Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Senzor arbore cotit POLO

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
SorinMT

SorinMT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 03.08.2008
Salut, am si eu o problema cu un Polo 9N3 din 2006. Dupa 6 ani de functionare fara probleme masina a inceput sa porneasca greu, si-a pierdut din putere si nu trecea de 3000 de ture. Am facut o diagnoza la service si mi-a gasit ca  este defect senzorul de la arborele cotit. Mi l-au inlocuit cu unul produs de firma Hella care se pare ca s-a defectat in prezent, numai dupa 3luni de la montare. Acum cateva zile mi s-a aprins iar martorul de la motor "Check engine", pierdere de putere, pornire grea de pe loc si variatii de turatie,iar acum nu mai trece de 2000 de ture. Ce parere aveti ? Credeti ca este defect acelasi senzor sau este altceva ? De ce sa fi defectat asa de repede ? Multumesc anticipat celor care vor raspunde.

Edited by SorinMT, 28 August 2012 - 16:22.


#2
florin71_skoda

florin71_skoda

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 18,070
  • Înscris: 02.01.2008
Eu zic sa mergi la un tester cu ea sa vezi ce zice.

Din cite am observat eu, masinile astea noi nu le mai poti repara dupa ureche, Ca schimbi o placuta de frina, un brat o bucsa sau un pivot, este o alta poveste. Dar tot ce-i legat de senzori, sonde si alte chesti "electrice", nu prea pot fi reparate fara un test pe calculator.

Eu chiar ma gindesc serios sa-mi cumper un cablu de date ca sa-mi fac singur testele inainte de a merge la mecanic. Ca se pare ca nu prea gasesti mecanici seriosi prin RO. Sunt interesati doar sa-ti ia bani si sa scape repede de tine.
Am vazut ca o interfata KKL USB, K/L si single K-line cost cam 75 RON si merge la VW/AUDI/SEAT/SKODA intre 1996 si 2005 cu KKL, K/L si single K-line modes exceptand vehiculele cu CAN-bus.Nu stiu exact daca este sau nu buna la masina mea, dar voi afla eu cumva daca se potriveste sau nu.

Edited by florin71_skoda, 29 August 2012 - 23:15.


#3
Pejeu

Pejeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,662
  • Înscris: 21.05.2012
Sunt 2 senzori. 1 de arbore cotit și altul de ax cu came. Sigur l-ai schimbat pe care trebuie?

La motorul meu știu că senzorul de poziție ax cu came e folosit doar la pornire, pentru a da PMS pt. cilindrul 1. Senzorul de vilbrochen e de turație și poziție.

#4
SorinMT

SorinMT

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 03.08.2008

 florin71_skoda, on 29 august 2012 - 23:13, said:

Eu zic sa mergi la un tester cu ea sa vezi ce zice.

Din cite am observat eu, masinile astea noi nu le mai poti repara dupa ureche, Ca schimbi o placuta de frina, un brat o bucsa sau un pivot, este o alta poveste. Dar tot ce-i legat de senzori, sonde si alte chesti "electrice", nu prea pot fi reparate fara un test pe calculator.

Eu chiar ma gindesc serios sa-mi cumper un cablu de date ca sa-mi fac singur testele inainte de a merge la mecanic. Ca se pare ca nu prea gasesti mecanici seriosi prin RO. Sunt interesati doar sa-ti ia bani si sa scape repede de tine.
Am vazut ca o interfata KKL USB, K/L si single K-line cost cam 75 RON si merge la VW/AUDI/SEAT/SKODA intre 1996 si 2005 cu KKL, K/L si single K-line modes exceptand vehiculele cu CAN-bus.Nu stiu exact daca este sau nu buna la masina mea, dar voi afla eu cumva daca se potriveste sau nu.

Desigur si eu sunt de acord ca un tester te lamureste cel mai bine, cerusem numai o parere deoarece credeam ca s-a mai intalnit cineva cu acest caz. Defectul s-a rezolvat. Era vorba de bobina de inductie de la cilindrul 2, in urma testului de diagnoza. Defectul parea asemanator ca cel cu senzorul de turatie ( de la arborele cotit ) asa cum am spus mai sus.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate