Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ESP Golf IV 1.9 TDI
Last Updated: Jan 01 2013 23:16, Started by
yo_ovy_1300
, Dec 28 2012 14:11
·
0
#1
Posted 28 December 2012 - 14:11
Salutare...am un golf IV 1.9 TDI ,din 2000 si de cand a inceput sa ninga am o problema....am apasat butonul de ESP iar acum nu se mai stinge...apare mereu aprins in bord beculetul ala cu semnul rotund in care este un triunghi...nu stiu ce sa-i fac sa se stinga...si am observat ca de cand am acel semn aprins in bord masina nu se mai comporta la fel....abia ajung cu ea la 120km/h....cand ajunge pe la 3500 de turatii incepe sa urce foarte greu iar viteza abia urca...e ca si cum fiecare treapta de viteza ar avea o anumita viteza corespunzatoare de care nu ma lasa sa trec...poate fi si alta problema ?...din cate am inteles eu ESP nu-mi da voie sa merg cu viteza mai mare...sau poate fi turbina de vina ?
Si inca o intrebarea care o am...nu tine de ESP...semnul ala in forma de arc pentru bujii cu cat se stinge mai repede cand pun contactul cu atat bujiile sunt mai bune sau mai rele ?...pentru ca eu mi-am schimbat 2 bujii recent iar cand puneam contactul semnul ala "statea" in bord cateva secunde si abia apoi disparea...acum dupa vreo 2 saptamani semnul dispare in 2 secunde iar masina park porneste mai greu.. |
#2
Posted 28 December 2012 - 14:33
Stai că ai înțeles totul pe dos.
ESP-ul este un sistem de siguranță al mașinii care te ajută în cazul derapării. Pe scurt, dacă tu vrei să pleci de pe loc și e gheață, ESP-ul nu lasă roată să se învârtă în gol. În felul acesta puterea este transmisă către roțile care au aderență. Dacă e aprins în bord becul înseamnă că este dezactivat, lucru care este foarte neindicat mai ales iarna. Poate e stupidă întrebarea mea, dar ai încercat să apeși iar butonul de esp ca să se stingă? Sau încearcă să-l ții apăsat câteva secunde. Becul cu abs nu stă aprins? Că e posibil ca senzorul fie abs fie esp să fie ars. Iar în privința vitezei nu pot decât să presupun că la turații mai mari cuplul puternic face roțile să patineze, astfel nu mai crește viteza. |
#3
Posted 28 December 2012 - 14:35
Adica eu am mers fara ESP activat tot acest timp ?...SI da am incercat sa apas pe buton dar nu se intampla nimic iar butonul de ABS nu ramane aprins in bord...doar cel de ESP...
|
#4
Posted 28 December 2012 - 14:43
TVWLTOOZ, on 28 decembrie 2012 - 14:33, said:
Stai că ai înțeles totul pe dos. ESP-ul este un sistem de siguranță al mașinii care te ajută în cazul derapării. Pe scurt, dacă tu vrei să pleci de pe loc și e gheață, ESP-ul nu lasă roată să se învârtă în gol. În felul acesta puterea este transmisă |
#5
Posted 28 December 2012 - 16:09
yo_ovy_1300, on 28 decembrie 2012 - 14:11, said:
Salutare...am un golf IV 1.9 TDI ,din 2000 si de cand a inceput sa ninga am o problema....am apasat butonul de ESP iar acum nu se mai stinge...apare mereu aprins in bord beculetul ala cu semnul rotund in care este un triunghi...nu stiu ce sa-i fac sa se stinga...si am observat ca de cand am acel semn aprins in bord masina nu se mai comporta la fel....abia ajung cu ea la 120km/h....cand ajunge pe la 3500 de turatii incepe sa urce foarte greu iar viteza abia urca...e ca si cum fiecare treapta de viteza ar avea o anumita viteza corespunzatoare de care nu ma lasa sa trec...poate fi si alta problema ?...din cate am inteles eu ESP nu-mi da voie sa merg cu viteza mai mare...sau poate fi turbina de vina ? Si inca o intrebarea care o am...nu tine de ESP...semnul ala in forma de arc pentru bujii cu cat se stinge mai repede cand pun contactul cu atat bujiile sunt mai bune sau mai rele ?...pentru ca eu mi-am schimbat 2 bujii recent iar cand puneam contactul semnul ala "statea" in bord cateva secunde si abia apoi disparea...acum dupa vreo 2 saptamani semnul dispare in 2 secunde iar masina park porneste mai greu.. Legat de turatii, nu are nicio treaba esp-ul cu turatiile. Legat de bujii, nu se schimba niciodata bujiile pe rand. Adica ori le schimbi toate odata, ori mai bine le lasi asa. TVWLTOOZ, on 28 decembrie 2012 - 14:33, said:
ESP-ul este un sistem de siguranță al mașinii care te ajută în cazul derapării. Pe scurt, dacă tu vrei să pleci de pe loc și e gheață, ESP-ul nu lasă roată să se învârtă în gol. În felul acesta puterea este transmisă către roțile care au aderență. Pentru plecarea de pe loc sa nu lase masina de derapeze este TCS ( Traction Control Sistem ). yo_ovy_1300, on 28 decembrie 2012 - 14:35, said:
Adica eu am mers fara ESP activat tot acest timp ?...SI da am incercat sa apas pe buton dar nu se intampla nimic iar butonul de ABS nu ramane aprins in bord...doar cel de ESP... |
#6
Posted 28 December 2012 - 21:55
de obicei ESP-ul si TCS-ul vin la pachet, asa ca multi le confunda.
@yo_ovy_1300 : ESP-ul nu afecteaza modul in care functioneaza motorul, problemele sunt in alta parte. poate confunzi tu simbolul. |
#7
Posted 29 December 2012 - 21:01
Din cate am citit asta e o "boala" specifica pentru aceasta masina. Saptamana aceasta un prieten mi-a spus ca are o problema asemanatoare cu senzorul de la ESP (g200 parca). Pe unde a fost i s-a spus ca trebuie schimbat, costuri ~2000 ron (la dezmembrari nu a gasit). Pe forumul monomarca gasesti foarte multe informatii cu privire la problema ta.
Fa un test, cum ti-a recomandat un coleg mai sus, poate e vreo problema de contact si vei scapa ieftin. Daca e buba la senzorul de accelaratie laterala se complica treaba. |
#8
Posted 01 January 2013 - 23:11
poate nu ai treaba cu esp ci cu altceva:
1. verifica daca se aprind becurile de frina sau ramin aprinse- schimbi switchul 2. poate fi si din spira si atunci: - pornesti motorul - rasucesti volanul o rotatie completa dreapta si apoi una stanga - pornesti in teste intr-o zona putin circulata, plana, neteda. - Conduci in linie dreapta cu o viteza nu mai mare de 20 Km/s. Daca pe parcursul testului volanul a fost tinut in pozitie dreapta in timpul mersului atunci opresti motorul fara sa misti din pozitia dreapta in care ai frinat la zero calibrarea asta se poate face si cu ajutorul vcds, pentru ca daca nu rezolvi nimic musai ajungi la un tester pentru a vedea ce eroare ai acolo. 3. senzor ABS sau mufa ce nu face contact imperfect 4. contacte slabite injector deci cauze sint multe, asa ca mai repede faci o diagnoza sa nu spargi bani aiurea |
#9
Posted 01 January 2013 - 23:16
ESP se ocupa ce controlul stabilitatii in curbe si se bazeaza pe ABS si ASR si inca cateva chestii. La plecat de pe loc, ASR-ul este partea de baza, ESP-ul e doar sistemul care il integreaza si functiile suplimentare sunt absolut inutile. Din experienta mea de multe mii de km pe zapada si gheata, niciodata NU m-a ajutat sa dezactivez ASR-ul.
Edited by sandu bogdan, 01 January 2013 - 23:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users