Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Indicator temperatura apei
Last Updated: Dec 11 2012 22:07, Started by
free62
, Dec 11 2012 20:09
·
0
#1
Posted 11 December 2012 - 20:09
Am un Ford focus si patesc cu el o chestie interesanta...indicatorul functioneaza normal in general si masina la fel, dar cand urc o panta pe o distanta mai lunga se da peste cap si de la mijloc ajunge pe rosu, iar in momentul cand ajung pe loc drept sau cobor isi revine sa zicem in cativa metri....la fel si daca ma opresc in deal, opresc motorul si il repornesc.Antigelul am bagat degetul in el si e cald, dar nu frige.Asadar, sa imi fac griji de ordin tehnic sau o fi asa cum cred si eu doar ceasul care am vreme sa il mai repar cu timpu:D?
Edited by free62, 11 December 2012 - 20:11. |
#2
Posted 11 December 2012 - 20:28
cum antigelul e cald? trebuie sa aiba peste 90 grade. si cum ai deschis busonul fara sa te stropeasca tot?
|
#3
Posted 11 December 2012 - 20:29
Pai daca se misca dupa cum este drumul insemna ca nu indica prea bine.
Ar trebui verificata treaba in detaliu sa nu ai ceva surprize pe la motor. |
#4
Posted 11 December 2012 - 21:12
Pe loc drept sau in coborari nu am treaba cu el, de urcat indicatorul cand pornesc la rece urca treptat si normal ca inainte sa faca toate astea.
Cum sa ma stropeasca tot cand deschid busonul daca opresc motorul?Inca n-am deschis la nicio masina si sa ma stropeasca, de unde atata presiuen totusi.Pai e cald, adica circula prin sistem ca asta ma intereseaza sa circule si sa nu fiarba....si asta se intampla, dar acul are deplasarea asta in conditiile pe care le-am zis |
#5
Posted 11 December 2012 - 21:26
la un regim de functionare normal al motorului,lichidul de racire are peste 90 de grade...asa ca atunci cand desfaceai busonul de la vasul de expansiune sau radiator te cam oparea....legat de ceasul tau de apa,acolo trebuie verificata instalatia de racire....
|
#6
Posted 11 December 2012 - 21:50
probabil nu porneste ventilatorul de racire la deal,sau/si termostatul are vina lui,nu deschide/inchide complet! oricum din ce spui tu ,in ambele situatii trebuia sa fii stropit de apa deci ceva nu e in regula!
|
#7
Posted 11 December 2012 - 22:00
Trebuie sa ma uit mai atent, dar din ce am observat daca urc tot drept nu pica in cap niciodata, doar in curbe, iar ce ma deruteaza e ca nu dureaza 5 metri pana isi revine cand is in varf.....cat despre stropit nu am fost stropit nici cand mergea bine si nu am fost niciodata la masini pe benzina, ci doar la cele diesel uneori asta asa din proprie experienta pe vreo 4,5 masini, iar pe asta de un an am desfacut de mai multe ori si niciodata nu am fost stropit nici cand mergea bine.Exista presiune in el cand il desfac ca fasaie ca sucu da nu stropeste, de fapt asa a fost intotdeauna in cei 10.000 de km.De cand o facut prima data figura am mai mers 600-700 de km si nimic nou sub soare, dar maine cred ca o duc totusi in service sa nu plang mai tarziu:)
Edited by free62, 11 December 2012 - 22:03. |
#8
Posted 11 December 2012 - 22:07
Sa nu fie si din cauza unui contact slab pe partea electrica.
Si la treaba cu stropitul, depinde cum ai noroc si cat de repede desfaci busonul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users