Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 

Filmare Sony handycam hdr-cx12

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
andreinemo

andreinemo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 29.03.2011
Salutare!
Recent am inceput sa filmez cu o camera Sony si am observat ceva foarte enervant: in conturul obiectelor, mai ales cand misc camera, apar linii orizontale, diagonale. Daca nu misc camera nu se vad liniile. Sunt incepator in filmatul cu camere de genul asta, dar stiu ca la dslr-uri nu exista asa ceva si nu mi s-ar parea normal sa existe nici pe handycam-uri hd. E vreo setare care trebuie schimbata, fac ceva gresit?
Am atasat doua capturi ca sa va dati seama mai clar (sau neclar:) ) despre ce e vorba.

Apreciez orice lamurire. Multumesc!

Attached Files


Edited by andreinemo, 05 November 2011 - 11:38.


#2
DIVX2006

DIVX2006

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,598
  • Înscris: 15.07.2007
"tragi" in format cu rezolutie intretesuta.....sa nu ai liniile alea seteaza daca ai posibilitatea 720p sau 1080p

#3
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Foloseste un player care stie Deinterlace si asigura-te ca l-ai activat si vei avea o surpriza.