Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

bormasina si betonul

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1
george90

george90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,013
  • Înscris: 19.08.2006
Salut,

cume cu bormasinile astea pe la 3 mil, 600W, Hitachi, cu percutie, cu acceleratie -
Ieri am folosit'o prima data pentru a da gauri in pereti. Sunt incepator in treburi din astea... Am pusspiralul pt betoane (dexter) dar al naiba daca a mai inaintat cand a dat de beton.
Pana la urma, bormasinile descrise de mine pot sau nu sa dea gauri in beton. Sidaca da, ce imi scapa ?

Multam!

#2
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,057
  • Înscris: 20.06.2009
1. Ai pus-o pe percuţie?
2. Eşti sigur că a dat de beton şi nu de armătura metalică din perete...?

Edited by crislacor, 23 January 2013 - 10:51.


#3
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Eu am cumparat o masina de 70 lei din Kaufland, cu percutie si n-am putut da gaura prin caramida. Am impins rezonabil, daca impingeam cat puteam cred ca rupeam in doua masina si puteam sa ma ranesc. Si da, am pus pe percutie. Nici 1 mm nu am putut inainta. Si am avut burghiu scump.

#4
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006