Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Permis C+E avand probleme la ochiul stang?
Last Updated: Nov 07 2011 11:57, Started by
CorneliuRos
, Nov 05 2011 18:33
·
0
#1
Posted 05 November 2011 - 18:33
Buna seara!
La varsta de 6 ani am suferit un accident de munca in interes de joaca, la ochiul stang cu o sarma. Solutia a fost = transplant de cornee + cristalin . In anul 2007 am luat permisul categoria B cu campul vizual la ochiul stang doar de 25 % iar ochiul drept sanatos total. In 2011 intr-o zi mam hotarat si am facut operatia de transplant de cristalin artificial siliconat foarte bun, la spitalul universitar din Genova, care a durat maxim o ora... Rezultatul= am reusit sa obtin o vedere totala a ochiului de 70% sau 75% fata de celalalt ochi sanatos dupa 3 luni. Dar pentru o vedere de macar 90% este necesara interventia de transplant de cornee ...la care ma abtin momentan sa o fac deoarece modificarile ochiului eu le consider deja prea multe! In 2012 m-am hotarat sa devin sofer profesionist aparte ca liceul la care am admis era pe profil de transporturi si ca in timp de 4 ani ca sofer categoria B de condus activ nu am primit nicio amenda, ci doar spage de 50 RON pe motiv ca am fost amenintat cu PENAL de catre politaiul fara experienta in a lua spagi cred ca avea maxim 24 de ani.... ma atrage si pasiunea pentru CAMIOANE Este posibil sa conduc camioane cu acuitatea vizuala a ochiului stang de 70 %?????????????????????? |
#2
Posted 05 November 2011 - 20:19
De fapt ce doreºti sã sti', dacã poþi sau dacã este legal ?
|
#3
Posted 05 November 2011 - 23:36
Este urata intrebarea: " Daca este legal " dar cred ca isi are loc cuvantul in problema asta.
Daca pot trece de examenul medical ,de inaintea examenului de condus si de viitoarele examene medicale care trebuiesc la orice sofer profesionist, cred. Atestate etc...Pentru ca repet: cu ochiul stang doar cu 70% si cu dreptul 100%, nu vad semaforul verde in loc de rosu , nu am probleme tip : sa vad dublu benzi de circulatie pe drum. Legile in privinta asta sunt putine si descriminatorii si nu prea inteleg bine ce inseamna sa ai -5 dioptrii etc etc. Practic eu am -50 la ochiul sanatos si -70 la ochiul drept nu inteleg legea cu dioptriile unde am citit undeva. Edited by CorneliuRos, 05 November 2011 - 23:42. |
#4
Posted 06 November 2011 - 14:32
Apropo, cu ochelari nu poti sa aduci ochiul bolnav in parametrii si mai buni ?
|
#5
Posted 06 November 2011 - 21:49
crisstonne, on 6th November 2011, 13:32, said: Apropo, cu ochelari nu poti sa aduci ochiul bolnav in parametrii si mai buni ? |
#6
Posted 06 November 2011 - 21:59
Prefer sa ne vedem pe forum.
Este mai bine decat la stirile de la ora 17.00. Sunt destui cu acuitate 110% si fac accidente. Soferia este in topul meseriilor stresante. |
#7
Posted 07 November 2011 - 01:10
Asta nu ajutã...
ªtiu om cu un ochi + unul de sticlã absolut nefolositor care a condus ani mulþi fãrã accidente. Adevãrat, permis B. Ce se întâmplã, cnd ai probleme de sãnãtate eºti mai atent, te odihneºti corect, eºti prudent, nu forþezi, etc. Toate acestea pot sã te facã mai ,,sigur'' decât un puºtan fãrã minte cu 100% sãnãtate dar cu 100% mai multã inconºtienþã. Încearcã ºi vezi dacã treci de testare ºi dacã acceptã dosarul, totuºi se poate sã nu meargã pt. Cã se cer atestate peste atestate. Succes. A, sã nu uit, camionul deºi pare înfricoºãtor de mare mie mi sa pãrut mai uºor de condus decât autoturismul din cauza vizibilitãþii superioare, dar trebuie sã fi mai responsabil. Senzaþia cã stãpâneºti ceva aºa mare nu are egal, te înþeleg de ce eºti pasionat. |
#8
Posted 07 November 2011 - 11:57
Eu de exemplu merg si cu viteza in anumite conditii dar fara a pune in pericol circulatia celorlalti participanti la trafic , la fel ca soferii sanatosi vizual perfect care nu au stanjenit vreodata circulatia pe drum . 85% si 100% mi se pare niste valori de camp vizual foarte bune pentru un sofer chiar si profesionist . Daca aveam ochi de sticla ma abtineam sa devin sofer profesionist pentru ca aveam camp vizual 0 si nu vedeam cand semnaliza in oglinda stanga sa ma depaseasca cu masina mica. Exact cum ai spus u....Atestatele care vor urma dupa ce voi avea permisul vor fi mai deranjante....
Bingo, on 6th November 2011, 20:59, said: Prefer sa ne vedem pe forum. Este mai bine decat la stirile de la ora 17.00. Sunt destui cu acuitate 110% si fac accidente. Soferia este in topul meseriilor stresante. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users