Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme,pierdere ulei!
Last Updated: Sep 15 2012 14:53, Started by
Al3csutzul
, Sep 14 2012 21:40
·
0
#1
Posted 14 September 2012 - 21:40
Salut! Se pare ca buburuza mea incepe sa-si arate varsta,desi e intretinuta ea m-am lovit de urmatoarea problema!
A inceput sa picure ulei in locurile indicate de sageata ,in pozele atasate! Se prelinge ulei pe acolo si nu stiu cat e de normal sa am ulei prin acel furtun. Din ce stiu eu acel furtun e pentru aer cald si nicidecum sa treaca ulei prin el,eu il pot etansa mai bine cu niste coliere ca sa nu mai curga ulei din el dar adevarata problema care ar putea fi ?? De ce am ulei asa sus in admisie ? E posibil sa curga invers,adica din capacul tachetilor sa curga sus spre admisie..? Thx! Attached Files |
#2
Posted 14 September 2012 - 21:49
acel furtun este pentru lubrifierea amestecului de aer/benzina din injector cu vapori de ulei.este normal sa fie ulei in oarecare masura prin furtun dar la tine probabil furtunul sa dilatat prea mult.incearca sa scoti furtunul de acolo si sa tii degetul in fata lui cu motorul pornit.normal ar fii sa nu iti arunce ulei pe deget decat niste vapori calzi de ulei.acelasi sistem e si la Dacia nova si poate si la alte marci cu sisteme asemanatoare.
Edited by EXPERTFM, 14 September 2012 - 21:51. |
#3
Posted 14 September 2012 - 22:00
aha ..am inteles,nu arunca ulei dar ma gandeam ca e vorba doar de aer..si atat!
E pe motorina am uitat sa specifica,dar probabil e acelasi sistem! coliere..pentru etanseitate si atat nu ? |
#4
Posted 14 September 2012 - 22:05
da am observat cand mam uitat mai atent la poza ca e motorina.la Dacia nova acel furtun intra pe un suport de plastic in carburator.la tine probabil fiind pe galerie atasat direct sa dilatat din cauza incalzirii galeriei.punei un colier de plastic (soricel) daca nu unu cu surub.in acea zona se arunca vapori multi de ulei si chiar ulei cand sunt duse ghidurile de supape si compresia impinge uleiul afara,dar la tine nu cred ca e cazul de asta.
|
#5
Posted 14 September 2012 - 22:31
am sa ma uit maine dimineata sa vad exact ce sufla si cum sufla pe acolo ! Multumesc pentru raspuns,voi reveni cu alte probleme(daca va fi cazul).
O seara faina! |
#6
Posted 14 September 2012 - 22:57
EXPERTFM, on 14 septembrie 2012 - 21:49, said:
acel furtun este pentru lubrifierea amestecului de aer/benzina din injector cu vapori de ulei. E normal sa ai ulei acolo daca colierele nu sunt prea stranse |
#7
Posted 14 September 2012 - 23:33
valitudor, on 14 septembrie 2012 - 22:57, said:
Hai c-ai dat-o de gard cu explicatia asta. E prima data cand aud asa ceva. Recircularea gazelor de carter cum iti suna? +1. am vrut eu sa-l dau cu capul de tabla si sa-l pun sa manance cartea inainte de a posta pe forumuri ceea ce nu stie. auzi, lubrifierea cu vapori de ulei? deaceea avem atatea caderi la bac. pentru autor. la acest fenomen ajung toate buburuzele vechi. merge vorba mai mult de imbantranirea acelor etansari. colierul a fost strans cu o forta constanta dar dilatarile si contractarile materialelor din cauza schimbarii de temperaturi, prezenta in acele piese a materialelor cu diferite calitati, plastic, cauciuc, fier si diraluminiu duc la micsorarea calitatii etansarii. metode: 1. strangerea colierului 2. folosirea de sealants respectivi 3. schimbarea furtunurilor imbatranite |
#8
Posted 15 September 2012 - 08:03
Neata! tocmai ce i-am facut biopsia , nu sufla ulei pe acolo ci doar aer cald,ma duc sa iau 2 coliere si sa-l strang! furtunul pare in regula dar daca tot scapa ulei si dupa ce ii pun colierele il schimb!
O zi frumoasa! |
#9
Posted 15 September 2012 - 14:53
Ăla e racordul de recirculare gaze carter. Adică amestecul de gaze de ardere ce scapă pe lângă piston și segmenți și vapori de ulei ce se acumulează în carterul motorului. Gazele se recirculă în admisie să fie arse că altfel ar trebui să fie eliberate în atmosferă așa cum sunt și ar polua mai rău.
Toate motoarele au circuit de recirculare dar la motoarele diesel e buclă deschisă. Se eliberează doar suprapresiunea din carter, nu se purjează continuu gazele de carter dislocându-l cu cu aer proaspăt din admisie ca la benzinare, care au buclă închisă și supapă de reglare a debitului de recirculare (cu cât e mai mare vidul în admisie, cu atât e mai restricționat debitul de către supapă). Motoarele diesel au doar o supapă de suprapresiune. Tare de tot aia cu lubrifierea amestecului. E normal să îți supure ulei motorul pe la îmbinări din astea. Vaporii de ulei au proprietăți magice de infiltrare și strecurare. Edited by Pejeu, 15 September 2012 - 14:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users