Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acumulatori cu Plumb pentru stocare energie fotovoltaica si eoliana.
Last Updated: Jan 02 2024 20:16, Started by
aerodinamic23
, Feb 06 2012 12:13
·
36
#8803
Posted 16 October 2023 - 10:43
plumbul nu e ok pt back-up, doar pt consum, el avand un "consum" propiu foarte mare (rata de descarcare).
|
#8804
Posted 16 October 2023 - 12:53
theionutzradu1991, on 16 octombrie 2023 - 06:17, said:
Dar bateriile astea auto cam ce rata de incarcare le "place" ? De ex 24v si vreo 50ah pot fi incarcate in cu sa zicem 20a? |
#8805
Posted 16 October 2023 - 13:15
#8806
Posted 16 October 2023 - 14:17
In filmul acela masoara curentul care iese din alternator.
Dar curentul se duce si la consumatorii din instalatia masinii. Nu stii cat se duce in baterie din cei 35A. Dupa ce se completeaza la loc ce s-a consumat la pornirea masinii, curentul prin bateria masinii scade sub 0.1A Edited by kolfleading, 16 October 2023 - 14:18. |
#8807
Posted 16 October 2023 - 17:10
Cine are cleste si clampmetru DC si bateria cam descarcata ar putea face si niste masuratori odata langa alternator si odata langa baterie!
oricum pe nustiu ce audi mai vechi am vazut odata alternator de 140A cred! Chiar si pe logan de 1.4 este de 100A ... cred. Zic pentru ca nu prea imi vine a crede ca o baterie de 60Ah nu poate fi incarcata cu 30A, ma refer la astea auto! |
#8808
Posted 19 October 2023 - 08:35
Ma gandesc ca trebuie ceva putere ca sa sustii consumatori mari, gen compresorul aerului conditionat.
Nu inseamna ca se duce neaparat in baterie. |
#8809
Posted 19 October 2023 - 09:58
La pornirea auto pentru acele cateva secunde (iarna pe cazane) curentul tras pe o baterie trece lejer de 200A , si aici vorbim de una.
24v , sa zicem load de 1.2kw (AC pentru cateva minute pana se stabilizeaza) ar trage vreo 60A ? Daca si la 1.5C descarcare se sperie plumbul asteptam sa scada pretul la LTO ! |
#8810
Posted 19 October 2023 - 11:02
La masinile cu pistoane, compresorul de aer conditionat este antrenat mecanic de catre motor.
Consuma curent doar pentru ambreiajul electromagnetic (de ordinul 1A) si ventilatorul de habitaclu (la maxim poate ajunge pana pe la 15A). Consumatorii electrici cei mai mari sunt cei de incalzire (degivrare luneta, degivrare parbriz daca exista, incalzitor auxiliar electric daca exista). La masinile electrice, compresorul de aer conditionat este alimentat din bateria de tractiune de inalta tensiune. |
#8811
Posted 19 October 2023 - 11:20
Nu m-am exprimat cum trebuie.
Trebuia sa zic 24-230v . AC de 12k btu mini split sa ia vreo 1.2kw pentru cateva minute pana se stabilizeaza la sub 500w , in general. 24v*60a=aproape de 1.5kw la 230v, Daca se aduna toti consumatorii la o masina cu faruri incandescente cu motor oprit poate ajunge si pe acolo cu amperajul (12v 60A) si tot nu crapa bateria, se consuma rapid dar asta e! |
#8812
Posted 04 November 2023 - 17:59
Bateria cu plumb e flexibila, dupa o descarcare rapida nu ia curent foarte mare pe incarcare, altfel stau lucrurile cu bateria LTO care ia si 10 c daca are de unde chiar si dupa o pornire a motorului, la LTO tensiunea alternatorului e trasa in jos pana se incarca la loc, asta ar putea arde alternatorul daca se pleaca cu bateria relativ descarcata, din acest motiv daca nu sunteti siguri ca bateria este incarcata, verficati tensunea si incarcati-o daca este cazul.
|
|
#8813
Posted 28 December 2023 - 11:25
buna ziua.
am 8 baterii cu gel deep cycle la sistemul meu fotovoltaic, o sa-mi schimb invertorul si voi trece de la 24V la 48V. acum am un egalizator pe baterii de 24V si va trebui sa-l schimb si pe acesta. intrebarea mea este: trebuie sa iau un egalizator cu 8 intrari/iesiri (am gasit doar un model si e destul de scump), sau pot sa pun 2 egalizatoare de 4 baterii (aici sunt mai multe modele si mai ieftine 2 buc decat cel de 8), in ideea in care fiind in paralel cele 2 grupuri de 4 baterii, tensiunea e egala (?) intre cele 2 grupuri si automat se vor egaliza toate 8 bateriile intre ele? multumesc. |
#8814
Posted 28 December 2023 - 11:50
banuiesc ca, daca ai 8 baterii legate pentru 24V, sunt legate cate 2 in serie si 4 in paralel... pentru 48 V le vei configura 4 in serie, 2 in paralel si atunci ai nevoie de 2 egalizatoare de 4 baterii
|
#8815
Posted 28 December 2023 - 12:01
corect, asa le am acum si asa le voi lega pe noul invertor. intrebarea era daca nu voi avea diferente intre cele doua grupuri de 4 baterii daca pun separat 2 egalizatoare. inteleg ca nu.
|
#8816
Posted 28 December 2023 - 12:03
https://utb-shop.ro/...zsaAl6vEALw_wcB
Are schema mai jos! 3 bucati de 24v 0-24 / 12-36 / 24-48 cu punte intre ele! |
#8817
Posted 28 December 2023 - 12:16
tehnic merge si 3 de 2*12V dar in detrimentul amperajului de transfer... e mai bine cu 2 de 4*12V.
diferentele dintre baterii exista si de aceea se pun egalizatoarele. |
|
#8818
Posted 28 December 2023 - 12:22
Poti pune 2 baterii in paralel si apoi 4 grupuri dastea in serie
Fosesti un singur egalizator si nu ai diferente. Spor. Edited by st3fan19, 28 December 2023 - 12:22. |
#8819
Posted 28 December 2023 - 13:24
theionutzradu1991, on 28 decembrie 2023 - 12:03, said:
https://utb-shop.ro/...zsaAl6vEALw_wcB Are schema mai jos! 3 bucati de 24v 0-24 / 12-36 / 24-48 cu punte intre ele! ok, dar conform schemei va trebui sa pun/folosesc 6 egalizatoare pt cele 8 baterii ?! |
#8820
Posted 28 December 2023 - 13:27
Poti folosi direct de 4, ca sa nu te complici
https://solartech.ro...dUaAjDPEALw_wcB Tot 4 baterii sunt de egalizat, fie ca sunt 4/8/12/16 Cele in paralel se egalizeaza intre ele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users