Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault 21 GTS Symphonie
Last Updated: Aug 14 2014 22:24, Started by
TurboDXman
, Sep 21 2012 17:39
·
0
#2
Posted 21 September 2012 - 17:48
Waw!, faina masina, showroom ready, arata superb, iar culoarea este ceva care din pacate nu se mai poarta pe masini, o superbitate pe 4 roti. Vrem mai multe detalii privind echiparea si alte mici modificari.
|
#3
Posted 21 September 2012 - 18:14
Multumesc!
La baza GTS, 1721 cmc, injectie multipunct. Symphonie - echipata din fabrica cu radiocasetofon 4x6W autoreverse Philips si striping-ul lateral. A fost imbunatatita cu oglinzi electrice si geamuri electrice spate. Actele ei Attached Files |
#4
Posted 21 September 2012 - 20:41
Superb intretinuta, multa bafta cu ele, ca batranelele sunt mai pretentioase la revizii.
|
#5
Posted 21 September 2012 - 21:00
Multumesc.
Mai ales francezele. Apropo de revizii, cateva aspecte, in imagini,. de la ultima: Attached Files |
#6
Posted 21 September 2012 - 21:38
Cinstit sa zic masinile frantuzesti sunt precum vinurile frantuzesti, mi-au intrat la suflet si in ciuda "sushi-ului" cu 4 roti ce-l detin, tot visez cateodata la un Renault de odinioara, darsi asta actuale au un factor de atractie. Francezii ca si italienii dau suflet designului, lucru care se vede printre impatimiti.
|
#7
Posted 22 September 2012 - 08:21
Ai perfecta dreptate.
Coincidenta sau nu, atat R 21 cat si 25 au beneficiat de talentul a 2 designeri italieni. Primul este desenat de Giugiaro iar interiorul celui de al doilea de Marcelo Gandini care a lucrat si pentru Lamborghini. Revenind la ultima revizie, acesta nu a fost completa fara inlocuirea, de asemenea a busonului de la baia de ulei care avea un inceput de rugina, luat nou (cadmiat) si apoi vopsit negru ca si cel original. Finalul a fost marcat prin completarea etichetei de revizie utilizata de servisurile Renault din Franta in anii 90, in suportul original de plastic. Cheia si brelocul original Attached Files |
#8
Posted 22 September 2012 - 15:16
Cum la momentul achizitiei, asa cum este recomandabil si sigur (mai ales linistitor pt urmatorul proprietar), am inlocuit toate consumabilele, a venit si randul aprinderii.
Masina avea atunci o fisa centrala atat de "tanara" incat devenise rigida asemeni unui pix. Si cum mersul motorului, rece nu era multumitor am decis inlocuirea tuturor consumabilelor de la aprindere. Imediat dupa aceea s-a imbunatatit situatia. Attached Files |
#9
Posted 22 September 2012 - 19:08
Asa cum era firesc, mi-am indreptat atentia si asupra acesteia, pana la cele mai mici detalii.
Cand am luat-o avea fluturele de la borna - o mica ciobitura si protectia acesteia un mic lips (bucata lipsa) Asa ca am trecut la indreptarea situatiei. Cred ca ar fi destul de interesanta o intoarecele in timp, pentru a vedea cum arata masina la momentul achitizitiei (si aici tot la detalii revin, pentru ca The Devil is in the Details) Prima fotografie este facuta a doua zi dupa cumparare, dupa o spalare completa, in rest nici o alta imbunatatire. Restul din anunt, asa cum am gasit-o, la vizionare. Interiorul si compartimentul motor a doua zi dupa ce a ajuns la mine Attached FilesEdited by turbodxman, 22 September 2012 - 18:44. |
#10
Posted 22 September 2012 - 20:01
Inca de cand am vazut prima data fotografiile din anunt, mi-am dat seama ca printre primele operatiuni pe care i le voi face va fi schimbarea furtunului de admisie aer lipit cu scotch (power tape).
Primul lucru care l-am facut a fost o spalare(interior, exterior si compartiment motor) si apoi, fuga la Renault pt a comanda busonul de la capacul culbutorilor a carui garnitura originala nu mai era demult, locu ei fiind luat de una de Dacia, care era MULT mai mare deci cand am fost la autentificare cu ea, la RAR, la vecinii maghiari, ca la ai nostri nu mai era loc liber (era full atunci la programari) a aruncat ulei pe tot blocul pe acolo. Verificand nivelurile fluidelor din motor am observat ca antigelul avea spuma la greu asa ca am trecut la schimbarea lui a treia zi si apoi au urmat celelalte consumabile... Revenind acum la furtun am intrebat un cativa amici de peste hoatre care lucreaza in bransa daca la Renault mai e livrabil si surpriza! NU Asa ca au inceput cautarile pe net, pt unul sh intact. Cum mai nimic nu e instantaneu rezolvabil timpul trecea dar furtunul nu sarea de nicaieri Am fost nevoit deci sa il repar provizoriu pentru ca acea carpeala ma deranja rau Iata reparatia in etape cum ruptura era mare, aproape pe toata circumferinta furtunului, de aceea si fusese bandajat cu scotch la greu a trebuit sa il imbin la loc, si lipit cu poxipol transparent (foto 1) apoi, pentru a-l intari, in zona unde a fost lipit am adaugat 2 bucati de chinga sintetica (foto 2) si la capete unde incepuse sa se toace de la coliere si in final, cel sehaj ca nou, import fr Attached Files |
|
#11
Posted 22 September 2012 - 21:30
Frumos, asa ar trebui sa facem toti si cand ma eliberez, o sa curat si eu la motor, ca este prafuit. Marcelo Gandini si Giugiaro erau pe buzele mele in copilarie, cum la astia de azi Mutu, Ronaldihno (sau cum se scrie), Messi si altii. Am crescut cu machete Bburago si reviste auto si Marcelo Gandini are un stil aparte de a desena, iar Giugaro ca si atelier de design, orice iese pe usa lor arata bine, chiar si un telefon mobil. Iar portofoliile lor vorbesc de la sine, fara sa fie nevoie sa duci munca de convingere.
Edited by connectorxp, 22 September 2012 - 21:31. |
#12
Posted 23 September 2012 - 09:44
connectorxp, on 22 septembrie 2012 - 21:30, said:
Frumos, asa ar trebui sa facem toti si cand ma eliberez, o sa curat si eu la motor, ca este prafuit. Marcelo Gandini si Giugiaro erau pe buzele mele in copilarie, cum la astia de azi Mutu, Ronaldihno (sau cum se scrie), Messi si altii. Am crescut cu machete Bburago si reviste auto si Marcelo Gandini are un stil aparte de a desena, iar Giugaro ca si atelier de design, orice iese pe usa lor arata bine, chiar si un telefon mobil. Iar portofoliile lor vorbesc de la sine, fara sa fie nevoie sa duci munca de convingere. Multumesc. Spor la detailing. Cate amintiri iti trezesc aceste masini. Gumele Turbo (la inceput) si apoi Machetele Bburago au fost o parte importanta a copilariei mele, de asemenea. Imi amintesc acum de un New Beetle (1:43) galben, prima (si ultima din fericire) macheta "tunata" de mine: pe atunci a inceput sa ma atraga sportul cu motor, masinile de rally, si am considerat o buna idee sa ii aplic 2 dungi rosii de a lungul caroseriei, din autocolant bineinteles, in genul celor albe de pe Mustang-urile clasice... un alt detaliu asupra caruia mi-am indreptat atentia inca de la inceput a fost capacul triunghiular din plastic, de la geamul mic al portierei stanga spate. Sunt "renumite" pentru fragilitate, la R 21 (crapa usor)... am observat acest minus inca de la cumparare si l-am indepartat cu prima ocazie Un before and after Attached Files |
#13
Posted 23 September 2012 - 10:18
la vizionare, fostul proprietar mi-a atras atentia ca senzorul de detonatii are carcasa fisurata, si sa ma ocup de el cu niste bicomponent.
Cum asa ceva nu imi sta in fire l-am inlocuit, in 2 etape, pana m-a multumit pe deplin. initial (la cumparare), apoi cel SAGEM si in final VALEO (ca originalul) dar model imbunatatit - carcasa pentru a nu se mai fisura cu usurinta Attached Files |
#14
Posted 23 September 2012 - 13:31
un alt senzor care a necesitat inlocuirea a fost cel de temperatura a aerului din admisie
before & after Attached Files |
#15
Posted 23 September 2012 - 19:57
Sagem era cel original sau unul inlocuit pe durata de viata a masinii? Sagem fac o gramada de minuni si le vezi prin locuri unde nici nu te astepti, nu doar telefoane si module GSM.
Triunghiuletul negru l-ai inlocuit sau reparat? |
|
#16
Posted 23 September 2012 - 20:24
connectorxp, on 23 septembrie 2012 - 19:57, said:
Sagem era cel original sau unul inlocuit pe durata de viata a masinii? Sagem fac o gramada de minuni si le vezi prin locuri unde nici nu te astepti, nu doar telefoane si module GSM. Triunghiuletul negru l-ai inlocuit sau reparat? Original a fost Valeo, cu carcasa de plastic de culoare maron. Sagem am gasit in prima faza iar apoi avand o ocazie am profitat de ea si am montat Valeo, identic ca aspect cu originalul, dar cu o imbunatatire ce ii confera o durata de viata mult mai lunga, atat senzorului cat si carcasei acestuia, avand-o fixata (pe carcasa) de soclul senzorului cu 4 gheare metalice, nu turnata pe soclu, ca in cazul celui original, devenind fragila in timp (fisuri care duc la desprinderea carcasei de soclu). |
#18
Posted 23 September 2012 - 20:47
dan84, on 23 septembrie 2012 - 20:30, said:
Fratioare, tu cate reno 21 ai? Deocamdata unul singur. Fiind un perfectionist am continuat remedierea micilor imperfectiuni si la capitolul stickere. Cel care avertizeaza utilizatorul referitor la modul de exploatare a acumulatorului avea mici omisiuni de ortografie. Asa ca am procedat la refacerea lui, pentru a fi 100% corect! Reintoarcerea la originalitate a impus, la un moment dat, si obtinerea radiocasetofonului Philips cu care acest model a fost echipat din fabrica impreuna cu cablajul original si telecomanda din spatele volanului si odata cu ele aplicarea celor 2 autocolante, pe geamurile portierelor fata (cele care avertizeaza privitorii ca radiocasetofonul este protejat cu cod ) Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users