Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Chitara Clasica (Problema coarda)

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
LolzyTM

LolzyTM

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 125
  • Înscris: 23.03.2010
Salutare, am si eu o intrebare, am cumparat o chitara clasica dintr-un hipermarket acum 2-3 ani dar doar anu acesta m-am atins de ea si m-am pus pe invatat. Problema este ca sunt incepator si am o problema. Decurand mi s-a rupt coarda RE (D) si vreau sa va intreb, trebuie schimbata doar acea coarda sau toate? si ce corzi ar trebui sa imi iau sunt pe tipuri sau....? Astept un raspuns!


Multumesc mult!

#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Corzile se vand de regula la set, chitaristii le schimba cel putin odata pe luna, dar in cazul tau, ajunge sa schimbi doar cea rupta.
Da, corzile sunt de mute tipuri, grosimi, mai moi, mai tzapene, daca zici ca-i chitara clasica, ia corzi de plastic. ("original" se foloseau cele din mate) Poti incerca si corzi cu bronz, astea-s pt chitara rece.

#3
l-software

l-software

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,010
  • Înscris: 31.01.2009
nu ma pot abtine :D

Quote

Am o fixatie pa creier dar o tin mereu palmata,
Imi place sa cant la 2 corzi odata


#4
cfsmihai

cfsmihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 02.07.2012