Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Problema TOUAREG!

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
yoosined

yoosined

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.09.2012
In primul rand salutari tuturor!

Am o mare problema cu un Touareg motor de 3000 motorina, manual (cod motor: BKS).
Masina este din anul 2006, o am de noua, si are doar 112.000km.

Am iesit intr-o seara ca tot omul la o plimbare, si dupa ceva timp filtrul de particule a intrat in regenerare (a 2-a oara in aceeiasi zi, si am facut maxim 100-150 km). Din cauza faptului ca scotea foarte mult fum am zis sa o scot putin din oras ca sa o "curat". La un moment dat am tras putin mai tare de ea, cam 200km/h, iar in momentul in care am franat pe la 120 km/h am inceput sa simt o vibratie puternica. Cand am oprit si am tras pe dreapta vibratia era foarte mare, se simtea foarte puternic pana chiar si in volan. Ca sa o aseman cu ceva, o pot asemana cu un ARO vechi, cam asa de tare trepida masina din toate colturile, iar cat despre motor, imi dadea impresia ca sare din prinderi. In incercarea de a pleca si a ajunge acasa am constatat ca dupa 2000rpm vibratia se opreste, si motorul e absolut normal, la fel ca inainte. (Pana la urma am dus-o pe platforma pentru ca ma temeam sa nu fie ceva grav si sa calez motorul)
Vreau sa precizez faptul ca motorul nu bate, nu are nici un martor aprins pe bord, porneste relativ usor (e o diferenta fata de cum pornea inainte), dar...trepideaza si scoate foarte mult fum, dar nu negru, ci un gri zic eu.(si la relanti si in sarcina). Un lucru ciudat ce mi s-a parut a fost faptul ca isi facea autoregenerare filtrul de particule in fiecare zi daca mergeam prin oras (100-150km pe zi), dar toti mecanicii mi-au zis ca cica ar fi normal, desi nu pot crede asta.

Am nevoie de un sfat, o parere, poate cineva care a trecut prin asta pentru ca "domnii" de la Volkswagen mi-au spus ca pot fi pistoane, vibrochen, etc si trebuie desfacut motorul. Pe langa astea am inteles ca niciodata nu va mai iesi din ea masina, daca sunt acestea. Cat despre oferta care ei mi-au facuto, am scos-o din cap de la bun inceput deoarece un motor RECONDITIONAT la ei m-ar ajunge 47.000 lei(470 milioane in lei vechi) + motorul meu la schimb.
M-au pus sa schimb un injector prima data, spunand ca el ar fi de vina, dar problema a fost aceeiasi, absolut nici o schimbare.

Precizez ca uleiul avea 9000km de cand l-am schimbat, filtrele la fel, alimentat tot timpul de la OMV + schimburi la timp!
O alta problema ar fi ca s-a marit nivelul la ulei, si e trecut de maxim cu vreo 1cm.

Chiar as avea nevoie de ajutor pentru ca nu am cum sa suport o asa cheltuiala in momentul de fata si nu pot sa cred ca un motor de 112.000km de 3000cmc a cedat la 200km/h, iar chestia ciudata e ca dupa 2000rpm (cand intra turbina banuiesc) nu mai vibreaza, desi nu pot zice daca deloc sau foarte putin pentru ca nu mi-am permis sa testez acest lucru din cauza ca eram speriat sa nu fie ceva grav si sa calez motorul.

Va multumesc si chiar sper sa fie cineva pe acest forum care m-ar putea ajuta!

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,870
  • Înscris: 25.01.2007
Fum gri, cumva mai spre alb?
Uleiul ala  care zici  ca e mai mult, are aspect normal?  Daca e mai albicios, cu spume,  ar cam fi garnitura de chiulasa impuscata.

#3
dxdx

dxdx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 469
  • Înscris: 02.05.2007
Suportii i-ai verificat?

#4
claz

claz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,861
  • Înscris: 10.06.2005
Da, probabil ca a ajuns lichidul de racire in baie.
Ar trebui sa se vada spuma pe busonul de la ulei.

#5
hamal

hamal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 23.09.2010

 yoosined, on 19 septembrie 2012 - 15:22, said:


Am nevoie de un sfat, o parere, poate cineva care a trecut prin asta pentru ca "domnii" de la Volkswagen mi-au spus ca pot fi pistoane, vibrochen, etc si trebuie desfacut motorul.
Pe langa astea am inteles ca niciodata nu va mai iesi din ea masina, daca sunt acestea. Cat despre oferta care ei mi-au facuto, am scos-o din cap de la bun inceput deoarece un motor RECONDITIONAT la ei m-ar ajunge 47.000 lei(470 milioane in lei vechi) + motorul meu la schimb.
M-au pus sa schimb un injector prima data, spunand ca el ar fi de vina, dar problema a fost aceeiasi, absolut nici o schimbare.

Precizez ca uleiul avea 9000km de cand l-am schimbat, filtrele la fel, alimentat tot timpul de la OMV + schimburi la timp!
O alta problema ar fi ca s-a marit nivelul la ulei, si e trecut de maxim cu vreo 1cm.

Nu sunt specialist service auto, Volkswagen, Touareg, etc. Imi dau strict cu presupusul, nu vreau sa-mi sara nimeni in cap!
-Ti-a crescut nivelul de ulei in carter. Da cu joja cu ulei pe dosul palmei si miroase! Miroase a motorina? Vezi bule de apa?
Banuiesc ca ai avut vreun injector care pishe: ori injector defect, ori n-ai compresie intr-un cilindru!
-Motorul vibreaza la "ralanti" - supapa (in special de admisie) blocata / neetansa.
Din combinatia celor 2 as da vina pe o supapa!
- poate fi si vreo problema cu aer insuficient din cauza filtru aer, EGR (daca motorul are asa ceva), etc.

Aia de la service nu mi se par prea cinstiti, sunt pusi pe furaciune...
Stiu ca se schimba tot setul de injectoare, nu le schimbi unul cate unul. Cum au ajuns la concluzia ca taman ala trebuie schimbat?
Ce teste ti-au facut la motor?
Cere si alta parere, de preferinta la vreun mecanic experimentat!

#6
ccf_cristi

ccf_cristi

    Asa si?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,497
  • Înscris: 13.10.2010
Pana nu stie de ce nivelul la ulei este ridicat cu 1 cm nu are de ce sa verifice suportii motorului. Nivelul ridicat al uleiului se poate datora din cauza lichidului de racire sau al motorinei. Ca sa-ti dai seama daca este din cauza lichidului de racire trebuie sa verifici nivelul din vasul de expansiune si capacul de la culbutori(pe unde se pune uleiul). In acest, cel mai ieftin iesi cu schimbarea garniturii de chiuloasa.
Daca este de la combustibil....trebuie sa pui ceva bani de o parte.

#7
yoosined

yoosined

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.09.2012
Uleiul e inchis la culoare, si miroase parca a motorina. Am adus mecanici, mi-au zis ba pistoane, ba cilindru, ba supape, ba vibrochen, ba volanta.. Nici nu mai stiu ce are, credeti-ma.


In capul meu ma gandesc si la vreoun furtun de aer spart. Nu cunosc mecanica, dar stiu ca rolul turbinei e acela de a mari debitul de aer, deci, de ce nu mai trepideaza atunci ca sare de 2000rpm?

Motorina care ajunge in baia de ulei nu poate fi din cauza ca neavand aer suficient nu poate arde toata motorina. Din cate stiu pentru ardere e nevoie de oxigen, dar daca nu are suficient, presupun ca nu arde total. Ma leg de acest lucru si cu filtrul de particule, deoarece isi facea regenerare intruna.

Am uitat sa zic ca bate ceva cand calc ambreajul. Cred ca volanta. Dar ce treaba are cu vibratia si cu motorina in baia de ulei?

Edited by yoosined, 19 September 2012 - 16:09.


#8
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Motorina care ajunge in baia de ulei poate fi de la regenerarile de filtru pe care masina le face in fiecare zi (injectare motorina pe ciclu de evacuare pentru a creste temperatura in filtru de particule).

Au pus scaner pe ea sa vada in ce parametrii functioneaza motorul ala sau schimba, la fel ca mecanicii de dacie, piese dupa cum le vine cate o idee pe buda dimineata? Pot sa dea sub semnatura ca nu este nici un fel de problema externa motorului(senzori, furtunaraie, etc) inainte sa umble in motor?
Pe ce isi bazeaza afirmatiile cand spun ca este ceva intern? De obicei cand ceva intern motorului cedeaza, trebuie sa se auda ceva.
Altfel, daca ai reviziile facute in service VAG eu as incerca si o reclamatie la Volkswagen EU. Nu este normal sa ai problemele astea la o masina intretinuta ca la carte (cel putin in teorie) si cu rulajul tau. Daca ar fi baieti de comitet ar trebui sa suporte cheltuielile de reparatie si sa-ti schimbe motorul cu totul (daca se dovedeste ca este ceva intern putred) si nu sa-l reconditioneze.

#9
yoosined

yoosined

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.09.2012

 closchkutza, on 19 septembrie 2012 - 16:26, said:

Motorina care ajunge in baia de ulei poate fi de la regenerarile de filtru pe care masina le face in fiecare zi (injectare motorina pe ciclu de evacuare pentru a creste temperatura in filtru de particule).

Au pus scaner pe ea sa vada in ce parametrii functioneaza motorul ala sau schimba, la fel ca mecanicii de dacie, piese dupa cum le vine cate o idee pe buda dimineata? Pot sa dea sub semnatura ca nu este nici un fel de problema externa motorului(senzori, furtunaraie, etc) inainte sa umble in motor?
Pe ce isi bazeaza afirmatiile cand spun ca este ceva intern? De obicei cand ceva intern motorului cedeaza, trebuie sa se auda ceva.
Altfel, daca ai reviziile facute in service VAG eu as incerca si o reclamatie la Volkswagen EU. Nu este normal sa ai problemele astea la o masina intretinuta ca la carte (cel putin in teorie) si cu rulajul tau. Daca ar fi baieti de comitet ar trebui sa suporte cheltuielile de reparatie si sa-ti schimbe motorul cu totul (daca se dovedeste ca este ceva intern putred) si nu sa-l reconditioneze.


Exact ca mecanicii de Dacie..Au pus-o pe tester a dat eroare cilindru 6, am schimbat injector, aceeiasi eroare si pe tester, aceeiasi vibratie.

Dupa asta le-am zis ca eu nu platesc injectorul vechi si sa-l puna pe al meu, au sters eroarea si nu a mai aparut pe tester. O alta problema era ca injectorul 5 si 6 bagau f multa motorina. Nu stiu unitatea de masura dar pe tester la relati toate erau 0.5 iar injectorul 5 si 6 erau la valoarea 5.



Uleiul e peste MAX cu jumatate de cm si miroase a motorina destul de tare zic eu. Am fost acum si am verificat.

Edited by yoosined, 19 September 2012 - 16:41.


#10
hamal

hamal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 23.09.2010

 yoosined, on 19 septembrie 2012 - 16:02, said:

Uleiul e inchis la culoare, si miroase parca a motorina. ... Dar ce treaba are cu vibratia si cu motorina in baia de ulei?

N-are aprindere pe cel putin un cilindru, din cauza injectie defecta sau lipsa compresie. Cu consecintele de rigoare: vibratii motor (la turatii mari poate isi da drumul si motorul merge rotund), spalare film ulei pe cilindru respectiv, motorina se scurge in carter si contamineaza uleiul iar pe termen mai lung, distrugere sistem de ungere / cuzineti, etc. motor (dar pana atunci senzorul de pres ulei te avertizeaza)....
Tine cont si de sfaturile lui closchkutza!

#11
yoosined

yoosined

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.09.2012
Oricum cred ca o duc la un service ceva zilele astea si ii pun sa o desfaca si sa imi zica ce are si ce nu.. Iar daca is probleme mari ma gandesc sa merg pe ideea de a schimba motorul cu unul adus din Germania. Orice ar fi trebuie desfacut...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate