Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Evomag, a cumparat cineva produse de la ei?

- - - - -
  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#19
florindron

florindron

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 444
  • Înscris: 04.07.2012

View PostOriOn20, on 15 septembrie 2012 - 15:44, said:

evident dar asta este problema lui evomag nu a clientului
cand clientul are probleme legate de garantie merge la magazinul de unde a cumparat nu la producator
calitatea serviciilor de garantie difera de la magazin la magazin indiferent de produs, producator.
mi se pare normal atunci cand cumpar un produs ,daca am nevoie de garantie sa ma duc de unde l-am cumparat(cu ei ma iau de gat)

#20
evolutio

evolutio

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 25.06.2010
Salut,

Iti multumim pentru interesul aratat magazinului nostru online evoMAG.ro
Pentru orice lamurire nu ezita sa ne contacteti oricand sau te asteptam in showroom-ul nostru din Bucuresti: http://www.evomag.ro...si-locatie.html
Iti mai recomandam si marturiile clientilor in cei 7 ani de activitate: http://www.evomag.ro...rii_clienti.php

Echipa evoMAG

#21
alcafe2

alcafe2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.10.2012
EVOMAG - un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
iata, pe scurt, faptele:
- pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
- pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
- am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
- dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.
Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag care este pe alocuri hazlie.
Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a incetat sa mai existe.

#22
alcafe2

alcafe2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.10.2012
entru cei care au rabdare, mai jos, corespondenta cu seful de service si cu seful sef evomag (CEO ) care are si parti amuzante - o corespondenta in care mi se aduc la cunostinta niste lovituri la 10 zile dupa predarea tabletei in service !!!

Tableta Ipad2 Service
Inbox x

Tomescu Bogdan, Director Service (evoMAG.ro) <[email protected]>
  Jul 25 (7 days ago)
  

to me

Buna ziua,
In urma verificarilor facute la tableta s-a constatat ca touchpadul nu raspunde la comenzi in anumite zone. Colegul meu care s-a ocupat de acest caz a facut o resoftare pentru a incerca remedierea acestei probleme, insa ea a fost rezolvata doar patial.
Din pacate, in urma unor verificari s-a constatat ca produsul prezinta urme de socuri mecanice/lovituri in colturile tabletei , lucru ce contravine conditiilor de garantie stipulate in certificatul de garantie.
Extras din cert. de garantie:
"Situatiile de mai jos pot duce la pierderea / anularea garantiei:
- manipulare necorespunzatoare: produse cu urme de lovituri, piese rupte etc...."
V-am atasat si poze cu tableta, facute dupa receptia produsului in care se pot observa aceste lovituri.
Sa-mi comunicati daca doriti reparatia tabletei contra cost sau o ridicati asa.
--
--
O zi excelenta.
Cu stima,
Tomescu Bogdan,
Director Service
[email protected]
-----
catalin fetita <[email protected]>
Jul 25 (7 days ago)
  

to Tomescu


Buna ziua,
In momentul predarii catre service a tabletei, pe data de 15.07.2013 nu au fost semnalate de angatii dvs. nici un fel de probleme ca cele descrise (socuri mecanice/lovituri)
Daca ar fi existat ar fi trebuit prevazute pe procesul verbal, care e semnat de mine.
Acum, dupa 10 zile de la predare, pentru mine aceasta abordare e doar un pretext de a nu remedia o problema aparuta in garantie. Mai mult, chiar, pot suspecta ca socuri mecanice/lovituri pot fi provocate de angajatii dvs. Cum v-ati gandi daca ati fi in locul meu.
In concluzie, va rog sa reconsiderati problema si sa remediati defectul reclamat al produsului aflat in garantie.
Cu consideratie,
Catalin Fetita
Tomescu Bogdan, Director Service (evoMAG.ro)
Jul 25 (7 days ago)
  

to me


Buna ziua,
Intr-adevar cele semnalat mai jos nu apar pe fisa de preluare a produsului - totusi constatarea se face ulterior. Colega de la receptii nu isi poate da cu parerea despre starea unui produs cu exceptia cazurilor in care este evident. Investigatia mai detaliata si constatarea se face ulterior, in limita termenului inscris pe fisa de preluare. In e-mail v-am prezentat si pozele in care se pot observa loviturile la scurt timp dupa ce ati predat produsul - aceste poze sunt facute la majoritatea produsele care ajung la noi in service, mai ales in cazul produselor mai costisitoare.
Voi reveni maine cu un raspuns final dupa ce voi mai discuta cazul si cu un superior.
O zi excelenta.
Cu stima,
Tomescu Bogdan,
Director Service
[email protected]
catalin fetita <[email protected]>
  Jul 25 (7 days ago)
  

to Tomescu


Buna ziua,
Multumesc pentru raspuns.
Marturisesc ca primul dumneavoastra rapuns m-a contrariat, in conditiile in care pentru mine Evomag este o marca de incredere. Altfel as fi luat tableta mai ieftin, de la un"no name" dealer si acolo nu m-as fi mirat sa intampin probleme la garantie.
Cred ca constatarea trebuie facuta (si aici nu stiu ce inseamna defect evident sau mai putin evident) cu clientul de fata, altfel, eu, client de buna credinta pot suspecta (si cred ca dvs. ati face la fel in locul meu) ca e un pretext.
Astept cu incredere, speranta dar si curiozitate decizia dvs. dupa check-ul cu superiorul.
cordial,
Catalin Fetita
catalin fetita <[email protected]>
  Jul 29 (3 days ago)
  

to Tomescu


Buna ziua din nou,
Conform celor scrise de dvs. asteptam un raspuns vineri dupa ce v-ati fi consultat cu superiorul dvs. Nu l-am primit.
In speranta ca il primesc astazi, va multumesc anticipat.
Al dvs.

Catalin Fetita.
Tomescu Bogdan, Director Service (evoMAG.ro)
Jul 29 (3 days ago)
  

to me


Buna ziua,
Din pacate decizia ramane neschimbata. Produsul nu se poate remedia in garantie datorita nerespectarii conditiilor de garantie.
Produsul se poate ridica oricand.

--
O zi excelenta.
Cu stima,
Tomescu Bogdan,
Director Service
[email protected]

catalin fetita <[email protected]>
  Jul 29 (3 days ago)
  

to Tomescu


Buna ziua,
Sunt sincer deceptionat de raspunsul dumneavoastra.
Daca el este definitiv atunci cu siguranta ati pierdut cel putin un client.
In plus imi rezerv dreptul de a apela la caile legale: notificare apoi conciliere si apoi actiune in justitie (proces civil).
Pana atunci astept (si va rog sa luati acest e-mail drept NOTIFICARE OFICIALA ) sa fiu contactat in termen de 48 de ore de un superior al dvs cu putere de decizie IN EVOMAG ca sa imi confirme aceasta decizie indoielnica a EVOMAG de a nu respecta termenii conditiilor de garantie.
Din puntul meu de vedere am predat (conform procesului verbal pe care-l am in posesie) o tableta inacta pe care au lovit-o ulterior, probabil,  angajatii EVOMAG.
Cu un respect care sta tot mai mult sub semnul intrebarii,
Catalin Fetita



---
Patrascu Mihai (CEO, evoMAG.ro)
  Jul 30 (2 days ago)
  

to me, Bogdan


Buna ziua Dnule Catalin,

Asa cum am comunicat si prima data, decizia este cea comunicata si dvoastra aveti tot dreptul sa va „faceti dreptate”daca, considerati ca aveti.
Ne ducem putin prea departe cu ideea de a modifica ceva la o poza sau mai stiu eu ce alte scenarii.
Dupa cum puteti observa (daca nu ati facut-o, va recomand), suntem de 8 ani activi si cititi peste tot ceea ce se comunica despre compania noastra!
Suntem o companie care respecta clientul pana la ultima suflare dar nu in cazul in care nu suntem vinovati cu nimic!
Greseala de neobservare ii apartine colegei mele dar asta nu inseamna ca produsul a fost lovit la noi!

Va respectam orice decizie si actiune pe care o veti face de acum inainte.

Va multumesc.
O zi excelenta.
Cu stimă,
Mihai Pătraşcu
CEO
[email protected]
Skype: PatrascuMihai

Twitter | Facebook | Blog
Tel: 0733.966.256
Adresa: Str. Maximilian Popper 20, Sector 3, Bucuresti
"PS: NU UITAŢI, UŞA MEA ESTE MEREU DESCHISĂ !"

--
catalin fetita <[email protected]>
  Jul 30 (2 days ago)
  

to Patrascu


Buna ziua.
Multumesc pentru raspuns.
Nu stiu ce v-a spus colegul dvs. De aceea imi fac datoria sa mai rezum odata:
- pe 15.07 am reclamat defectul; nu s-au semnalat lovituri (la garantie e normal sa se ffaca asta, nu?)
- pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata. Nici atunci, dupa 8 zile nici un cuvant despre lovituri.
- am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat. S-a facut din nou o verificare, de data aceasta fata de la receptie a chemat un coleg din service care sa constate. Nici in acest moment nu s-a facut referire la vreo lovitura!!!
- dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu cu niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013."la putin timp dupa predarea initiala a tabletei"
Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, chiar faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, despre care acum dvs. scrieti ca "nu sunt de curand facute"(puteti dvs estima ca sunt mai vechi de 10 zile? cum faceti asta?) nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie.
Daca dvs. ati fi in locul meu n-ati gandi la fel?
Oricum, daca decizia dvs. ramane cea initiala si decizia mea va fi in consecinta(si pe langa cele juridice voi dori sa fac public modul de operare evomag descris de mine mai sus in presa caci lucrez in bransa - si doresc sa luati acest lucru nu ca pe o amenintare ci ca pe o aducere la cunostiinta) ; iar in aceste conditii deviza "NU UITAŢI, UŞA MEA ESTE MEREU DESCHISĂ !" - desueta.
Catalin Fetita
Patrascu Mihai (CEO, evoMAG.ro)
  Jul 30 (2 days ago)
  

to me, Bogdan


Romanian
English
  
Translate message
Turn off for: Romanian
Buna ziua Dnule Catalin,

Asa cum am comunicat si prima data, decizia este cea comunicata si dvoastra aveti tot dreptul sa va „faceti dreptate”daca, considerati ca aveti.
Ne ducem putin prea departe cu ideea de a modifica ceva la o poza sau mai stiu eu ce alte scenarii.
Dupa cum puteti observa (daca nu ati facut-o, va recomand), suntem de 8 ani activi si cititi peste tot ceea ce se comunica despre compania noastra!
Suntem o companie care respecta clientul pana la ultima suflare dar nu in cazul in care nu suntem vinovati cu nimic!
Greseala de neobservare ii apartine colegei mele dar asta nu inseamna ca produsul a fost lovit la noi!

Va respectam orice decizie si actiune pe care o veti face de acum inainte.

Va multumesc.
O zi excelenta.
Cu stimă,
Mihai Pătraşcu
CEO
[email protected]
Skype: PatrascuMihai

Twitter | Facebook | Blog
Tel: 0733.966.256
Adresa: Str. Maximilian Popper 20, Sector 3, Bucuresti
"PS: NU UITAŢI, UŞA MEA ESTE MEREU DESCHISĂ !"

#23
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
nu poti sa te duci direct la service-ul Apple sa vezi ce au de zis?

Edited by mynameismada, 01 August 2013 - 14:27.


#24
alcafe2

alcafe2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.10.2012
@mynameismada - produsul e in garantie la evomag nu la apple;

#25
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
da, dar poti face reclamatie la apple si cu toate mesajele.

#26
LensFlare

LensFlare

    Tin Foil Mask Society

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,762
  • Înscris: 09.05.2005
@shmu, probabil produsele nu sunt cumparate direct de la Apple de Evomag, ci prin intermediari. Tocmai d-aia fac ei service-ul si refuza garantia...

Edited by LensFlare, 01 August 2013 - 16:37.


#27
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
evident ca nu la apple m-am referit. oricum merita incercat.

#28
alcafe2

alcafe2

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 07.10.2012
@shmu - daca imi spui unde sa scriu, eu le scriu

#29
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
iti spun mai incolo.. hai sa vb pe pm.

#30
Vali_Active

Vali_Active

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 09.08.2012
Confirm si eu faptul ca produsele vandute de evomag nu sunt intotdeauna originale.
Am cumparat o placa de baza si a venit dupa o saptamana intr-un ambalaj urat, o copie clara a produsului original, mai era si folosita.
Am probat-o si era deja defecta, probabil un retur.
Am mers la service pe Mihai Bravu si un tip cu un obiectiv clar - Scoaterea din garantie - o analizeaza minutios cautand si motivul (avea deja procesul verbal de scoatere din garantie pe birou)
Mi-a aratat doua picioruse strambe si le-a pozat de x ori, i-am spus ca asa am primit-o iar raspunsul a fost devastator
"Aaaa pai daca doriti sa verificati produsele la primire veniti sa le ridicati/verificati personal de aici nu mai stati la livrarea online"
Foarte clar, cu o atitudine de cooperativa comunista, acest baiat a scos produsul din garantie, el, pe loc, fara punct de vedere autorizat al vreunui om de service.
Am intrebat de service si s-a balbait, a zis ceva ca daca vreau sa incerce el sa indrepte piciorusele.
Deci confirm cele de mai sus, evomag vinde si produse contrafacute ce nu au vreo legatura cu importatorul oficial sau cu serviceul autorizat.
La cel mai mic "suflu" le scoate el din garantie si gata.
Urat domnilor evomag, urat.. pe usa aia ar trebuie sa scie "BIROU DE SCOATERE DIN GARANTIE" nu service

#31
martin_dinca

martin_dinca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.09.2010

View PostVali_Active, on 30 decembrie 2014 - 16:36, said:

Confirm si eu faptul ca produsele vandute de evomag nu sunt intotdeauna originale.
.....
Deci confirm cele de mai sus, evomag vinde si produse contrafacute ce nu au vreo legatura cu importatorul oficial sau cu serviceul autorizat.
La cel mai mic "suflu" le scoate el din garantie si gata.
Urat domnilor evomag, urat.. pe usa aia ar trebuie sa scie "BIROU DE SCOATERE DIN GARANTIE" nu service

Feriti-va de Evomag, sunt profund neseriosi.
I-am reclamat peste tot. Nu e posibil sa te trateze cu smecherie.
Am incercat sa cumpar un adaptor TP Link TL-PA9020P KIT, Gigabit, 2000 Mbps, de 462,48 lei, care aparea in stoc furnizor. Timp estimat tot pe saitul lor, 2 zile. Ok, zic.
Am platit. Cardul era unul care permitea plata in rate, facea parte din categoria celor pe care ei sunt obligati, adica Card Avantaj.
Mi-au transmis a doua zi mesaj ca se ocupa de comanda unul Cristi Dobre.
Dupa cateva ore, am sunat sa ma asigur ca totul e in ordine si am vorbit cu Laurentiu Stoica, persoana care a raspuns la telefon. Mi-a spus initial ca de fapt nu e in stoc nici la furnizor si ar face 5 zile de afara pana la mine. L-am rugat sa verifice stadiul comenzii si a revenit cu textul "presetat" ca nu mai au si ca daca ar veni, ar veni la sfarsitul lunii, ba chiar ca s-a anulat comanda!!!
Ii am inregistrati, pas cu pas, inclusiv telefonic, am facut print sceen-uri. Nu se poate asa ceva, trebuie sa ii inchidem pe cei care sunt total neseriosi. Aud pe aici ca sunt cate unii si multumiti de ei. Ma indoiesc.
Daca ii reclamam, daca facem ceva, poate se mai purifica societatea, poate mai dispari din farsori si mincinosi.
Rusine sa le fie! Timp pierdut degeaba.
NU APELATI LA EI, nu sunt de incredere. Asta v-o spune un om de aproape 50 de ani, nu un pusti...
II recomand Oficiului pentru Protectia Consumatorului, politiei, Garzii Financiare sau oricui care ii poate opri sa mai promita minciuni pe ei si pe altii ca ei. Stiu ca e greu, dar trebuie inceput de undeva. Defileaza multi deja pe la tv. Or sa fie si mai multi. Sa tragem obloanele daca nu suntem capabili de comert onest.

Edited by martin_dinca, 17 October 2016 - 13:13.


#32
StickyFingaz

StickyFingaz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,864
  • Înscris: 17.02.2016

View Postmartin_dinca, on 17 octombrie 2016 - 13:11, said:

Aud pe aici ca sunt cate unii si multumiti de ei. Ma indoiesc.

Nu ai de ce sa te indoiesti, experientele pot sa difere de la o persoana la alta. De curiozitate m-am uitat, si cele 4 comenzi ale mele catre ei sunt de vreo 10000 de lei, si nu am avut nici o problema cu ei (ce-i drept, nici nu a trebuit sa ma folosesc de garantie).

#33
shmu

shmu

    Clickahoolic

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,460
  • Înscris: 09.01.2008
Martin - de ce spui ca sunt neseriosi? ca nu avea furnizorul stocul actualizat? ca prima oara au incercat sa caute probabil la alt furnizor si cand nu a avut nici ala, ti-au spus clar ca nu se mai poate aduce?

ti-au luat banii de pe card si nu ti-au dat inapoi?

chiar nu inteleg de ce e asa mare problema. se poate intampla la orice magazin si mai ales cu asemenea produse, care nu sunt cerute prea des.

singura problema aici este faptul ca stocul nu a fost actualizat. si daca te-ai fi obosit sa citesti termenii si conditiile(pe care le-ai acceptat cand ai plasat comanda), ti-ai da seama ca practic faci tam tam degeaba.
nici un magazin nu iti garanteaza produsul daca ai lansat comanda.

PS: in caz ca te intrebi daca lucrez la ei sau nu, raspunsul este NU. pur si simplu nu-mi place cand se face tam tam aiurea. din cauza ta si a altora ca tine, apar reviews negative absolut degeaba.

2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.evoMAG.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
- specificațiile cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);
- confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);
- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

Edited by shmu, 17 October 2016 - 14:48.


#34
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,902
  • Înscris: 24.12.2010
suma comenzilor la mine bate undeva la 5000 lei la evomag, intradevar anumite produse nu le-au avut pe stoc chiar daca pe site scria ca le au, au intarziat comanda cu undeva la 5 zile dar pentru mine personal n-a fost nici o problema, deoarece imi programez eventualele neplaceri care se pot produce, din timp, asa scap de dureri de cap si nervi in prealabil.
am avut probleme de garantie cu un router si tastatura (nimic special, puteam sa le cumpar din nou dar am vrut sa vad ce le poate capul), pe ambele le-au schimbat cu produse noi. la telefon au parut cam irascibili si deranjati de solicitarea mea, dar pana la urma nu locuiesc cu ei in casa, deci pentru mine a fost ok.

#35
martin_dinca

martin_dinca

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.09.2010

View Postshmu, on 17 octombrie 2016 - 14:45, said:

Martin - de ce spui ca sunt neseriosi? ca nu avea furnizorul stocul actualizat? ca prima oara au incercat sa caute probabil la alt furnizor si cand nu a avut nici ala, ti-au spus clar ca nu se mai poate aduce?
....
ti-au luat banii de pe card si nu ti-au dat inapoi?
.....
chiar nu inteleg de ce e asa mare problema. se poate intampla la orice magazin si mai ales cu asemenea produse, care nu sunt cerute prea des.

singura problema aici este faptul ca stocul nu a fost actualizat. si daca te-ai fi obosit sa citesti termenii si conditiile(pe care le-ai acceptat cand ai plasat comanda), ti-ai da seama ca practic faci tam tam degeaba.
nici un magazin nu iti garanteaza produsul daca ai lansat comanda.

PS: in caz ca te intrebi daca lucrez la ei sau nu, raspunsul este NU. pur si simplu nu-mi place cand se face tam tam aiurea. din cauza ta si a altora ca tine, apar reviews negative absolut degeaba.

Draga Shmu,

Problema nu e tam tam-ul degeaba. Esti responsabil cu eliminarea comentariilor neplacute? Asa e viata in Romania. Nu inteleg de ce incerci sa aperi o situatie clara, mizerabila, care ne face noua, tuturor, viata un pic mai grea.
Daca tu stai bine cu timpul, daca ai timp de pierdut aiurea cu magazine neserioase, nu e problema mea. Eu nu am. Pretind sa nu fiu smecherit, mintit, prostit in fata. Daca faceau asta in GBR sau DE, erau scosi din comert.
Voi nu v-ati saturat de minciuni, de smecheri, nu vreti un mediu mai bun?
Sa plateasca intr-un fel deoarece induc in eroare clientii si fac din asta un mod de lucru. Era normal ca la un moment dat, dupa ce si-au facut plinul, sa incerce sa isi schimbe mentalitatea paguboasa pentru client.
Faptul ca pun smechereste termeni si conditii ca si insusiti de catre client, nu inseamna ca traim intr-o normalitate si nu-i ajuta cu nimic, dupa cum vezi. Lumea ii taxeaza oricum, ajutandu-i astfel pe viitoarele posibile victime sa stie cu cine au de-a face.
Relatia ta cu ei este evidenta, dar nu ma deranjeaza.
Trebuie sa terminam odata cu porcariile in comertul online. Un pic de aici, un pic de dincolo, spre normalitate.
Daca vreti sa prostiti lumea alegeti-va targetul potrivit, probabil undeva intre 12 si 20 de ani, dar si aia s-au saturat.
Prea e sat fara caini.
Apropo, "cainii" au fost avizati si ei sa controleze. E posibil sa nu le gaseasca nicio vina...E o varianta, deci nu ai de ce sa-ti faci griji.

Edited by martin_dinca, 17 October 2016 - 16:39.


#36
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

View Postmartin_dinca, on 17 octombrie 2016 - 13:11, said:

Va ambalati degeaba !
Va asigur eu ca e doar o lipsa de comunicare intre angajatii evoMAG.

Nu s-a verificat stocul si a ramas pe site scris ca au in continuare adaptorul TP Link TL-PA9020P KIT, Gigabit, 2000 Mbps la 462,48 lei.
Cand s-a verificat stocul (probabil chiar atunci la telefon cu dvs. !) s-a stabilit ca nu va pot onora comanda doar peste 30 de zile.
Probabil din cauza ca au onorat primele comenzi la produsul dorit de dvs., deci comanda dvs. nu au putut s-o mai onoreze !
Vorba aia, "primu' venit, primu' servit !".

Eu am cumparat de multe ori de la evoMAG din cauza pretului mai mic.
Nu am avut niciodata probleme cu produsele cumparate de la ei; o singura data am returnat un procesor si o placa de baza si le-au primit fara probleme.
Cu garantia nu stiu cum stau ca mie nu mi s-a stricat nici un produs cumparat de la ei, dar cred ca sunt OK si cu garantia.

Sincer, daca as avea bani mi-as cumpara de la ei un monitor mai mare !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate