Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Opel Astra K

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 Retragere bani din cont inainte d...

Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...
 Problemuțe sistem audio ma&#...

Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....
 Sfat inchiriere locuinta unei per...

Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya
 

Militari Residence

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
23625 replies to this topic

#12979
dyamond

dyamond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 856
  • Înscris: 21.10.2010

 MrV, on 25th February 2012, 22:59, said:

Ai talentul sa ma bagi in ceata :)

Adica pe luna Ianuarie....Capatana a fost atat de milostiv cu noi si a platit el de nu se regaseste in intretinere?

dubii dubii dubii
Of iar ma chinui. :)))) Capatana a platit prin noiembrie o suma pentru aceste facturi de energie, doar ca a platit mai mult decat era pe facturi. (Acei bani tot de la noi au fost luati, din acei 100 de lei). Asociatia cand a trecut contractele a observat ca sunt platite sume in avans pe acele contoare, sume pe care nu ni le mai cere acum (vorbesc strict pe ianuarie). Ai inteles acum? Din februarie se schimba treaba. Ne vor veni in plus inca 10 lei / pers.

Edited by dyamond, 25 February 2012 - 23:09.


#12980
vasileo

vasileo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 29.10.2008
Corect, corect, corect, tot aud asta. Am zis ca si eu sunt de acord sa platim in mod egal, asta nu inseamna ca sunt de acord sa platesc o suma care depaseste 120 pentru un ap. de 49mp, inseamna ca cineva ma fura undeva. Nu mai pot eu ca atat cere firma lui Capatana, nu-i obliga nimeni sa ne administreze, cum nimeni nu-l obliga pe presedinte sa stea pe functia asta daca ii este asa de greu, cu siguranta sunt niste castiguri consistente, daca se trage asa mult pe administrarea acestui complex.
Vad ca se mai pune problema asta cum ca unii ar vrea gratis, eu am zis pana sa inceapa balciul, ca desi nu este o suma mica eu sunt de acord cu ea.

Edited by vasileo, 25 February 2012 - 23:07.


#12981
dyamond

dyamond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 856
  • Înscris: 21.10.2010

 vasileo, on 25th February 2012, 23:04, said:

Corect, corect, corect, tot aud asta. Am zis ca si eu sunt de acord sa platim in mod egal, asta nu inseamna ca sunt de acord sa platesc o suma care depaseste 120 pentru un ap. de 49mp, ca inseamna ca cineva ma fura undeva. Nu mai pot eu ca atat cere firma lui Capatana, nu-i obliga nimeni sa ne administreze, cum nimeni nu-l obliga pe presedinte sa stea pe functia asta daca ii este asa de greu, cu siguranta sunt niste castiguri consistente, daca se trage asa mult pe administrarea acestui complex.
Vezi ca daca faci cada zilnic si ajungi pe la 20 de metri cubi de apa consumati (exista in bloc la mine asa ceva) vei sari cu mult de acei 120 de lei.

#12982
serpantes

serpantes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,370
  • Înscris: 09.02.2006

 bogdan4ice, on 25th February 2012, 22:55, said:

Pentru ca daca printr-un calcul corect atat iese inseamna ca atat trebuie sa platesti.

Tema de casa: Cum trebui impartiti corect aproximativ 70.000RON pentru a fi toata lumea multumita?
Raspunsul : Cred ca vor exista intotdeauna nemultumiti!!!
banii trebuie impartiti pe suprafata totala de administrat (se adun toate parcelele) pt a afla pret/mp, apoi se calculeaza cost final pt fiecare parcela. din asta se vor calcula cotele indivize.
cum am mai spus, DACA s-a trecut in contractul de administrare pret de referinta per apartament, ESTE ILEGAL. NU poti pune pret de referinta asa pt. ca fiecare apt are cota sa indiviza, suprafata aferenta, etc.
Luni voi cere in scris copie dupa actele si facturile ce au stat la baza calcului actualei intretineri. sunt tare curios de continut.

#12983
bogdan4ice

bogdan4ice

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 15.04.2004

 vasileo, on 25th February 2012, 23:04, said:

Corect, corect, corect, tot aud asta. Am zis ca si eu sunt de acord sa platim in mod egal, asta nu inseamna ca sunt de acord sa platesc o suma care depaseste 120 pentru un ap. de 49mp, ca inseamna ca cineva ma fura undeva. Nu mai pot eu ca atat cere firma lui Capatana, nu-i obliga nimeni sa ne administreze, cum nimeni nu-l obliga pe presedinte sa stea pe functia asta daca ii este asa de greu, cu siguranta sunt niste castiguri consistente, daca se trage asa mult pe administrarea acestui complex.
De unde stii ca te fura cineva?
Cel mai bine e de vazut cat sunt cheltuielile brute fara taxa de administrare si pe uma sa vedem daca se justifica sau nu taxa respectiva.
Ma intereseaza sa am apa, sa ie curat si ingrijit acest cartier ca nu mi-am facut credit pe 30 de azi ca sa traiesc ca in Ferentari.

#12984
coco30

coco30

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.02.2012

 mihaigagiu, on 25th February 2012, 16:04, said:

coco30, tu zici ca platesti prea mult administrarea complexului/blocurilor. ca sint niste costuri care nu reflecta realitatea.
Vrei alta firma de administrare (+curatenie)? Ori banii aia pe care tre sa-i dam sa-i si merite actuala firma de adminsitrare?
Inteleg ce zici tu, dar nu asa protestezi, prin neplata, pt ca daca nu platesti nimic, Enelul de ex., trebuie platit. Ce se intimpla daca juma de cartier nu va plati intretinerea? Se opreste curentul, sa zicem. Ca nu i-am platit... ca n-ai dat bani... nici tu, nici alti 30 dintr-un bloc. Ca e mizerie in parc sau ca se uita strimb la tine vreo fata de la birou. ma rog, diverse motive. Si n-o sa mai mearga liftul. Pompa de apa. Implicit raminem fara apa. De-aia am zis "incredibil", ca nu asa se procedeaza. Asta nu e civilizatie, asta ar insemna sa ne tiganim. Bineinteles asta e parerea mea. Eu sint unul dintre aia e care nu-s de acord cu tine. In acelasi timp sint si altii care sint de acord cu tine.
Nu conteaza cine e mai destept. Nu ma intereseaza ca esti la zi cu intretinerea. Ma intereseaza ce propui. Iar ce ai propus tu eu nu sint de acord. pentru ca tu propui sa nu platim in semn de protest, dpv legal nu pot fi de acord cu asa ceva.

Singura solutie ca sa se schimbe ceva e sa se faca adunare generala prin care sa se decida schimbarea firmei de administrare sau renegocierea contractului/sumei cu aceasta.
Iar noi aplicam ce doreste majoritatea. Presedintele sau comitetul executiv asigura convocarea adunarii generale. Nu putem sa propunem sa se faca adunare generala in care sa propunem oamenilor sa nu plateasca nimic in semn de protest. Trebuie organizat altfel. Dar daca vii tu acum imi ceri tu sa ma ocup sa fac sedinte, sa dreg, s-ar putea sa-ti raspund ca nu-s atit de destept ca sa ma ocup de asta. Daca-ntelegi ce vreau sa spun.

Eu vad ca tu esti setat doar pe cateva probleme care, se pare, te-au coplesit.Daca nu te poti concentra la mai multe lucruri fa-le pe rand deoarece risti sa vorbesti pe langa subiect si derutezi alte persoane care au inteles in prima faza ce am eu de zis.
"Daca-ntelegi ce vreau sa spun."

Edited by coco30, 25 February 2012 - 23:15.


#12985
vasileo

vasileo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 29.10.2008

 dyamond, on 25th February 2012, 23:08, said:

Vezi ca daca faci cada zilnic si ajungi pe la 20 de metri cubi de apa consumati (exista in bloc la mine asa ceva) vei sari cu mult de acei 120 de lei.
Asta e pe riscul meu, consum platesc.

#12986
mihaigagiu

mihaigagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,097
  • Înscris: 18.04.2007
am primit un pm de la bogdan. f tare.
am vb la tel cu dyamond acum si mi-a picat fisa despre cum ar fi normal sa se imparta.

calculam mp alei, parcari, parcuri, etc.
calculam mp de paliere, trepte, tot-tot ce inseamna interior de bloc - spatiu comun.

ne dau 46.000 mp + 25.000mp sa zicem.

la 71.000mp cerut oferta de pret la administrare/curatenie pe metru patrat.

tu ziceai ceva similar, dar adunate suprafetele apartamentelor si stabilit pret/mp.
numai ca nu se administreaza proprietate privata, ci comuna ;)
iar eu am cota-parte pe spatiile comune din parcela mea, stii ce zic?
chiar daca aceasta cota-parte se stabileste calculind suprafetele utile din blocuri unei parcele.
hm..... :lol: stiu ca e f complicat ce zic, dar cu un mic efort, se intelege.

sa zicem 1leu/mp prestari servicii.
- la darklord in bloc, un apt de 43mp cu cota 1,16% plateste actualmente 80 lei.
blocul lui e pe un teren de 2500mp. iar paliere cit are? 100mp pe etaj? cred ca e mult. nu stiu exact. hai sa punem un total estimat la 3300mp bloc spatii comune totale. adica 3300 lei suma prestari servicii. aplici cota de 1,16% la 3300 lei. pai platesti la jumate, nenica, 40 lei e altceva.

- blocul mic de 20 apt, are holuri inguste, are spatii comune 1500 mp teren + 200 mp holuri.
1700 lei prestari servicii, cota 4,5%. adica 73 de lei in loc de 276 lei.

- blocurile de pe rez. 89:
teren 10.000mp + 5600 mp paliere (probabil pe acolo)
prestari servicii 15.600 lei/7 blocuri, adica 1950 lei/bloc.
nu mai stiu, cit e o cota parte la voi? 0,25%?
15.600 x 0.25% = 39 lei.

- blocurile in care sta vasileo. aveti parcari, parc, statia ratb pe spatii comune. si aveti si super late holurile, lungi... cit o fi teren la voi, 10.000mp? si vreo 3000mp de holuri? deci 13.000 lei costa alea 2 blocuri prestari servicii.
ai cota 0,35% probabil, la tine vine 45 lei

Nu vi se pare un rationament corect si chitabil pt toti?
Poate ca e mult sau foarte mult 1 leu/mp.
Revin si spun ca suma reala ar trebui sa fie pe la 0,5 lei/mp, astfel ca nu vom plati cam 40 lei/apt cu totii, INDIFERENT CA UNII AVEM COTA PARTE DE 0,X% SI ALTII DE 5%, ci maxim 30. Atit mi se pare normal...

Ramine doar sa se stabileasca PRETUL/MP.
Trebuie sa calculam fiecare bloc in parte si sa vedem exact cum sta treaba.

Vrem, deci, pret/mp comun administrat. Nu pe apt.


Quote

nu cred ca ar trebui sa plateasca celelalte blocuri in compesatie.
+

Quote

@mihaigagiu - Crezi ca daca toate celelalte blocuri ar renunta la aceasta firma de administratie si ar ramane numai cele 7 blocuri de pe rez.89 ar fi deacord firma sa administreze in continuare pe sumele acelea doar cele 7 blocuri, ar ajunge bani?
adica sa administreze 7 blocuri cu 6141 lei? nu stiu, vb serios.
tu ce zici? cum ti se pare suma asta de 800 lei/bloc?

Quote

banii trebuie impartiti pe suprafata totala de administrat (se adun toate parcelele) pt a afla pret/mp, apoi se calculeaza cost final pt fiecare parcela. din asta se vor calcula cotele indivize.
bingo! ;)

#12987
MrV

MrV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,347
  • Înscris: 26.04.2010

 darklordsith, on 25th February 2012, 23:00, said:

O sa fie nemultumiti si daca suma aia e la jumatate, pe unii nici nu ii intereseaza la cat se imparte. Ar vrea gratis. Sa ii vad ce o sa zica cand nu vom avea apa sau cand o sa ne inunde gunoaiele pt. ca nu si-au platit intretinerea ca e "prea mult". Sper sa nu ajungem la asa ceva, dar am vaga impresie ca nu suntem deloc departe.

mai avem un pic si ajungem la dramatismul unei telenovele.
va place voua sa o dati in extremitati si sa bagati spaima in oameni.
"daca nu se intampla asa cum 'trebuie" => ramanem in curul gol. vine sfarsitul lumii

presupun ca intretinerile actuale s-au facut pe baza contractului cu firma de administrare si alte firme prestatoare de servicii  plus conform legii pe cota indiviza.
Sunt foarte curios cum o sa imi justifice cineva daca vine o suma mai mare decat cea care e acum. In cazul in care va exista o recalculare....foarte curios.

 dyamond, on 25th February 2012, 23:04, said:

Of iar ma chinui. :)))) Capatana a platit prin noiembrie o suma pentru aceste facturi de energie, doar ca a platit mai mult decat era pe facturi. (Acei bani tot de la noi au fost luati, din acei 100 de lei). Asociatia cand a trecut contractele a observat ca sunt platite sume in avans pe acele contoare, sume pe care nu ni le mai cere acum (vorbesc strict pe ianuarie). Ai inteles acum? Din februarie se schimba treaba. Ne vor veni in plus inca 10 lei / pers.

sincer. nu m-ai convins. Noi am platit acei 100RON pt decembrie...ultima luna. acum aflam ca acei bani au continut si curentul pe ianuarie....dubios.

#12988
darklordsith

darklordsith

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,779
  • Înscris: 13.05.2008
Mihai, pare corect, dar pare si complicat in acelasi timp. Ia uita-te in CVC, acolo ai 2 feluri de parti comune: parti comune din cladire si parti comune din teren. Acuma, administrarea unui mp de cladire si a unui mp de teren sa fie egale sau nu?

#12989
dyamond

dyamond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 856
  • Înscris: 21.10.2010
foarte bine explicat Mihai. Asta trebuie sa-i punem pe masa lui Cretu, Capanata & Co. Mi se pare un mod corect, legal si echidistant de impartire a costurile de administrare a partilor comune din cartier.

#12990
vasileo

vasileo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 29.10.2008
Dupa cum spui, Mihai reiese ca blocul meu ar plati cel mai mult, desi nu imi place cuvantul asta, acum chiar e vorba de principiu. Nu mi se pare corect ca un bloc stil orfelinat, camin, spital, cum vrei sa-i zici sa plateasca mai mult decat un bloc mai mic unde clar ai niste avantaje, nu le mai enumar ca sunt evidente.

#12991
dyamond

dyamond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 856
  • Înscris: 21.10.2010

 MrV, on 25th February 2012, 23:21, said:

sincer. nu m-ai convins. Noi am platit acei 100RON pt decembrie...ultima luna. acum aflam ca acei bani au continut si curentul pe ianuarie....dubios.
Pai ti-a zis tie cineva sau ti-a arata vreo factura Capatana pe anul 2011? Ti-a zis tie ca din acei bani plateste basculanta sau apa? Eu cred ca nu. Vrei sa crezi sau nu, o parte din acei bani i-a dat pe curent, care basca omu a platit mai mult decat era trecut pe facturi. Eu nu vad nicio problema, dubiu, jf kennedy pe aici.

 vasileo, on 25th February 2012, 23:26, said:

Dupa cum spui, Mihai reiese ca blocul meu ar plati cel mai mult, desi nu imi place cuvantul asta, acum chiar e vorba de principiu. Nu mi se pare corect ca un bloc stil orfelinat, camin, spital, cum vrei sa-i zici sa plateasca mai mult decat un bloc mai mic unde clar ai niste avantaje, nu le mai enumar ca sunt evidente.
Mie da. Femeia de serviciu sta mai mult in blocul ala, administratorul e deranjat de mult mai multe persoane, mai multe consumabile, si exemplele pot continua.

Din pacate nu cred ca faci diferenta: se vorbeste de costuri de administrare spatii comune, nu de administrarea confortului pe blocuri. Confortul e ceva subiectiv, nu are ce cauta ca factor in calcularea costurilor de administrare pe spatii comune.

Edited by dyamond, 25 February 2012 - 23:37.


#12992
vasileo

vasileo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,046
  • Înscris: 29.10.2008

 dyamond, on 25th February 2012, 23:31, said:

Mie da. Femeia de serviciu sta mai mult in blocul ala, administratorul e deranjat de mult mai multe persoane, mai multe consumabile, si exemplele pot continua.
Pai femeia de serviciu ia bani de la 138 apartamente, adm la fel. In schimb noi stam mai mult la lift, liftul se stirca mai repede,blocul se incalzeste altfel cand e hala asa.

 dyamond, on 25th February 2012, 23:31, said:

Din pacate nu cred ca faci diferenta: se vorbeste de costuri de administrare spatii comune, nu de administrarea confortului pe blocuri.
cum au fost ceilalti pana acum nemultumiti ca platesc mai mult eu de ce nu as fi in cazul asta?
la spatii comune am vazut ca la noi intra statia de autobuz si parculetul, cred ca si voi le folositi, in schimb noi nu cred ca avem ce folosi de la voi, asa ca...
exact cum ziceam fiecare vad ca-si vede interesul

Edited by vasileo, 25 February 2012 - 23:39.


#12993
MrV

MrV

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,347
  • Înscris: 26.04.2010

 dyamond, on 25th February 2012, 23:28, said:

Pai ti-a zis tie cineva sau ti-a arata vreo factura Capatana pe anul 2011? Ti-a zis tie ca din acei bani plateste basculanta sau apa? Eu cred ca nu. Vrei sa crezi sau nu, o parte din acei bani i-a dat pe curent, care basca omu a platit mai mult decat era trecut pe facturi. Eu nu vad nicio problema, dubiu, jf kennedy pe aici.

aici e buba. ca platim dar nu stim pe ce platim. cel putin am platit pana in decembrie.
acum aflam ca s-au platit nu stiu ce servicii in avans si de acum incolo ni se umfla noua factura in luna urmatoare. ti se pare corect? mie nu. tipic romanesc. mai sunt si alte servicii platite in avans???

Pai e ilogic. Am platit intretinerea pe luna DECEMBRIE. dar banii aia de fapt au fost si pe Ianuarie.
Sunt de acord ca 0.69 nu e suma corecta pentru curent dar incepem sa platim intretinerea LEGAL cu manareli??? mai departe ce famem? Manareala pe fata.

De data asta ii dau dreptate lui serpantes. luni seara sunt la biroul de vanzari.

#12994
mihaigagiu

mihaigagiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,097
  • Înscris: 18.04.2007

Quote

Daca nu te poti concentra la mai multe lucruri fa-le pe rand deoarece risti sa vorbesti pe langa subiect si derutezi alte persoane care au inteles in prima faza ce am eu de zis.
tu ai zis chestia asta:

Quote

Intrebarea mea este merita platitat intretinerea in aceste conditii? nici eu nu sunt de acord sa platesc nimic in plus nici macar 100 lei aia de la intretinere..sau voi adopta si eu motoul biroului de vanzari "mda....o sa vad..." vreau sa va deshid ochii si sa va spun ca da merita sa vrem mai putin de plata deoarece nici conditiile nu sunt pe masura
am vorbit pe linga subiect? pe cine am derutat?

ti-am spus ca este aberant sa fii cu o astfel de propunere, sa nu platim intretinerea ca nu merita! cind problemele pe care le ai tu in complexul asta si cu totul si cu totul altele decit plata efectiva pentru curent spatii comune, apa consumata sau rebu. tu te-ai luat de ce? ca ai vecini tarani. ca sint ciini in complex. ca deszapezirea si biroul de vinzari. ce legatura au astea cu plata intretinerii?
de fapt in afara de mizeria din parc... ok, deci ai o problema cu curatenia. cit inseamna curatenia din 120 lei cit sa zicem ca ti-ar veni intretinerea? 10 lei? tu pt 10 lei tu vii aici si ne intrebi daca "merita platita intretinerea in aceste conditii"?

iar in postul anterior am constatat ca vrei ca aceasta firma de administrare sa isi merite banii. si ca in loc de 120 lei, tu vrei sa platim 110 lei. pt ca e mizerie.

sa cerem sa platim mai putin sau deloc ca avem ciini in cartier sau vecini tarani e o timpenie cum rar am auzit in ultima vreme.
rectifica si refera-te nu la intretinere, ci la "prestari servicii", la cit ii datoram firmei lui Capatina, ce face ea, ce nu face, si ce ar trebui sa faca.

vorbesc pe linga subiect si derutez oamenii, zici?

#12995
danfifa

danfifa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.02.2011

 mihaigagiu, on 25th February 2012, 23:14, said:

+

adica sa administreze 7 blocuri cu 6141 lei? nu stiu, vb serios.
tu ce zici? cum ti se pare suma asta de 800 lei/bloc?


bingo! ;)


Pai cam asta este ideea sunt sigur ca nu se poate de accea am dat acest exemplu pentru a scoate in evidenta ca aceasta firma ori face misto de noi ori asta este o lectie pentru ca uni nu au fost ascultatori sa plateasca acei 100 ron!?

#12996
dyamond

dyamond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 856
  • Înscris: 21.10.2010

 MrV, on 25th February 2012, 23:36, said:

aici e buba. ca platim dar nu stim pe ce platim. cel putin am platit pana in decembrie.
acum aflam ca s-au platit nu stiu ce servicii in avans si de acum incolo ni se umfla noua factura in luna urmatoare. ti se pare corect? mie nu. tipic romanesc. mai sunt si alte servicii platite in avans???

Pai e ilogic. Am platit intretinerea pe luna DECEMBRIE. dar banii aia de fapt au fost si pe Ianuarie.
Sunt de acord ca 0.69 nu e suma corecta pentru curent dar incepem sa platim intretinerea LEGAL cu manareli??? mai departe ce famem? Manareala pe fata.

De data asta ii dau dreptate lui serpantes. luni seara sunt la biroul de vanzari.
Am uitat ca si tu esti Gica Contra. Greseala lui Cretu, trebuia sa-i zica lui Capata: Belfere, nu avem bah nevoie de banii tai care nu ma intereseaza dc i-ai platit in avans, mie sa-mi zici cat tre sa-ti dea Asociatia pentru energie pe ianuarie da? ca vine MrV si el vrea 10 lei din ianuarie nu 0.69m ca altfel zice ca-i manareala. Mda, a gresit Cretu. Dar parca iti placeau greselile in favoarea locatarilor "favorizati"? Ce faci acum te schimbi dupa cum bate vantul?

Edited by dyamond, 25 February 2012 - 23:42.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate