Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault 21 GTS Symphonie
Last Updated: Aug 14 2014 22:24, Started by
TurboDXman
, Sep 21 2012 17:39
·
0
#37
Posted 04 October 2012 - 07:27
Ce ma sfatuiti sa aleg la capitolul discuri de frana intre Zimmermann si Brembo (max)?
|
#39
Posted 04 October 2012 - 20:04
Au reputatia de a fi cei mai buni la acest capitol.
Thx. |
#40
Posted 14 October 2012 - 21:06
Nu am mai revenit de ceva vreme cu noutati pt ca astept sosirea celor 3 piese din cauciuc care formeaza izolatia compartimentului motor (fixate pe radiator) si capacelele valvelor originale, pt jante.
|
#41
Posted 23 October 2012 - 22:07
Am profitat de o zi insorita si calda pt aceasta perioada a anului si am scos-o pe asta mica la o poza in 2
Attached FilesEdited by turbodxman, 23 October 2012 - 22:08. |
#44
Posted 30 October 2012 - 21:52
Caut 2 capace de plastic, negru ,cu scrisul "EXIP" argintiu, provenind de pe jantele EXIP (W. Germany, model anii '80-'90) cu toate picioarele de fixare intacte si fara fisuri.
Attached FilesEdited by turbodxman, 30 October 2012 - 21:52. |
#47
Posted 04 November 2012 - 21:45
Reclama la modelul anului 1991:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/isoprEfIe9I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#48
Posted 07 November 2012 - 22:41
Nu demult am avut o idee care s-a dovedit a fi utila mie si altor pasionati de R 21.
Confectionarea suportilor de cric fata, din profil de otel avand grosimea de 2mm. Iata cum a decurs operatiunea Attached Files |
#49
Posted 08 November 2012 - 11:55
Superba si aceasta!
Tot nu fac fata la cate topicuri ai Repesct pt grija ce le porit |
#51
Posted 11 November 2012 - 17:29
De mult timp cautam piesele din cauciuc care compun izolatia radiatorului pentru modelul meu: GTS I(njectie) / F3N fara aer conditionat pt ca difera radiatoarele!
Am avut o promisiune de la un amic din hexagon, n-a gasit in dezmembrari, apoi de la un compatriot, nu s-a tinut de cuvant ... apoi am comandat la Renault pe baza codurilor furnizate de un alt amic din hexagon, dupa o luna de asteptare am aflat ca nu mai sunt disponibile "Norocul" mi-a suras si de aceasta data, culmea, din partea unui compatriot, care m-a "gasit" pe un alt forum (francez) si mi-a facut cadou cadrul radiatorului care inlocuieste cu succes acele bucati de material similiar ca aspect cu cartonul, fixate de radiator, din fabrica, in cazul exemplarului meu. Francezii, au fost baieti destepti si au imbunatatit modelul fabricat in '92 cu acest cadru in loc de bucati separate de izolatie din "carton" (pt modelul '91) apoi cauciuc la Nevada. Iata-l dupa curatare si taierea celor 4 suruburi care erau intepenite de rugina dupa 20 de ani! Attached Files |
|
#53
Posted 21 November 2012 - 09:25
De cand am 21-le am zis ca trebuie sa fac rost de un set de placute personalizate, cum aveau aceste modele in showroom-uri, in acea perioada, mai ales ca "sora" ei mai mare are deja.
La exact 1 an de la achizitia 21-lui si de la primirea placutelor pt 25 a venit randul acestora Attached Files |
#54
Posted 26 November 2012 - 21:14
Am fost suprins, in mod placut, cand am primit aceasta piesa, sa constat ca e fabricata in Monaco!
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users