Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Duba de 3.5 t + remorca usoara cu CATEG. B
Last Updated: Nov 25 2017 23:44, Started by
kos_funny
, Jan 22 2013 11:20
·
0
#1
Posted 22 January 2013 - 11:20
Citat din anexa 1.
f) categoria B: 1. autovehiculul a cărui masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 3.500 kg şi al cărui număr de locuri pe scaune, în afara conducătorului, nu este mai mare de 8; 2. ansamblul format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă a cărei masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 750 kg; 3. ansamblul de vehicule a căror masă totală maximă autorizată nu depăşeşte 4.250 kg, format dintr-un autovehicul trăgător din categoria B şi o remorcă a cărei masă totală maximă autorizată depăşeşte 750 kg Conditia este ca : Art 24-1 (3) Persoanele care posedă permis de conducere categoria B au dreptul de a conduce ansamblurile de vehicule prevăzute la lit. f) pct. 3 din anexa nr. 1, în cazul în care ansamblul depăşeşte 3.500 kg, numai dacă fac dovada că au absolvit un curs de formare în cadrul unei unităţi autorizate de pregătire a conducătorilor de vehicule. Edited by kos_funny, 22 January 2013 - 11:28. |
#2
Posted 22 January 2013 - 11:59
aceeasi lege este si in Italia...
ce anume nu ai inteles din ce ai citat mai sus ? Edited by doruvacarenco, 22 January 2013 - 12:09. |
#3
Posted 22 January 2013 - 12:10
De unde ai tras tu concluzia ca nu am inteles ceva?
Daca la tine , in Italia, era demult legea asta te anunt ca pe aici pe la noi, prin Romania, nu era in forma asta pana acum ! Dar daca tot cunosti legile in Italia, spune-ne si noua daca pentru ansamblul in cauza se cere tahograf? La noi nu iti elibereaza ARR-ul cartela decat daca ai permis de profesionist . Edited by kos_funny, 22 January 2013 - 12:10. |
#4
Posted 22 January 2013 - 12:42
legea a intrat in vigoare in Italia de ieri...e venita de la UE
tahograf-ul este obligatoriu doar la vehiculele ce pot fi conduse cu permis cat.C,D,E |
#5
Posted 22 January 2013 - 14:21
Daca trece ansamblul de 3.5 t trebuie tahograf, nu conteaza ca e de B sau B+E atata timp cand faci transport in scopuri comerciale.
|
#6
Posted 22 January 2013 - 15:45
Problema e ca ARR-ul nu elibereaza cartele decat daca ai permis de profesionist ! M-am lovit de problema asta cand aveam un Crafter cu care faceam transport pt terti. Vroiam sa iau si o remorca , conducand ansamblul cu BE-ul .
Se cam ingradesc niste drepturi prin aceasta conditionare dar asta e legea ! |
#7
Posted 22 January 2013 - 21:27
La aceeasi problema am ajuns si eu aici: http://forum.softped...af-atestat-etc/ dar n-am primit un raspuns.
In concluzie, trebuie tahograf ? Si daca trebuie se poate scoate cu permis BE ? |
#8
Posted 22 January 2013 - 23:23
Cum scrie si mai sus, ai voie cu B sa conduci mai mult de 3,5t daca faci dovada ca ai pregatire (adica atestat de marfa) si daca treci de 3,5t iti trebuie tahograf, asa a fost dintotdeauna. Inclin sa cred ca in legea de mai sus scrie undeva ca ai voie sa conduci daca ai si categoria E pe langa B-ul ala ca sa poti merge cu remorci mai mari de 750kg.
Edited by coracao, 22 January 2013 - 23:23. |
#10
Posted 26 January 2013 - 10:44
Deci nu mai va dati cu parerea daca nu stiti. Am autoutilitara 3.5T+remorca 2.7T, total 6.2T. Cu atatea pareri de la uni care nu stiu,
am solicitat o informatie la ARR oficiala cu numar de inregistrare. Pe scurt raspunsul a fost : daca Autoutilitara este pe numele tau si nu pe firma nu ati trebuie nici tahograf nici un fel de licenta nimic. Am raspunsul lor cu nr de inregistrare . Deci logic si in UE este aceeasi lege. Si daca totusi trebuie sa tai factura cu cateva trucuri se poate. Ex: masina ta pe numele tau firma la fel si faci contract decomodat |
|
#11
Posted 26 January 2013 - 12:46
@emil837 Emil o singura intrebare am. Ai fost oprit pana acuma de I.S.C.T.R ? Te intreb pt ca la noi legile se bat cap in cap si sunt tare curios ce or sa zica daca tu conduci mai mare de 3.5 fara tahograf.
|
#12
Posted 26 January 2013 - 13:17
emil837, on 26 ianuarie 2013 - 10:44, said:
Deci nu mai va dati cu parerea daca nu stiti. Am autoutilitara 3.5T+remorca 2.7T, total 6.2T. Cu atatea pareri de la uni care nu stiu, am solicitat o informatie la ARR oficiala cu numar de inregistrare. Pe scurt raspunsul a fost : daca Autoutilitara este pe numele tau si nu pe firma nu ati trebuie nici tahograf nici un fel de licenta nimic. Am raspunsul lor cu nr de inregistrare . Deci logic si in UE este aceeasi lege. Si daca totusi trebuie sa tai factura cu cateva trucuri se poate. Ex: masina ta pe numele tau firma la fel si faci contract decomodat |
#13
Posted 26 January 2013 - 13:59
Eu am si raspunsul lor cu numar de inregistrare si stampila lor.
Si da am fost oprit si la noi de Rar si in germania parca se numea ceva cu C si nu am luat amenda nimic. Iar cand o sa am timp o sa atasez si raspunsul celor de la rat Mai exact am o platforma auto cu remorca de o masina. Si ma duc si in germania 1 pe luna Nu am aavut nici o problema pina acuma. Sper ca este de folos la cineva. Daca vreti sa fiti siguri nu intrebati la Arr si faceti un mail oficial catre arr, eu asa am facut si tin copia dupa mine mereu daca comenteaza careva o scot si le inchid gura. Sunt 2adrese, eu asa am facut si sunt obligati sa va raspunda in 15zile parca. Si o traduceti si in engleza si ati terminat cu saraci astea. Pentru ca kegea e EUROPEANA si trebuie sa cunoasca si ei engleza |
#14
Posted 26 January 2013 - 14:47
Eu stiu mai multi care au incasat amenda pentru asa ceva pe Ungaria, Austria si Italia.
Numai asa cateva gasite in viteza: Quote "azi dimineata am ajuns din germania , am luat 800e amenda in austria pentru lipsa de tahograf pe masina (precizez ca am fost cu platforma) , T4le meu este autoturism 6 locuri in acte , stie cineva a devenit obligatoriu ? este vreo varianta de scapare sau ceva , tot odata mai am doi prieteni care au patit si ei la fel dar in ungaria ." sau una de pe LD unde cineva explica clar: Quote
In lege exista si exceptii. Daca folositi ansamblul in interes personal nu va trebuie licenta, tahograf,etc . Nu trebuie sa faceti transport de marfuri pentru firma dvs sau pentru terti. La dus mergeti fara marfuri asa ca puteti spune ca aveti un autoturism defect in Olanda si va duceti dupa el . La intoarcere cu florile soferul nu avea CMR, sau mai sigur cumparase marfa pe numele lui , aici poate scapa sustinand ca are o petrecere si cumpara florile pentru el . Problema principala este ca "ulciorul nu duce de multe ori la apa " si o sa fiti monitorizat. Dupa cateva curse in care politia din Ungaria sa zicem, va face copii dupa actele de provenienta a marfii si va lasa sa plecati fara nici o problema, o sa aveti surpriza la cursa urmatoare sa fiti condus in terminalul din vama, sa aveti un translator care sa va explice ca amenda pentru lipsa tahograf este 3800 euro , platibila numai in forinti si ca masina este retinuta in terminal pana platiti amenda. Dv o sa ripostati pentru ca ati citit exceptiile din lege si concurentii de pe BT v-au asigurat ca nu patiti nimic , ca asa merg si ei . Dupa ce ripostati ramaneti si fara cheile de la masina. Va apucati sa cititi ce scrie in procesul verbal si o sa fiti surprins sa vedeti copii de pe actele de la inca doua transporturi similare,iar dupa plata amenzii va ramane sa mergeti in instanta si sa demonstrati ca florile sunt cumparate in interes propriu si saptamanal aveti nunta. Acesta este un caz real petrecut in Ungaria in 2008, dar nu cu flori. Daca tu ai masina inregistrata pe persoana fizica si e in comodat pe firma care e diferenta? E clar ca aia de la RAR n-au nici o treaba. Cand iti da ungurul amenda sa le arati stampila de la RAR, succes. |
#15
Posted 26 January 2013 - 19:25
Emil , mersi de lamurire. Era si normal sa fie asa, adica daca ai un suv si iti duci barca la mare sau masina la curse, cum sa ai nevoie de tahograf ?
Ramane de lamurit daca pot fi probleme si pe afara ( de unguri mi-e frica ) si cum sa le dai cu legea peste bot. |
|
#16
Posted 26 January 2013 - 19:38
Daca "daca ai un suv si iti duci barca la mare" nu ai nevoie de tahograf, e transport necomercial. Dar daca ai un suv si duci barca la mare lunar pentru altii pe bani, e comercial si ai nevoie de tahograf.
Eu inteleg ca voi sperati sa pacaliti un eventual control cu niste minciuni marunte dar nici aia nu sunt asa prosti. Daca se modifica legea acum si se introduce licentiere la 8+1 si la sub 3.5t o sa se termine pentru multi. Edited by Esperatul, 26 January 2013 - 19:40. |
#17
Posted 26 January 2013 - 23:50
Si nu e exclus ca un control ISCTR de pe drum sa zica ca nu le pasa de foaia primita oficial pe mail. Si ca s-o arati la unguri trebuie tradusa si legalizata. Si ma indoiesc ca daca ei vor sa faca o nefacuta nu pot...
|
#18
Posted 26 January 2013 - 23:52
Problema romanului e sa moara capra vecinului.
Logic ar fi ca toate autovehiculele sa aiba tahograf. Ce ma intereseaza pe mn ca tu pleci in vacanta in Grecia si conduci 12h continuu. Pt mn tot un pericol pe sosea esti. Ba chiar mai mare decat unu care face asta zilnic. Logica tahografului pe langa siguranta rutiera e protejarea angajatului. In cazul meu si in general la sub 3.5 t e afacere personala. Putini aia care isi permit sa plateasca un sofer. Edited by walye, 26 January 2013 - 23:55. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users