Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024
 

Cerere reziliere abonament Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
804 replies to this topic

#667
coradux

coradux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 448
  • Înscris: 04.12.2014

View PostVodafone, on 19 mai 2015 - 13:19, said:


Buna,

Pentru detalii legate de incetarea contractului, te rog sa accesezi link-ul: https://www.vodafone...set/v155146.pdf

Multumesc!
Eu cred că el se referă la condițiile legale în care poate rezilia un contract și nu îl interesează un document în care scrieți voi ce vă trece prin cap și care în instanță are valoare de hârtie igienică. În TGC-ul meu scrie că în cazul în care Vodafone îmi pune taxă de reziliere de 150 Euro eu am dreptul să le pun o taxă de contra-rezilere de 1500 Euro.  TGC-ul meu este disponibil la mine în curte afișat pe interiorul pe porții iar cei de la Vodafone pot veni să îl consulte oricând doresc ei. Faptul că ei au semnat un contract cu mine înseamnă că și l-au asumat implicit.

#668
dady6

dady6

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 28.08.2007
daca cineva vrea sa renunte la abonament,
eu caut sa preiau un abonament care sa nu mai aiba prea multa perioada contractuala,
cine este interesat il rog sa ma contacteze prin mesaj privat,
in functie de perioada contractuala sunt dispus sa ofer o suma de bani sau o cartela vodafone care pt 4 euro/luna ofera nelimitat national, 200 min internationale si 1.5Gb net, multumesc

#669
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,701
  • Înscris: 21.03.2005
vezi ca aici nu e rubrica de anunturi de vanzare-cumparare... Si nici de literatura science-fiction...

#670
coradux

coradux

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 448
  • Înscris: 04.12.2014
Asta spun și eu, SF-urile pe care le bagă operatorii în contractele lor și fără valoare juridică nu ar trebui aduse în discuție aici.

#671
koko48

koko48

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 18.04.2009
Am ajuns in situatia urmatoare:
La data de 05.06.2015 o operatoare Vodafone m-a sunat pentru ca sunt client fidel si mi-a oferit un nou abonament fara nimic de plata in plus doar ca se cheama Smart Free 13 iar optiunea este Easter Smart 2015 DAISY  daca imi aduc bine aminte. In prima faza am spus ca nu ma intereseaza nicio alta optiune pentru ca eu sunt sub incidenta respectarii unui contract deoarece in urma cu un an am achizitionat un telefon.
Operatoarea a zis ca vede in contul meu si ca e ok . Am acceptat si a zis ca imi trimite un contract  pe care trebuie sa-l semnez si pot renunta in termen de 14 zile.
La data de 06.06.2015 mi s-a emis factura  si acolo vad ca mi s-a introdus taxa dezactivare oferta 74.87 (taxa reziliere contract)
E posibila magaria asta?
Deci Vodafonul ma rasplateste ca sunt un client fidel de 12 ani tepuindu-ma?
Joi ma duc la protectia consumatorului cu factura in mana si depun o sesizare ca mi s-a facut o oferta mincinoasa
Intrebarea ar fi care e cel mai bun drum de urmat si daca tot mi-au luat abuziv aceasta suma pot sa plec cu numarul acesta la o alta telefonie mobil
Ieri am sesizat aceasta problema la relatii cu clientii si mi s-a spus ca cineva va lua legatura u mine.Nu a luat nimeni
Azi am sunat iarasi si iar am sesizat dar de data asta mi-a dat si un numar de inregistrare.
As dori o parere avizata
Multumesc!

#672
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postkoko48, on 09 iunie 2015 - 18:34, said:

Am ajuns in situatia urmatoare:
La data de 05.06.2015 o operatoare Vodafone m-a sunat pentru ca sunt client fidel si mi-a oferit un nou abonament fara nimic de plata in plus doar ca se cheama Smart Free 13 iar optiunea este Easter Smart 2015 DAISY  daca imi aduc bine aminte. In prima faza am spus ca nu ma intereseaza nicio alta optiune pentru ca eu sunt sub incidenta respectarii unui contract deoarece in urma cu un an am achizitionat un telefon.
Operatoarea a zis ca vede in contul meu si ca e ok . Am acceptat si a zis ca imi trimite un contract  pe care trebuie sa-l semnez si pot renunta in termen de 14 zile.
La data de 06.06.2015 mi s-a emis factura  si acolo vad ca mi s-a introdus taxa dezactivare oferta 74.87 (taxa reziliere contract)
E posibila magaria asta?
Deci Vodafonul ma rasplateste ca sunt un client fidel de 12 ani tepuindu-ma?
Joi ma duc la protectia consumatorului cu factura in mana si depun o sesizare ca mi s-a facut o oferta mincinoasa
Intrebarea ar fi care e cel mai bun drum de urmat si daca tot mi-au luat abuziv aceasta suma pot sa plec cu numarul acesta la o alta telefonie mobil
Ieri am sesizat aceasta problema la relatii cu clientii si mi s-a spus ca cineva va lua legatura u mine.Nu a luat nimeni
Azi am sunat iarasi si iar am sesizat dar de data asta mi-a dat si un numar de inregistrare.
As dori o parere avizata
Multumesc!

Buna,

Te rog sa-mi oferi numarul prin mesaj privat pentru a verifica situatia.

Multumesc!

#673
BogdyBad

BogdyBad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 14.06.2012
Salutare,

In data de 5.07 m-am portat la vodafone. MARE GRESEALA!!! De ce? Pai inainte de a ma porta am tot citit ca sunt cam nesimtit si te agata cu japca, dar n-am crezut. Pana mai de curand, cand mi-a venit prima factura de plata.
Asadar, am facut un abonnament la ei, si am luat si un telefon, dar sa vezi cum mi-a facut domnul vanzator. In primul rand i-am zis ca vreau un telefon, si un abonamant pana in 20 de euro. Mi-a zis da are samsung galaxy A5, gratuit la 19 euro abonamentul. OK, zic, si omul se apuca de acte. Imi zice ca o sa dureze vreo 30 de minute deoarece asteapta raspuns, bla bla stiti cum sta treaba si sa revin. Bine, plec revin peste 30 de minute, surpriza imi zice ca nu imi mai pioate da telefon gratuit decat la abonament de 25 de euro. Mhhh, il intreb 25 de euro cu tot ce tva nu? el zice DA. Zic bine fie. Acum vine prima factura. in loc de maxim 110 lei trebuie sa platesc 150 de lei.
In primul rand abonamanetul era fara tva, in al doilea rand imi apare o taxa de conectare de care nu imi este specificat nicaieri ca ar trebui sa o platesc, in al trelea rand imi apare cost suplimentar 1 euro cu toate ca am net 4g si nelimitat min si sms. Deci nu stiu de unde.
Asadar ce vreau eu sa va intreb daca nu am 30 de zile de cand am abonamentul il pot rezilia fara sa platesc nimic, si vreau sa renunt si la telefon.

Multumesc.

#674
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,376
  • Înscris: 03.04.2004
Te-ai dus cumva la vreu dealer si nu la reprezentanta?

#675
BogdyBad

BogdyBad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 14.06.2012
Salut,

Da, am fost la magaziunul vodafone din carrefour (Brasov).

#676
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Tu nu stii sa citesti inainte sa semnezi?

#677
BogdyBad

BogdyBad

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 14.06.2012
Ba da. Dar cred ca era normal sa fiu instiintat si nu inselat.
E un pic de diferenta.

#678
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View PostBogdyBad, on 22 iulie 2015 - 13:24, said:

Salutare,

In data de 5.07 m-am portat la vodafone. MARE GRESEALA!!! De ce? Pai inainte de a ma porta am tot citit ca sunt cam nesimtit si te agata cu japca, dar n-am crezut. Pana mai de curand, cand mi-a venit prima factura de plata.
Asadar, am facut un abonnament la ei, si am luat si un telefon, dar sa vezi cum mi-a facut domnul vanzator. In primul rand i-am zis ca vreau un telefon, si un abonamant pana in 20 de euro. Mi-a zis da are samsung galaxy A5, gratuit la 19 euro abonamentul. OK, zic, si omul se apuca de acte. Imi zice ca o sa dureze vreo 30 de minute deoarece asteapta raspuns, bla bla stiti cum sta treaba si sa revin. Bine, plec revin peste 30 de minute, surpriza imi zice ca nu imi mai pioate da telefon gratuit decat la abonament de 25 de euro. Mhhh, il intreb 25 de euro cu tot ce tva nu? el zice DA. Zic bine fie. Acum vine prima factura. in loc de maxim 110 lei trebuie sa platesc 150 de lei.
In primul rand abonamanetul era fara tva, in al doilea rand imi apare o taxa de conectare de care nu imi este specificat nicaieri ca ar trebui sa o platesc, in al trelea rand imi apare cost suplimentar 1 euro cu toate ca am net 4g si nelimitat min si sms. Deci nu stiu de unde.
Asadar ce vreau eu sa va intreb daca nu am 30 de zile de cand am abonamentul il pot rezilia fara sa platesc nimic, si vreau sa renunt si la telefon.

Multumesc.


Salut!

Pentru a putea verifica si lamuri situatia, te rog sa ne lasi prin mesaj privat numarul de telefon in cauza.

Multumim!

#679
Ibinceanu_Mariana_93

Ibinceanu_Mariana_93

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.07.2015
Buna ziua, am si eu o problema tot cu cei din Compania Vodafone care ne tot dezamagesc , mint , si insala pe toti.  Mi-am achizitionat un telefon Samsung Galaxy Trend Plus din magazinul Vodafone Arsis din Carrefour Drobeta Turnu Severin in urma cu 6 luni ( 11.01.2015 ) si pana acum telefonul a fost trimis de 3 ori in service (chiar si in momentul de fata se afla tot acolo) . Operatorii de la Vodafone Romania mi-au spus ca aparatul va fi schimbat dupa trei intrari in service ( ceea ce pana acum nu s-a intamplat si de 3 saptamani tot astept un raspuns ) , surpriza...cei de la service mi-au spus ca nu am fost informata corect si ca aparatul va fi reparat ori de cate ori este nevoie. Numerele de telefon de pe contract , site-ul oficial Vodafone sunt nule ( inexistente) , dar bag de seama ca cel mai bine ar fi sa ma indrept catre OPC Mehedinti (poate pe cei de acolo nu ii va mai "pasa" de la un operator la altul si nu li se va inchide telefonul in nas de catre cei de la service) , deoarece alta solutie se pare ca nu exista , dar noi suntem "obligati" sa platim acel contract doua luni chiar daca telefonul nostru nu functioneaza nici macar dupa 6 luni de la achizitionare ( asadar am platit abonamentul in aceasta luna fara sa ma pot folosi de nici un serviciu  ) deoarece mai nou nu se mai dau telefoane clientilor care isi trimit  telefonul in service ( deci daca nu avem alt telefon tinem cartela in buzunar dar platim in continuare ca ei ne pot stresa pe noi cu apeluri pentru efectuarea platii dar noi cand ii tragem pe ei la raspundere se fac ca nu ne aud ) .
                        

#680
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View PostIbinceanu_Mariana_93, on 22 iulie 2015 - 17:33, said:

Buna ziua, am si eu o problema tot cu cei din Compania Vodafone care ne tot dezamagesc , mint , si insala pe toti.  Mi-am achizitionat un telefon Samsung Galaxy Trend Plus din magazinul Vodafone Arsis din Carrefour Drobeta Turnu Severin in urma cu 6 luni ( 11.01.2015 ) si pana acum telefonul a fost trimis de 3 ori in service (chiar si in momentul de fata se afla tot acolo) . Operatorii de la Vodafone Romania mi-au spus ca aparatul va fi schimbat dupa trei intrari in service ( ceea ce pana acum nu s-a intamplat si de 3 saptamani tot astept un raspuns ) , surpriza...cei de la service mi-au spus ca nu am fost informata corect si ca aparatul va fi reparat ori de cate ori este nevoie. Numerele de telefon de pe contract , site-ul oficial Vodafone sunt nule ( inexistente) , dar bag de seama ca cel mai bine ar fi sa ma indrept catre OPC Mehedinti (poate pe cei de acolo nu ii va mai "pasa" de la un operator la altul si nu li se va inchide telefonul in nas de catre cei de la service) , deoarece alta solutie se pare ca nu exista , dar noi suntem "obligati" sa platim acel contract doua luni chiar daca telefonul nostru nu functioneaza nici macar dupa 6 luni de la achizitionare ( asadar am platit abonamentul in aceasta luna fara sa ma pot folosi de nici un serviciu  ) deoarece mai nou nu se mai dau telefoane clientilor care isi trimit  telefonul in service ( deci daca nu avem alt telefon tinem cartela in buzunar dar platim in continuare ca ei ne pot stresa pe noi cu apeluri pentru efectuarea platii dar noi cand ii tragem pe ei la raspundere se fac ca nu ne aud ) .



Buna!

Te rog sa ne oferi numarul de telefon in cauza si IMEI-ul telefonului prin mesaj privat pentru a putea verifica situatia in cauza. Site-ul Vodafone exista, il poti accesa pe adresa de internet specificata in contract www.vodafone.ro .

Multumim!

#681
cristicristea79

cristicristea79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 30.08.2008
Buna ziua Vodafone

De cateva saptamani incerc sa renunt la 2 abonamente de telefon si nu reusesc
Daca ma duc in magazine ma trimit sa sun la *222, daca sun la *222 nu ma suna nimeni inapoi. Am inregistrat zeci de cereri de o luna incoace sa fiu sunat si nmeni nu se deranjeaza sa ma sune. Nu am sa mai platesc nici o factura de azi inainte, sper ca asa macar sa am ocazie sa ma sune cineva de la Vodafone. Am vb cu un operator. am trimis mail si cand a aflat ca vreau sa depun o cerere nu ma mai suna inapoi. Am trimis mail la acelasi operator si nimic. Am scris pe FB si am primit acelasi mesaj sa am rabdara ca voi fi contactat si nu am fost contactat.
Draga Vodafone, aceasta nu este o relatie cu clienti, aceasta este o batjocura fata de cei care v-au facut targeturile ani de zile
Sunt abonat Vodafone de 14 ani cu 2 abonamente insa acum nu mai vreau sa am de a face cu aceasta companie pt ca sunt profund dezamagit de serviciile oferite.
Asadar ce trebuie sa fac pt a putea sa trec pe cartela cu ambele abonamente (libere de contract)

Multumesc,
cristi

#682
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postcristicristea79, on 23 iulie 2015 - 09:33, said:

Buna ziua Vodafone

De cateva saptamani incerc sa renunt la 2 abonamente de telefon si nu reusesc
Daca ma duc in magazine ma trimit sa sun la *222, daca sun la *222 nu ma suna nimeni inapoi. Am inregistrat zeci de cereri de o luna incoace sa fiu sunat si nmeni nu se deranjeaza sa ma sune. Nu am sa mai platesc nici o factura de azi inainte, sper ca asa macar sa am ocazie sa ma sune cineva de la Vodafone. Am vb cu un operator. am trimis mail si cand a aflat ca vreau sa depun o cerere nu ma mai suna inapoi. Am trimis mail la acelasi operator si nimic. Am scris pe FB si am primit acelasi mesaj sa am rabdara ca voi fi contactat si nu am fost contactat.
Draga Vodafone, aceasta nu este o relatie cu clienti, aceasta este o batjocura fata de cei care v-au facut targeturile ani de zile
Sunt abonat Vodafone de 14 ani cu 2 abonamente insa acum nu mai vreau sa am de a face cu aceasta companie pt ca sunt profund dezamagit de serviciile oferite.
Asadar ce trebuie sa fac pt a putea sa trec pe cartela cu ambele abonamente (libere de contract)

Multumesc,
cristi


Salut!

Te rog sa ne oferi prin mesaj privat, unul dintre numerele pe care doresti sa le inchizi pentru a putea verifica situatia mentionata.

Multumim!

#683
cristicristea79

cristicristea79

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 30.08.2008

View PostVodafone, on 23 iulie 2015 - 10:25, said:

Salut!

Te rog sa ne oferi prin mesaj privat, unul dintre numerele pe care doresti sa le inchizi pentru a putea verifica situatia mentionata.

Multumim!

Mesaj trimis. Am sa fiu foarte transparent si am sa descriu toti pasii care se intampla si timpul aferent fiecarei faze(aici pe forum)
Multumesc pt sprijin!

Edited by cristicristea79, 23 July 2015 - 14:02.


#684
Ibinceanu_Mariana_93

Ibinceanu_Mariana_93

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.07.2015
Buna ziua din nou VODAFONE SI RENUMITUL "SERVICE" DE AMATORI REGENERSIS  care efectueaza "testele" doar pe hartii. In urma cu o saptamana mai exact 19.07.2015 am trimis un telefon Samsung Galaxy trend plus pentru a treia oara in service , iar surpriza cea mare este ca astazi telefonul a ajuns in incinta magazinului Vodafone Arsis din Drobeta Turnu Severin , contactandu-ma de acolo cum ca telefonul a venit din nou inapoi , iar pe certificatul de garantie scrie ca "testele" s-au facut dar telefonul nu are nici o problema ( doar il trimiteam asa degeaba la plimbare ca sa platesc abonamentul degeaba ). Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca am refuzat telefonul si o sa refuz si plata abonamentului pana cand telefonul va fi inlocuit cu unul nou cu aceleasi caracteristici. Le-am lasat si celor de la Vodafone mesaj privat cu numarul de tlefon si IMEI-ul telefonului asa cum mi-au raspuns la mesaj , dar vad ca pauza....NU SUNA NIMENI. LUNI LA PRIMA ORA O SA MERG LA OPC SI CHIAR MULT MAI DEPARTE DEOARECE M-AM SATURAT DE MINCINOSI SI DE ABERATII...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate