Parcare subterana bloc, facuta la 20 de ani dupa constructia blocului!
Last Updated: Jan 29 2013 16:04, Started by
kid_4u
, Jan 29 2013 13:32
·
0
#1
Posted 29 January 2013 - 13:32
Salut! Cat costa realizarea unei parcari subterane de 500 de autovehicole, si ingroparea pe cheltuiala proprie a unui post de transformare de 10KV 650KVA? Costul pe autovehicol desigur!
Pe scurt e vorba de doua blocuri destul de selecte, organizate intr-o singura asociatie, destul de noi, cu o curte interioara de 200*200m, pe care o vrem transformata in padure daca se poate, si interzis alt acces decat cel pietonal. Blocul e delimitat la exterior de 4 strazi, dar accesul auto in parc subterana se poate face doar pe doua strazi, diametral opuse, la 240m una de alta, asta daca nu se doreste subtraversarea blocului cu masina. Cat despre accesul pietonal, se doreste existenta de coridoare din corpul parcarii spre toate cele 24 de scari. Lumea este foarte hotarata, parcarea a fost votata cu 90% in cadrul asociatiei, si deja s-a platit studiul de fezabilitate, si s-au strans aproape un milion de euro in conturi pt parcare. Zona e foarte aglomerata, si blocul asta e o oaza de civilizatie si verdeata intre mamuti de 10 etaje de apartamente mici si multe! Astept pareri despre realizarea unei parcari subterane atat de mari, si de ce nu, sa discutam aspecte diverse pt ca asta e viitorul cam in toata capitala, la ce aglomeratie e! Edited by kid_4u, 29 January 2013 - 13:34. |
#2
Posted 29 January 2013 - 13:40
Asta se intampla in... Romania?
La mine nu se inteleg nici sa anvelopeze blocul sau sa puna repartitoare |
#3
Posted 29 January 2013 - 13:42
ai scris ca locatarii a doua blocuri au strans deja peste 1 milion de euro ca sa faca parcare subterana? in ce tara?
cate apartamente sunt acolo? la prima vedere par zeci de mii de eur/ apartament, si asta doar in prima faza cine are dat ataia bani doar pe o ipoteza mult mai bine isi ia direct alta casa cu parcare si curte proprie si categoric isi permite angajarea unei firme de constructii serioase, nu recurge la intrebari de acest gen pe forumuri aici nu e aria Fun .. |
#4
Posted 29 January 2013 - 14:06
Adevarul ca sa platesti un studiu de fezabilitate si apoi sa intrebi pe forum cat costa constructia e cusuta cu ata atat de alba ca se vede din avion. Studiul de fezabilitate cum a fost facut: se poate face parcare subterana cu padure deasupra intre blocuri ? Raspuns: da, strangeti si voi cam un milion, si mai vorbim dupa.
|
#5
Posted 29 January 2013 - 14:14
Sinteti oameni de actiune.
Urmatoarea etapa, parcare pe bloc, si in fata ferestrelor. Daca mai apar si masini antigravitationale, v-ati pus-o. filipxxx, on 29 ianuarie 2013 - 14:06, said:
Adevarul ca sa platesti un studiu de fezabilitate si apoi sa intrebi pe forum cat costa constructia e cusuta cu ata atat de alba ca se vede din avion. Studiul de fezabilitate cum a fost facut: se poate face parcare subterana cu padure deasupra intre blocuri ? Raspuns: da, strangeti si voi cam un milion, si mai vorbim dupa. |
#6
Posted 29 January 2013 - 15:18
Sa explic de unde provin banii in mare parte, cat si terenul.
La inceput, au fost doar 19 scari de bloc organizate in 4 blocuri distincte, alte 5 scari fiind in constructie. Primaria in 1993 a declarat sistarea lucrarilor pe termen nelimitat, 4 scari fiind la stadiul de fundatie, si una la rosu. Datorita unor probleme grave cu un card de tigani instalat abuziv peste ruine si tolerat, ce a inceput sa terorizeze lumea, s-a dorit cumpararea acelor 5 scari parasite. Primaria, pt a le vinde mult mai scump, a legat acele scari de teren, cerand in 1996 2,5 milioane de USD. Evident ca atunci nu a fost nimeni de acord, da in scurt timp, un baiat de 7 ani a fost violat si aproape omorat de cardul de copii al tiganilor ce ocupasera celelalte constructii. Atunci cele 4 asociatii au fuzionat, pt ca blocurile oricum erau la fel, S-a negociat si semnat cu Viorel Lis contractul de privatizare pe suma de 1,3 milioane USD, bani achitati in 1996, cred ca 1 milion de euro in 2012 e nimic. Si s-au cumparat cele 5 scari. In 1999, s-a construit scara aflata la rosu, si a fost vanduta in 2006, dupa 5 ani cand apartamentele erau inchiriate. Celelalte 4 scari de bloc au fost contruite in 2005-2007, fiind vandute in 2006-2008. Vanzarea s-a facut pe apartamente, ramanand o caciula de bani, pt ca prima scara era P+5, celelalte 4 erau p+5+M, si aveau 400MP suprafata locuibila pe nivel. S-au scos 1 mll de euro profit din fiecare scara de bloc, dar multi bani au fost rambursati pe cota indiviza fiecarui proprietar in parte. filipxxx, on 29 ianuarie 2013 - 14:06, said:
Adevarul ca sa platesti un studiu de fezabilitate si apoi sa intrebi pe forum cat costa constructia e cusuta cu ata atat de alba ca se vede din avion. Studiul de fezabilitate cum a fost facut: se poate face parcare subterana cu padure deasupra intre blocuri ? Raspuns: da, strangeti si voi cam un milion, si mai vorbim dupa. aeon, on 29 ianuarie 2013 - 13:42, said:
ai scris ca locatarii a doua blocuri au strans deja peste 1 milion de euro ca sa faca parcare subterana? in ce tara? cate apartamente sunt acolo? la prima vedere par zeci de mii de eur/ apartament, si asta doar in prima faza cine are dat ataia bani doar pe o ipoteza mult mai bine isi ia direct alta casa cu parcare si curte proprie si categoric isi permite angajarea unei firme de constructii serioase, nu recurge la intrebari de acest gen pe forumuri aici nu e aria Fun .. Cele 19 scari, au 3 apartamente pe scara *4 etaje partea cu 2 apartamente, si 5 etaje partea cu 1 apartament de 5 cam 150mp. Apartamentele sunt mari, 3cam 100mp, 4 cam 120 mp, 5 cam 150 mp. Doar astea noi au garsoniere si doua camere si au mai multe apartamente! O scara noua are 5 etaje tot imobilul, iar restul de 4 scari au 5+M filipxxx, on 29 ianuarie 2013 - 14:06, said:
Adevarul ca sa platesti un studiu de fezabilitate si apoi sa intrebi pe forum cat costa constructia e cusuta cu ata atat de alba ca se vede din avion. Studiul de fezabilitate cum a fost facut: se poate face parcare subterana cu padure deasupra intre blocuri ? Raspuns: da, strangeti si voi cam un milion, si mai vorbim dupa. Edited by kid_4u, 29 January 2013 - 15:19. |
#7
Posted 29 January 2013 - 15:36
Dincolo de fictivitatea postului, trebuie sa remarc si incapacitatea coforumistilor de a discuta la obiect.
In subteran, conteaza cat te duci. Admitand ca cobori 3m + 1 m de sol, daca nu e problema cu terenul, sa necesite drenari, consolidari, etc costa cam 1000 euro pe mp considerand 10mp de masina,, la rosu. Costurile cu iluminarea, ventilarea, nu sunt mari. Deci un tarif corect pt 500 locuri de parcare e de 5 milioane de euro, relocarea transformatorului e nimica toata, infintarea unui post nou e 250.000e, deci cu relocarea te incadrezi lejer la suta de mii euro. Am observat ca si intre blocurile romanesti e o enormitate de spatiu, daca s-ar baga in subteran toate masinile, si Punctele Termice, si Transformatoarele... ar fi Bucurestiul asta chiar verde! O alta greseala facuta de edili e privatizarea sau retrocedarea terenului dintre blocuri, practic intre mamuti mai vezi cate unu cu un viloi. Ar trebui sa fie utilitate publica nationalizarea viloiului si transformarea in parc ceva! 4 hectare e o enormitate de teren, eliberarea lui de constructii va crea fara indoiala o alta experienta de viata. Sunt curios in ce zona avem 200m intre blocuri? Edited by Josef_Mengele, 29 January 2013 - 15:46. |
#8
Posted 29 January 2013 - 15:54
eu zic ca toate acestea sunt aberatii martiene, sunt o gramada de neconcordante,
tigani- milioane de eur- apartamente- in tara asta nu exista o asociatie de 500 de ap. la care fiecare isi permite sa dea avans 2000 de eur, "sa fie acolo" pentru parcare iarasi prespuneri, 500 de locuri de parcare nu inseamana 500 de apartamente pune omule date concrete ce blocuri sunt acestea? da o strada, google maps, ceva real |
#9
Posted 29 January 2013 - 16:04
Parca maine poimaine vedem Blocurile X din Pisa, pardon, inclinate!
http://www.dailymail...lock-flats.html Scrie-le chinezilor, daca au trait blocurile alea, ei sunt constructorii ideali! Si la blocurile Ceausiste zic eu ca se poate sapa lipit de fundatie, atat doar sa asiguri solul sa nu se surpe. Si nu e mare stiinta sa faci subsolul circulabil, acces la subsol, si iesire din subsol in tunel de legatura, inspre parcare! Ca din 100 de blocuri unu o va lua la vale, pt asta exista asigurari! aeon, on 29 ianuarie 2013 - 15:54, said:
in tara asta nu exista o asociatie de 500 de ap. la care fiecare isi permite sa dea avans 2000 de eur, "sa fie acolo" pentru parcare http://wikimapia.org...8&z=19&l=29&m=b Edited by Josef_Mengele, 29 January 2013 - 16:04. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users