Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Ajutor implementare payment

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
Cisskoice

Cisskoice

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 25.11.2007
Buna ziua,

Am nevoie de ajutor la implementarea unei metode de plata pe un site de reduceri colective.. Sunt incepator in php, poate chiar mai putin..reusesc doar sa inteleg anumite parti din script-uri, dar nici vorba de scris. Metoda de plata este de la MobilPay.ro, iar framework-ul este de la wroupon.com. Am incercat de nenumarate ori, dar tot nu reusesc, chiar daca am citit documentatia si m-am uitat prin exemplele lor...

Va multumesc anticipat!

#2
RAZ

RAZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,227
  • Înscris: 15.10.2004
Buna dimineata,

Ce anume ai incercat si nu a mers? mai specific, unde nu merge si ce? cod Posted Image
Uite aici un exemplu de implemetare in php si mai multe info tot aici. Fa-ti cont pe mobilpay ca ai nevoie de certificatele din admin -> cont comerciant -> detalii -> securitate, si tot aici gasesti semnatura.
Un mic sfat: Daca nu stapanesti putin php-ul si cum functioneaza o pagina web, nu incepe cu acest proiect, nu intra direct in ce e greu, incepe cu ceva mai simplu...cauta tutoriale si incepe sa si scrii, nu doar sa copiezi si sa citesti. Nu e suficient un copy-paste.

#3
Cisskoice

Cisskoice

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 25.11.2007
Buna ziua,