Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme fiat stilo
Last Updated: Aug 11 2012 02:19, Started by
Omnia
, Jul 23 2012 23:56
·
0
#1
Posted 23 July 2012 - 23:56
Salut! In primul rand trebuie sa precizez ca nu prea cunosc de-ale mecanicii auto, si de aceea va cer ajutorul.
Situatia se prezinta in felul urmator: masina pe care am achizitionat-o nu de mult este Fiat stilo 1.6 16v. 103 cp, 3 porti, iar la inceput nu am avut nici o eroare. Dupa foarte putin timp mi-a aparut eroarea cu airbag-ul "Airbag failure, please stop the engine". Problema este ca eu am firele legate pe direct si la scaunul sofer si pasager, astfel senzorii sunt eliminati din calcul, iar eroarea nu ar trebui sa existe. Atunci cand pornesc masina, dupa ce imi da "Check Ok", dupa cateva secunde imi apare eroarea, iar in bord martorul este de culoare rosie. Deocamdata apas pe "Menu" ca sa imi dispara mesajul de pe computer si sa revin la afisajul normal. Daca fac asta de 2-3 ori, ma lasa in pace si sta doar martorul aprins. Nu stiu daca o fi bine sau nu ceea ce fac, insa asa pot scapa de acel mesaj. Ulterior am observat ca unul dintre becurile stop dreapta nu se mai aprinde, dar in computer nu mi-a aratat nimic. Am obs. din greseala! Nu ar fi trebuit sa imi apara in computer ceva nu stiu? pt.ca daca trebuia nu s-a intamplat! Nici cand nu mai am lichid de parbriz nu ma anunta! Ma gandesc ca asa este posibil sa se petreaca multe nereguli si sa nu primesc nici o informatie. Posibil sa am uleiul scazut si eu sa nu stiu.. etc. De ce? De ce nu ma imi arata in bord lucrurile astea? Si ciudat este ca la pornire am "Check Ok". Cam astea ar fi problemele. Rog pe cine cunoaste mai multe sa ma ajute cu informatii utile, in speranta ca am sa gasesc si rezolvarea la cele prezentate mai sus! Multumesc anticipat. PS: masina nu o uzez in Romania ci intr-o alta tara. prea multe despre testere, service-uri specializate nu cunosc pe aici si din ce stiu este f. costisitor. am mai precizat intr-un alt topic, doar asigurarea m-a ajuns 1600 euro pe an si nu are nimic, nici macar geamurile nu sunt acoperite. este cea obligatorie! stiu ca intr-un final va trebui sa o duc la service daca nu gasesc o alta modalitate de rezolvare, dar macar sa incerc si sa prevad o parte din costuri astfel fiindu-mi mai bine organizata destinatia banilor Edited by Omnia, 24 July 2012 - 00:02. |
#2
Posted 24 July 2012 - 09:41
Avea un coleg de-al meu exact aceeasi problema, la acelasi tip de masina. Rezolvarea: sub scaun exista o mufa care leaga acele fire de la airbag, trebuie desfacuta si curatata (in cazul in care nu este desfacuta deja - nu exista contact).
|
#3
Posted 24 July 2012 - 10:38
aspecte de genul indicator de bec ars sau lichid parbriz sunt valabile doar pe variantele "full" ale unei masini; multe modele de masini nu au absolut deloc aceste "optionale"
standard sunt doar cateva: indicator combustibil, indicator temperatura motor, uneori indicator presiune ulei dar de cele mai multe ori e doar un bec care se aprinde in caz de probleme asa ca mai intai documenteaza-te daca masina intr-adevar e dotata cu asa ceva (eu as banui ca nu..) la eroarea de airbag... posibil sa fi fost "manarii" pe acolo cat sa scape de masina |
#4
Posted 24 July 2012 - 19:45
RealThing, on 24th July 2012, 09:41, said: Avea un coleg de-al meu exact aceeasi problema, la acelasi tip de masina. Rezolvarea: sub scaun exista o mufa care leaga acele fire de la airbag, trebuie desfacuta si curatata (in cazul in care nu este desfacuta deja - nu exista contact). aeon, on 24th July 2012, 10:38, said: aspecte de genul indicator de bec ars sau lichid parbriz sunt valabile doar pe variantele "full" ale unei masini; multe modele de masini nu au absolut deloc aceste "optionale" standard sunt doar cateva: indicator combustibil, indicator temperatura motor, uneori indicator presiune ulei dar de cele mai multe ori e doar un bec care se aprinde in caz de probleme asa ca mai intai documenteaza-te daca masina intr-adevar e dotata cu asa ceva (eu as banui ca nu..) la eroarea de airbag... posibil sa fi fost "manarii" pe acolo cat sa scape de masina Ca si model este Active nu Dynamic, iar ca si dotari standard are destule plus ca eu mai am si unele optionale. Sa spunem ca m-as fi inselat, atunci nu vad rostul cadranelor din bord..ca sunt atatea. doar nu-s puse de design! Omnia, on 23rd July 2012, 23:56, said:
O mica completare: astazi pe la pranz nu mai vroia sa porneasca. cand dadea sa traga cand se lasa moarta. dupa vreo 10 incercari am reusit intr-un final sa pornesc si directia a fost catre mecanic. facusem o programare pentru miercuri la schimbat filtrele, pompa de apa si cureaua de distributie, insa am lasat-o de astazi. cine stie daca mai pornea maine. care ar fi posibilele probleme? de ce a pornit atat de greu? mai multe detalii nu am sa va dau, efectiv am bagat cheile in contact, dau sa pornesc insa motorul parca se ineca si nu reusea sa porneasca. iar la incercarile astea de pornire s-a vazut din ochi cum a scazut indicatorul la benzina. s-a dus foarte multa benzina. si mai e o problema inca de cand am luat-o, cand o scot pe liber masina merge ca si cum ar fi in viteza. dupa 100-200 metri, scade si ajunge la un nivel in care merge incet...dar merge, adica nu se opreste. doar daca dau de vreo mica panta ceva. ce sa fie oare? asta inseamna ca mananca ulei? |
#5
Posted 25 July 2012 - 09:26
Vezi ca din cate stiu acelasi coleg a avut probleme si cu clapeta de acceleratie, a trebuit s-o schimbe, ii dadea nu stiu ce eroare in bord si se tura de tampa. Nu mai lucreaza cu noi, incerc sa fac rost de adresa lui de mess si sa ti-o trimit. Intre timp, incearca si pe forumul monomarca.
|
#7
Posted 26 July 2012 - 14:34
Din pacate la Fiat, problemele de instalatie electrica sunt frecvente si enervante. Totusi, fara diagnoza si de la distanta, cam greu de ghicit problema/problemele de acolo.....
Urmatorul pas logic, daca tot e la mecanic, e sa-i faci o diagnoza si sa vezi ce iasa acolo. |
#8
Posted 27 July 2012 - 12:03
iar faza cu "cand o scot pe liber masina merge ca si cum ar fi in viteza" e beton
ueiul din cutie probabil e anormal de vascos asta se intampla de obicei la temepraturi foarte scazute, dar acum in mijloc de vara... schimba uleiul din cutia de viteze si roaga-te sa nu fie alte defectiuni pe acolo caraie, se aud ceva zgomote de pinioane pe la cutia de viteza cand e scoasa din viteza? |
#9
Posted 27 July 2012 - 23:46
aeon, on 27th July 2012, 12:03, said: caraie, se aud ceva zgomote de pinioane pe la cutia de viteza cand e scoasa din viteza? Cat despre faza cu mersul pe liber, este foarte adevarata. merge fara probleme o bucata mare de drum fara sa fac nimic. |
#10
Posted 09 August 2012 - 07:48
Cata incredere ai in persoana care ti-a vandut-o? Ele sunt masini bune, chiar si in Romania, eu nu am bagat mai nimic in ea in 4 ani de zile, dar conditia esentiala e ca masina sa fii fost intretinuta pana atunci.
Punctual, legat strict de problemele tale: 1. Airbag-ul. Am avut-o si eu. Sunt doua cauze posibile: conexiunile (parca nu scrie ce airbag are failure in eroarea de pe bord) sau senzorul de greutate din scaun ( http://www.fiatforum...um/IMG_2883.JPG ). Senzorul costa in jur 1200 RON la dealer in Romania si vreo 500-600 la un dealer din afara, iar conexiunile se repara cu spray de contacte si multa rabdare. Mai exista si alte variante mai simple de reparatie, dar le voi detalia daca vei fi sigur ca senzorul e problema. 2. Zgomotul cand bagi in marsarier e normal si este cauzat de lipsa sincronului la treapta respectiva. Daca te deranjeaza atat de mult, mi se pare ca daca faci o scurta pauza in punctul mort, debreiezi si pe urma treci in treapta (ambreiand din nou, evident), totul o sa fie ok. 3. Problema cu mersul pe liber e ciudata. Viteza scade liniar sau brusc? 4. Clapeta poate sa fie doar murdara. La relanti motorul merge rotund? Vezi ca pe fiatforum.com era un ghid despre cum sa o cureti. 5. Eu te sfatuiesc sa iti iei softul asta http://www.fiatecuscan.net/ (versiunea free iti ajunge) si un cablu KKL de VW (vreo 10-15 euro pe eBay). In combinatia asta iti poti face singur diagnoza si, chiar daca tu nu te pricepi la mecanica, poti primi ajutor mult mai bun pe forum-uri, salvand in final bani. Bafta! |
|
#12
Posted 11 August 2012 - 02:19
figo1988, on 9th August 2012, 07:48, said: Deci, este testat si o spun foarte sigur, scoasa din viteza nu se opreste! in cazul in care o scot din viteza pe la 40 de km scade usor usor pana intr-un anumit punct dupa care merge asa cat e strada de lunga. nu mai retin viteza minima... dar cred ca era undeva pe la 10 km/h. am sa ma uit. Oricum am schimbat destule la ea, unele piese pt siguranta, altele de nevoie. daca ar fi sa rezum problemele actuale ar fi, eroarea airbag cu toate ca am contactele legate pe direct si uneori nu porneste din prima, nu trage.. parca se ineaca..sau efectiv se invarte elicea dar nu porneste motorul. in rest...merge e ok.. nici consumul nu e prea mare. 7,6 la ultima suta de km. cel mai mult am avut 8,1%. sunt multumit de acest aspect |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users