Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?
 Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...

La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...
 Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)

sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android
 Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...

Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri
 

Duba de 3.5 t + remorca usoara cu CATEG. B

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
Esperatul

Esperatul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 19.07.2006
In cazul transportului comercial e mult mai usor sa cazi pe panta abuzului decat la turisme. Adica daca eu plec in Grecia, poate o zi trag mai tare dar dupa aia ma odihnesc. Nu am nimic de castigat daca merg nustiucat, pe langa faptul ca merg cu un turism, nu cu ceva mult mai greu de controlat. La cele comerciale de obicei se plateste in functie de cat mergi. Patronul trage de tine sa ajungi la timp, etc. Bagi 12-15 ore zi dupa zi fara tahograf.

Sunt niste reguli care trebuie respectate de toti, altfel iti bati joc de cei care se pastreaza in legalitate.
Cat despre cei care merg cu ansamblu fara tahograf, sunt multi, in 90% din cazuri le merge dar cateodata o mai si patesc.

Coracao, foaia respectiva e valabila la noi, unde oricum nimeni nu se ia de tine pe tema asta. Si apropo de dovezi oficiale, recent celor de la Cluj si Suceava le-au recalculat impozitul pe 5 ani retroactiv pe semiremorca de la 50 ron la 950 ron si le-au pus si penalitati, in total vreo 7000 ron de plata. Oamenii au avut an dupa an hartie semnata de la primarie ca n-au avut nici o datorie, acum au zeci de milioane de dat.

#20
walye

walye

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 09.03.2010
Pai eu ce zic? Nu trage nimeni de mn, patronu sunt eu. La fel trag tare o zi si dupa ma odihnesc.

#21
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 782
  • Înscris: 25.04.2008
Pai da, exact ce ziceam si eu. Primesti un raspuns oficial si cand e s-o patesti cei de pe drum nu respecta nimic. Apropo, cand iti expira permisul si ai dovada pana vine cel nou, ai voie sa iesi din tara cu dovada???

#22
doryan37

doryan37

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 31.08.2012
In interes personal poti sa tractez remorca de care vrei si cum vrei fara tahograf , daca esti firma sau din asta care aduci pachete la negru din strainatate , lasate de remorca ca politia austriaca sau din ungaria nu sunt prosti , si am vazut diferenta am circulat cu remorca cu nr de romania prin tarile din vest si am circulat si cu nr de italia , am fost oprit numai cand m-au vazut cu nr romanesti, deci este si o forma de rasist din partea anumitelor tari vestice.
In final este ca in tarile de vest nu ai nevoie de tahograf daca ai  factura pe marfa pe numele tau,, clar,. Adica transporti marfa in interes personal.

Edited by doryan37, 02 March 2013 - 23:02.


#23
peter_j

peter_j

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 05.01.2012

View Postkos_funny, on 26 ianuarie 2013 - 13:17, said:

Si eu am intrebat ARR-ul iar raspunsul concret a fost ocolit. Mi-au spus doar ca pentru cartela tahograf este necesar permis C, CE, D sau DE .
De ce nu se elibereaza cartela tahograf pt. Categoria BE ? Am un ansamblu format din duba 3,5t+remorca de 2,7t. Posed permis conducere BE. Pentru a efectua transport contra cost trebuie licenta si tahograf. Dar la tahograf trebuie cartela. Ce sa fac? Stie cineva ceva solutie inafara de a obtine permis de conducere minim C1 va rog?

#24
stoicuta

stoicuta

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 04.10.2012
POPIND SLATINA LUATI REMORCI STRAINE chiar si second hand NU cumparati REPO facute la Slatina ca sunt cele mai slabe remorci.Sfatul meu :nu cumparati.Pe langa faptul ca s-a ros aripa la roata cu o greutate de doar 480kg(12 saci de ciment incarcati echilibrat),nici instalatia electrica nu merge cum trebuie(semnalizeaza stanga in loc de dreapta,cand aprind farurile se aprind si stopurile de frana si a trebuit sa refac toate conexiunile in mufa de la stopuri).PS-remorca am luat-o noua de la Metro,iar instalatia de pe masina e din fabrica si am testat-o si pe alte masini.Cu maxim 200 lei in plus luati altceva,Calitate austriaca.Sunt doar un client profund nemultumit care a fost mintit ca se inlocuiesc aripile dar a fost dus cu zaharelul pana a iesit din garantie.Mi s-a spus de la firma ca este Hobby,Domnilor nu este scula sa fie clasa Hobby  este totusi un vehicul rutier.Regret enorm faptul ca nu i-am reclamat la OPC.

Am pus comentariul deoarece m-am documentat la achizitie pe internet,si poate daca gaseam un comentariu la adresa firmei respective nu ajungeam in situatia asta.Cine nu ma crede,ca mine sa pateasca.

#25
Danutdeutchland18

Danutdeutchland18

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 25.11.2017
Imi poate explica cineva ce e de facut pt transportul pe italia cu duba de 3.5 tone

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate