Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masina accelereaza singura!
Last Updated: Sep 20 2012 15:22, Started by
Omnia
, Sep 17 2012 16:26
·
0
#1
Posted 17 September 2012 - 16:26
Salutare! Din pacate revin cu noi probleme. Masina este Fiat Stilo 1.6 16v din 2002, 130mii km, si de putin timp...mai exact de vreo saptamana, dupa ce am lasat-o o zi la un service omologat revizii tehnice pt revizie, a inceput sa accelereze singura, se aud si zgomote ciudate in partea din fata! Initial am crezut ca or fi amortizoarele sau arcurile...insa nu. Zgomotul este ca si cum as fi avut teava de esapament fara suport si balangane dedesubt. Care sa fie motivul pt care accelereaza singura, sau ramane accelerata constant la 2000 turatii? Mai mult de 2500 nu a trecut! Iar asta nu se intampla tot timpul, ci uneori! Am facut la ea toate schimburile necesare, respectiv curea distributie, filtre, pompa apa, ulei, etc. Un amic a mirosit uleiul si mi-a spus ca parca miroase putin a benzina, si ca este prea fluid pt un ulei normal. Nu stiu care sa fie problema, insa am decis sa schimb din nou uleiul si sa pun cel recomandat de Fiat, Selenia 5w40. Maine il voi schimba. Multumesc!
|
#3
Posted 17 September 2012 - 16:45
Este posibil ca ansamblul clapetei de acceleratie sa necesite o recalibrare cu softul de diagnoza sau dupa alta procedura specifica
|
#4
Posted 17 September 2012 - 16:51
pai masina o am de 2-3 luni..nu am curatat-o ci doar am urmat reparatiile scrise mai sus. Am sa-i cer mecanicului sa faca si operatiunea asta! Daca mai spun si ca atunci cand apas pedala accelereaza cu putina intarziere... asta pare sa fie problema! Deci maine voi schimba uleiul din nou plus filtrul de ulei, si sa vad ce reusesc sa fac in privinta clapetei de acceleratie. Cam cat timp necesita treaba asta? Este complicat/usor?
|
#5
Posted 17 September 2012 - 17:10
La capatul cablului de acceleratie e motorasul pas cu pas. Se curata, are rol in functionarea la relanti. Probabil ai EGR pe masina, si ala se mai curata din cand in cand...
|
#6
Posted 17 September 2012 - 17:34
Ia-o la forje de raliu si vezi daca mai face.
Multi colegi de suferinta si-au curatat clapeta, senzoru de turatie, ala de pe volanta, eu n-am avut treaba in 110000 km, forja tata. Edited by Octavian___, 17 September 2012 - 17:36. |
#7
Posted 17 September 2012 - 17:41
Eu pe un Renault symbol am patit asa ceva . Sufa de la acceleratie s-a desfirat si astfel cablul a ramas blocat. Problema era ca se ambala la 7000 rtm. Am schimbat sufa si am rezolvat. Nu a fost nevoie sa merg la service . Am reusit sa o schimb singur , acasa .
Edited by emyboy, 17 September 2012 - 17:41. |
#8
Posted 18 September 2012 - 14:03
Am amanat cu o zi vizita la mecanic pentru ca am hotarat sa ii schimb si uleiul din cutia de viteze, si trebuia sa faca comanda pentru asta! Astazi am observat ca atunci cand ridic piciorul de pe ambreiaj imi scapata putin. se simte un click.. de ce? care sa fie motivul?
si mai este ceva, atunci cand accelerez si ridic piciorul de pe acceleratie de tot masina nu merge lin ci are un balans! Asta se intampla de cand am cumparat-o, insa am fost prins cu alte imbunatatiri la ea si nu am insistat asupra acestei posibile probleme. Cu siguranta nu este normal,, zic eu! Astept ajutorul vostru, multumesc! Edited by Omnia, 18 September 2012 - 14:04. |
#9
Posted 20 September 2012 - 15:22
Ok, i-am schimbat uleiul din cutie si motor...si parca parca se simte o diferenta spre imbunatatire. insa treaba cu turometrul ramane aceiasi. uitasem sa specific si problema asta. are oscilatii, si la ralanti si in mers. de exemplu la ralanti se duce pana in 1100-1200 si coboara si iar urca si tot asa, iar in mers...daca sunt in viteza a 2-a si accelerez pana la 2300-2400 ridic piciorul si ramane acolo acul. Deocamdata nu am reusit sa ii curat clapeta de acceleratie cum ati zis voi.
Pt faza cu acceleratia care pot fi posibilele probleme? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users