Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Playlist melodii radio - unde?

P0335 senzor arbore cotit - senzo...

Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...
 Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...

Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet
 Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...

De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!
 Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...

schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac
 

R.C.S.&R.D.S. a scos din grilă (numai D.T.H. Digi Satelit) Antena 1, Antena 3 și Euforia TV.

- - - - -
  • Please log in to reply
1607 replies to this topic

#1
kata_lyn18

kata_lyn18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 12.02.2012

RCS&RDS a scos din grilă Antena 1, Antena 3 și Euforia TV.

Din  cauza neînțelegerilor pe care le are cu Antena  Group, operatorul de  cablu a scos din grila de programe Antena 1, Antena  3 și Euforia TV.
[ http://www.evz.ro/typo3temp/pics/Antena1_logo_e25515622a.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]Afectați   sunt abonații din rețeaua DTH (cei care au platforme digitale). Peste   un milion de abonați sunt afectați de această decizie a operatorului de   cablu. "RCS & RDS consideră Antena Group integral responsabilă   pentru privarea abonaților Digi TV prin satelit de posibilitatea de a   urmări Antena 1, Antena 3 și Euforia TV", se arată în comunicatul   companiei.  

Posesorii de platforme digitale nu mai pot vedea posturile

Decizia   a fost luată ca urmare a unor disensiuni ce există de mai multă vreme   între operatorul RCS&RDS și Antena  Group. Posesorii de platforme   digitale (antene) nu vor mai putea să vadă deocamdată Antena 1, Antena 3   și Euforia  TV. Nu sunt afectați de aceste schimbări abonații   serviciilor de televiziune prin cablu, ci numai abonatii serviciilor de   televiziune prin satelit. RCS&RDS are aproximativ 2,2 milioane de   abonați, iar din aceștia, aproximativ un milion dețin antene.

    Operatorul de cablu a motivat această decizie prin faptul că Antena   Group a cerut suma de 7 milioane de euro pentru difuzarea acestor   canale. "RCS & RDS nu poate accepta să platească peste 7 milioane de   Euro pe an, suma solicitată de Antena Group în cadrul unei somații   trimise cu doar câteva săptămâni în urmă, pentru difuzarea prin satelit a   canalelor grupului, între care Antena 1 si Antena 3, pe care chiar   reprezentanții Antena Group le-au declarat în mod repetat ca fiind   libere la retransmisie (must carry)", declară reprezentanții companiei.  

Antena Group acuză RCS&RDS de practici necomerciale

  "Divizia TV Intact Media Group își manifestă dezacordul privind   practicile necomerciale ale RCS&RDS. Compania de cablu a decis, fără   a își informa în prealabil partenerii sau abonații, să scoată de pe   platforma de satelit posturile Antena 1 și Antena 3, începând cu 20   aprilie. Intact se afla în discuții pentru distribuția în rețeaua Digi a   posturilor din grup încă din martie anul curent. RCS a refuzat să   încheie un acord cu grupul media, motivând că posturile în cauză au fost   declarate libere la retransmisie", susțin reprezentanții grupului   Intact.  

Aceștia au declarat și că reprezentanții RCS&RDS  "demonstreaza că  nu cunosc Legea audiovizualului", asta pentru că le-au  pretins celor de  la Intact să distribuie conținutul posturilor în  regim de gratuitate în  condițiile în care, în cazul rețelelor digitale,  retransmisia se face  în baza unui acord comercial între radiodifuzori  și distribuitori.

C.N.A. nu se implică în conflictul RCS&RDS - Intact

  Conform art. 82 din Legea Audiovizualului, Consiliul Național al   Audiovizualului nu se poate amesteca în acest conflict, asta pentru că   legea se aplică numai în cazul distribuitorilor care retransmit servicii   de programe prin rețele de comunicații electronice.

"Rețelele  DTH nu intră sub incidența articolului 82. Ele sunt  excepția. Este o  chestiune ce trebuie lămurită între cele două părți.  Singura problemă  ar fi avizul de retransmisie. Cei de la RCS&RDS au  făcut ieri o  înștiințare, dar nu a apucat să fie difuzată în ședință", a  declarat  Răsvan Popescu, președintele C.N.A., pentru paginademedia.ro.
Sursa: http://www.evz.ro/de...-tv-977613.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  

VIDEO.  RCS&RDS a scos Antena 1, Antena 3 și Euforia de la antenele Digi.  RCS: Antena a retras drepturile de difuzare. Antena 1: RCS&RDS a  scos cele două televiziuni abuziv.

ACTUALIZARE  3. Antena Group a trimis, la rândul său, poziția sa: “Compania de cablu  a decis , fara a isi informa in prealabil partenerii sau abonatii , sa  scoata de pe platforma de satelit posturile Antena1 si Antena3, incepind  cu ora 00.00 a zilei de 20 aprilie”

  ACTUALIZARE 2. RCS&RDS  a emis un comunicat prin care a precizat că “Antena Group, proprietarul  celor 3 posturi TV, a retras acordurile de difuzare a acestor programe  în rețeaua Digi TV prin satelit” și că Antena este “integral  responsabilă pentru privarea abonaților Digi TV prin satelit de  posibilitatea de a urmări Antena 1, Antena 3 și Euforia TV”. Comunicatul  integral, în continuare.

  ACTUALIZARE 1. Răsvan Popescu,  președintele C.N.A., a declarat pentru paginademedia.ro că rețelele  D.T.H. nu intră sub incidența articolului 82, care se referă la  principiul must carry. Declarația integrală, în text.

  Războiul  Intact-RCS, faza pe ligheane. Abonații care dețin platforme digitale nu  mai pot vedea Antena 1 și nici Antena 3 și Euforia începând de astăzi.  Explicația a apărut aseară chiar pe crawl-ul de la Digi 24. Antena Group  ar fi cerut 7 milioane de euro pe an pentru difuzarea celor două  posturi de televiziune prin satelit.

  Motivația RCS&RDS, în continuare:
  Un abonat la  Digi TV a confirmat pentru paginademedia.ro că Antena 1 și Antena 3 nu mai pot fi vizionate pe rețeaua D.T.H.

  Aproximativ 1,1 milioane de abonați are platforma D.T.H., Digi TV.

  Textul difuzat pe crawl-ul de la Digi 24:

    RCS-RDS nu mai difuzează pe satelit canalele Antena 1 și Antena 3.  RCS-RDS nu poate accepta să plătească peste 7 milioane de euro pe an,  suma solicitată de Antena Group pentru difuzarea prin satelit a  canalelor Antena 1 și Antena 3.

   Canalele Antena 1 și Antena 3  au fost declarate în mod repetat ca fiind libere la retransmisie (must  carry) chiar de către reprezentanții Antena Group.

  De aceea,  împotriva voinței sale, RCS-RDS a fost obligată să întrerupă difuzarea  acestor canale, întrucât Antena Group i-a retras acordurile de difuzare.

   Antena Group nu a acceptat prelungirea datei limită a somației,  amenințând cu recurgerea la acțiuni legale, inclusiv plângeri penale. În  aceste împrejurări, RCS-RDS consideră că responsabilitatea pentru  privarea abonaților săi de posibilitatea vizionării acestor canale  aparține exclusiv Antena Group.

   Președintele C.N.A.: Rețelele D.T.H. nu intră sub incidența pincipiului must carry
  
Răsvan Popescu, președintele C.N.A.:

   “Rețelele D.T.H. nu intră sub incidența articolului 82. Ele sunt  excepția. Este o chestiune ce trebuie lămurită între cele două părți.  Singura problemă ar fi avizul de retransmisie. Cei de la RCS&RDS au  făcut ieri o înștiințare, dar nu a apucat să fie difuzată în ședință“.
   Articolul 82 din legea audiovizualului se referă la obligația  cabliștilor de a transmite gratuit, fără a cere vreun ban  televiziunilor, posturile publice și primele 25 de televiziuni în  funcție de audiențe.

  RCS: Antena a retras drepturile de difuzare a programelor

  Reprezentanții RCS&RDS au emis un comunicat prin care dau explicații despre scoatere celor două antene de pe satelit.

   Antena Group, proprietarul celor 3 posturi TV, a retras acordurile de  difuzare a acestor programe în rețeaua Digi TV prin satelit și, ca  urmare, RCS & RDS a fost obligat să întrerupă difuzarea lor.

   RCS & RDS consideră Antena Group integral responsabilă pentru  privarea abonaților Digi TV prin satelit de posibilitatea de a urmări  Antena 1, Antena 3 și Euforia TV

  RCS & RDS nu poate accepta  să platească peste 7 milioane de Euro pe an, suma solicitată de Antena  Group în cadrul unei somații trimise cu doar câteva săptămâni în urmă,  pentru difuzarea prin satelit a canalelor grupului, între care Antena 1  si Antena 3, pe care chiar reprezentanții Antena Group le-au declarat în  mod repetat ca fiind libere la retransmisie (must carry).

   Precizăm că abonații serviciilor de televiziune prin cablu nu sunt și nu  vor fi afectați de această situație, programele Antena Group fiind  difuzate în continuare în toate pachetele de televiziune prin cablu.

   Antena Group nu a acceptat nici prelungirea datei limită a somației,  amenințând cu recurgerea la acțiuni legale, inclusiv plângeri penale.

  COMUNICAT DE PRESĂ R.C.S:

   Municipiul București, 20.04.2012

  RCS & RDS – obligată să întrerupă transmisia prin satelit a posturilor TV ale Antena Group

   RCS & RDS consideră Antena Group integral responsabilă pentru  privarea abonaților Digi TV prin satelit de posibilitatea de a urmări  Antena 1, Antena 3 și Euforia TV

  RCS & RDS își anunță  abonații serviciilor de televiziune prin satelit, că din data de 20  aprilie 2012, nu mai poate transmite programele Antena 1, Antena 3 și  Euforia TV.

  Antena Group, proprietarul celor 3 posturi TV, a  retras acordurile de difuzare a acestor programe în rețeaua Digi TV prin  satelit și, ca urmare, RCS & RDS a fost obligat să întrerupă  difuzarea lor.

  RCS & RDS nu poate accepta să platească  peste 7 milioane de Euro pe an, suma solicitată de Antena Group în  cadrul unei somații trimise cu doar câteva săptămâni în urmă, pentru  difuzarea prin satelit a canalelor grupului, între care Antena 1 si  Antena 3, pe care chiar reprezentanții Antena Group le-au declarat în  mod repetat ca fiind libere la retransmisie (must carry).

   Antena Group nu a acceptat nici prelungirea datei limită a somației,  amenințând cu recurgerea la acțiuni legale, inclusiv plângeri penale.
Considerăm  că, în acest mod, Antena Group plasează interesele grupului mult  deasupra interesului telespectatorilor care doresc să urmărească aceste  canale și că responsabilitatea pentru privarea abonaților Digi TV de  posibilitatea de a le urmări revine integral Antena Group.

   Totodată, ne asigurăm abonații că pentru noi, interesul lor primează și  că în ceea ce ne privește, avem întreaga disponibilitate pentru a  introduce în grila Digi TV, programe de interes pentru publicul larg.

   Precizăm că abonații serviciilor de televiziune prin cablu nu sunt și  nu vor fi afectați de această situație, programele Antena Group fiind  difuzate în continuare în toate pachetele de televiziune prin cablu.
Antena Group: RCS a retras de pe platforma proprie DTH, în mod abuziv, posturile Intact Media Group
Compania  de cablu a decis , fără a-și informa în prealabil partenerii sau  abonații , să scoată de pe platforma de satelit posturile Antena1 și  Antena3, începând cu ora 00.00 a zilei de 20 aprilie.

  Compania  de cablu demonstrează astfel că nu cunoaște Legea audiovizualului,  pretinzând Grupului Intact  să-și distribuie conținutul posturilor TV în  regim de gratuitate,  chiar  în situația în care există alte prevederi  legale care reglementează transmisia pe satelit.

  Conform  prevederilor art.82 alin.1 din Legea Audiovizualului și art.13 alin 3  din Decizia CNA nr. 72/2012, principiul must carry nu se aplică pentru   rețelele de satelit, retransmisia în acest caz făcându-se în baza unui  acord comercial între radiodifuzori și distribuitori.

  Divizia  TV Intact Media Group isi manifesta dezacordul privind practicile  necomerciale  ale  RCS/RDS. Compania de cablu a decis , fara a isi  informa in prealabil partenerii sau abonatii , sa scoata de pe platforma  de satelit posturile Antena1 si Antena3, incepind cu ora 00 a zilei de  20 aprilie.

  Intact se afla in discutii pentru distributia in  reteaua Digi a posturilor din grup  inca din martie anul curent.   RCS a  refuzat sa incheie un acord cu grupul media, motivind ca posturile in  cauza au fost declarate libere la retransmisie. Obligativitatea  retransmisiei posturilor listate must carry este valabila doar in  retelele de cablu. Conform prevederilor art.82 alin.1 din Legea  Audiovizualului si art.13 alin 3 din Decizia CNA nr. 72/2012, principiul  must carry nu se aplica nu se aplica pentru  retelele de satelit,  retransmisia in acest caz facindu-se in baza unui acord comercial intre  radiodifuzori si distribuitori.

  Compania de cablu demonstreaza  astfel ca nu cunoaste Legea audiovizualului, pretinzind Grupului Intact   sa isi distribuie continutul posturilor TV in regim de gratuitate,   chiar  in situatia in care exista alte prevederi legale care  reglementeaza transmisia pe satelit.

  Reaua credinta dovedita de  RCS-RDS in relatia cu Intact si abonatii sai este cu atat mai pregnanta  cu cat posturile straine sunt retransmise pe sume considerabile, in  conditiile in care  audienta si relevanta nationala a acestora sunt  semnificativ reduse fata de posturile Intact.

Sursa: http://www.paginadem...-antenele-digi/
-*--------------------*-**-----------------------------------------------------
Ăștia se întrec cu gluma, chiar nimeni nu poate lua o măsură??? Posted Image
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Edited by megafanro, 20 April 2012 - 12:33.
UPDATE: Comunicat și info.


#2
alexdb84

alexdb84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 25.03.2012
Ho mah ca nu dispare nimic.Doar le mai alearga putin prin grila.

#3
danutz96

danutz96

    Iritabil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,713
  • Înscris: 17.12.2009
Daca e pe asa eu as plati dublu pt. abanomentul lor.Foarte bine ar face.

Edited by danutz96, 19 April 2012 - 23:12.


#4
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,278
  • Înscris: 13.01.2011
Sa nu faci si tu ca tata...

Scoate din priza aparatura cnd pleaca de acasa fara sa opreasca din telecomanda de frica incendiului...

Apoi zice ca este sabotat de ,,astia'', m-am crucit...   :confuzzled:

#5
kata_lyn18

kata_lyn18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 12.02.2012
Macar daca introduceau in locul lor nite programe mai adevarate nu acasa gold dublare pro tv si romania tv

#6
ramiz

ramiz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 25.12.2010
In locul Antenei 1 a aparut Pro tv fara sigla Digi tv pe ecran.Care-i treaba? :mellow:

Acasa Gold in locul Antenei 3!

#7
alexdb84

alexdb84

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 25.03.2012
Se plictisesc aia pe la tehnic si se joaca si ei.Cica sa isi justifice salariile.

#8
danutz96

danutz96

    Iritabil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,713
  • Înscris: 17.12.2009
Eu am antelenele fara 2:|

#9
ramiz

ramiz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 25.12.2010

View Postdanutz96, on 20th April 2012, 00:24, said:

Eu am antelenele fara 2:|
Pai normal ca pe dth la Digi nu mai e de mult Antena 2!

#10
danutz96

danutz96

    Iritabil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,713
  • Înscris: 17.12.2009
Da' ce rau imi pare ca nu le-au scos...

#11
imdb

imdb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 13.03.2011
Am vazut pe Digi24.ro ca Antena 1 si 3 nu mai sunt difuzate pe satelit deoarece cei de la Antena Group cer 7.000.000.000 euro de la RCS&RDS drepturi de redifuzare.

Attached Files

  • Attached File  digi.jpg   233.81K   319 downloads

Edited by imdb, 19 April 2012 - 23:28.


#12
kata_lyn18

kata_lyn18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 12.02.2012
nu puteau sa le scoata daca le era d maine macar prindeam meciul stelei cu vasluiul asa calare p net

Edited by kata_lyn18, 19 April 2012 - 23:28.


#13
ady_95

ady_95

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 23.12.2009
Pe analogic au inlocuit
-antena1 cu protv "nebranduit"(fara sigla digi sus in dreapta)
-antena 3 cu acasa gold(wtf is this?)
-euforia cu acasa nebranduit
Antena2 inca este acolo, gsptv la fel...
Abia astept sa vad ce vor spune cei de la intact (trebuie sa-mi iau popcorn)

#14
Bobby_ro

Bobby_ro

    Celebru Anonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,629
  • Înscris: 30.04.2005
:lol Asta e din seria: Ce`am avut si ce`am piedut


Quote

Abia astept sa vad ce vor spune cei de la intact
Astia nu stiu sa spuna, astia stiu doar sa manace cacat cu gura plina ... ramane de vazut doar culoarea si damful

Edited by Bobby_ro, 19 April 2012 - 23:31.


#15
danutz96

danutz96

    Iritabil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,713
  • Înscris: 17.12.2009
Deci eu de ce mai am antena 1 3 respectiv  euforia?

#16
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Pai si  scot  antenele si  in locul  Antenei 2 baga dublura Pro Tv? Macar sa bage altceva. Cat despre inlocuirea Antenei 3 cu Acasa Gold... :crying: :wallbash: :ciocan:

Daca sunt magari si  ramane asa treaba asta, ma pregatesc  sa trec la concurenta.

Edited by tiestodj20, 19 April 2012 - 23:34.


#17
ramiz

ramiz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 25.12.2010

View Postady_95, on 20th April 2012, 00:29, said:

Pe analogic au inlocuit
-antena1 cu protv "nebranduit"(fara sigla digi sus in dreapta)
-antena 3 cu acasa gold(wtf is this?)
-euforia cu acasa nebranduit
Antena2 inca este acolo, gsptv la fel...
Abia astept sa vad ce vor spune cei de la intact (trebuie sa-mi iau popcorn)


Pe satelit se vede bine sigla Pro tv pentru ca de cand au introdus in primavara lui 2005 in grila Pro tv sigla era stersa mai mult verzui se vedea.Acum se vede  cum trebuie sa se vada cele trei culori:rosu,verde,albastru! :)

#18
imdb

imdb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 197
  • Înscris: 13.03.2011
 Cei de la Antena Group cred ca au putere de negociere de cer asemenea suma. Asta e! Cine e la RCS nu mai vede Tristul media intact. Ei pierd (de la antene) o piata de cateva milioane de abonati. Sunt curios daca celor de la RCS le cere 7.000.000 de euro pe an tinand cont ca are cel mai mare nr. de abonati (cablu+dth) din tara, cat le cere celor de la UPC? sau RTC? Din cate stiu cand cumperi mai mult beneficiezi de discounturi, care se numesc ecnomii de scara. 

Edited by megafanro, 20 April 2012 - 13:10.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate