Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Constructii grandioase in Casa noastra: Romania (Europa)
Last Updated: Mar 18 2023 07:38, Started by
budrom
, Aug 08 2012 10:37
·
0
#2431
Posted 20 November 2017 - 10:35
#2432
Posted 20 November 2017 - 11:17
Si sa nu uitam de marea "propunereala" de cum sa cheltuim cat mai rapid vreo 4 bulioane de ioro, evident ca toti tampitii s-au gandit la proiecte de lunga durata pe bani putini, "noroc" ca avantul acestor sorosisti a fost oprit din timp si procedural corect de etapa de "eligibilitate" )), si ce a ramas eligibil ? pai tot alea:
- studii de fasaiala pt. ...zona centrala edscongestionata!?!, adica ala nu vrea ZONA CENTRALA DEZCONGESTIONATA, ci doar vrea ...un SF pt. asta!?! wow, ce prosti suntem toti ceilalti ca ne dorim lucruri practice! Altii au reusit sa ajunga la ...the next level, ii satisfac SFurile - proiect de ..participarea cetatenilor in luarea deciziilor ...pai site-ul asta cu "ajutati-ne sa cheltuim mult si repede 4 buliane" ce naiba e!? (de genul: tu zi ce vrei, noi selectam ce ne convine, si orice votezi ...e bine venit) - vopsele - marcaje "noi" pt biciclete pe drumurile existente "prietenoase cu bicicleta' ....sos Berceni este una dintre ele )))))), pt. ca exista un singur trotuar, foarte "bun" studiul, si si mai "buna" selectia cf ...eligibilitatzii - panselute - spatii verzi (acum iarna, neaparat) - telescoooaaapeee - oh da, musai, ca sa vedem "drumurile prietenoase cu bicilistii" - materiale publicitare - afisoare stradale, modernizare sigla orasului (era ca naiba aia veche ...dzeule, sigur imi schimba imaginea de kkt, una noua), - mobilier urban - banci noi, borduri trase in tzipla de plastic strident colorat ...noi, evetual si niste arbusti din plastic cu leduri ...albe - buget redus (dar pe hartii sa apara colorate, si manopera triplu) - daaarrr, sa se observe ca multe proiecte sunt doar la stadiul de ...proiect de proiectare ) , ce "cetatean" normal la cap isi doreste un proiect de ...identificare si proiectare amenjare spatii verzi, fara sa fie si executat ?!! idotzi, hartie igienica e mai ieftina in s.permarket - tzasnitori publice - oh daaa, pline de ecoli si nitriti si kktzi de la apa infectova - monumente si ....TOTEMURI!!! ?! eu vreau un totem cu ...chimbeizingar la 20 de ani !!! exact pe centura feroviara de la DJ401 ...sa nu ma plictisesc cand astept sa se miste coada de la Centura pana la Piata Sudului !!!! aah, cum de nu mi-a trecut prin minte asa ceva ! si si si chimoasa-beizingoasa sa nu fie goala ...pusca, sa aiba niste ...panselute, asa ...o salba la gat - desigur totul pt. sanatate !! - sa se inventeze niste roboti care sa-ti scoata automat si comandati remote, cu smart phoneul ....bilutza nosocomiala ....din nas!!! - iar un oras care se respecta si este si SMART cu adevarat nu exista decat daca are DOAR un program care sa-ti spuna ca NU ai parcat corespunzator!! (pt. asta nu trebuie un program, trebuie o PICTURA doar, pt. ca ....ORIUNDE ai parca nu ai parcat cum trebuie, pt. ca NU sunt locuri de parcare, corespunzatoare!!) Foarte frumos! Grandios chiar! |
#2433
Posted 20 November 2017 - 19:37
In China, rapid:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/frDNwt0H7XA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by crisbud, 20 November 2017 - 19:37. |
#2434
Posted 21 November 2017 - 15:57
strambebag, culmea, lor nu le-a contestat nimeni, castigarea licitaţiei pentru realizarea lotului, de 9-10km, Târgu Mureş - Ungheni de pe autostrada Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea
|
#2435
Posted 24 November 2017 - 09:52
cata, on 31 mai 2017 - 08:50, said:
La cat teren este acolo, se construieste inca prea putin. O rezolvare ar fi prelungire metrou pana dupa centura, cu 2-3 statii. szg, on 19 mai 2017 - 12:35, said:
pt ca tot ne-ai starnit - daca punem giratoriu, cu cele trei giratoriutze, pe maps - si privim ganditori de mai sus - ar parea perfect logica coborarea bd metalurgiei pana la giratoriu de pe CB - si un drum "prin camp" la giratoriul de pe sos Berceni - deasemeni pare ciudata retragerea (spre stanga) de pe sos Berceni dinainte de giratoriu (sub el), doar ca sa intre acel drum de servitute acolo - oare statia de metrou va fi chiar la girator? (deasupra servitutii) - si ca sa intre de pe sos Berceni (dinspre Bucuresti) la metrou ...cum face stanga ? in giratoriu si va fi vreun park&ride in dreapta soselei, peste linie (la PL), sau va fi vreunu in stanga soselei (in ? - banuiesc ca nu se poate face stanga dinspre Bucuresti pe servitutea cimitirului (servitutea fiind acum sub giratoriu) Edited by cata, 24 November 2017 - 09:51. |
#2436
Posted 24 November 2017 - 10:48
)))))) pe semne ca au lucrat la slide-ul ala intens in ultimii 30 de ani, vreo 10 ...secretare
Ei nu sunt in stare sa fluidizeze "turmele" de oameni prin tunel la Unirii, apropo, au sters liniile alea de ghidaj, iar aia care stateau drept "paznici"/"cordon/gard uman" ...au disparut sau s-au plictisit de atata treaba, iar "turmele" intra iar pe contrasens, ca deh, asa suntem noi ...vrem primii, sa mergem toti umar la umar, cum naiba sa fie "jegosu ala in fata mea, ce io-s mai prost, ia sa-i bag cotu'n stomac sau papornita in coaste, sa ma bag in fata lui/ei", cum nu sunt in stare sa renoveze gospodareste (nu sa darame si sa reconstruiasca, sa repare) acoperisul de la statia Berceni, din care curge ca dintr-o sita cum nu sunt in stare nici in statia "Preciziei" sa foloseasca portile astea scumpe ...la maxim / CU CAP, seful ala de statie/carciuma sau ce dzeu este, nu stie ca dupa stalpul de la intrare mai are vreo doua porti, inghesuite, iar cand dimineata vine turma de la metroaie, toata zona aia (dreapta scarilor pe directia de urcare) trebuie sa fie pe directia IESIRE, sa nu intre alte "turme" exact pe acolo si toti sa se inghesuie la capatul scarilor, in zona aia stramta; iar seara invers (prioritate la intrare) si cum nici Magistrala 5 nu au terminat-o, si nici pe aia spre Otopeni nu au inceput-o si nici Centura feroviara existanta nu sunt in stare sa o foloseasca, chiar si cu motoscartzele alea "noi" de la Astra, care daca merg cu 30km/h nu se dezintegreaza ca in Danemarca la 150km/h dar ei "gandesc" rachiiietiie !! hm, si nici macar alegeri nu sunt e buna hartzoaga asta doar ca sa i se dea cu ea peste ochi vreunui "deshtept" de reprezentant mietroflex cand se mai vad cu vreo asociatie "civica" si emana prostii de genul "nu exista planuri de extindere metrou pana la centura" (dar el nu vazuse singura poza din PMUD care arata statie la centura, e doar una, scapata aiurea, printre celelalte copy pasteuri grosolane, care nu scot acea statie in evidenta) hm, ar fi interesant daca ar putea sa implementeze ceva rapid in locul metroaielor punctate - un BRT sau vreun tren usor - ca atunci cand e poate sapa pe sub ele sa se faca si rachetele alea totusi interesanta ideea cu depoul mutat la centura, nu ca ar fi vreo minue nemaivazuta dar 1) unde la centura ? - pare interesant sa il faca in dreapta cimitirului, pe centura, cu front la calea ferata, si nu deasupra cimitirului pe sos Berceni. 2) cum va trece dricu' la tzintirim? - pe semne ca trebuie mutata intrarea pe centura, ca la cimitirul ala din nord (parca straulesti doi ii zice), si sa se intre pe sub giratorul suspendat - normal ar fi undeva dupa statia intermodala, nu inaintea ei - si sa nu fie unde este acum, pt. ca daca va fi stadion si "mega bisnicenteruri" in zona, si super nod intermodal, parca e aiurea sa astepte cortegiul dupa atata "civilizatie"/trafic, si invers dar, ce ar putea face mietroflex acum, imediat, de maine !! ceva super util si prio1 !!! ce va asigura o stare emotionala potrivita in sufletul si mintea calatorilor care-si sufla in ceafa si isi rup hainele la iesirea si intrarea de la Unirii, prin acel "coridor" infim lasat de puhoaie sa iasa oamenii din tren, unul cate unu ...intr-o parte pai sa ....schimbe toate planurile de metrou din statii din trenuri din ...gasesc ei, cu poza asta noua!!! si ...gata, e suficient pt. acest ...cincinal. eventual, sa taie si cate o panglica, hai doua (unde sunt doua intrari), la toate statiile de metrou, dupa ce fac afise imense cu acest nou plan; ceva in genul lui bocshor cand a taiat panglica la statiile vechi ...redenumite )))))) Edited by szg, 24 November 2017 - 10:50. |
#2437
Posted 26 November 2017 - 21:14
am vazut ca arhitectii s-au ...pierdut cu firea
insa din toate adresele alea nu am gasit mai nimic interesant pt. ...bucale, doar ca sunt ingrijorati de nu stiu ce roluri si pozitii si lipsa de comunicare cu localii insa, observam "Raportul pt. Bucuresti - 2016", cu solutii pe scurt in genul celor atasate mai zic si de ceva Planuri Urbanistice ce nu sunt transparente catre cetateni, ...ar fi interesant de stiut de ele, si de stadiul PUG-ului (prelungit doar pana in 2018) daca PUG-ul va fi o copipeistuiala jalnica precum PMUD ...Dzeu cu mila daca inteleg bine din acele hartii, din 2002 pana in 2015 OAR a(u) fost bagati in seama in proiectele bucale, dar apoi ...ignorati (din 2015) ma rog, daca un proiect (prioritar) este sa darame gardul Casei Poporului si sa faca niste blocuri pe langa ....dzeuleee Attached Files |
#2439
Posted 29 November 2017 - 11:33
"Am obţinut aprobarea CNAIR pentru a face în locul Guvermului României studiul de fezabilitate, planul urbanistic zonal şi detaliile tehnice în vederea construirii centurii metropolitane. Noi vom realiza aceste aceste studii şi proiecte în perioada 2018 – 2019, după care Ministerul Transporturilor va organiza licitaţia şi execuţia lucrărilor în perioada 2020 – 2023"
Hm, sa speram ca o sa aiba buciuciurestiu Centura 2x2 inainte de 2023 . Nu de alta dar CJ abia acum incep cu SFurile, la noi sunt gata, au durat ele vreo ....17 ani, dar acum, dupa ce le-au vizat si consultantii externi ai "bancii mondiale" , sunt ....lacrima (plangi langa ele). Dar, o si mai mare realizare, sa lasam macaralele si sa ne indreptam privirea catre ....girofarele!! 600+ de girofarieni or sa impanzeasca strazile Bucurestiului, cu deputati in plina misiune, din Corbeanca, din Voluntari, din Domnesti, (poate or fi chiar si in Berceni), din ...toate zarile albastre, dimineata, la pranz si seara, ca deh ...sunt misiuni multe, bine ca nu au program decat ...2 zile pe saptamana, sau se aplica doar in zilele de "munca pe teren" ? ce GabOpra ...sa vedem noi acum depasiri de coloane si accidente pe trecerile de pietoni nesemnalizate (si mai ales noaptea) ..pt. ca depasesc deputatii coloana in asteptare .... cu 100 la ora, prin oras daca se intalneste cu o Salvare ...care girofar e oare mai tare ?! dar cu vreo Polutziune in miscare? e mai tare deputatu'n (o)misiune decat Polutziunea? ...oare? (pt. rima ) Edited by szg, 29 November 2017 - 11:44. |
#2440
Posted 29 November 2017 - 16:53
Stiu de unde s-au inspirat deputatii nostri dragi. Ne indreptam cu dor si cu drag catre Mama Rusie.
Si acolo s-a abuzat de girofaruri incat unii au facut o organizatie special pentru a protesta impotriva abuzului de girofaruri: https://en.wikipedia...of_Blue_Buckets |
|
#2441
Posted 06 December 2017 - 22:11
o mare "realizare grandioasa" ...suntem aproape ca UK...raina !?!
fight club intre "haleshii poporului"/pzd si "tradatorii de neam"/userii - caft la tv - reprize de skandemberg organizat - ba' pe-a lu' mama lu' matale ...etc. cred ca foarte multi ar spune ca ...mai bine mai putini ...da' buni, cam max 300 ashiea |
#2442
Posted 07 December 2017 - 16:05
in timp ce cacapitala, si nu numai, investesc in dulapuri "avansate" de scuipat cartoane "regenerabile" si reincarcabile, atunci cand nu scrie cu rosu pe dulapuri "NEFUNCTIONAL" (cam 50% din cazuri)
altii privesc si actioneaza (in)spre viitor ...."Potrivit primarului Timişoarei, cel târziu până la jumătatea anului 2018 biletele pentru transport în comun vor dispărea." "Nu vom mai ţine chioşcurile unde se vând bilete, este total depăşit sistemul, ci vom avea un sistem care va permite plata de pe telefon sau cu cardul bancar. Nu mai merge cu bilete, trebuie să ne adaptăm vremurilor pe care le trăim”" la mietroflex, l-am vazut pe un om, de la mentenanta, saracu pierdut in fatza unui mosntru d'ala de scuipat carduri, plin de sisteme avansate, fire si cutiute etc. aveam impresia ca ar fi preferat sa se inchida inauntru si ...sa serveasca el clientii ) asta poate fi si solutia cu dulapurile alea ce si ocupa loc, si sunt stricate 50% din timp, si se consuma bani aiurea cu cumpararea lor si cu intretinerea lor "in functionare" ...solutia: - pe langa cei 300 de vietnamezi - mai cere un bonus de vreo 100 de ...ce or fi - sa stea in cutiile alea si sa "taie bilete" Edited by szg, 07 December 2017 - 16:09. |
#2443
Posted 13 December 2017 - 11:20
wow, o sa avem Autostrada pana la Brasov!! in ...2025-2030, toamna
"Banca Mondiala va oferi asistenta in privinta implementarii proiectului autostrazii Ploiesti-Brasov" |
#2444
Posted 13 December 2017 - 12:28
studiind rapid bugetul MT 2018 (si estimari) observ ca Sudul este "pe plus" hmmm
1) 3 mld la A0 pt. 2018 (doar!!) si tot atat pana in 2021 ...wow (gata in 2022 !!) 2) 768 mln la Largire DNCB Sud, parca include cele doua pasaje, Berceni + Oltenitei = ce impreuna fac jumatate din aceasta valoare (gata in 2019 !!) deci ..2018 va fi un an cu super santiere in SUD !!! - asta daca nu cumva "mai trebuie proiectat" ceva la ele .... si atunci, 2019 va fi cu "super santiere", ca de alegeri sa fie "treaba buna" - largire Sos Berceni - largire DNCB Sud - autostrada Sud mmmm, ma ia cu transpiratii de placere ) perversii naibii, ce ne fac!! ...sau poate ca chiar se apuca de treaba ?! Edited by szg, 13 December 2017 - 12:32. |
#2445
Posted 14 December 2017 - 09:34
3mld pt A0 sunt banii de furat numai cu acoperirea "legala" data de realizarea unui SF.
SF s-a mai facut/platit de MT. Acelasi SF cu 2 virgule in plus = 3mld... cata, on 28 noiembrie 2017 - 15:03, said: Arad, Timișoara, Constanta, Sibiu, Deva, Pitesti... Au centuri de autostrada ... si Bucuresti are 2/3 din centura, ca in 1950. |
|
#2447
Posted 19 December 2017 - 11:18
ar fi interesant sa apara in ziare o comparatie obiectiva si la toate nivelele (educatie, economic, relatii externe, libertati si beneficii etc.) a celor doua perioade de 28 de ani:
- 1961 (final colectivizare si "epurare") - 1989 - 1989 - 2017 dar poate ca mai trebuie sa asteptam vreo 10 ani ca sa facem comparatia asta "obiectiva", si pe perioade similare - instaurare comunism / epurari si colectivizari: 1948 - 1962 (~14 ani) - schimbare fatza comunism: 1962-1968 (~7 ani) - productivitate comunism: 1968 - 1989/1990 (20 de ani) vs - instaurare capitalism / mogulism si demolari: 1989 - 2003 (~14 ani) - intrare in Nato/UE: 2003 - 2007 (~4 ani) - productivitate capitalism: 2008 - ...2028 (20 de ani) , asta daca nu cumva ne oprim la nivelul 2018 (10 ani) ...din vreun motiv sau altul dar ziarele ar putea compara si doar 1968-1978 (ca apoi vine criza de 10 ani, dar economia nu se opreste) vs 2008-2018, sa vedem ce iese mi se pare totusi ciudat ca: 1) in perioada aia "inapoiata" 1968 -1989, sigur nu a venit "talpa tzarii" cu propunerile de a face metrou, sosele, locuri de munca in industrie, agricultura performanta, autostrazi, linii noi de cfr, scoli si spitale, educatie, si nici dracu nu vedea "planurili" si "viziunili strategice", ci doar rezultatele, multe, solide si rapid!! 2) dar in perioada 2008 - 2018 - 2028, trebuie sa existe neaparat "glasul strazii" pt. a motiva nu stiu ce pas mic spre progres, in rest facem furtuna cat curpinde cu tot felul de idiotenii, ca sa se simta populatia ocupata (si mai ales "alesii"), si suntem bombardati mediatic cu tot felul de planuri si viziuni fantastice si "grandioase" si inutile, dar rezultate ...aproape zero alte planuri de falfait "viziunea" "Moş Crăciun vine mai devreme pentru moldoveni. Ministerul Transporturilor le promite o a treia autostradă, deşi nu le-a început pe primele două" |
#2448
Posted 20 December 2017 - 14:30
Azi, ultima zi de lucru pt UMB, din 2017! 550 muncitori si 220 utilaje pe lotul 4 Lugoj-Deva, lot unde liliecii psd au fost mutati in luna august...
Imagini de ieri! Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users