Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

SERVO FRANA GOLF 2

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 12.04.2012
Salut. am o masina de 3 ani, este un golf 2 diesel clasic. Nu am avut probleme cu masina asta niciodata pana acum, de aceea poate nici nu stiu sa o repar (nu ii cunosc hibele). Acum am o problema cu frana, este tare pedala la apasare, nu mai are servo (cred eu). Problema a aparut dupa ce am ridicat masina intr-o parte pentru ai da un strat de antifon, dupa ce am lasat-o jos a aparut problema la frana. Ce poate fi, a curs lichid de frana si necesita aerisire?, membrana nu cred ca s-a spart asa dintr-o data, doar de la inclinatie. Imi poate da cineva ceva sfaturi? Mi-ar parea rau sa nu fac masinuta, nu circul cu ea pe drumuri nationale, doar local, dar merge extrem de bine si cu un consum foarte mic asa ca nu asa dori sa stea pe tusa pentru o problema la instalatia de franare. Multumesc

#2
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Verifica circuitul de vacuum care alimenteaza servomecanismul
Sa nu fie vreun furtun rupt sau iesit pe undeva...

"16 Vacuum servo unit - testing

1 The vacuum servo unit is located between
the brake pedal and the master cylinder.
2 Normally, the unit is very reliable but if it
becomes faulty, it should be renewed. In the
event of a failure, the hydraulic system is in no
way affected, except that higher pedal
pressures will be necessary.
3 To test the servo unit, depress the brake
pedal several times with the engine switched
off to dissipate the vacuum. Apply moderate
pressure to the brake pedal then start the
engine. The pedal should move down slightly
if the servo unit is operating correctly.
4 To test the check valve in the vacuum hose,
disconnect it from the hose then blow through
the valve in the direction of the arrow marking.
Air should pass through the valve. If air is blown
in the reverse direction, it should not pass
"

Edited by calinkgb, 10 August 2012 - 21:07.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate