza am spus ca nu ma intereseaza nicio alta optiune pentru ca eu sunt sub incidenta respectarii unui contract deoarece in urma cu un an am achizitionat un telefon. Operatoarea a zis ca vede in contul meu si ca e ok . Am acceptat si a zis ca imi trimite un contract pe care trebuie sa-l semnez si pot renunta in termen de 14 zile. La data de 06.06.2015 mi s-a emis factura si acolo vad ca mi s-a introdus taxa dezactivare oferta 74.87 (taxa reziliere contract) E posibila magaria asta? Deci Vodafonul ma rasplateste ca sunt un client fidel de 12 ani tepuindu-ma? Joi ma duc la protectia consumatorului cu factura in mana si depun o sesizare ca mi s-a facut o oferta mincinoasa Intrebarea ar fi care e cel mai bun drum de urmat si daca tot mi-au luat abuziv aceasta suma pot sa plec cu numarul acesta la o alta telefonie mobil Ieri am sesizat aceasta problema la relatii cu clientii si mi s-a spus ca cineva va lua legatura u mine.Nu a luat nimeni Azi am sunat iarasi si iar am sesizat dar de data asta mi-a dat si un numar de inregistrare. As dori o parere avizata Multumesc! Buna, Te rog sa-mi oferi numarul prin mesaj privat pentru a verifica situatia. Multumesc! |
#673
Posted 22 July 2015 - 13:24
Salutare,
In data de 5.07 m-am portat la vodafone. MARE GRESEALA!!! De ce? Pai inainte de a ma porta am tot citit ca sunt cam nesimtit si te agata cu japca, dar n-am crezut. Pana mai de curand, cand mi-a venit prima factura de plata. Asadar, am facut un abonnament la ei, si am luat si un telefon, dar sa vezi cum mi-a facut domnul vanzator. In primul rand i-am zis ca vreau un telefon, si un abonamant pana in 20 de euro. Mi-a zis da are samsung galaxy A5, gratuit la 19 euro abonamentul. OK, zic, si omul se apuca de acte. Imi zice ca o sa dureze vreo 30 de minute deoarece asteapta raspuns, bla bla stiti cum sta treaba si sa revin. Bine, plec revin peste 30 de minute, surpriza imi zice ca nu imi mai pioate da telefon gratuit decat la abonament de 25 de euro. Mhhh, il intreb 25 de euro cu tot ce tva nu? el zice DA. Zic bine fie. Acum vine prima factura. in loc de maxim 110 lei trebuie sa platesc 150 de lei. In primul rand abonamanetul era fara tva, in al doilea rand imi apare o taxa de conectare de care nu imi este specificat nicaieri ca ar trebui sa o platesc, in al trelea rand imi apare cost suplimentar 1 euro cu toate ca am net 4g si nelimitat min si sms. Deci nu stiu de unde. Asadar ce vreau eu sa va intreb daca nu am 30 de zile de cand am abonamentul il pot rezilia fara sa platesc nimic, si vreau sa renunt si la telefon. Multumesc. |
#675
Posted 22 July 2015 - 13:38
Salut,
Da, am fost la magaziunul vodafone din carrefour (Brasov). |
#677
Posted 22 July 2015 - 13:42
Ba da. Dar cred ca era normal sa fiu instiintat si nu inselat.
E un pic de diferenta. |
#678
Posted 22 July 2015 - 14:41
BogdyBad, on 22 iulie 2015 - 13:24, said:
Salutare, In data de 5.07 m-am portat la vodafone. MARE GRESEALA!!! De ce? Pai inainte de a ma porta am tot citit ca sunt cam nesimtit si te agata cu japca, dar n-am crezut. Pana mai de curand, cand mi-a venit prima factura de plata. Asadar, am facut un abonnament la ei, si am luat si un telefon, dar sa vezi cum mi-a facut domnul vanzator. In primul rand i-am zis ca vreau un telefon, si un abonamant pana in 20 de euro. Mi-a zis da are samsung galaxy A5, gratuit la 19 euro abonamentul. OK, zic, si omul se apuca de acte. Imi zice ca o sa dureze vreo 30 de minute deoarece asteapta raspuns, bla bla stiti cum sta treaba si sa revin. Bine, plec revin peste 30 de minute, surpriza imi zice ca nu imi mai pioate da telefon gratuit decat la abonament de 25 de euro. Mhhh, il intreb 25 de euro cu tot ce tva nu? el zice DA. Zic bine fie. Acum vine prima factura. in loc de maxim 110 lei trebuie sa platesc 150 de lei. In primul rand abonamanetul era fara tva, in al doilea rand imi apare o taxa de conectare de care nu imi este specificat nicaieri ca ar trebui sa o platesc, in al trelea rand imi apare cost suplimentar 1 euro cu toate ca am net 4g si nelimitat min si sms. Deci nu stiu de unde. Asadar ce vreau eu sa va intreb daca nu am 30 de zile de cand am abonamentul il pot rezilia fara sa platesc nimic, si vreau sa renunt si la telefon. Multumesc. Salut! Pentru a putea verifica si lamuri situatia, te rog sa ne lasi prin mesaj privat numarul de telefon in cauza. Multumim! |
#679
Posted 22 July 2015 - 17:33
Buna ziua, am si eu o problema tot cu cei din Compania Vodafone care ne tot dezamagesc , mint , si insala pe toti. Mi-am achizitionat un telefon Samsung Galaxy Trend Plus din magazinul Vodafone Arsis din Carrefour Drobeta Turnu Severin in urma cu 6 luni ( 11.01.2015 ) si pana acum telefonul a fost trimis de 3 ori in service (chiar si in momentul de fata se afla tot acolo) . Operatorii de la Vodafone Romania mi-au spus ca aparatul va fi schimbat dupa trei intrari in service ( ceea ce pana acum nu s-a intamplat si de 3 saptamani tot astept un raspuns ) , surpriza...cei de la service mi-au spus ca nu am fost informata corect si ca aparatul va fi reparat ori de cate ori este nevoie. Numerele de telefon de pe contract , site-ul oficial Vodafone sunt nule ( inexistente) , dar bag de seama ca cel mai bine ar fi sa ma indrept catre OPC Mehedinti (poate pe cei de acolo nu ii va mai "pasa" de la un operator la altul si nu li se va inchide telefonul in nas de catre cei de la service) , deoarece alta solutie se pare ca nu exista , dar noi suntem "obligati" sa platim acel contract doua luni chiar daca telefonul nostru nu functioneaza nici macar dupa 6 luni de la achizitionare ( asadar am platit abonamentul in aceasta luna fara sa ma pot folosi de nici un serviciu ) deoarece mai nou nu se mai dau telefoane clientilor care isi trimit telefonul in service ( deci daca nu avem alt telefon tinem cartela in buzunar dar platim in continuare ca ei ne pot stresa pe noi cu apeluri pentru efectuarea platii dar noi cand ii tragem pe ei la raspundere se fac ca nu ne aud ) .
|
#680
Posted 23 July 2015 - 08:15
Ibinceanu_Mariana_93, on 22 iulie 2015 - 17:33, said:
Buna ziua, am si eu o problema tot cu cei din Compania Vodafone care ne tot dezamagesc , mint , si insala pe toti. Mi-am achizitionat un telefon Samsung Galaxy Trend Plus din magazinul Vodafone Arsis din Carrefour Drobeta Turnu Severin in urma cu 6 luni ( 11.01.2015 ) si pana acum telefonul a fost trimis de 3 ori in service (chiar si in momentul de fata se afla tot acolo) . Operatorii de la Vodafone Romania mi-au spus ca aparatul va fi schimbat dupa trei intrari in service ( ceea ce pana acum nu s-a intamplat si de 3 saptamani tot astept un raspuns ) , surpriza...cei de la service mi-au spus ca nu am fost informata corect si ca aparatul va fi reparat ori de cate ori este nevoie. Numerele de telefon de pe contract , site-ul oficial Vodafone sunt nule ( inexistente) , dar bag de seama ca cel mai bine ar fi sa ma indrept catre OPC Mehedinti (poate pe cei de acolo nu ii va mai "pasa" de la un operator la altul si nu li se va inchide telefonul in nas de catre cei de la service) , deoarece alta solutie se pare ca nu exista , dar noi suntem "obligati" sa platim acel contract doua luni chiar daca telefonul nostru nu functioneaza nici macar dupa 6 luni de la achizitionare ( asadar am platit abonamentul in aceasta luna fara sa ma pot folosi de nici un serviciu ) deoarece mai nou nu se mai dau telefoane clientilor care isi trimit telefonul in service ( deci daca nu avem alt telefon tinem cartela in buzunar dar platim in continuare ca ei ne pot stresa pe noi cu apeluri pentru efectuarea platii dar noi cand ii tragem pe ei la raspundere se fac ca nu ne aud ) . Buna! Te rog sa ne oferi numarul de telefon in cauza si IMEI-ul telefonului prin mesaj privat pentru a putea verifica situatia in cauza. Site-ul Vodafone exista, il poti accesa pe adresa de internet specificata in contract www.vodafone.ro . Multumim! |
#681
Posted 23 July 2015 - 09:33
Buna ziua Vodafone
De cateva saptamani incerc sa renunt la 2 abonamente de telefon si nu reusesc Daca ma duc in magazine ma trimit sa sun la *222, daca sun la *222 nu ma suna nimeni inapoi. Am inregistrat zeci de cereri de o luna incoace sa fiu sunat si nmeni nu se deranjeaza sa ma sune. Nu am sa mai platesc nici o factura de azi inainte, sper ca asa macar sa am ocazie sa ma sune cineva de la Vodafone. Am vb cu un operator. am trimis mail si cand a aflat ca vreau sa depun o cerere nu ma mai suna inapoi. Am trimis mail la acelasi operator si nimic. Am scris pe FB si am primit acelasi mesaj sa am rabdara ca voi fi contactat si nu am fost contactat. Draga Vodafone, aceasta nu este o relatie cu clienti, aceasta este o batjocura fata de cei care v-au facut targeturile ani de zile Sunt abonat Vodafone de 14 ani cu 2 abonamente insa acum nu mai vreau sa am de a face cu aceasta companie pt ca sunt profund dezamagit de serviciile oferite. Asadar ce trebuie sa fac pt a putea sa trec pe cartela cu ambele abonamente (libere de contract) Multumesc, cristi |
|
#682
Posted 23 July 2015 - 10:25
cristicristea79, on 23 iulie 2015 - 09:33, said:
Buna ziua Vodafone De cateva saptamani incerc sa renunt la 2 abonamente de telefon si nu reusesc Daca ma duc in magazine ma trimit sa sun la *222, daca sun la *222 nu ma suna nimeni inapoi. Am inregistrat zeci de cereri de o luna incoace sa fiu sunat si nmeni nu se deranjeaza sa ma sune. Nu am sa mai platesc nici o factura de azi inainte, sper ca asa macar sa am ocazie sa ma sune cineva de la Vodafone. Am vb cu un operator. am trimis mail si cand a aflat ca vreau sa depun o cerere nu ma mai suna inapoi. Am trimis mail la acelasi operator si nimic. Am scris pe FB si am primit acelasi mesaj sa am rabdara ca voi fi contactat si nu am fost contactat. Draga Vodafone, aceasta nu este o relatie cu clienti, aceasta este o batjocura fata de cei care v-au facut targeturile ani de zile Sunt abonat Vodafone de 14 ani cu 2 abonamente insa acum nu mai vreau sa am de a face cu aceasta companie pt ca sunt profund dezamagit de serviciile oferite. Asadar ce trebuie sa fac pt a putea sa trec pe cartela cu ambele abonamente (libere de contract) Multumesc, cristi Salut! Te rog sa ne oferi prin mesaj privat, unul dintre numerele pe care doresti sa le inchizi pentru a putea verifica situatia mentionata. Multumim! |
#683
Posted 23 July 2015 - 13:57
Vodafone, on 23 iulie 2015 - 10:25, said:
Salut! Te rog sa ne oferi prin mesaj privat, unul dintre numerele pe care doresti sa le inchizi pentru a putea verifica situatia mentionata. Multumim! Mesaj trimis. Am sa fiu foarte transparent si am sa descriu toti pasii care se intampla si timpul aferent fiecarei faze(aici pe forum) Multumesc pt sprijin! Edited by cristicristea79, 23 July 2015 - 14:02. |
#684
Posted 24 July 2015 - 13:25
Buna ziua din nou VODAFONE SI RENUMITUL "SERVICE" DE AMATORI REGENERSIS care efectueaza "testele" doar pe hartii. In urma cu o saptamana mai exact 19.07.2015 am trimis un telefon Samsung Galaxy trend plus pentru a treia oara in service , iar surpriza cea mare este ca astazi telefonul a ajuns in incinta magazinului Vodafone Arsis din Drobeta Turnu Severin , contactandu-ma de acolo cum ca telefonul a venit din nou inapoi , iar pe certificatul de garantie scrie ca "testele" s-au facut dar telefonul nu are nici o problema ( doar il trimiteam asa degeaba la plimbare ca sa platesc abonamentul degeaba ). Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca am refuzat telefonul si o sa refuz si plata abonamentului pana cand telefonul va fi inlocuit cu unul nou cu aceleasi caracteristici. Le-am lasat si celor de la Vodafone mesaj privat cu numarul de tlefon si IMEI-ul telefonului asa cum mi-au raspuns la mesaj , dar vad ca pauza....NU SUNA NIMENI. LUNI LA PRIMA ORA O SA MERG LA OPC SI CHIAR MULT MAI DEPARTE DEOARECE M-AM SATURAT DE MINCINOSI SI DE ABERATII...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users